σελφ σερβις - Χρονιά PL το 2012 για τη Μετρό

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Χρονιά PL το 2012 για τη Μετρό

14 Δεκεμβρίου 2011 | 14:03 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Χρονιά PL το 2012 για τη Μετρό

Χρονιά αφιερωμένη στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας θα είναι το 2012 για τη Μετρό. Ειδικότερα, στόχος της είναι να καθιερώσει τα δύο νέα brands που λανσάρει, για το σύνολο των προϊοντικών κατηγοριών, αυξάνοντας το μερίδιο των «ιδιωτικών» της πωλήσεων. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν στελέχη της, με την πολιτική της αυτή η εταιρεία δεν προτίθεται να προκαλέσει τους προμηθευτές της ή να τους κάνει να αισθανθούν άβολα στα καταστήματά της.

Πρόθεση, επομένως, της διοίκησης της Μετρό είναι να διαμορφώσει στις ειδικές συνθήκες της οικονομικής κρίσης μια ισορροπημένη σχέση στο ράφι, μεταξύ των επώνυμων προϊόντων και των ιδιωτικών σημάτων.

Όπως έχει ήδη καταγραφεί στο σελφ σέρβις, η Μετρό μετονομάζει σταδιακά όλους τους private label κωδικούς της -αυτοί υπολογίζονται σε 700- σε Atla για τα τρόφιμα και Pappy για τα μη τρόφιμα. Στο πλαίσιο αυτό, πέρα από τα brands των προϊόντων αλλάζει και τις μακέτες των συσκευασιών τους, ώστε να επιτύχει μια συγγένεια μορφής στην εικόνα των κωδικών της, καθιστώντας τα έτσι περισσότερο αναγνωρίσιμα από τους πελάτες-κοινό της.

Προκειμένου, ωστόσο, να περιορίσει το κόστος προσαρμογής, δεν προχώρησε και σε αλλαγές των συσκευασιών.

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της αλυσίδας, σημειώνεται ότι η Μετρό δεν θα προβεί σε αντίστοιχες αλλαγές σε ό,τι αφορά τη σειρά κωδικών με τα best price προϊόντα.

Ήδη, έως τα τέλη του Νοεμβρίου, η αλυσίδα είχε αλλάξει την όψη περίπου στο 1/3 των προϊόντων της. Όπως εκτιμά η διοίκησή της, η όλη διαδικασία αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί την ερχόμενη άνοιξη, οπότε θα ξεκινήσουν οι πρώτες προωθητικές ενέργειες της εταιρείας, που θα υποστηριχθούν και μέσω των φυλλαδίων προσφορών που εκδίδει περιοδικά.

Στρατηγική επιδίωξη
Η ανάπτυξη της κατηγορίας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί για τον όμιλο Μετρό σημαντικό κεφάλαιο της στρατηγικής που ακολουθεί. Στόχος της Μετρό είναι να καθιερώσει τα προϊόντα που φέρουν τις δικές της ετικέτες με αργά και σταθερά βήματα, όχι να εκτινάξει άμεσα τις πωλήσεις τους.

Παράγοντες της διοίκησής της σχολιάζουν ότι οι εισοδηματικές δυσχέρειες των ελληνικών νοικοκυριών και η ανάγκη για προσιτές τιμές, ασφαλώς ενισχύουν τα εγχειρήματα εισαγωγής των προϊόντων φίρμας λιανεμπορίου, πράγμα που ανακλάται, άλλωστε, στους ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης των πωλήσεών τους, σε σχέση με παλιότερα. Αλλά ο στόχος της εταιρείας είναι μακροπρόθεσμος, στρατηγικός, όχι ευκαιριακός. Έγκειται στην επιδίωξη ενίσχυσης την πιστότητας των πελατών της Μετρό και στα δικά της προϊόντα, ώστε όταν υποχωρήσει η ύφεση να μην απολέσει τα μερίδια αγοράς που θα έχει, στο μεταξύ, και μέσω αυτών κατοχυρώσει.

Αυτός, άλλωστε, είναι ένας από τους λόγους που η Μετρό τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει όχι μόνο στην εικόνα των προϊόντων της αλλά και στην ποιότητά τους, αποβλέποντας σε δεσμούς ουσίας με τους πελάτες της.

Το κόστος
Σχετικά με το κόστος της όλης προσπάθειας, όπως μας δηλώθηκε, αυτό επικεντρώνεται περισσότερο στον χρόνο που απαιτείται, προκειμένου να συντονιστούν οι σύνθετες διαδικασίες μετατροπής μιας συσκευασίας παρά στον χρηματικό παράγοντα, δεδομένου ότι η σχετική εξοικονόμηση προκύπτει από το γεγονός ότι η σχετική επένδυση, περιορίζεται στο κόστος ανασχεδιασμού των ετικετών.

σελφ σερβις (T. 412)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION