σελφ σερβις - Αλλαγές στο δίκτυο και απολύσεις από Delhaize

Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Αλλαγές στο δίκτυο και απολύσεις από Delhaize

1 Μαρτίου 2012 | 15:25 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Διεθνή

Αλλαγές στο δίκτυο και απολύσεις από Delhaize

Ο CEO του ομίλου Delhaize, Pierre-Olivier Beckers, δήλωσε στα μέσα Ιανουαρίου πως παρά τα θετικά αποτελέσματα σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις σε ΗΠΑ και Βέλγιο κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2011 ήταν απογοητευτικές.

Αιτιολόγησε τα αποτελέσματα αυτά λέγοντας πως οφείλονται στη συνεχιζόμενη πτώσης της καταναλωτικής δαπάνης και την επιδείνωση των μακροοικονομικών δεικτών, αλλά και στην ένταση των ανταγωνιστικών πιέσεων.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του για ανάπτυξη και βελτίωση της κερδοφορίας, ο όμιλος αποφάσισε την αναδιοργάνωση του δικτύου. Εντός του πρώτου τριμήνου του 2012 θα γίνει το κλείσιμο 146 καταστημάτων και αλλαγή brand άλλων 64. Αναλυτικά, η αλυσίδα θα κλείσει στην αγορά των ΗΠΑ 113 Food Lion, 7 Bloom και 6 Bottom Dollar Food. Τα υπόλοιπα 42 καταστήματα Bloom και τα 22 Bottom Dollar Food, θα μετατραπούν σε Food Lion. Αντίστοιχα, στη Νοτιοανατολική Ευρώπη θα κλείσουν 20 καταστήματα.

Η απόφαση αυτή επιφέρει απώλεια περίπου 5.000 θέσεων εργασίας.

Με αυτές τις κινήσεις αναμένεται να υπάρξει εξοικονόμηση 500 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, ποσό που ο Beckers δήλωσε πως πρόκειται να κατευθυνθεί στην αναδιοργάνωση του δικτύου των Food Lion και Bottom Dollar Food, αλλά και στην ανάπτυξη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (βάσει του προγραμματισμού για συνολικές επενδύσεις 800-850 εκατ. ευρώ το 2012, όπου περιλαμβάνεται το άνοιγμα 200-230 καταστημάτων και η ανακαίνιση 200).

Επίσης, επιβεβαίωσε τον στόχο για ετήσια ανάπτυξη πωλήσεων 5%-7% έως το 2014 και το φιλόδοξο πλάνο για λειτουργία 450 νέων καταστημάτων εντός της επόμενης τριετίας. Στο τέλος του έτους, ο όμιλος είχε 3.408 καταστήματα.

σελφ σερβις (T. 414)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION