σελφ σερβις - Χριστίνα Αντωνίου, Daikin Hellas: Μπήκαμε στην αγορά της ψύξης για να μείνουμε!

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Χριστίνα Αντωνίου, Daikin Hellas: Μπήκαμε στην αγορά της ψύξης για να μείνουμε!

7 Μαρτίου 2012 | 09:30 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Συσκευασία,Τεχνολογία

Χριστίνα Αντωνίου, Daikin Hellas

Η Daikin, πετυχαίνοντας μια δυναμική είσοδο στην αγορά της επαγγελματικής ψύξης, και με τη χρήση της τεχνολογίας VRV, «στην οποία ειδικευτήκαμε ως εταιρεία δουλεύοντάς τη στον κλιματισμό», εξηγεί η κυρία Χριστίνα Αντωνίου, sales manager της Daikin Hellas, «σχεδιάσαμε ψυκτικά μηχανήματα υψηλής ενεργειακής απόδοσης, που πλεονεκτούν από κάθε άποψη».

Η είσοδος της Daikin στην επαγγελματική ψύξη σφραγίστηκε προ διετίας με την εξαγορά από αυτήν της αγγλικής J&Ε Hall, εταιρείας μεταξύ των ποιοτικότερων διεθνώς κατασκευαστών ψυκτικών μονάδων. Σήμερα τα ψυκτικά μηχανήματα της Daikin, με πλεονέκτημα τους inverter συμπιεστές, την τεχνολογία economizer και το τελευταίας γενιάς ψυκτικό υγρό R 410, κερδίζουν το ενδιαφέρον των απαιτητικών χρηστών του κλάδου των σούπερ μάρκετ.

σελφ σέρβις: Πώς εξελίσσεται η παρουσία σας στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και τι διάρθρωση έχει το δίκτυο των πωλήσεών σας;

Χριστίνα Αντωνίου:
Δουλεύουμε μέσω Master Dealers, δηλαδή ισχυρών συνεργατών με βαθιά γνώση κι εμπειρία στην επαγγελματική ψύξη και των προϊόντων Daikin που τα διανέμουν, παρέχοντας τη σχετική υποστήριξη στους πελάτες.

Η Daikin Hellas συνδράμει το έργο τους από την άποψη του μάρκετινγκ και των συμβουλευτικών υπηρεσιών. Πρόκειται για την Permafrost και τη «Γιώργος Σολδάτος», χωρίς να σημαίνει ότι οι συνεργάτες μας στον τομέα του κλιματισμού δεν δραστηριοποιούνται και στην ψύξη.

Μέσω αυτού του δικτύου, καταφέραμε να πείσουμε για την ποιότητα του εξοπλισμού που προσφέρουμε πολύ σημαντικούς πελάτες, όπως την ΑΒ Βασιλόπουλος, Market In, Extra, την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, την Παναγιωτόπουλος, καθώς και μια πλειάδα μικρών τοπικών επαγγελματιών στη λιανική και στη μαζική εστίαση. Βλέπετε, τα μηχανήματά μας «κουμπώνουν» σε κάθε είδους ψυγεία και εξατμιστές ψυκτικών θαλάμων, αρκεί να είναι συμβατά με το ψυκτικό R 410a.

Επέκταση μεριδίου αγοράς
σελφ σέρβις: Πώς εξελίσσονται τα πράγματα στην αγορά της επαγγελματικής ψύξης, για τέταρτο χρόνο φέτος της οικονομικής ύφεσης;

Χριστίνα Αντωνίου:
Οπωσδήποτε η ύφεση επηρεάζει την αγορά. Αυτό, όμως, που κάνει τη διαφορά στην περίπτωσή μας είναι ότι η Daikin, όντας γνωστή για την προσφορά άριστης σχέσης ποιότητας-τιμής σε όλα γενικά τα προϊόντα της, αλλά, ταυτόχρονα, καινούργια στον τομέα της επαγγελματικής ψύξης, έχει περιθώρια μόνο ανάπτυξης, καθώς τώρα χτίζεται επεκτατικά το μερίδιό της στην αγορά.

Δεδομένου του κορεσμού στον κλάδο του κλιματισμού, η απόφαση της εταιρείας να μπει από πενταετίας στην αγορά της θέρμανσης και από διετίας στην επαγγελματική ψύξη, εκ του αποτελέσματος κρίνεται ως σοφή! Πράγματι, οι πωλήσεις μας στις αντλίες θερμότητας γνωρίζουν εκπληκτική άνοδο, το ίδιο και στα μηχανήματα επαγγελματικής ψύξης. Δεν είναι τυχαίο ότι σε περίοδο κρίσης οι πελάτες διατίθενται να επενδύουν σε λίγο πιο ακριβό εξοπλισμό, προκειμένου να απολαμβάνουν μακροπρόθεσμα τα οφέλη της εξοικονόμησης ενέργειας κατά τη χρήση.

Η επαγγελματική ψύξη ανθίσταται στην κρίση
σελφ σέρβις: Η επενδυτική δραστηριότητα του κόσμου των πελατών σας, πάντως, έχει καμφθεί. Ποια είναι η εκτίμησή σας για την εξέλιξη φέτος της αγοράς;

Χριστίνα Αντωνίου:
Τα τελευταία στοιχεία μας δείχνουν ότι η πτώση στην αγορά της επαγγελματικής ψύξης δεν είναι μεγάλη, πράγμα που εξηγείται αν ληφθεί υπόψη ότι η ζήτησή της είναι ανελαστική, ότι αποτελεί αναγκαίο αγαθό. Η κάμψη προέρχεται κατά βάση από τη μείωση των επενδύσεων σε νέα καταστήματα, αλλά το φαινόμενο είναι έντονο κυρίως στο μικρομεσαίο πελατολόγιο, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες εξακολουθούν, έστω και με περικοπές των αρχικών τους πλάνων, να επεκτείνουν τα δίκτυά τους και να προχωρούν σε ανακαινίσεις.

Σημαντικά έχουν καμφθεί οι επενδύσεις των μικρών ανεξάρτητων επαγγελματιών -αρτοποιών, κρεοπώλων κλπ. Σας επαναλαμβάνω, όμως, για εμάς συμβαίνει το αντίθετο: από χρόνο σε χρόνο οι πωλήσεις μας αυξάνονται.

Γενικά μιλώντας, φαίνεται ότι και φέτος η αγορά θα εξακολουθήσει να συρρικνώνεται και πάλι κυρίως στην πλευρά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αλλά και η δυστοκία του leader του κλάδου των σούπερ μάρκετ, θα επηρεάσει σημαντικά τον γενικό ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς της επαγγελματικής ψύξης.

Η είσοδος της Daikin στην επαγγελματική ψύξη σφραγίστηκε προ διετίας με την εξαγορά από αυτήν της αγγλικής J&Ε Hall, εταιρείας μεταξύ των ποιοτικότερων διεθνώς κατασκευαστών ψυκτικών μονάδων. Σήμερα τα ψυκτικά μηχανήματα της Daikin, με πλεονέκτημα τους inverter συμπιεστές, την τεχνολογία economizer και το τελευταίας γενιάς ψυκτικό υγρό R 410, κερδίζουν το ενδιαφέρον των απαιτητικών χρηστών του κλάδου των σούπερ μάρκετ.

σελφ σέρβις: Πώς εξελίσσεται η παρουσία σας στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και τι διάρθρωση έχει το δίκτυο των πωλήσεών σας;

Χριστίνα Αντωνίου:
Δουλεύουμε μέσω Master Dealers, δηλαδή ισχυρών συνεργατών με βαθιά γνώση κι εμπειρία στην επαγγελματική ψύξη και των προϊόντων Daikin που τα διανέμουν, παρέχοντας τη σχετική υποστήριξη στους πελάτες.

Η Daikin Hellas συνδράμει το έργο τους από την άποψη του μάρκετινγκ και των συμβουλευτικών υπηρεσιών. Πρόκειται για την Permafrost και τη «Γιώργος Σολδάτος», χωρίς να σημαίνει ότι οι συνεργάτες μας στον τομέα του κλιματισμού δεν δραστηριοποιούνται και στην ψύξη.

Μέσω αυτού του δικτύου, καταφέραμε να πείσουμε για την ποιότητα του εξοπλισμού που προσφέρουμε πολύ σημαντικούς πελάτες, όπως την ΑΒ Βασιλόπουλος, Market In, Extra, την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, την Παναγιωτόπουλος, καθώς και μια πλειάδα μικρών τοπικών επαγγελματιών στη λιανική και στη μαζική εστίαση. Βλέπετε, τα μηχανήματά μας «κουμπώνουν» σε κάθε είδους ψυγεία και εξατμιστές ψυκτικών θαλάμων, αρκεί να είναι συμβατά με το ψυκτικό R 410a.

Επέκταση μεριδίου αγοράς
σελφ σέρβις: Πώς εξελίσσονται τα πράγματα στην αγορά της επαγγελματικής ψύξης, για τέταρτο χρόνο φέτος της οικονομικής ύφεσης;

Χριστίνα Αντωνίου:
Οπωσδήποτε η ύφεση επηρεάζει την αγορά. Αυτό, όμως, που κάνει τη διαφορά στην περίπτωσή μας είναι ότι η Daikin, όντας γνωστή για την προσφορά άριστης σχέσης ποιότητας-τιμής σε όλα γενικά τα προϊόντα της, αλλά, ταυτόχρονα, καινούργια στον τομέα της επαγγελματικής ψύξης, έχει περιθώρια μόνο ανάπτυξης, καθώς τώρα χτίζεται επεκτατικά το μερίδιό της στην αγορά.

Δεδομένου του κορεσμού στον κλάδο του κλιματισμού, η απόφαση της εταιρείας να μπει από πενταετίας στην αγορά της θέρμανσης και από διετίας στην επαγγελματική ψύξη, εκ του αποτελέσματος κρίνεται ως σοφή! Πράγματι, οι πωλήσεις μας στις αντλίες θερμότητας γνωρίζουν εκπληκτική άνοδο, το ίδιο και στα μηχανήματα επαγγελματικής ψύξης. Δεν είναι τυχαίο ότι σε περίοδο κρίσης οι πελάτες διατίθενται να επενδύουν σε λίγο πιο ακριβό εξοπλισμό, προκειμένου να απολαμβάνουν μακροπρόθεσμα τα οφέλη της εξοικονόμησης ενέργειας κατά τη χρήση.

Η επαγγελματική ψύξη ανθίσταται στην κρίση
σελφ σέρβις: Η επενδυτική δραστηριότητα του κόσμου των πελατών σας, πάντως, έχει καμφθεί. Ποια είναι η εκτίμησή σας για την εξέλιξη φέτος της αγοράς;

Χριστίνα Αντωνίου:
Τα τελευταία στοιχεία μας δείχνουν ότι η πτώση στην αγορά της επαγγελματικής ψύξης δεν είναι μεγάλη, πράγμα που εξηγείται αν ληφθεί υπόψη ότι η ζήτησή της είναι ανελαστική, ότι αποτελεί αναγκαίο αγαθό. Η κάμψη προέρχεται κατά βάση από τη μείωση των επενδύσεων σε νέα καταστήματα, αλλά το φαινόμενο είναι έντονο κυρίως στο μικρομεσαίο πελατολόγιο, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες εξακολουθούν, έστω και με περικοπές των αρχικών τους πλάνων, να επεκτείνουν τα δίκτυά τους και να προχωρούν σε ανακαινίσεις.

Σημαντικά έχουν καμφθεί οι επενδύσεις των μικρών ανεξάρτητων επαγγελματιών -αρτοποιών, κρεοπώλων κλπ. Σας επαναλαμβάνω, όμως, για εμάς συμβαίνει το αντίθετο: από χρόνο σε χρόνο οι πωλήσεις μας αυξάνονται.

Γενικά μιλώντας, φαίνεται ότι και φέτος η αγορά θα εξακολουθήσει να συρρικνώνεται και πάλι κυρίως στην πλευρά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αλλά και η δυστοκία του leader του κλάδου των σούπερ μάρκετ, θα επηρεάσει σημαντικά τον γενικό ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς της επαγγελματικής ψύξης.


Τα πλεονεκτήματα του εξοπλισμού Daikin
σελφ σέρβις: Γιατί είναι ενδιαφέρουσες για το πελατολόγιο που απευθύνεστε οι καινοτομίες των δικών σας ψυκτικών μηχανημάτων;

Χριστίνα Αντωνίου:
Εμείς προσφέρουμε τρεις οικογένειες προϊόντων. Αν εξαιρέσουμε τις μικρές ψυκτικές μονάδες -κάποιες compact μονάδες χαμηλής στάθμης θορύβου, ιδανικές για μικρές λιανεμπορικές μονάδες-, την έντονη διαφοροποίηση την προσφέρουν στον πελάτη οι μεσαίου και μεγάλου μεγέθους ενεργειακής κατανάλωσης λύσεις που διαθέτουμε.

Πρώτα απ’ όλα, επειδή οι μονάδες εξοπλισμού της Daikin επεκτείνονται συναρμολογούμενες (συστοιχίες), η κάλυψη που προσφέρουν στα σούπερ μάρκετ είναι ανεξάρτητη της έκτασής τους. Εν προκειμένω προτείνουμε, πρώτον, τη λύση ZEAS (DC inverter Condensing Unit R410a), μια προσυγκροτημένη μονάδα εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο, που αποδίδει μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας κατά τη χρήση και οικονομίες κλίμακος όσον αφορά στο κόστος κτήσης κι εγκατάστασης.

Πρόκειται για μια σχετικά μικρού μεγέθους, ευπαρουσίαστη και χαμηλού θορύβου εγκατάσταση, που απαλλάσσει τον πελάτη από τις μεγάλες αντιαισθητικές συστοιχίες των κομπρεσέρ στα πάρκινγκ των καταστημάτων ή αλλού, που ξεχωρίζουν αμέσως και ως πηγές θορύβου για τους περίοικους. Η εγκατάσταση δεν απαιτεί μηχανοστάσιο προς όφελος της οικονομίας χώρου του καταστήματος.

Δεύτερον, προτείνουμε τη λύση Conveni-Pack, ένα σύστημα επαγγελματικής ψύξης και κλιματισμού µε ανάκτηση θερμότητας, στο πλαίσιο του οποίου ο χρήστης, με μία μονάδα, έχει και επαγγελματική ψύξη και κλιματισμό. Μέσω της ανάκτησης της θερμότητας των ψυκτικών εγκαταστάσεων και της διοχέτευσης στο σύστημα του κλιματισμού, ο χρήστης απολαμβάνει την περίοδο του χειμώνα δωρεάν θέρμανση στον χώρο του, πράγμα εξαιρετικά ενδιαφέρον για τη μείωση του λειτουργικού του κόστους, ιδίως σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας, όπου ο χειμώνας διαρκεί περισσότερο.

Ειδικά στην περίπτωση του Conveni-Pack, η μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, συγκριτικά με τα παραδοσιακά συστήματα ψύξης και κλιματισμού, μπορεί να φτάσει κατά περίπτωση καταστήματος έως και 50%.

Τέτοιου είδους αποτελεσματικότητα, από άποψη εγγυήσεων ποιότητας στην απόδοση και οικονομίας κατά τη χρήση, όπως, άλλωστε, και οικονομίας χώρου προς όφελος άλλων λειτουργιών της λιανεμπορικής μονάδας, αλλά και αισθητικής, μείωσης του θορύβου κλπ, εννοείται ότι είναι αδύνατον να την προσφέρει ο οποιοσδήποτε ανεξάρτητος εγκαταστάτης παραδοσιακών συστημάτων.

Οι λιανέμποροι, φυσικά, γνωρίζουν από πρώτο χέρι τον εμπειρισμό και τον ερασιτεχνισμό των εγκαταστατών, όπως και την αδυναμία των παρόχων παραδοσιακού εξοπλισμού να τον εγγυηθούν κατά την έννοια που τον εγγυάται η Daikin, ως εργοστασιακός κατασκευαστής.

Αποδεικνύουμε τη μείωση του κόστους
σελφ σέρβις: Με τι συναρτάται ο βαθμός της δεκτικότητας των πελατών σας να πληρώνουν ακριβότερα τις λύσεις που τους προτείνετε, προκειμένου να έχουν μακροπρόθεσμη ωφέλεια από τις οικονομίες κλίμακος;

Χριστίνα Αντωνίου:
Ο καθένας τους ξέρει τι πληρώνει από άποψη κατανάλωσης ενέργειας για τις συντηρήσεις και τις καταψύξεις του. Εμείς, ανάλογα με τις ανάγκες του, σχεδιάζουμε τη λύση που συμφέρει περισσότερο για λογαριασμό του. Ήδη σήμερα είμαστε σε θέση να υπολογίζουμε κατά περίπτωση συνολικά τις οικονομίες κλίμακος που προσφέρει ο εξοπλισμός μας, δηλαδή από την κτήση και την εγκατάστασή του, μέχρι την κανονική λειτουργία του. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα στον πελάτη να σταθμίζει συγκριτικά και εκ των προτέρων το κόστος των επιλογών του.

Όταν συνειδητοποιεί τις εξοικονομήσεις, πχ, μόνο από τα εργατικά, σε σχέση με τις απαιτήσεις άλλων λύσεων, διότι η βιομηχανική προτυποποίηση που προσφέρουμε κάνει την εγκατάσταση πιο απλή ή διότι η συντήρησή της είναι πιο γρήγορη, αφού κάποια μηχανήματά μας διαθέτουν σύστημα αυτοδιάγνωσης, με δυνατότητα ελέγχου από απόσταση, αποφασίζει εύκολα προς το συμφέρον του.

Το κόστος κτήσης του εξοπλισμού μας, δίνει την εντύπωση του πιο ακριβού, σε σχέση με τον παραδοσιακό -με μέση διαφορά κόστους γύρω στο 20%-25%-, αλλά η επίτευξη οικονομιών ήδη από τη φάση της εγκατάστασης κάνει την επιλογή του συμφέρουσα από κάθε πλευρά. Και το σημαντικό είναι ότι από άποψη ποιοτικών χαρακτηριστικών, τα μηχανήματα της Daikin δεν είναι άμεσα ή και καθόλου συγκρίσιμα με τα παραδοσιακά –πχ αντίστοιχο σύστημα με το Conveni-Pack δεν υπάρχει καν στην αγορά.

σελφ σέρβις: Τι υποστήριξη προσφέρετε στον πελάτη μετά την προμήθεια και εγκατάσταση του εξοπλισμού του;

Χριστίνα Αντωνίου:
Τον σχεδιασμό των εφαρμογών, την εγκατάσταση και το σέρβις του εξοπλισμού, βάσει συμβολαίων, το αναλαμβάνουν οι συνεργάτες μας, οι Master Dealers. Εμείς, πέρα από τη συμβουλευτική υποστήριξη που τους παρέχουμε όταν μας ζητείται, φροντίζουμε να μην δημιουργούνται ελλείψεις στο απόθεμά τους σε ανταλλακτικά.

Σχετικά αξίζει να σημειώσετε ότι τα μηχανήματα της Daikin έχουν ενοποιημένη λίστα ανταλλακτικών –δηλαδή, λχ, με μια πλακέτα εξυπηρετείται ένα ευρύ φάσμα μοντέλων, πράγμα που εξηγεί το γιατί οι τιμές των ανταλλακτικών μας, σε σχέση με την ποιότητα που προσφέρουμε, είναι χαμηλές.

Η επαγγελματική ψύξη είναι ένας τομέας στον οποίο ήρθαμε για να μείνουμε. Στο πλαίσιο αυτό, φέτος εντατικοποιούμε τις προσπάθειές μας για την οικοδόμηση ενός δικτύου συνεργατών Βlue Dealers, όπως τους ονομάζουμε, δηλαδή ένα δίκτυο ειδικευμένων συνεργατών στην επαγγελματική ψύξη, είτε εμπορικών καταστημάτων είτε τεχνικών συνεργείων, συνδεδεμένων προμηθευτικά με τους Master Dealers της Daikin, οι οποίοι θα είναι το πρόσωπο της εταιρείας μας σε όλες τις πόλεις της χώρας.

Με αυτήν τη δομή, ενώ η συμφωνία συνεργασίας του πελάτη μαζί μας γίνεται είτε με τον Master Dealer είτε με τον Βlue Dealer, η κατά τόπους υποστήριξή του όσον αφορά στην εκπαίδευση, την ενημέρωση, το σέρβις κλπ, γίνεται από τον Βlue Dealer της περιοχής του, ώστε η εξυπηρέτηση των πελατών να είναι πάντα άμεση. Κατά το ίδιο πρότυπο δομής δουλεύουμε στους τομείς του κλιματισμού και της θέρμανσης.

Καινοτομία-αειφορία φέρνουν τη διαφοροποίηση
σελφ σέρβις: Ποιο είναι εντέλει το οριστικό επιχείρημά σας, με το οποίο θέλετε να πείσετε τον λιανέμπορο, που σήμερα αναβάλει τις επενδύσεις στον εκσυγχρονισμό του ψυκτικού του εξοπλισμού;

Χριστίνα Αντωνίου:
Η ενεργειακή υπόθεση βρίσκεται στην ευρωπαϊκή ατζέντα των επιχειρήσεων εδώ και πολλά χρόνια. Η Ελλάδα έχει μείνει σχετικά πίσω στην αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ). Προσφέρουμε, λοιπόν, την ευκαιρία, κυρίως στη μικρομεσαία ελληνική επιχείρηση που υστερεί περισσότερο, να ωφεληθεί άμεσα από τη χρήση των ΑΠΕ, ιδιαίτερα τώρα που το κόστος της ενέργειας την «πονάει».

Γενικά ο έλληνας λιανέμπορος ήρθε η ώρα να ξεκόψει από τη λογική των πρόσκαιρων φθηνών επενδύσεων χάριν οικονομίας, γιατί το ξέρει ήδη: δεν υπάρχουν φθηνές επενδύσεις που να μην ακριβοπληρώνονται σε μια διάρκεια χρόνου. Συνεπώς η φθήνια στο κόστος κτήσης του εξοπλισμού, δεν λέει απολύτως τίποτα για το τελικό κόστος. Αυτό πρέπει να γίνει συνείδηση στον έλληνα επιχειρηματία, να παραδειγματίζεται και να αναζητά λύσεις στην αξιοποίηση των ΑΠΕ, μαθαίνοντας, συγκρίνοντας και κυνηγώντας τις καινοτόμες τεχνολογίες. Γιατί μόνο η καινοτομία διαφοροποιεί.

Τα «πράσινα» καταστήματα που ξεφυτρώνουν τα τελευταία χρόνια στην αγορά μας είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό μήνυμα. Όποιος αρπάζει πρώτος την ευκαιρία της καινοτομίας αποκτά το προβάδισμα στον ανταγωνισμό του, καθώς η αειφορία υπόσχεται πολύ ενδιαφέρουσες οικονομίες κλίμακας, αλλά και την εκτίμηση των πελατών. Να ένας ακόμα τομέας που είμαστε ακόμα αρκετά πίσω: η επικοινωνία.

Κι όμως, το να πεις στον πελάτη ότι «η θέρμανση που απολαμβάνεις στο κατάστημα σήμερα παράγεται δωρεάν» ή ότι «από την έναρξη του έτους, επειδή επενδύσαμε στην αειφορία, μειώσαμε είτε την κατανάλωση του ρεύματος τόσα κιλοβάτ, είτε το αποτύπωμα του CO2 στο περιβάλλον τόσα κυβικά» είναι πολύ σημαντικό για τον τρόπο που θα σε βλέπει στο εξής. Κυρίως όταν πρόκειται για τις νεότερες γενιές ανθρώπων, που έχουν έντονα ενδιαφέροντα για το περιβάλλον και την οικολογία.

σελφ σερβις (T. 414)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION