σελφ σερβις - Τι γίνεται με την τιμή αντικατάστασης;

Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τι γίνεται με την τιμή αντικατάστασης;

26 Οκτωβρίου 2011 | 13:34 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αναδρομή

Τι γίνεται με την τιμή αντικατάστασης;

Δεν ξέρουμε αν μέχρις ότου εκδοθεί το τεύχος αυτό, έχει ληφθεί κάποια κυβερνητική απόφαση για το θέμα της «τιμής αντικαταστάσεως».

Αλλά με τον πληθωρισμό να τρέχει πάνω από 25% για το 1985 και με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μέχρι τέλους του επόμενου έτους ότι οι τιμές θα αυξηθούν 40% στα δύο κρίσιμα χρόνια της λιτότητας, τότε πώς τα πάμε με τα κεφάλαια κινήσεως του μικρού ή του μεγάλου καταστήματος; Η «τιμή αντικαταστάσεως», αυτό το αμφιλεγόμενο στοιχείο της αγοράς, που για άλλους είναι παράθυρο στην αισχροκέρδεια και για άλλους μια νόμιμη διαδικασία περισώσεως του κεφαλαίου του επαγγελματία, παίρνει μια σπουδαιότητα και μια ιδιαίτερη προτεραιότητα στο προβλήματα του κάθε καταστηματάρχη.

Το ακριβό τραπεζικό χρήμα, οι δυσχέρειες πιστοδοτήσεως, τα συνεχώς αυξανόμενα έξοδα λειτουργίας, τα αποτελέσματα της ασφυξίας από τα πρόσφατα κυβερνητικά μέτρα και ο καταναλωτικός πανικός από τις ανατιμήσεις στο εμπόριο, έχουν σαν τραγικό αποτέλεσμα να πρέπει ο καταστηματάρχης μέσα σε δύο χρόνια να αυξήσει τα κεφάλαιά του πάνω από 40% ή να μειώσει τα αποθέματά του 40%, δηλαδή να κλείσει!

Η κοροϊδία είναι ότι η «αποθεματοποίηση» (αυτός ο κακός δαίμων που κατά καιρούς επισείουν οι αρμόδιοι του υπουργείου) δεν έγινε παρά από ελάχιστους εμπόρους που είχαν τα κεφάλαια και από δεκάδες χιλιάδων καταναλωτές που «αποταμίευσαν» τις δραχμές τους σε εμπορεύματα. Καιρός είναι το υπουργείο εμπορείου (μέσα στα τόσα πιεστικά προβλήματα) να βρει μια δίκαιη λύση σ’ αυτήν τη «γάγγραινα» που κατατρώγει το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο.

σελφ σερβις (T. 410)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION