σελφ σερβις - Μετρό: Έμφαση στη λιανική

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Μετρό: Έμφαση στη λιανική

20 Σεπτεμβρίου 2013 | 13:00 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Προς το δίκτυο λιανικής στρέφει το επενδυτικό της ενδιαφέρον η Μετρό, θεωρώντας ότι στον τομέα των πωλήσεων χονδρικής έχουν περιοριστεί για την ίδια σημαντικά οι δυνατότητες επέκτασης, καθώς το δυναμικό της περιλαμβάνει ήδη 45 καταστήματα cash & carry, με τα οποία καλύπτει γεωγραφικά σε πολύ μεγάλο βαθμό τη χώρα.

Πλέον, η διοίκηση της αλυσίδας διαθέτει τον κύριο όγκο των κεφαλαίων της στα δίκτυα My Market, τα κλασικά σούπερ μάρκετ, και My Market Easy, τα καταστήματα γειτονιάς, αναζητώντας νέες ευκαιρίες και τρόπους ανάπτυξης, ώστε να καλύψει τις απώλειές της από την ύφεση. Στην αγορά του λιανεμπορίου ασκούνται πλέον ισχυρότατες πιέσεις, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης, τόσο που η ανάπτυξη είναι δυνατόν να προκύπτει για το σύνολο των επιχειρήσεων του κλάδου μόνο από την επέκταση με νέα σημεία πώλησης.

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, η Μετρό συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, σχεδιάζοντας στη φετινή χρονιά τη δημιουργία 5 νέων καταστημάτων. Το πόσο που θα επενδύσει φέτος στο δίκτυό της υπολογίζεται στα 20-30 εκατ. ευρώ. Το τελικό του ύψος θα εξαρτηθεί από το ποια και κυρίως το πόσα οικόπεδα θα αγοράσει μέχρι το τέλος του έτους για μελλοντική χρήση.

Από την έναρξη του έτους εγκαινίασε τη λειτουργία του πρώτου από τα πέντε προγραμματισμένα για φέτος νέα καταστήματά της. Πρόκειται για ένα My Market με έδρα το Καπανδρίτι. Η συνέχεια έπεται το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, με στόχο την εξασφάλιση σταθερότητας πωλήσεων. Βάσει των τελευταίων εκτιμήσεων της διοίκησης της αλυσίδας, το 2013 θα κλείσει με κύκλο εργασιών κοντά στα 700 εκατ. ευρώ, δηλαδή στα επίπεδα του 2012. Στο πλαίσιο αυτό, αποσκοπεί να εξασφαλίσει υγιή κερδοφορία, μεγέθους περί τα 19 εκατ. ευρώ, επίσης στα επίπεδα της περυσινής χρονιάς.

Από Πελοπόννησο μέχρι Λάρισα
Σήμερα το δίκτυο της αλυσίδας μοιράζεται μεταξύ 45 καταστημάτων χονδρικής και 56 καταστημάτων λιανικής. Στις προθέσεις της διοίκησης της εταιρείας είναι εντός των επόμενων χρόνων να επεκτείνει γεωγραφικά το δίκτυο λιανικής σε όλη τη Νότια Ελλάδα –ουσιαστικά στην Πελοπόννησο– και προς τα βόρεια μέχρι και τη Λάρισα. Το σχετικό εγχείρημά της θα βασιστεί στις δυνατότητες τροφοδοσίας, χωρίς προβλήματα, του κέντρου logistics στα Οινόφυτα. Σε ό,τι αφορά τα μικρά σημεία πώλησης, τα My Market Easy, ήδη λειτουργούν τα πρώτα δύο σε γειτονιές της Αθήνας, ενώ τους επόμενους μήνες προγραμματίζεται η λειτουργία ενός τρίτου.

Ιδιαίτερο βάρος ρίχνει η Μετρό και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο κατάλογος των σχετικών κωδικών, ο οποίος στα τέλη του 2012 αριθμούσε τους 1.170, επεκτείνεται με κατεύθυνση τον εμπλουτισμό συγκεκριμένων κατηγοριών. Η αλυσίδα αναπτύσσει περισσότερο δύο κατηγορίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τις εκλεκτές γεύσεις και τα best price προϊόντα, ενώ παράλληλα αναβαθμίζει τις συσκευασίες τους ή αλλάζει τις ετικέτες τους, όπου κρίνεται σκόπιμο. Σήμερα, η συμμετοχή των private label προϊόντων στο σύνολο των πωλήσεων της αλυσίδας κυμαίνεται γύρω στο 10%, ποσοστό το οποίο εκτιμάται ότι θα αυξάνεται, τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα σημάδια εξόδου της χώρας από τη βαθιά ύφεση.

σελφ σερβις (T. 430)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION