σελφ σερβις - Winning Together in Difficult Times: Συνταγές συνεργατικής αντιμετώπισης της κρίσης

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Winning Together in Difficult Times: Συνταγές συνεργατικής αντιμετώπισης της κρίσης

15 Μαρτίου 2011 | 11:04 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Εκδηλώσεις,Συνέδρια

Winning Together in Difficult Times

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες FMCG, αλλά και τα σούπερ μάρκετ επενδύουν σε προωθητικά προγράμματα με στόχο να κάνουν πιο ελκυστική την αγορά των προϊόντων τους. Όμως, ακόμη και οι πιο έμπειρες επιχειρήσεις κάνουν άστοχες κινήσεις, με αποτέλεσμα να χάνουν σημαντικό μέρος της επένδυσής τους. Στο συνέδριο, που διοργανώνει το σελφ σέρβις στις 16 Μαρτίου, θα συζητηθεί εκτενώς και το θέμα της επιτυχημένης προσέγγισης του καταναλωτή στον καιρό της κρίσης.

Πώς μπορεί να γίνει πιο αποδοτική μια προωθητική ενέργεια; Ο προσκεκλημένος μας κ. Colin Harper, αυθεντία σε θέματα promotion και price discounts στη Μεγάλη Βρετανία, θα παρουσιάσει σε avant premiere στο Winning Together in Difficult Times, μεταξύ άλλων, την πιο επίκαιρη έρευνα που πραγματοποίησε για λογαριασμό του Institute of Promotion Marketing. Η έρευνα έγινε με τη συνεργασία του University of Westminster και δείχνει τον δρόμο στη βρετανική αγορά ώστε να εξοικονομηθούν 3-4 δισ. ευρώ, με μικρότερες μειώσεις τιμών -φυσικά, χωρίς υποχώρηση των πωλήσεων.

Ο κ. Colin Harper είναι Head of Insight στο Institute of Promotion Marketing της Μ. Βρετανίας και Διευθύνων Σύμβουλος της Storecheck Marketing Ltd, της δικής του εταιρείας, μέσω της οποίας έχει συνεργαστεί με σημαντικές επιχειρήσεις FMCG, μεταξύ των οποίων η Unilever και η Nestle.

Enrico Toja, ο ειδικός στα συνεργατικά μοντέλα
O Enrico Toja, Trade Relations Expert, board member του AIM (European Brand Association), board member του ECR Γαλλίας, Vice President International της Johnson & Johnson, στο Winning Together in Difficult Times θα σχολιάσει τα μοντέλα συνεργασίας προμηθευτών-λιανεμπορίου.

Θα μιλήσει, επίσης, για τα συστατικά που καθορίζουν μια αμοιβαία επωφελή σχέση, τα εμπόδια, τις προκλήσεις, τις συγκρούσεις που «δεν μπορούσαν να αποφευχθούν» αλλά και τις «μικρές νίκες» που δίνουν ώθηση στις επιχειρήσεις.

Ο Enrico Toja θα παρουσιάσει, ακόμη, τρόπους ενδυνάμωσης του πνεύματος συνεργασίας μεταξύ των ομάδων των δύο πλευρών, τον χειρισμό καινοτομιών και τα πρακτικά βήματα που κάνουν την υπόσχεση του «win-win» πραγματικότητα.

Ηγετικά στελέχη σε πρώτο πλάνο
Η ανταπόκριση των ηγετικών στελεχών του κλάδου στο κάλεσμα του σελφ σέρβις για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων πάνω στα κρίσιμα ζητήματα της αγοράς σε θεματικά πάνελ ήταν άμεση.

Μεταξύ αυτών (σε αλφαβητική σειρά) οι κκ. Γιάννης Αρτινός, διευθύνων σύμβουλος, Vivartia, Νίκος Βερόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Βερόπουλος, Δημήτρης Βιδάκης, γενικός διευθυντής της Coca Cola Τρία Έψιλον Ελλάδας, Σπύρος Δεσύλλας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ελαΐς-Unilever Hellas, Laurent Dereux, διευθύνων σύμβουλος της Nestle Hellas, Τέλης Θανόπουλος, πρόεδρος, Δ. Θανόπουλος, Νίκος Καραγεωργίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αφοί Καραγεωργίου-Τρία Άλφα, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, CEO, AB Βασιλόπουλος, εκτελεστικός αντιπρόεδρος, Delhaize, Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος, όμιλος Metro, Γρηγόρης Σκλήκας, διευθύνων σύμβουλος, FrieslandCampina Hellas, Βασίλης Στασινούλιας, διευθύνων σύμβουλος, Carrefour Μαρινόπουλος, Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, ΚΡΙ ΚΡΙ κά. Την πρόσκληση συμμετοχής σε πάνελ έκανε αποδεκτή και ο γενικός γραμματέας εμπορίου του ΥΠΑΑ, κ. Στέφανος Κομνηνός.

Τα ανώτατα στελέχη που θα εκπροσωπήσουν λιανεμπορικές και προμηθευτικές επιχειρήσεις του κλάδου θα κληθούν, απαντώντας σε ερωτήματα που θα θέσουν έμπειροι δημοσιογράφοι, να εμβαθύνουν σε ζητήματα όπως η διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, η σημασία των PL για την κερδοφορία των σούπερ μάρκετ και η απάντηση των supplier brands, η πορεία των discount, το προφίλ του καταναλωτή της ψηφιακής εποχής, η αξιοποίηση της τεχνολογίας στη λειτουργία και την επικοινωνία της επιχείρησης, η προστασία της αξίας του ανθρώπινου δυναμικού, οι πηγές χρηματοδότησης της ανάπτυξης, τα περιθώρια ανάπτυξης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και ποιος ο ρόλος του κράτους κλπ.

Αλλά και οι σύνεδροι καλούνται να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα στους συμμετέχοντες στα πάνελ, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο στην εμβάθυνση σε ζητήματα στρατηγικής αλλά και καθημερινής πρακτικής.

Δωρεάν σεμινάριο για τους συνέδρους
Ο Colin Harper θα πραγματοποιήσει σεμινάριο, το οποίο είναι προσφορά στους συμμετέχοντες στο συνέδριο. Δηλώστε συμμετοχή στο site του συνεδρίου www.sellingfmcg.gr ή στο τηλέφωνο 210 6617777 (εσωτ. 373).

σελφ σερβις (T. 403)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION