σελφ σερβις - Τέλης και Περικλής Θανόπουλος: Το ντελικατέσεν σούπερ μάρκετ είμαστε εμείς!

Κυριακή, 21 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

Τέλης και Περικλής Θανόπουλος: Το ντελικατέσεν σούπερ μάρκετ είμαστε εμείς!

28 Ιανουαρίου 2011 | 13:44 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Τέλης και Περικλής Θανόπουλος: Το ντελικατέσεν σούπερ μάρκετ είμαστε εμείς!

«Στη γενική κατήφεια που έφερε η ύφεση εμείς αντιτείνουμε ότι όχι μόνο εξακολουθεί να υπάρχει το ντελικατέσεν σούπερ μάρκετ, αλλά ότι το ντελικατέσεν είμαστε εμείς», υποστηρίζουν οι αδελφοί Τέλης και Περικλής Θανόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος αντίστοιχα της ιστορικής εταιρείας στο λιανεμπόριο της χώρας Δ. Θανόπουλος ΑΕ, η οποία άρχισε να υλοποιεί ένα πλάνο αισθητικής-αρχιτεκτονικής αναβάθμισης των καταστημάτων της.

Mάθαμε ξάφνου ότι το «Θανόπουλος» της Νέας Ερυθραίας έγινε «χάρμα οφθαλμών». Το επισκεφθήκαμε, διαπιστώσαμε την αλήθεια του πράγματος και συνομιλήσαμε με τους τέταρτης γενεάς ηγέτες της εταιρείας -της μοναδικής με αδιάλειπτη παρουσία στην εγχώρια λιανική από το 1877- αδελφούς Θανόπουλους.

Συνομιλήσαμε εφ’ όλης της ύλης για τη μοναδικότητα της στρατηγικής, και συνάμα οικονομικής ζωτικότητας, αυτής της μικρής εταιρείας των τριών καταστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Κηφισιάς, με το πασίγνωστο όνομα, που σε εποχές κρίσης όχι μόνο δεν αισθάνεται κλυδωνισμούς, αλλά επενδύει στην αισθητική της διαφοροποίηση, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητά της, χωρίς απολύσεις προσωπικού, χωρίς φόβο και μεμψιμοιρίες.

Ριζική αισθητική διαφοροποίηση
σελφ σέρβις: Σε τι έγκεινται το «νέο» -από άποψη αρχιτεκτονικής- στο κατάστημα;

Περικλής Θανόπουλος:
Η αντίληψη της αισθητικής του, σύμφωνα με την πρόταση του βραβευμένου αρχιτέκτονα Κωνσταντίνου Λαμπρινόπουλου, με τον οποίο συνεργαστήκαμε, είναι μία minimal προσέγγιση, με πλούσιο φωτισμό, διαφάνειες κι έντονες οπτικές φυγές. Οι οροφές των αιθουσών είναι μια σύνθεση λωρίδων Plexiglass και σκόπιμα ακατέργαστων σανίδων, με εσωτερικό φωτισμό, που προσφέρει ένα εντυπωσιακό, πλούσιο, αλλά ήπιο παιχνίδισμα του φωτισμού. Τα δάπεδα είναι στρωμένα από ένα μοντέρνο χυτό υλικό, στο οποίο συσσωματώνεται με ειδικές ρητίνες μια στρώση λεπτού χαλικιού.

Το concept όσον αφορά στη δομή του χώρου, ανεπτυγμένο στη λογική της συμμετρίας, με κεντρικό άξονα την είσοδο, που επιτρέπει τον άμεσο και άνετο προσανατολισμό, αποβλέπει στην προβολή των προϊόντων, όχι των επίπλων, πράγμα στο οποίο βοηθά και το μικρό ύψος των κεντρικών ραφιών, τα οποία είναι μεταλλικά διάτρητα, ώστε να μη χάνεται πουθενά η οπτική ενότητα του χώρου.

Ειδικά στο ισόγειο επίπεδο, όπου εκτίθενται τα φρέσκα προϊόντα, τα τμήματα πωλήσεων -αισθητικά διαφοροποιημένα μεταξύ τους- εκτείνονται περιμετρικά στην αίθουσα, ενώ στο μέσον είναι εγκατεστημένοι οι πάγκοι των οπωροκηπευτικών, η εικαστικά λιτή κατασκευή των οποίων παραπέμπει στους πάγκους της λαϊκής αγοράς.

Περίπου στο μέσον της αίθουσας λειτουργεί και το ασανσέρ του κτιρίου, με γυάλινα παραπετάσματα και θύρες για να μη χαλάει η ενότητα οπτικής του χώρου, το οποίο ενώνει τα τρία επίπεδα του καταστήματος: Το ισόγειο με το υπόγειο, στο οποίο εκτίθενται σήμερα οι συλλογές των ειδών bazaar, και τον πρώτο όροφο, όπου εκτίθενται όλα τα τυποποιημένα προϊόντα.

Οι χώροι πωλήσεων του καταστήματος, αρχικού συνολικού εμβαδού περίπου 1.500 τμ, επεκτάθηκαν φέτος με τη δημιουργία του πρώτου ορόφου, εύρους περίπου 500 τμ, που μας έδωσε την ευχέρεια να διαφοροποιήσουμε ριζικά την κατανομή χώρων του μαγαζιού μας από τη συνήθη του συμβατικού σούπερ μάρκετ, με τους στενούς παράλληλους διαδρόμους και τα στενά ράφια, που γίνεται ασφυκτική για τον πελάτη σε μέρες και ώρες αιχμής της κίνησης.

Σημειώνω ότι η επέκταση του χώρου κι οι σχετικές παρεμβάσεις έγιναν χωρίς να κλείσει το κατάστημα ούτε μια ώρα, με δουλειά τις νύχτες και τα Σαββατοκύριακα. Είναι αρχή μας: Δεν αφήνουμε ούτε στιγμή τον πελάτη μας χωρίς εξυπηρέτηση, δεν πρέπει να σκεφτεί ούτε στιγμή τα καταστήματα του ανταγωνισμού μας σαν εναλλακτική λύση, λόγω δικής μας αδυναμίας.

Mάθαμε ξάφνου ότι το «Θανόπουλος» της Νέας Ερυθραίας έγινε «χάρμα οφθαλμών». Το επισκεφθήκαμε, διαπιστώσαμε την αλήθεια του πράγματος και συνομιλήσαμε με τους τέταρτης γενεάς ηγέτες της εταιρείας -της μοναδικής με αδιάλειπτη παρουσία στην εγχώρια λιανική από το 1877- αδελφούς Θανόπουλους.

Συνομιλήσαμε εφ’ όλης της ύλης για τη μοναδικότητα της στρατηγικής, και συνάμα οικονομικής ζωτικότητας, αυτής της μικρής εταιρείας των τριών καταστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Κηφισιάς, με το πασίγνωστο όνομα, που σε εποχές κρίσης όχι μόνο δεν αισθάνεται κλυδωνισμούς, αλλά επενδύει στην αισθητική της διαφοροποίηση, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητά της, χωρίς απολύσεις προσωπικού, χωρίς φόβο και μεμψιμοιρίες.

Ριζική αισθητική διαφοροποίηση
σελφ σέρβις: Σε τι έγκεινται το «νέο» -από άποψη αρχιτεκτονικής- στο κατάστημα;

Περικλής Θανόπουλος:
Η αντίληψη της αισθητικής του, σύμφωνα με την πρόταση του βραβευμένου αρχιτέκτονα Κωνσταντίνου Λαμπρινόπουλου, με τον οποίο συνεργαστήκαμε, είναι μία minimal προσέγγιση, με πλούσιο φωτισμό, διαφάνειες κι έντονες οπτικές φυγές. Οι οροφές των αιθουσών είναι μια σύνθεση λωρίδων Plexiglass και σκόπιμα ακατέργαστων σανίδων, με εσωτερικό φωτισμό, που προσφέρει ένα εντυπωσιακό, πλούσιο, αλλά ήπιο παιχνίδισμα του φωτισμού. Τα δάπεδα είναι στρωμένα από ένα μοντέρνο χυτό υλικό, στο οποίο συσσωματώνεται με ειδικές ρητίνες μια στρώση λεπτού χαλικιού.

Το concept όσον αφορά στη δομή του χώρου, ανεπτυγμένο στη λογική της συμμετρίας, με κεντρικό άξονα την είσοδο, που επιτρέπει τον άμεσο και άνετο προσανατολισμό, αποβλέπει στην προβολή των προϊόντων, όχι των επίπλων, πράγμα στο οποίο βοηθά και το μικρό ύψος των κεντρικών ραφιών, τα οποία είναι μεταλλικά διάτρητα, ώστε να μη χάνεται πουθενά η οπτική ενότητα του χώρου.

Ειδικά στο ισόγειο επίπεδο, όπου εκτίθενται τα φρέσκα προϊόντα, τα τμήματα πωλήσεων -αισθητικά διαφοροποιημένα μεταξύ τους- εκτείνονται περιμετρικά στην αίθουσα, ενώ στο μέσον είναι εγκατεστημένοι οι πάγκοι των οπωροκηπευτικών, η εικαστικά λιτή κατασκευή των οποίων παραπέμπει στους πάγκους της λαϊκής αγοράς.

Περίπου στο μέσον της αίθουσας λειτουργεί και το ασανσέρ του κτιρίου, με γυάλινα παραπετάσματα και θύρες για να μη χαλάει η ενότητα οπτικής του χώρου, το οποίο ενώνει τα τρία επίπεδα του καταστήματος: Το ισόγειο με το υπόγειο, στο οποίο εκτίθενται σήμερα οι συλλογές των ειδών bazaar, και τον πρώτο όροφο, όπου εκτίθενται όλα τα τυποποιημένα προϊόντα.

Οι χώροι πωλήσεων του καταστήματος, αρχικού συνολικού εμβαδού περίπου 1.500 τμ, επεκτάθηκαν φέτος με τη δημιουργία του πρώτου ορόφου, εύρους περίπου 500 τμ, που μας έδωσε την ευχέρεια να διαφοροποιήσουμε ριζικά την κατανομή χώρων του μαγαζιού μας από τη συνήθη του συμβατικού σούπερ μάρκετ, με τους στενούς παράλληλους διαδρόμους και τα στενά ράφια, που γίνεται ασφυκτική για τον πελάτη σε μέρες και ώρες αιχμής της κίνησης.

Σημειώνω ότι η επέκταση του χώρου κι οι σχετικές παρεμβάσεις έγιναν χωρίς να κλείσει το κατάστημα ούτε μια ώρα, με δουλειά τις νύχτες και τα Σαββατοκύριακα. Είναι αρχή μας: Δεν αφήνουμε ούτε στιγμή τον πελάτη μας χωρίς εξυπηρέτηση, δεν πρέπει να σκεφτεί ούτε στιγμή τα καταστήματα του ανταγωνισμού μας σαν εναλλακτική λύση, λόγω δικής μας αδυναμίας.


Σύμπτωση αρχιτεκτονικού-εμπορικού προτύπου
σελφ σέρβις: Πού αποσκοπεί στρατηγικά η αρχιτεκτονική ανανέωση των χώρων πωλήσεών σας και πώς συνδέεται με το προφίλ της εταιρείας σας;

Τέλης Θανόπουλος:
Η νέα αισθητική-αρχιτεκτονική των χώρων μας ανταποκρίνεται και υπηρετεί την εμπορική εξειδίκευσή μας ως ντελικατέσεν σούπερ μάρκετ, όντας αντίστοιχη της μοναδικότητάς μας ως προς την ποικιλία, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε. Δηλαδή τονίζει αυτό που μας διαφοροποιεί από τα τυπικά σούπερ μάρκετ:

Το ότι σε μας ο καταναλωτής βρίσκει προϊόντα ντελικατέσεν, που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού, γιατί τα εισάγουμε μόνο εμείς, το ότι διαθέτουμε αποκλειστικά επώνυμα προϊόντα και ποτέ χαμηλής ποιότητας και το ότι, αντίστροφα προς τη συμβατική στρατηγική των ανταγωνιστών μας, που μειώνουν τα κωδικολόγιά τους, χάρη της προτίμησης των πιο ταχυκίνητων κωδικών, εμείς εξακολουθούμε να προσφέρουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία επώνυμων επιλογών προϊόντων, ντελικατέσεν και συμβατικών.

σελφ σέρβις: Την απόφαση για τις αλλαγές την πήρατε μετά από σχετική έρευνα μεταξύ των πελατών σας; Γιατί την υλοποιείτε φέτος, ενώ εντείνεται η ύφεση;

Τέλης Θανόπουλος:
Έχουμε την «πολυτέλεια» να γνωρίζουμε προσωπικά πάμπολλους σταθερούς πελάτες μας, οπότε γινόμαστε άμεσα δέκτες των προβληματισμών και των επιθυμιών τους. Σε πολλές περιπτώσεις, λοιπόν, διαπίστωναν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την ασυμβατότητα μεταξύ της αισθητικής των καταστημάτων μας και της εμπορικής ιδιαιτερότητάς τους. Και προχωρήσαμε στην αλλαγή σήμερα, που κανείς δεν ρισκάρει επενδύσεις στο καινούργιο σε ό,τι αφορά το αγοραστικό περιβάλλον, ακριβώς γιατί στην περίπτωσή μας ο τονισμός της διαφορετικότητάς μας αποτελεί ευκαιρία: Στη γενική κατήφεια που έφερε η ύφεση εμείς αντιτείνουμε, για όσους θέλουν να της αντιστέκονται, ότι όχι μόνο εξακολουθεί να υπάρχει το ντελικατέσεν, αλλά ότι το ντελικατέσεν είμαστε εμείς.

Περικλής Θανόπουλος: Όμως, όλα τα επώνυμα προϊόντα του τυπικού σούπερ μάρκετ εμείς τα προσφέρουμε σε τιμές αντίστοιχες ή και χαμηλότερες. Έτσι, αποδεικνύουμε στον πελάτη μας ότι η χαμηλή τιμή στο κλασικό brand δεν είναι ασύμβατη με την premium ποιότητα και τιμή του ντελικατέσεν. Συνεπώς, εμείς υποσχόμαστε την επιλογή και τον συνδυασμό συμβατικών οικονομικών αγορών με αγορές που ικανοποιούν μια άλλη ποιότητα ζωής.

Το premium «ανεβάζει» το καλάθι
σελφ σέρβις: Από άποψη πλήθους ποιο είναι το ποσοστό των εισαγόμενων από εσάς κωδικών προϊόντων; Δεδομένου ότι τα καταστήματά σας απευθύνονται σε μια περιοχή με ευκατάστατους εισοδηματικά καταναλωτές, πώς αντιδρούν στο κλίμα της κρίσης;

Τέλης Θανόπουλος:
Ο αριθμός των προϊόντων που βρίσκει ο πελάτης αποκλειστικά σε εμάς, δεν υπερβαίνει συνολικά περίπου το 10% του συνόλου των κωδικών που διαθέτουμε. Φυσικά, οι πωλήσεις τους ως ποσοστό δεν είναι ανάλογες στον συνολικό μας τζίρο, αφού τα ντελικατέσεν ή το καλό είδος bazaar δεν έχουν την ίδια κινητικότητα με τα προϊόντα πρώτης ανάγκης. Πρακτικά, όμως, το premium προϊόν που προσφέρουμε είναι το «επιπλέον» στο καλάθι αγορών του πελάτη μας, γι’ αυτό συνήθως ο λογαριασμός του είναι υψηλότερος εκείνου που θα έκανε σε οποιοδήποτε άλλο σούπερ μάρκετ.

Περικλής Θανόπουλος: Σε περιόδους κρίσης ακόμα και οι ευκατάστατοι πελάτες γίνονται πολύ προσεκτικοί με τις τιμές. Πάντως, αντισταθμίζοντας τώρα την αυτοσυγκράτησή τους να ξοδεύουν σε ακίνητα, αυτοκίνητα, ρούχα και νυχτερινή ζωή, εντείνουν το ενδιαφέρον τους για τις καθημερινές μικρές απολαύσεις, δηλαδή την καλή διατροφή, το καλό κρασί και τις διάφορες λιχουδιές. Τα καταστήματά μας, λοιπόν, τους καλύπτουν αυτήν την ανάγκη, όπως, άλλωστε, και τα ενδιαφέροντα των μεσαίων εισοδημάτων, για ποιότητα αγορών σε ανταγωνιστικές τιμές –ίσως όχι, όμως, των χαμηλών εισοδημάτων, τουλάχιστον με την έννοια ότι δεν ανταποκρινόμαστε στην ανάγκη τους για αγορά πολύ φθηνών μη επώνυμων ειδών, όπως τα private label.

Δεν χρησιμοποιούμε μορφές του επιθετικού μάρκετινγκ για να δηλώσουμε ότι στα κοινά επώνυμα είδη είμαστε πιο ανταγωνιστικοί από τα τυπικά σούπερ μάρκετ – κάτι τέτοιο θα μας εξομοίωνε με αυτά, υπονοώντας ίσως αντιστοιχίες εξομοίωσης σε ποιότητα, σέρβις, ποικιλία... Εφόσον, η φήμη «από στόμα σε στόμα» είναι αποτελεσματικότατο διαφημιστικό εργαλείο, μέσω αυτής παροτρύνουμε κάθε ενδιαφερόμενο να συγκρίνει τις τιμές μας...

σελφ σέρβις: Ισχύει στην περίπτωσή σας η μείωση της μέσης αξίας του καλαθιού κι η αύξηση της συχνότητας αγορών; Αν ναι, συμβαίνει το ίδιο και στα τρία καταστήματά σας;

Περικλής Θανόπουλος:
Ισχύει, αλλά αυξήθηκαν οι πελάτες μας, πράγμα που το παρακολουθούμε, μέσω της κάρτας πιστότητας, την οποία χρησιμοποιεί το 80% αυτών. Η μέση μείωση της αξίας του καλαθιού κυμαίνεται στο 10% από την αρχή της κρίσης, αλλά εκδηλώνεται διαφορετικά στα κατάστημα. Λχ σ’ εκείνο κοντά στον σταθμό του ΗΣΑΠ, στο οποίο η αξία του καλαθιού είναι περίπου η μισή εκείνης των άλλων καταστημάτων μας, μείωση δεν υπάρχει.

Είναι λογικό: Από εκεί κατά κανόνα ψωνίζουν οι καταναλωτές που κινούνται πεζοί ως επιβάτες του ΗΣΑΠ, άρα αρκούνται στις βασικές αγορές. Άλλωστε, το ότι είναι σε μεγάλο βαθμό διερχόμενοι πελάτες φαίνεται εκεί από τη μικρότερη χρήση της κάρτας bonus.

Η ισχύς του υγιούς
σελφ σέρβις: Δεν φαντάζομαι, πάντως, ότι η κρίση έκανε εξαίρεση στην περίπτωση του δικού σας τζίρου.

Τέλης Θανόπουλος:
Μεσοσταθμικά η πτώση μας φέτος δεν υπερβαίνει το 2%, αποτέλεσμα όχι άσχημο, αν λάβετε υπόψη σας τη γενική κατάσταση της αγοράς και κυρίως ότι εμείς δεν κάνουμε πωλήσεις κάτω του κόστους, προκειμένου να «φτιάξουμε» τα αποτελέσματα, όπως κάνουν κάποιες πολυεθνικές εταιρείες που δίνουν λόγο στις μητρικές τους, ούτε ανοίξαμε νέα καταστήματα...

Περικλής Θανόπουλος: Κυρίως, σε εποχές που οι επιχειρήσεις στενάζουν από έλλειψη ρευστότητας, εμείς είμαστε σε θέση να καλύπτουμε με τα χρηματικά μας διαθέσιμα τις μελλοντικές υποχρεώσεις μας προς τους προμηθευτές, πράγμα σπάνιο για τα δεδομένα της αγοράς μας. Κι αν περιοριστούν λίγο τα οικονομικά αποτελέσματα δεν χάλασε ο κόσμος! Τα πράγματα αργά ή γρήγορα θ’ αλλάξουν. Ως τότε εμείς θα ξέρουμε ότι έχουμε κάνει για την ικανοποίηση του πελάτη μας περισσότερα από κάθε άλλον. Γιατί μόνο σε αυτόν δίνουμε λόγο!

Τέλης Θανόπουλος: Θα περίμενε κανείς, λόγω του μεγέθους της, η εταιρεία μας να βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, δηλαδή ότι αγοράζει ακριβότερα και υφίσταται μεγαλύτερες πιέσεις από τους προμηθευτές. Αντί αυτού, όμως, καταφέραμε με την ιστορία, το κύρος, τη συνέπειά μας, οι συμφωνίες μας με τους προμηθευτές ουσιαστικά να μη μας διαφοροποιούν από τους μεγάλους του κλάδου, πράγμα που αποβαίνει υπέρ της ανταγωνιστικότητάς μας. Βλέπετε, το ό,τι δείχνουμε έμπρακτα προς όλους την αντοχή μας να αντιμετωπίσουμε ακόμα και επιδείνωση της κατάστασης, είναι κάτι που ελάχιστες εταιρείες στη χώρα μπορεί να κάνουν.

Πρόκειται για πλεονέκτημα της παραδοσιακά συντηρητικής οικονομικής στρατηγικής μας, που η συγκυρία δικαιώνει απολύτως. Πράγματι, ανήκουμε στους λίγους που δεν έχουν οικονομικά «ανοίγματα», ενώ οι επενδύσεις μας γίνονται με ίδια κεφάλαια. Να, επομένως, ακόμα ένα πεδίο της διαφοροποίησής μας έναντι των άλλων επιχειρήσεων του κλάδου: Η στρατηγική της πρόληψης παντός κακού ενδεχομένου. Προχωρούμε αργά και με καλά μελετημένο βηματισμό, προτιμώντας το μικρό, αλλά πλήρως οργανωμένο και νοικοκυρεμένο εταιρικό μέγεθος παρά την εν πολλοίς «ακάλυπτη» γεωγραφική επέκταση, που γίνεται εύκολα βορά της συγκυρίας.

Το εταιρικό DNA
σελφ σέρβις: Δηλαδή, δεν σκέφτεστε την επέκταση σε περιοχές αντίστοιχης κοινωνικοοικονομικής σύνθεσης, με της περιοχής σας;

Περικλής Θανόπουλος:
Το σίγουρο είναι ότι αν ανοίγαμε καταστήματα λχ στη Γλυφάδα ή στο Κολωνάκι θα είχαμε επιτυχία. Το ξέρουμε, γιατί πελάτες μας από τα Νότια Προάστια, που έρχονται σε μας ακριβώς γιατί δεν βρίσκουν αλλού όσα τους προσφέρουν τα καταστήματά μας, μας ζητούν επίμονα να «πάμε» στις περιοχές τους.

Τέλης Θανόπουλος: Αλλά προσέξτε: Στο DNA της εταιρείας μας είναι η στρατηγική και η προσωπική δουλειά ενός εξ ημών ως ιδιοκτητών να είναι ταυτόσημες. Διοικητικά και εκτελεστικά ελέγχουμε οι ίδιοι τη ζωή των καταστημάτων. Όμως, τέτοιο μοντέλο μάνατζμεντ δεν ευδοκιμεί σε επιχειρήσεις με γεωγραφική διασπορά και μεγάλο πλήθος καταστημάτων. Παρά την ισχύ του «ποτέ μην λες ποτέ», ουδέποτε θα ρισκάρουμε στο ελάχιστο τα ποιοτικά μας χαρακτηριστικά, που μας δίνουν διακεκριμένη αναγνωρισιμότητα στην περιοχή μας.

Να το πω αλλιώς: Σήμερα έχουμε ετήσιο τζίρο περί τα 40 εκ. ευρώ. Έστω ότι ένα νέο κατάστημα μας τον αύξησε κατά 10 εκ. ευρώ. Και λοιπόν; Όταν το πρώτιστο ενδιαφέρον σου είναι η συνέπεια προς τον πελάτη, με βάση τις προσδοκίες του από τη στρατηγική σου, δεν διακινδυνεύεις το είδος επέκτασης, που θα δοκιμάζει τη συνέπεια της στρατηγικής σου – πολύ περισσότερο, εφόσον η αύξηση του τζίρου δεν σημαίνει πάντα και αύξηση κερδών.

σελφ σέρβις: Πρόκειται να επεκτείνετε την πιλοτική αρχιτεκτονική αλλαγή του καταστήματος της Νέας Ερυθραίας και στα δύο άλλα καταστήματά σας;

Περικλής Θανόπουλος:
Έχοντας ήδη προσλάβει τις θετικές αντιδράσεις των πελατών μας, το αποφασίσαμε κιόλας! Ξεκινώντας από το παλαιότερο κατάστημά μας στη Ν. Κηφισιά, μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι θα μεταμορφωθούν και τα άλλα δύο.

σελφ σερβις (T. 402)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION