σελφ σερβις - Κρίσιμα ζητήματα του κλάδου στο συνέδριο του σελφ σέρβις

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Winning Together in Difficult TImes

Κρίσιμα ζητήματα του κλάδου στο συνέδριο του σελφ σέρβις

28 Ιανουαρίου 2011 | 13:09 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Εκδηλώσεις,Συνέδρια

Winning Together in Difficult TImes: Κρίσιμα ζητήματα του κλάδου στο συνέδριο του σελφ σέρβις

Επιχειρήσεις που λειτουργούν στην ελληνική αγορά επεκτείνονται σε γειτονικές χώρες, αναπροσαρμόζουν την τιμολογιακή τους πολιτική, επενδύουν στην πράσινη ανάπτυξη. Η επιτυχία του συνόλου αυτών των ενεργειών απαιτεί τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων μερών –λιανεμπορίου, προμηθευτών, πολιτείας. Είναι, όμως, η συνεργασία εφικτή ή αποτελεί μία ακόμη ουτοπική προσδοκία των ολίγων; Σε αυτό το ερώτημα, μεταξύ άλλων, απαντούν διακεκριμένοι decision makers, στο συνέδριο της 16ης Μαρτίου.

Tιμολογιακές αναπροσαρμογές, προγράμματα loyalty, επέκταση γκάμας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, εξαγορές, ανάπτυξη σε νέες αγορές, βελτίωση των logistics, επένδυση σε ΑΠΕ, διασφάλιση ποιότητας και ασφάλειας προϊόντων, παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων, υποστήριξη της υγιεινής διατροφής μέσω συγκεκριμένων προϊοντικών προτάσεων, νέες τεχνολογίες, ΕΚΕ είναι ορισμένα από τα θέματα που θα συζητηθούν από διακεκριμένους CEO’s και ανώτατα στελέχη στο συνέδριο με τίτλο «Winning Together in Difficult Times – Supermarkets & Consumer Goods CEO Forum», που διοργανώνει το σελφ σέρβις στις 16 Μαρτίου 2011.

Συγκεκριμένα, τα ανώτατα στελέχη που θα εκπροσωπήσουν λιανεμπορικές και προμηθευτικές επιχειρήσεις του κλάδου των FMCG θα κληθούν, απαντώντας σε ερωτήματα που θα θέσουν έμπειροι δημοσιογράφοι, να εμβαθύνουν σε ζητήματα όπως:
• Η προσέγγιση του καταναλωτή (shopper marketing). Oι συνεργατικές πρακτικές των επιχειρήσεων σε τομείς όπως space management, category management, trade marketing, εκπτώσεις-προσφορές, εκμετάλλευση των δεδομένων της έρευνας, προγράμματα loyalty κλπ.
• H σημασία των private brand στην ανάπτυξη των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ και την ισχυροποίηση των δεσμών τους με τους καταναλωτές. Η συμβίωσή τους με τα national brand.
• H νέα γενιά καταναλωτών, οι διαφορές στις καταναλωτικές συνήθειες των νέων, τα νέα κανάλια επικοινωνίας και η εκμετάλλευσή τους από το μάρκετινγκ, η σημασία της τιμής και της γνώμης της κοινότητας (peer endorsement) για τους νέους κλπ, η προσαρμογή των brand στις νέες απαιτήσεις, οι ενέργειες που ελκύουν τους νέους, χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης κά.
• Οι εφαρμογές σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας (self scanning, digital signage κλπ), για τη βέλτιστη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics, Electronic Price Labeling κλπ), για τη διασφάλιση της ιχνηλασιμότητας των προϊόντων (RFID), για τη μείωση του shrinkage και των out-of-stock, για τη μείωση κόστους μέσω της ηλεκτρονικής συνεργασίας στην ανταλλαγή στοιχείων και παραστατικών κλπ. Η αξιοποίηση του Business Ιntelligence.
• Ασφάλεια, ποιότητα και υγιεινή των τροφίμων και μη τροφίμων. Τα βιολογικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ και η σχέση τιμής/αξίας για τους καταναλωτές. Ενέργειες για την καταπολέμηση της ανθυγιεινής διατροφής.
• Οι ενέργειες των σούπερ μάρκετ και των εταιρειών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης με στόχο την αειφορία (τεχνολογίες και υλικά φιλικότερα προς το περιβάλλον, ανακύκλωση, εφαρμογές στην ενέργεια, την ψύξη, τα υλικά συσκευασίας, τις πρώτες ύλες, τα υλικά κατασκευής κτηρίων, τη βιομηχανική παραγωγή, την αγροτική και θαλάσσια παραγωγή κλπ).
• Η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού -επιλογή, αμοιβές, κίνητρα και εκπαίδευση- για το ξεπέρασμα της κρίσης.
• Ο ρόλος του κράτους στη διασφάλιση περιβάλλοντος υγιούς ανταγωνισμού και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας (λειτουργία επιχειρήσεων, ίδρυση καταστημάτων, χρηματοδότηση, επενδύσεις). Η διευκόλυνση της εξωστρέφειας -εξαγωγές προϊόντων, επέκταση επιχειρήσεων σε νέες αγορές.
• Πάγια και επίκαιρα αιτήματα του κλάδου. Τι κάνει, τι δεν κάνει και τι μπορεί να κάνει το υπουργείο και οι υπηρεσίες του.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Η προετοιμασία του συνεδρίου «Winning Together in Difficult Times» έχει ξεκινήσει και ήδη σημαντικοί CEO’s έχουν αποδεχθεί την πρόσκλησή μας για συμμετοχή στα πάνελ συζήτησης. Όμως, η προετοιμασία του συνεδρίου συνεχίζεται και αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για το σύνολο των εκπροσώπων του κλάδου να παίξουν ενεργό ρόλο, καταθέτοντας τις ερωτήσεις τους αλλά και τις απόψεις τους στο site του συνεδρίου www.sellingfmcg.gr.

σελφ σερβις (T. 402)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION