σελφ σερβις - Ζέτα Χειμωνίδου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Στόχος η πρωτιά: Να είμαστε η πρώτη επιλογή του καταναλωτή

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ζέτα Χειμωνίδου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Στόχος η πρωτιά: Να είμαστε η πρώτη επιλογή του καταναλωτή

3 Σεπτεμβρίου 2013 | 09:37 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Ζέτα Χειμωνίδου

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επιδιώκει την κορυφή στον κλαδικό ανταγωνισμό, με απόσταση από το δεύτερο «και αυτό το επιδιώκουμε με αισθητή απόσταση και όχι με αμελητέα διαφορά ποσοτικών μεγεθών», τονίζει η κυρία Ζέτα Χειμωνίδου, VP Marketing & Strategy της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η κυρία Ζέτα Χειμωνίδου τον τελευταίο ενάμιση χρόνο βρίσκεται στη θέση της VP Marketing & Strategy της ΑΒ Βασιλόπουλος. Μετά από 16 και πλέον χρόνια επιτυχούς θητείας στη βιομηχανία τροφίμων-ποτών, βιώνει πλέον από «πρώτο χέρι» τις προκλήσεις του λιανεμπορίου. «Η εμπειρία μου σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων, αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη σε έναν χώρο ο οποίος εξελίσσεται δυναμικά κάθε στιγμή» τόνισε στην έναρξη της συζήτησής μας.

σελφ σέρβις: Η ιδιαιτερότητα της εποχής έγκειται στο γεγονός ότι η συμπεριφορά του καταναλωτή εξακολουθεί να εξελίσσεται απρόβλεπτα. Συμφωνείτε;

Ζέτα Χειμωνίδου: Ο μέσος καταναλωτής, βιώνοντας τις επιπτώσεις της ύφεσης, πέρασε διαδοχικά από όλες τις τυπικές φάσεις ψυχολογικής προσαρμογής για να οδηγηθεί σήμερα σε μια νέα κατάσταση: από το σοκ στον θυμό, στην άρνηση και τώρα στη φάση της εκλογίκευσης. Έχει πλέον μπροστά του νέα δεδομένα και καλείται να προσαρμοστεί σε αυτά.

Στην πρώτη φάση του σοκ αναγκάστηκε να αλλάξει τις συνήθειές του, στη συνέχεια, στη φάση του θυμού, αισθάνθηκε την ανάγκη να «τιμωρήσει» ενώ στη φάση της άρνησης όλες οι αντιδράσεις του ήταν πιθανές. Σήμερα πια οι καταναλωτές σκέφτονται περισσότερο να αναβάλλουν παρά να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες τους. Σε μια τέτοια κατάσταση είναι αντικειμενικά δύσκολο να κατανοήσεις, πόσο μάλλον να προβλέψεις την καταναλωτική συμπεριφορά. Παρ’ όλα αυτά, ένας έμπειρος λιανέμπορος πρέπει πάντα να μπορεί να αφουγκραστεί τις επιθυμίες του πελάτη και εμείς στην ΑΒ πιστεύουμε πως έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

Νέος κύκλος στην καταναλωτική συμπεριφορά

σελφ σέρβις: Ωστόσο, μόνο να εικάσουμε μπορούμε τις αντιδράσεις του, πχ, στις επιπτώσεις των νέων φορολογικών μέτρων ή σε μια περαιτέρω μείωση των συντάξεων. Συνεπώς οι ελπίδες των επιχειρήσεων για ένα μίνιμουμ προβλεψιμότητας στη δουλεία τους διαψεύδονται;

Ζέτα Χειμωνίδου: Η ζήτηση επηρεάζεται από μια σειρά παραγόντων! Αναμφισβήτητα μια «βαρύτερη» φορολογική πολιτική ή μια νέα μείωση των συντάξεων θα οδηγούσε σε νέες αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε ένα ευρύτατο κομμάτι της κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό, είναι αλήθεια πως οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να κάνουν προβλέψεις για έναν μακροχρόνιο σχεδιασμό. Ωστόσο, στην ΑΒ Βασιλόπουλος οδηγός μας είναι πάντα το πού θέλουμε να φτάσουμε και πως θα διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό για να τα καταφέρουμε.

Σε αυτή την προσπάθεια αξιοποιούμε όλα τα διαθέσιμα ερευνητικά εργαλεία, αφουγκραζόμαστε καθημερινά τη γνώση που παίρνουμε μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων μας, φροντίζοντας έτσι να έχουμε αίσθηση για το τι θέλει από εμάς ο πελάτης. Έχοντας θέσει ξεκάθαρους, ρεαλιστικούς στόχους και γνωρίζοντας καλά τους πελάτες μας, δε χάσαμε ούτε πρόκειται να χάσουμε ποτέ τον προσανατολισμό μας.

σελφ σέρβις: Ποιο είναι το σκοπούμενο του προσανατολισμού σας, λοιπόν;

Ζέτα Χειμωνίδου: Να είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό και πρώτοι στην αγορά με διαφορά. Τα καταφέρνουμε με το να είμαστε απόλυτα συνεπείς ως προς την ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη μας. Άλλωστε οι βασικές απαιτήσεις του από εμάς δεν έχουν αλλάξει. Εξακολουθεί να αναζητά ποικιλία ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων, παράγοντες για τους οποίους είναι γνωστή η ΑΒ Βασιλόπουλος74 χρόνια τώρα μέσω των διαδικασιών και των συστημάτων που εφαρμόζει, άλλα και της γνώσης και της εξυπηρέτησης, που εγγυούμαστε μέσω των ανθρώπων μας.

Πλεονεκτήματα διαφοροποίησης

σελφ σέρβις: Λίγο ως πολύ αυτή η δέσμη αξιών, τουλάχιστον ως διακήρυξη, είναι κοινή σε αρκετές αλυσίδες του κλάδου. Από άποψη ουσιώδους διαφοροποίησης πού θεωρείτε ότι πλεονεκτείτε;

Ζέτα Χειμωνίδου: Στην ΑΒ Βασιλόπουλος οι άνθρωποί μας είναι που κάνουν τη διαφορά. Είναι βασική αρχή της διοίκησης της εταιρείας μας ότι οι άνθρωποι που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος αυτό που κάνουν είναι εγγύηση επιτυχίας. Και πράγματι, το προσωπικό μας «φορά τη φανέλα της εταιρείας», δουλεύοντας ευσυνείδητα, με ομαδικό πνεύμα, αρχές και με ανεπτυγμένη ευαισθησία. Επιπλέον, προσπαθούμε πάντα να αντιλαμβανόμαστε πως σκέφτεται ο πελάτης, ποιες είναι οι επιθυμίες και οι προσδοκίες του από εμάς. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε και χαράσσουμε στρατηγική και δημιουργούμε τακτικές ώστε να ανταποκρινόμαστε σε κάθε μικρή ή μεγαλύτερη ανάγκη του.

Παράλληλα γνωρίζουμε τα δυνατά μας σημεία και φροντίζουμε να τα ενισχύουμε διαρκώς. Για παράδειγμα γνωρίζουμε ότι διαθέτουμε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών και ενισχύουμε αυτό μας το πλεονέκτημα, βρίσκοντας τρόπους να τα κάνουμε προσιτά στους πελάτες μας ακόμα και σε αυτή τη συγκυρία της οικονομικής κρίσης.

Η κυρία Ζέτα Χειμωνίδου τον τελευταίο ενάμιση χρόνο βρίσκεται στη θέση της VP Marketing & Strategy της ΑΒ Βασιλόπουλος. Μετά από 16 και πλέον χρόνια επιτυχούς θητείας στη βιομηχανία τροφίμων-ποτών, βιώνει πλέον από «πρώτο χέρι» τις προκλήσεις του λιανεμπορίου. «Η εμπειρία μου σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων, αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη σε έναν χώρο ο οποίος εξελίσσεται δυναμικά κάθε στιγμή» τόνισε στην έναρξη της συζήτησής μας.

σελφ σέρβις: Η ιδιαιτερότητα της εποχής έγκειται στο γεγονός ότι η συμπεριφορά του καταναλωτή εξακολουθεί να εξελίσσεται απρόβλεπτα. Συμφωνείτε;

Ζέτα Χειμωνίδου: Ο μέσος καταναλωτής, βιώνοντας τις επιπτώσεις της ύφεσης, πέρασε διαδοχικά από όλες τις τυπικές φάσεις ψυχολογικής προσαρμογής για να οδηγηθεί σήμερα σε μια νέα κατάσταση: από το σοκ στον θυμό, στην άρνηση και τώρα στη φάση της εκλογίκευσης. Έχει πλέον μπροστά του νέα δεδομένα και καλείται να προσαρμοστεί σε αυτά.

Στην πρώτη φάση του σοκ αναγκάστηκε να αλλάξει τις συνήθειές του, στη συνέχεια, στη φάση του θυμού, αισθάνθηκε την ανάγκη να «τιμωρήσει» ενώ στη φάση της άρνησης όλες οι αντιδράσεις του ήταν πιθανές. Σήμερα πια οι καταναλωτές σκέφτονται περισσότερο να αναβάλλουν παρά να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες τους. Σε μια τέτοια κατάσταση είναι αντικειμενικά δύσκολο να κατανοήσεις, πόσο μάλλον να προβλέψεις την καταναλωτική συμπεριφορά. Παρ’ όλα αυτά, ένας έμπειρος λιανέμπορος πρέπει πάντα να μπορεί να αφουγκραστεί τις επιθυμίες του πελάτη και εμείς στην ΑΒ πιστεύουμε πως έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

Νέος κύκλος στην καταναλωτική συμπεριφορά

σελφ σέρβις: Ωστόσο, μόνο να εικάσουμε μπορούμε τις αντιδράσεις του, πχ, στις επιπτώσεις των νέων φορολογικών μέτρων ή σε μια περαιτέρω μείωση των συντάξεων. Συνεπώς οι ελπίδες των επιχειρήσεων για ένα μίνιμουμ προβλεψιμότητας στη δουλεία τους διαψεύδονται;

Ζέτα Χειμωνίδου: Η ζήτηση επηρεάζεται από μια σειρά παραγόντων! Αναμφισβήτητα μια «βαρύτερη» φορολογική πολιτική ή μια νέα μείωση των συντάξεων θα οδηγούσε σε νέες αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε ένα ευρύτατο κομμάτι της κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό, είναι αλήθεια πως οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να κάνουν προβλέψεις για έναν μακροχρόνιο σχεδιασμό. Ωστόσο, στην ΑΒ Βασιλόπουλος οδηγός μας είναι πάντα το πού θέλουμε να φτάσουμε και πως θα διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό για να τα καταφέρουμε.

Σε αυτή την προσπάθεια αξιοποιούμε όλα τα διαθέσιμα ερευνητικά εργαλεία, αφουγκραζόμαστε καθημερινά τη γνώση που παίρνουμε μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων μας, φροντίζοντας έτσι να έχουμε αίσθηση για το τι θέλει από εμάς ο πελάτης. Έχοντας θέσει ξεκάθαρους, ρεαλιστικούς στόχους και γνωρίζοντας καλά τους πελάτες μας, δε χάσαμε ούτε πρόκειται να χάσουμε ποτέ τον προσανατολισμό μας.

σελφ σέρβις: Ποιο είναι το σκοπούμενο του προσανατολισμού σας, λοιπόν;

Ζέτα Χειμωνίδου: Να είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό και πρώτοι στην αγορά με διαφορά. Τα καταφέρνουμε με το να είμαστε απόλυτα συνεπείς ως προς την ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη μας. Άλλωστε οι βασικές απαιτήσεις του από εμάς δεν έχουν αλλάξει. Εξακολουθεί να αναζητά ποικιλία ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων, παράγοντες για τους οποίους είναι γνωστή η ΑΒ Βασιλόπουλος74 χρόνια τώρα μέσω των διαδικασιών και των συστημάτων που εφαρμόζει, άλλα και της γνώσης και της εξυπηρέτησης, που εγγυούμαστε μέσω των ανθρώπων μας.

Πλεονεκτήματα διαφοροποίησης

σελφ σέρβις: Λίγο ως πολύ αυτή η δέσμη αξιών, τουλάχιστον ως διακήρυξη, είναι κοινή σε αρκετές αλυσίδες του κλάδου. Από άποψη ουσιώδους διαφοροποίησης πού θεωρείτε ότι πλεονεκτείτε;

Ζέτα Χειμωνίδου: Στην ΑΒ Βασιλόπουλος οι άνθρωποί μας είναι που κάνουν τη διαφορά. Είναι βασική αρχή της διοίκησης της εταιρείας μας ότι οι άνθρωποι που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος αυτό που κάνουν είναι εγγύηση επιτυχίας. Και πράγματι, το προσωπικό μας «φορά τη φανέλα της εταιρείας», δουλεύοντας ευσυνείδητα, με ομαδικό πνεύμα, αρχές και με ανεπτυγμένη ευαισθησία. Επιπλέον, προσπαθούμε πάντα να αντιλαμβανόμαστε πως σκέφτεται ο πελάτης, ποιες είναι οι επιθυμίες και οι προσδοκίες του από εμάς. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε και χαράσσουμε στρατηγική και δημιουργούμε τακτικές ώστε να ανταποκρινόμαστε σε κάθε μικρή ή μεγαλύτερη ανάγκη του.

Παράλληλα γνωρίζουμε τα δυνατά μας σημεία και φροντίζουμε να τα ενισχύουμε διαρκώς. Για παράδειγμα γνωρίζουμε ότι διαθέτουμε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών και ενισχύουμε αυτό μας το πλεονέκτημα, βρίσκοντας τρόπους να τα κάνουμε προσιτά στους πελάτες μας ακόμα και σε αυτή τη συγκυρία της οικονομικής κρίσης.


Μόνιμα μειωμένες τιμές

σελφ σέρβις: Αυτό ανταποκρίνεται σε ένα καταναλωτικό πρότυπο, διαμορφωμένο σε συνθήκες σχετικής ευημερίας. Μένει να δούμε αν ανταποκρίνεται στο υπό διαμόρφωση πρότυπο, που σχηματοποιείται εξοικειωμένο με τη φτώχεια και τις εικόνες της ανθρωπιστικής κρίσης.

Ζέτα Χειμωνίδου: Σε κάθε περίπτωση ο κόσμος δε θα σταματήσει να προμηθεύεται τρόφιμα και είναι δική μας δουλειά να εγγυηθούμε ότι θα βρίσκει πάντα σε εμάς τα καλύτερα και τα πιο ποιοτικά προϊόντα χωρίς να στερείται τη δυνατότητα να τα αποκτήσει. Έχουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ειδικά τώρα που έχουν ανάγκη κάποιον να σταθεί δίπλα τους, με ειλικρίνεια και υπευθυνότητα. Κι οι καταναλωτές αυτό μας το αναγνωρίζουν. Την τελευταία διετία μας έχουν ανταμείψει με επέκταση μεριδίου αγοράς και ρυθμό ανάπτυξης νέων πελατών 10%-12%.

Εξάλλου, η γνώση μας, οι διαδικασίες, τα συστήματά μας είναι σταθερά προσανατολισμένα στη μείωση του κόστους, που επενδύουμε συνεχώς, ώστε να διευκολύνουμε τον πελάτη μας να εκπληρώνει επιθυμίες του. Σκοπός μας είναι να μας επισκέπτεται για να βρει αυτή ακριβώς την ποιότητα, την ποικιλία και την εξυπηρέτηση που επιθυμεί και όχι υποδεέστερα υποκατάστατα. Φυσικά έχουμε μια τεράστια γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που συμβάλλει στη δημιουργία ενός «πολυεπίπεδου» τιμών, χωρίς να δίνει στον καταναλωτή την αίσθηση πως «θυσιάζει» ή υποβαθμίζει το επίπεδο ζωής του.

Η ζήτηση της σειράς των ΑΒητικών προϊόντων, που είναι εφάμιλλα –αν όχι ανώτερα– των επωνύμων αλλά κατά 20%-40% φτηνότερα από εκείνα, έχει έντονα αυξητική τάση. Στη διαμόρφωση ακόμα πιο ελκυστικής πολιτικής τιμών, πχ στα προϊόντα της σειράς «365», βοηθά τα μέγιστα η αγοραστική δύναμη της εταιρείας, που δημιουργεί εξαιρετικές οικονομίες κλίμακας στην προμήθεια προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Την ποικιλία των δικών μας μαρκών συμπληρώνει η κατηγορία των added value τροφίμων, που έχουν μεν σχεδόν αντίστοιχες τιμές με τα επώνυμα, αλλά πρόκειται προϊόντα τοπικά, βιολογικά και εμπλουτισμένα προϊόντα (με βιταμίνες, χωρίς λακτόζη κλπ). Έτσι επιτυγχάνουμε μόνιμα προσιτές τιμές για όλους σε πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων, εντατικοποιώντας όμως αυτή την προσπάθεια την τελευταία διετία.

σελφ σέρβις: Ποιοι είναι οι ρυθμοί ανάπτυξης των προϊόντων της επωνυμίας σας και τι μερίδιο έχουν στις συνολικές πωλήσεις της αλυσίδας; Τίθεται θέμα στρατηγικής ανάπτυξης της συμμετοχής τους στον τζίρο σας;

Ζέτα Χειμωνίδου: Γενικά οι ρυθμοί ανάπτυξης της ζήτησής τους είναι διπλάσιοι από τους αντίστοιχους των επώνυμων. Σήμερα η συμμετοχή τους στον τζίρο της εταιρείας κυμαίνεται γύρω στο 20%-22%, αλλά ουδέποτε ετέθη ζήτημα στρατηγικής στάθμισής της. Αυτό τo αποφασίζουν οι πελάτες. Εμείς απλώς κάνουμε αυτό που μας ζητούν, βελτιώνοντας την ποικιλία των επιλογών τους. Δεν είμαστε hard discounters ώστε να αποβλέπουμε σε πολιτικές επιθετικής ανάπτυξης του μεριδίου τους.

Η «κόκκινη γραμμή» των ΑΒ

σελφ σέρβις: Τα προσόντα κι οι αξίες που αναγνωρίζουν οι καταναλωτές στην εταιρεία σας, απηχούν ένα αυξημένο λειτουργικό κόστος, αντίστοιχο των απαιτήσεων ενός προηγούμενου καταναλωτικού προτύπου. Δεδομένου του οξύτατου ανταγωνισμού στις τιμές, που ενίοτε παράγει όχι μόνο χαμηλά κέρδη αλλά και ζημιές, τι θα σημάνει για τα ΑΒ μια λογικώς αναμενόμενη περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους;

Ζέτα Χειμωνίδου: Θέσαμε ως «κόκκινη γραμμή» το να μην αφήσουμε να αλλοιωθούν ποτέ και για κανένα λόγο τα βασικά στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν και που μας έφεραν στη θέση που βρισκόμαστε στην αγορά. Σε αυτό ακριβώς αποβλέπουν οι επενδύσεις μας για τη μείωση του κόστους, που μας επιτρέπουν, ταυτόχρονα, να παραμένουμε μια υγιής εταιρεία, διατηρώντας όλους αυτούς τους άξονες που μας διαφοροποιούν. Ένας από αυτούς είναι το ότι διασφαλίζουμε μόνιμα χαμηλές τιμές για να μπορεί κανείς να απολαμβάνει ποιοτικά προϊόντα ακόμα και εκτός προωθητικών προγραμμάτων και εβδομαδιαίων εκπτώσεων.

Πέρυσι επαναφέραμε περισσότερα από 600 προϊόντα σε τιμές του 2008. Φέτος, στο πλαίσιο της «Δέσμευσης Τιμής», διαθέτουμε ακόμα 500 γνωστά και αγαπημένα προϊόντα φθηνότερα έως 25%. Εντέλει παραμένουμε πιστοί στον νόμο που λέει ότι τα κέρδη τα φέρνει η αύξηση της ζήτησης. Όταν καταφέρνεις να προσελκύεις όλο και περισσότερο κόσμο στα καταστήματά σου μπορείς να αντιμετωπίσεις τη μειωμένη κατανάλωση κατ’ άτομο που προκαλεί η κρίση. Γι’ αυτό και διαφυλάττουμε ως κόρη οφθαλμού τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την εταιρεία μας από τον ανταγωνισμό.

Η τιμή θα πάψει να είναι παράγων διαφοροποίησης

σελφ σέρβις: Η υπερέκταση των προσφορών και των εκπτώσεων, πάντως, φαίνεται ότι φτάνει στα όριά της. Ασκείτε την επιρροή σας στους προμηθευτές για σταθερά μειωμένες τιμές;

Ζέτα Χειμωνίδου: Δεν έχουμε τη δυνατότητα να παρέμβουμε στη διαμόρφωση των τιμών των προμηθευτών μας. Παρόλα αυτά στα προγράμματα χαμηλών τιμών, που συχνά παρουσιάζουμε, επιδιώκουμε τη συμμετοχή τους και, αν αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό, τότε αναλαμβάνουμε δράση και επενδύουμε εμείς οι ίδιοι στη μείωση των τιμών. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα προϊόντα που μας βοηθούν να διαφοροποιηθούμε.

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος πιστεύουμε ότι η καλή και ειλικρινής συνεργασία μεταξύ λιανέμπορου και προμηθευτή εξασφαλίζει το συμφέρον του καταναλωτή και δημιουργεί προϋποθέσεις αμοιβαίου κέρδους. Γιατί η χαμηλή τιμή είναι πράγματι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, αλλά αργά ή γρήγορα η αγορά θα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του καταναλωτή, με το παιχνίδι των συγκρίσεων να προχωρά σε ένα άλλο, αναβαθμισμένο επίπεδο. Όταν όλοι θα «παίζουν το χαρτί» των «χαμηλών τιμών», θα αποκτήσει ιδιαίτερα μεγάλη σημασία το να λειτουργείς υπεύθυνα, να μην περιορίζεις την ποιότητα, να παρέχεις ποικιλία.

Με άλλα λόγια, να μιλάς την ίδια γλώσσα με τους συνεργάτες σου, για να είσαι σε θέση να κάνεις τη διαφορά. Και αυτό θα το εκτιμήσει ο καταναλωτής, που δεν είναι μόνο ένας «κυνηγός» χαμηλών τιμών αλλά ένας σύγχρονος πολίτης, που εν μέσω οικονομικών δυσκολιών προσπαθεί να διατηρήσει το επίπεδο της ζωής του. Εμείς, θέτοντας ως στόχο την πρωτιά στην αγορά, επιδιώκουμε να είμαστε η βασική επιλογή του πελάτη. Και αυτό αισιοδοξούμε ότι θα συμβεί, γιατί είμαστε έτοιμοι για αυτή τη νέα πραγματικότητα.

σελφ σερβις (T. 430)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION