σελφ σερβις - Aldi & Lidl υιοθετούν συστήματα contanctless payment

Τρίτη, 4 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ηνωμένο Βασίλειο

Aldi & Lidl υιοθετούν συστήματα contanctless payment

16 Οκτωβρίου 2013 | 12:15 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή

Και οι δύο discounters έχουν προχωρήσει στην υιοθέτηση συστημάτων ασύρματων συναλλαγών (contanctless payment systems). H Lidl ολοκλήρωσε την υλοποίηση της εφαρμογής στα 580 καταστήματά της στις αρχές Αυγούστου, μετά από μια επιτυχημένη δοκιμαστική περίοδο, καθώς και την υιοθέτηση αντίστοιχου συστήματος σε επιλεγμένα καταστήματά της, από την ανταγωνίστρια αλυσίδα Aldi.

Η πιλοτική εφαρμογή ξεκίνησε στη Lidl τον Φεβρουάριο του 2013, ώστε να εξυπηρετηθούν οι απαιτήσεις των πελατών της για ευρύτερη επιλογή τρόπων πληρωμής. Παράλληλα, η ταχύτητα με την οποία εκτελείται η ασύρματη πληρωμή, προσφέρει πλεονεκτήματα όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στο προσωπικό της αλυσίδας. Η Aldi δηλώνει την ίδια στιγμή πως μελετά το ενδεχόμενο υιοθέτησης του συστήματος σε όλα της τα καταστήματα.

Το σύστημα ασύρματων συναλλαγών έχει ήδη εφαρμοστεί στα καταστήματα αρκετών επιχειρήσεων λιανεμπορίου της χώρας (The Cooperative Group, Costcutter, M&S κά), όπου πραγματοποιούνται πάνω από 230.000 ασύρματες συναλλαγές ανά εβδομάδα. Πρόσφατη έρευνα της Visa αποκάλυψε πως οι ασύρματες συναλλαγές κατέγραψαν ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του έτους, ανερχόμενες σε σύνολο στα 5,3 εκατ. συναλλαγές αξίας 39 εκατ. λιρών Αγγλίας, με 22% αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012. Οι ασύρματες συναλλαγές επιτρέπουν στους πελάτες να πραγματοποιήσουν την πληρωμή των αγορών τους κρατώντας απλώς την κάρτα τους ή το smartphone τους κοντά στον αναγνώστη της κάρτας. Μία στις τέσσερις κάρτες Visa στη χώρα είναι σήμερα contactless.

σελφ σερβις (T. 431)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION