σελφ σερβις - ΥΠΑΑΝ: 70 FMCGs πωλούνται ακριβότερα στην Ελλάδα

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΥΠΑΑΝ: 70 FMCGs πωλούνται ακριβότερα στην Ελλάδα

1 Μαρτίου 2012 | 15:11 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Έρευνα

ΥΠΑΑΝ: 70 FMCGs πωλούνται ακριβότερα στην Ελλάδα

Όπως προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγαν οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και της Ειδικής Γραμματείας Εποπτείας της Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, η Ελλάδα είναι ακριβότερη από τη Γερμανία, την Ισπανία και τη Βουλγαρία σε μία σειρά βασικών ταχυκίνητων προϊόντων καθημερινής χρήσης, πράγμα που οφείλεται τόσο στην αύξηση της φορολογικής τους επιβάρυνσης και στις αυξήσεις τιμών των πρώτων υλών τους, όσο και στις στρεβλώσεις της αγοράς, σύμφωνα με τις αιτιάσεις των επικεφαλής των δύο υπηρεσιών, κ.κ. Στ. Κομνηνό και Γ. Στεργίου.

Ειδικότερα, η έρευνα που παρουσίασαν έδειξε ότι στην Ελλάδα οι τιμές ραφιού 70 προϊόντων, εκ των οποίων τα 50 επώνυμων μαρκών, είναι ακριβότερες απ’ ό,τι στη Γαλλία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιταλία, στη Βουλγαρία, στη Γερμανία και στην Ισπανία. Μάλιστα, σε ορισμένες περιπτώσεις οι διαφορές τιμών εμφανίζουν τέτοια απόκλιση, ώστε κινείται εύλογη υποψία ότι οι επιχειρήσεις που τροφοδοτούν με τα εν λόγω προϊόντα τη λιανική αγορά εφαρμόζουν εναρμονισμένες πρακτικές και καταχρώνται τη δεσπόζουσα θέση τους.

Ως χαρακτηριστικές περιπτώσεις αδικαιολόγητα υψηλότερης τιμής στα ελληνικά ράφια αναφέρθηκαν τα δημητριακά, με διαφορά της τάξης του 46,96%, τα απορρυπαντικά με 44,2%, τα αναψυκτικά με 51,3%, ορισμένα είδη προσωπικής υγιεινής και φροντίδας με 96,5% κλπ. Στο πλαίσιο αυτό, όπως ανακοινώθηκε, η σχετική έρευνα έχει ήδη σταλεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία θα διερευνήσει την υπόθεση.

Σημειώνεται ότι οι κ.κ. Κομνηνός και Στεργίου ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να προβούν σε ενέργειες εξάλειψης των στρεβλώσεων στην αγορά, που σχετίζονται με την κατάργηση της υποχρέωσης των επιχειρήσεων να υποβάλλουν τους τιμοκαταλόγους χονδρικής στο ΥΠΑΑΝ, την αλλαγή του κανονιστικού πλαισίου μεταφορών και logistics και τη διερεύνηση σχετικά με τη διάρκεια του κύκλου ζωής του φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος.

σελφ σερβις (T. 414)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION