σελφ σερβις - Carrefour Planet: Το πρώτο υπέρ-μάρκετ νέας γενιάς

Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Carrefour Planet: Το πρώτο υπέρ-μάρκετ νέας γενιάς

26 Οκτωβρίου 2011 | 13:23 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά

Carrefour Planet: Το πρώτο υπέρ-μάρκετ νέας γενιάς

Ο όμιλος Καρφούρ Μαρινόπουλος εγκαινίασε στα μέσα του Σεπτεμβρίου το πρώτο Carrefour Planet, στον Γέρακα, σε έναν εντυπωσιακά διαμορφωμένο χώρο 8.400 τμ, που φιλοξενούσε μια τυπική μονάδα Carrefour.

Με φιλικό σχεδιασμό για τον επισκέπτη (άνετο περιβάλλον, ευρύχωροι διάδρομοι, χαμηλά έπιπλα, απαλός φωτισμός), πρωτοποριακή κατηγοριοποίηση των προϊόντων, παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και τεράστια ποικιλία ειδών, συνδυασμένων με χαμηλές τιμές και μοναδικές προσφορές, το πρότυπο των Carrefour Planet φιλοδοξεί να αλλάξει στην Ευρώπη τα δεδομένα των καθημερινών αγορών.

Στο Planet Carrefour ο καταναλωτής για πρώτη φορά μπορεί να περιηγηθεί σε εννέα ξεχωριστά τμήματα του καταστήματος-πόλους έλξης του: Την αγορά, με τη μεγάλη ποικιλία φρέσκων οπωροκηπευτικών, τυροκομικών και αλλαντικών, με κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, αρτοπωλείο και ζαχαροπλαστείο, την κάβα, τα τμήματα βιολογικών και κατεψυγμένων προϊόντων, ομορφιάς, όπου οι επισκέπτριες μπορούν να συμβουλευτούν τον ειδικό για τις τελευταίες τάσεις της μόδας, βρεφικών ειδών, ειδών για το σπίτι (για την κουζίνα, την τραπεζαρία, το μπάνιο και τη διακόσμηση), ειδών μόδας (ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ) για όλη την οικογένεια, και τεχνολογίας, με την πλήρη συλλογή ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών τελευταίας τεχνολογίας.

Το Carrefour Planet προσφέρει, επίσης, έναν ειδικά διαμορφωμένο «Παιχνιδόκοσμο» για τα παιδιά ηλικίας 4-10 ετών των πελατών του, που τα επιβλέπει εξειδικευμένο προσωπικό, υπηρεσία χτενίσματος και μανικιούρ εξπρές, καθώς και snack cafe. Ακόμα, διαθέτει άνετο υπόγειο πάρκινγκ 800 θέσεων, Wi-Fi, υπηρεσία συσκευασίας δώρων, ειδικά διαμορφωμένες τουαλέτες για παιδιά, χώρο για το άλλαγμα των μωρών κά.

σελφ σερβις (T. 410)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION