σελφ σερβις - Αποκλειστικό: Οι ξένοι ήρθαν, είδαν και απήλθαν (και δεν αγόρασαν...)

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Αποκλειστικό: Οι ξένοι ήρθαν, είδαν και απήλθαν (και δεν αγόρασαν...)

3 Νοεμβρίου 2010 | 11:37 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αναδρομή

Ήταν Ιανουάριος του 1989 («σέλφ σέρβις», τεύχος 151, σελ. 10), όταν ακόμα το ενδεχόμενο εισόδου της Carrefour στην εγχώρια αγορά έδινε τροφή για τερατολογικών διαστάσεων «πληροφορίες», οι οποίες, ωστόσο, ανταποκρίνονταν στα διεθνή πρότυπα κατασκευής των υπέρ μάρκετ εκείνης της εποχής.

Τελικά ήρθαν οι ξένοι! Αλλά ήρθαν, είδαν και απήλθαν! Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι ήρθαν τουλάχιστον δύο μεγάλες αποστολές της μεγάλης γαλλικής αλυσίδας «Καρφούρ», που έκαναν έρευνες στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, για τη δημιουργία ενός, τουλάχιστον, υπέρ μάρκετ.

Συγκεκριμένα, έκαναν μελέτες στις εθνικές οδούς και στις κύριες αρτηρίες των συνοικιών, για να βρουν ένα μεγάλο χώρο. Στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν στην Αθήνα ένα τεράστιο «υπερκατάστημα», που θα είχε... 20.000 τμ χώρους πωλήσεως(!), 15.000 τμ αποθηκευτικούς χώρους και πάρκινγκ και άλλους χώρους διασκέδασης περίπου 100 στρεμμάτων!

Τα μεγαλεπήβολα σχέδια της «Καρφούρ» επεκτάθηκαν και στη Θεσσαλονίκη, όπου εκεί σε ένα σχεδιαζόμενο εμπορικό κέντρο, ιδιοκτησίας της Κτηματικής Τράπεζας, επρόκειτο να αναγείρει υπέρ μάρκετ 5.000 τμ.

Και τα δύο σχέδια δεν μπόρεσαν να εφαρμοστούν, γιατί η μεγάλη γαλλική εταιρεία λιανεμπορίου θεώρησε ότι οι συνθήκες του ελληνικού λιανεμπορίου δεν «αρμόζουν» στην πολιτική της και το κυριότερο, δεν υπάρχουν κατάλληλοι μεγάλοι χώροι ή, όπου υπάρχουν, η γη είναι πανάκριβη. Πάντως, η «Καρφούρ» στρέφεται από την Ευρώπη στις Ηνωμένες Πολιτείες, γιατί η αμερικανική αγορά θεωρείται πολύ πιο αποδοτική από την ευρωπαϊκή.

σελφ σερβις (T. 399)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Γάλα: Υπό πίεση η αγορά

Ενόσω η ευρεία αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων ανακάμπτει την τελευταία διετία, απομακρυνόμενη σιγά-σιγά από το τέλμα της οικονομικής κρίσης, η αγορά του γάλακτος εξακολουθεί να υποφέρει, εμφανίζοντας συνεχή πτώση πωλήσεων. Κι όμως, τα γάλατα προστιθέμενης αξίας και ειδικών προϊοντικών χαρακτηριστικών, όπως το βιολογικό, το κατσικίσιο και το εναλλακτικό «φυτικό γάλα» ή το γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζουν αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Η οικονομική κρίση και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις αλλάζο...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION