σελφ σερβις - Το πρώτο online κατάστημα από την Tesco

Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Το πρώτο online κατάστημα από την Tesco

27 Ιανουαρίου 2012 | 11:18 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Διεθνή

Η Tesco δημιούργησε site για online πωλήσεις ειδών σούπερ μάρκετ στην Πράγα, το πρώτο της στη Κεντρική Ευρώπη. Μέσω της νέας υπηρεσίας, η Tesco προσφέρει στους καταναλωτές της χώρας πάνω από 20.000 κωδικούς φρέσκων και κατεψυγμένων προϊόντων, καθώς και μη τρόφιμα όπως παιχνίδια, εποχικά είδη και αξεσουάρ.

Το λανσάρισμα του νέου site ήρθε μετά από μια δοκιμαστική περίοδο που αφορούσε στους καταναλωτές αλλά και το προσωπικό τον προηγούμενο Νοέμβριο και αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής του ομίλου, η οποία έχει ως στόχο τη διασφάλιση της ηγετικής θέσης στον κλάδο του online και in-store λιανεμπορίου. Η δοκιμαστική περίοδος ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική και, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Tesco Τσεχίας κ. Phil J Clarke, αναμένεται να υπάρξει μεγάλη ανταπόκριση του κοινού της χώρας στη νέα αυτή επένδυση.

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου εγχειρήματος, ο όμιλος αξιοποίησε την εμπειρία που έχει αποκομίσει από αντίστοιχες πρωτοβουλίες στη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία και τη Νότια Κορέα. Στην πιλοτική εφαρμογή θα συμμετέχουν αρχικά τρία καταστήματα που θα καλύπτουν την περιοχή της πρωτεύουσας, με την προοπτική να προσφέρουν υπηρεσίες online shopping και σε άλλες περιοχές, στο άμεσο μέλλον.

Η Tesco μπήκε στην αγορά της Τσεχίας το 1996 μέσω της εξαγοράς της αλυσίδας K-Mart. Σήμερα διαθέτει στη χώρα ένα δίκτυο που απαρτίζεται από 210 καταστήματα, σε 5 πόλεις. Το 2010 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα ένδυσης στην Πράγα και πρόσφατα εγκαινίασε ένα δεύτερο στο Μπρνο. Επίσης, το 2010 εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Κεντρική Ευρώπη με μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα, στο Jaromer.

Το Tesco.com ξεκίνησε να λειτουργεί το 2000 στη Μ. Βρετανία και σήμερα συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 πρώτων σε επισκεψιμότητα website λιανεμπορίου.

σελφ σερβις (T. 413)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION