σελφ σερβις - Αποκλειστικό: Οι ξένοι ήρθαν, είδαν και απήλθαν (και δεν αγόρασαν...)

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Αποκλειστικό: Οι ξένοι ήρθαν, είδαν και απήλθαν (και δεν αγόρασαν...)

3 Νοεμβρίου 2010 | 11:37 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αναδρομή

Ήταν Ιανουάριος του 1989 («σέλφ σέρβις», τεύχος 151, σελ. 10), όταν ακόμα το ενδεχόμενο εισόδου της Carrefour στην εγχώρια αγορά έδινε τροφή για τερατολογικών διαστάσεων «πληροφορίες», οι οποίες, ωστόσο, ανταποκρίνονταν στα διεθνή πρότυπα κατασκευής των υπέρ μάρκετ εκείνης της εποχής.

Τελικά ήρθαν οι ξένοι! Αλλά ήρθαν, είδαν και απήλθαν! Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι ήρθαν τουλάχιστον δύο μεγάλες αποστολές της μεγάλης γαλλικής αλυσίδας «Καρφούρ», που έκαναν έρευνες στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, για τη δημιουργία ενός, τουλάχιστον, υπέρ μάρκετ.

Συγκεκριμένα, έκαναν μελέτες στις εθνικές οδούς και στις κύριες αρτηρίες των συνοικιών, για να βρουν ένα μεγάλο χώρο. Στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν στην Αθήνα ένα τεράστιο «υπερκατάστημα», που θα είχε... 20.000 τμ χώρους πωλήσεως(!), 15.000 τμ αποθηκευτικούς χώρους και πάρκινγκ και άλλους χώρους διασκέδασης περίπου 100 στρεμμάτων!

Τα μεγαλεπήβολα σχέδια της «Καρφούρ» επεκτάθηκαν και στη Θεσσαλονίκη, όπου εκεί σε ένα σχεδιαζόμενο εμπορικό κέντρο, ιδιοκτησίας της Κτηματικής Τράπεζας, επρόκειτο να αναγείρει υπέρ μάρκετ 5.000 τμ.

Και τα δύο σχέδια δεν μπόρεσαν να εφαρμοστούν, γιατί η μεγάλη γαλλική εταιρεία λιανεμπορίου θεώρησε ότι οι συνθήκες του ελληνικού λιανεμπορίου δεν «αρμόζουν» στην πολιτική της και το κυριότερο, δεν υπάρχουν κατάλληλοι μεγάλοι χώροι ή, όπου υπάρχουν, η γη είναι πανάκριβη. Πάντως, η «Καρφούρ» στρέφεται από την Ευρώπη στις Ηνωμένες Πολιτείες, γιατί η αμερικανική αγορά θεωρείται πολύ πιο αποδοτική από την ευρωπαϊκή.

σελφ σερβις (T. 399)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION