
Στα μέσα Νοεμβρίου η Carrefour εγκαινίασε το 25ο υπέρ μάρκετ της στη βορειοανατολική Ρουμανία, στην πόλη Μποτοσάνι (πρωτεύουσα της ομώνυμης διοικητικής περιοχής).
[Κόσμος] Το νέο κατάστημα έχει χώρους πώλησης 7.000 τμ και διαθέτει 25 ταμεία και 600 θέσεις στάθμευσης, ενώ λειτουργεί από τις 8 πμ έως τις 10 μμ. Η γκάμα των προϊόντων που διαθέτει το σούπερ μάρκετ αποτελείται από 45.000 κωδικούς, ενώ το καταναλωτικό κοινό εξυπηρετείται από 200 υπαλλήλους.
Σχεδόν έναν μήνα νωρίτερα, τον Οκτώβριο, η γαλλική αλυσίδα είχε εγκαινιάσει τρία νέα καταστήματα στην Κίνα. Το πρώτο, που ήταν το 193ο στη χώρα, βρίσκεται στην πόλη Kunming, έχει έκταση 8.652 τμ, 36 ταμεία και 1.000 θέσεις στάθμευσης. Το δεύτερο, βρίσκεται στην πόλη Lian Yan Gang, είναι 9.289 τμ, έχει 22 ταμεία και χώρο στάθμευσης για 290 αυτοκίνητα.
Το τρίτο, λειτούργησε στην πόλη Suzhou, έχει επιφάνεια πώλησης 8.149 τμ, 34 ταμεία και χώρο στάθμευσης 328 αυτοκινήτων. Η αγορά της Κίνας είναι αυτή που συνεισφέρει κατά βάση στην ανάπτυξη των πωλήσεων του ομίλου στην Ασία (+4% στο τρίτο τρίμηνο του 2011). Αντίστοιχα, σύμφωνα με τις επίσημες δηλώσεις της αλυσίδας, η πτώση των πωλήσεων στην Ευρώπη οφείλεται κυρίως στην ελληνική αγορά.
Αφιέρωμα
Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…
Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Το πρώτο e-spot My market
- Fischer: Πρωταγωνίστρια στις Νύχτες Πρεμιέρας
- Amstel Free: Τρέχουμε για καλό σκοπό
- Επιχειρηματικές ευκαιρίες στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας
- 7η ολομέλεια της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Διεθνής διαγωνισμός Barilla Pasta World Championship
- Οι δράσεις της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Η Δωδώνη στο FoodChem Day 2019
- Mondelēz: 25 χρόνια «Η Σοκολάτα και ο Παυλίδης»
- Φρεσκούλης: Το φρέσκο είναι τέχνη
- Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης
- 50 χρόνια Coca-Cola στην Ελλάδα
- Μισός αιώνας Μπάρμπα Στάθης
- ΕΙΠ: 24ο Banking Forum
Προφίλ εταιρείας
- Nielsen: Κρυμμένοι άσοι και αδύναμα σημεία του τζίρου
- Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2019: Στο +3,56% ο κύκλος εργασιών, στο -3,47% τα καθαρά κέρδη
- Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
- ICAP: Ενισχύεται σταδιακά η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ
- Οι επτά διατροφικές-καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
- Οριακά καλύτερα από το 2017, συγκλονιστικά χειρότερα από το 2008
- Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την αλλαγή σελίδας
- IRI: Πρόβλεψη ανάπτυξης τζίρου 2,1% φέτος
- ΙΕΛΚΑ: Η ποιότητα και πάλι το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών
- Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν
- CENSUS 2018: Η εικόνα του κλάδου από την IRI
- Ευρωβαρόμετρο: Έρευνα για την ασφαλή διατροφή στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Εντείνεται η στρατηγική επενδύσεων στην ΕΚΕ
Προφίλ εταιρείας
- Πόσο και ποιον συμφέρει η πλήρης απασχόληση
- Μασούτης: Τιμητική βράβευση διευθυντών-προσωπικού καταστημάτων
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
Προφίλ εταιρείας
- Henkel: Τρίποντο στην καθαριότητα!
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!