σελφ σερβις - Working Together on our Common Path to Recovery Το δικό μας συνέδριο

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Working Together on our Common Path to Recovery Το δικό μας συνέδριο

1 Μαρτίου 2012 | 15:34 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Αγορά

Πριν από έναν περίπου χρόνο, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας συγκεντρώθηκαν πάνω από 500 στελέχη του κλάδου των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών τους, νιώθοντας ήδη τη σκληρή πραγματικότητα μιας οικονομίας σε κρίση. Φέτος, τη Μεγάλη Τρίτη (10 Απριλίου), το περιοδικό μας διοργανώνει πάλι το συνέδριο, στο οποίο καλεί όλη την αγορά να αναζητήσει κοινό δρόμο προς την ανάκαμψη.

O τίτλος του συνεδρίου περιγράφει ακριβώς τον στόχο του. Είναι το συνέδριο που δίνει στα στελέχη των επιχειρήσεων, τα οποία παίζουν κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση της στρατηγικής τους (CEO, γενικοί διευθυντές, ανώτατο στελεχικό δυναμικό σημαντικών τμημάτων) την ευκαιρία να καθίσουν δίπλα-δίπλα σε πάνελ διαλόγου, να ανταλλάξουν γνώμες και να προτείνουν λύσεις, που προωθούν τη συνεργασία και την αλληλεγγύη.

Άλλωστε, είναι πλέον αποδεκτό ακόμη και από τους πιο δύσπιστους, πως δεν υπάρχει καμμία εξέλιξη στην αγορά, ευχάριστη ή δυσάρεστη, που να μην επηρεάζει αυτόματα το σύνολο των επιχειρήσεων.

Θέματα προς συζήτηση
Στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και στις επιχειρήσεις που τις προμηθεύουν με προϊόντα και υπηρεσίες, υπάρχουν ζητήματα που απαιτούν άμεσες και αποτελεσματικές απαντήσεις. Αυτά τα ζητήματα θα τεθούν σε συζήτηση στα πάνελ του συνεδρίου και οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν περαιτέρω τον διάλογο, με τοποθετήσεις και ερωτήσεις. Παράλληλα, ξένοι ομιλητές, θα μεταφέρουν τη γνώση και την εμπειρία τους, δημιουργώντας μια εμπνευσμένη βάση για την ανάπτυξη του διαλόγου.

Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα για τις επιχειρήσεις του κλάδου, αποτελεί η αναπροσαρμογή της στρατηγικής ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων, βάσει των νέων δεδομένων αλλά και των επιλογών της κάθε επιχείρησης. Αυτό το θέμα συνδέεται και με το θέμα της ρευστότητας, αφού χωρίς την εξασφάλισή της δεν μπορεί να υπάρξει χρηματοδότηση των επενδύσεων.

Προσφιλές θέμα για τα ΜΜΕ αλλά και τους καταναλωτές, είναι οι διαφορές τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων μεταξύ των ελληνικών ραφιών και των αλυσίδων σούπερ μάρκετ της υπόλοιπης Ευρώπης. Και σε αυτό το θέμα θα αναζητηθούν μύθοι και αλήθειες, με τον καταναλωτή να είναι πάντα στο επίκεντρο.

Στο συνέδριο θα κατατεθούν πρακτικές και προβληματισμοί σχετικά με τη σύσφιξη των σχέσεων του καταναλωτή με το σούπερ μάρκετ και τα brands, λαμβάνοντας υπόψη τις δραματικές αλλαγές στο καταναλωτικό εισόδημα και τις νέες τάσεις στο μάρκετινγκ. Σημαντική πτυχή στη συζήτηση αποτελεί και η εξέλιξη στον τομέα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Στο φετινό συνέδριο θα δώσουμε τον λόγο και στους ομίλους αγορών, καλώντας εκπροσώπους τους να μας μιλήσουν για τις αυξημένες απαιτήσεις των μελών τους και τις προτεινόμενες λύσεις για την κάλυψή τους.

Σε ένα δύσκολο θέμα, αυτό του ανθρώπινου δυναμικού, θα προσκαλέσουμε τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου να μας μιλήσουν για το πώς εξασφαλίζουν σε δύσκολες συνθήκες, την υποστήριξη των υπαλλήλων, σε κάθε βαθμίδα με προσεκτικά επιλεγμένο training, coaching και mentoring. Στο τελευταίο πάνελ του συνεδρίου θα αναλυθούν τα θεσμικά προβλήματα του κλάδου.

Είναι βέβαιο πως το συνέδριο θα είναι και φέτος μια μοναδική ευκαιρία ώστε όλες οι επιχειρήσεις του κλάδου να καταθέσουν τις σκέψεις τους και να μιλήσουν με «ανοιχτά χαρτιά» για μια κοινή πορεία, ώστε όχι μόνο να περιοριστούν οι αναπόφευκτες απώλειες, αλλά να αναζητηθεί και μια άλλη οπτική στη συνεργασία.

INFO
Το συνέδριο είναι το 4ο της σειράς «The Future of Selling Consumer Goods», την οποία η ελληνική αγορά έχει αγκαλιάσει και αναδείξει ως σημείο συσπείρωσης και αναφοράς (προηγούμενα συνέδρια ήταν το συνέδριο με τον Sir Terry Leahy, CEO της Tesco -Νοέμβριος 2009-, τον Pierre-Olivier Beckers, CEO της Delhaize -Απρίλιος 2011- και το συνέδριο «Winning together in difficult times» -Μάρτιος 2011). Για να θυμηθείτε το αντίστοιχο περυσινό συνέδριο μπορείτε να ανατρέξετε στο τεύχος Νο 405 (Απρίλιος 2011) του «σελφ σέρβις», ή να επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.selfservice.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=40&arId=3754&ss=Winning.

Για το Working Together on our Common Path to Recovery επισκεφθείτε το site του συνεδρίου: www.sellingfmcg.gr.

σελφ σερβις (T. 414)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION