σελφ σερβις - Η Morrisons και στα παιδικά

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Morrisons και στα παιδικά

1 Μαρτίου 2012 | 15:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Διεθνή

H Morrisons έχει θέσει ως στόχο να κατακτήσει την πρώτη θέση στον κλάδο των καταστημάτων με βρεφικά είδη, ανταγωνιζόμενη επάξια τη Mothercare.

(Ηνωμένο Βασίλειο) Με αυτόν τον στόχο προχώρησε πέρυσι στην εξαγορά της αλυσίδας Kiddcare με κόστος 70 εκατ. λίρες Αγγλίας. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, θα επενδυθούν περίπου 15 εκατ. λίρες Αγγλίας, με στόχο 4 καταστήματα Kiddcare να λειτουργήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τα είδη που πωλούνται από τα συγκεκριμένα καταστήματα, με εξαίρεση ένα μεγάλο κατάστημα στο Peterborough, διατίθενται και online.

Παρόλα αυτά, ο CEO της αλυσίδας, ο Dalton Philips, δήλωσε πρόσφατα πως όσοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν προϊόντα για τη βρεφική ηλικία προτιμούν να τα δοκιμάζουν, οπότε είναι προτιμότερο να υπάρχουν μεγάλοι αγοραστικοί χώροι, ακόμη και σήμερα που οι επιχειρήσεις περιορίζουν τα κόστη τους.

Όπως δήλωσε, επίσης, ο CEO της Kiddcare, Scott Weavers-Wright, ο οποίος είχε τοποθετηθεί τον προηγούμενο χρόνο στη θέση του non-food online, υπάρχουν πλάνα για λειτουργία 10 ακόμη καταστημάτων, κατά προτίμηση δίπλα σε καταστήματα Morrisons, ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες και από τον κοινό χώρο στάθμευσης. Ο Weavers-Wright θεωρείται το νέο «αστέρι» της αλυσίδας, στον οποίο θα στηριχθεί για τη δημιουργία online σούπερ μάρκετ την επόμενη διετία, στο πρότυπο των άλλων μεγάλων αλυσίδων (Sainsbury’s, Waitrose, Asda και Tesco).

Πρόσφατα η αλυσίδα εγκαινίασε το τρίτο κατάστημα discount, με την ονομασία M-Local, με περισσότερες από 100 σειρές φρέσκων φρούτων και λαχανικών και με προϊόντα από τη νέα σειρά ιδιωτικής ετικέτας, M Savers.

σελφ σερβις (T. 414)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…

Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION