σελφ σερβις - Cash & Carry: Το βάρος πέφτει στις τιμές και τις υπηρεσίες

Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Cash & Carry: Το βάρος πέφτει στις τιμές και τις υπηρεσίες

27 Ιανουαρίου 2012 | 10:56 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Χονδρεμπόριο

Cash & Carry: Το βάρος πέφτει στις τιμές και τις υπηρεσίες

Η αγορά των cash & carry δεν μένει ανεπηρέαστη από την κρίση, παρά το γεγονός ότι αποτελεί πλέον συχνότερη επιλογή των επαγγελματιών του χώρου της εστίασης, αφού μπορεί να προσφέρει χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το παραδοσιακό χονδρεμπόριο. Οι επιχειρήσεις του κλάδου αναζητούν τρόπους ενίσχυσης της σχέσης τους με τους πελάτες τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η Makro Cash & Carry, η 4η σε δίκτυο καταστημάτων αλυσίδα οργανωμένου χονδρεμπορίου, παρουσίασε στις αρχές Δεκεμβρίου τις δικές της προτάσεις.

Στο τέλος του 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2011, τα καταστήματα cash & carry που αποτελούσαν το δίκτυο οργανωμένου χονδρεμπορίου ήταν 111. Ο κλάδος φαίνεται να βρίσκεται σε στασιμότητα και το 2011, σε ό,τι αφορά την επέκταση του δικτύου καταστημάτων χονδρικής.

Τα μοναδικά εγκαίνια μέχρι τον Δεκέμβριο του 2011 αφορούσαν σε δύο καταστήματα της Μετρό -που είναι πρώτη σε αριθμό καταστημάτων-, ένα στην Ελευσίνα τον Μάρτιο και ένα στο Αίγιο, τον Ιούλιο, καθώς και στη λειτουργία του ΕΝΑ Profit Food Cash & Carry στην Καρδίτσα, ενός νέου concept που παρουσίασε ο όμιλος ΑΒ Βασιλόπουλος. Με την προσθήκη των νέων καταστημάτων, τα καταστήματα cash & carry έφθασαν πανελλαδικά τα 114.

Σε αυτό το περιβάλλον, όπου οι πιέσεις λόγω οικονομικής κρίσης γίνονται όλο και πιο έντονες, παρουσιάστηκε και η «νέα εποχή» της Makro Cash & Carry Ελλάδος. Η παρουσίαση έγινε από στελέχη της εταιρείας σε περισσότερους από 700 συνεργάτες της αλλά και δημοσιογράφους, σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε την 1η Δεκεμβρίου.

Υποστήριξη των πελατών από τη Makro
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Antoine Peleyras, αλλά και εκπρόσωποι των τμημάτων marketing, πωλήσεων και ανάπτυξης, αναφέρθηκαν στον στόχο της Makro να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες της, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της επιχείρησης των επαγγελματιών.

«Η MAKRO συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα στον επαγγελματία, να αφουγκράζεται τις τάσεις της αγοράς και να προτείνει συμφέρουσες λύσεις για τη βιωσιμότητά τους», ανέφερε στον χαιρετισμό του ο κ. Peleyras, ενώ στο κλείσιμο της εκδήλωσης τόνισε την ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας, ιδιαίτερα σήμερα που η αγορά αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις, λέγοντας, μεταξύ άλλων, πως «οι προκλήσεις δημιουργούν ευκαιρίες για καλύτερες λύσεις και προτάσεις, καθώς και καινοτόμες ιδέες. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ η συνεργασία αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας».

O κ. Bertrand Dufour, Head of Customer Management, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο η αλυσίδα κατηγοριοποιεί τους πελάτες της με στόχο τη βαθύτερη μελέτη των αναγκών τους ώστε να μπορεί να προσφέρει σε κάθε κατηγορία ολοκληρωμένες λύσεις προσαρμοσμένες ακριβώς στις ανάγκες αυτές. Επίσης, μίλησε και για τις διαφημιστικές ενέργειες τις οποίες έχει προγραμματίσει να υλοποιήσει η εταιρεία μέσω ενός ολοκληρωμένου διαφημιστικού προγράμματος, τους επόμενους μήνες.

Ο κ. Δημήτρης Τεμηρίδης, Operations Director, απηύθυνε στους συνεργάτες της αλυσίδας μήνυμα συνεργασίας, ως το κλειδί της επιτυχίας για το 2012, αλλά και την προσήλωση στον στόχο της προσφοράς όσο το δυνατόν χαμηλότερων τιμών. Μίλησε επίσης για το σημαντικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, την προσφορά 35.000 κωδικών κάτω από την ίδια στέγη, γεγονός που επιτρέπει στον επαγγελματία να πραγματοποιεί τις αγορές του καλύπτοντας ένα μεγάλο μέρος των αναγκών του.

Ο κ. Ian Perotto, Buying Director της εταιρείας, υπογράμμισε με τη σειρά του την καινοτομία και τη συνεργασία, ως τους κύριους οδηγούς της συνεχόμενης επιτυχίας. Να υπενθυμίσουμε πως η Makro Ελλάς, μέλος του γερμανικού ομίλου Metro Group, βρίσκεται στην ελληνική αγορά από το 1992. Σήμερα, διαθέτει 9 καταστήματα σε επτά πόλεις, και απασχολεί πάνω από 1.300 άτομα (1.666 με αναγωγή σε εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης, σύμφωνα με στοιχεία Μαρτίου 2011).

σελφ σερβις (T. 413)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION