σελφ σερβις - Bags: Ένας νέος τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

Bags: Ένας νέος τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές

2 Μαρτίου 2011 | 09:54 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News

Οι συχνότερες αναφορές των ΜΜΕ στα σούπερ μάρκετ δεν γίνονται για... καλό. Αγαπημένα θέματα είναι η αύξηση των τιμών -όπως ως κύριοι υπεύθυνοι προβάλλονται τα σούπερ μάρκετ- και τα διατροφικά σκάνδαλα. Τα υπόλοιπα θέματα αναλύονται στο περιθώριο έντυπων και ηλεκτρονικών δημοσιεύσεων ή σε πολύ εξειδικευμένα μέσα.

Από τον περασμένο Νοέμβριο, όμως, οι καταναλωτές έχουν το δικό τους έντυπο, το οποίο, μάλιστα, μοιράζεται στο σημείο πραγματοποίησης των αγορών τους. Μιλάμε για την bags. Το όνομά της προέκυψε στο πλαίσιο της αναζήτησης ενός τίτλου που θα έδινε μια καθαρή εικόνα του στόχου της, θα μπορούσε να απομνημονευτεί εύκολα και θα παρέπεμπε άμεσα στον χώρο των σούπερ μάρκετ. Το bags, το ακρωνύμιο των λέξεων «best advice for genius shoppers», κάλυψε και τις τρεις προϋποθέσεις.

Στόχος, λοιπόν, της bags είναι να ενημερώνει τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στον κόσμο των σούπερ μάρκετ και για το πώς θα κάνουν οι καταναλωτές ποιοτικές, συμφέρουσες και ασφαλείς αγορές.

Στις σελίδες της παρουσιάζονται νέα προϊόντα, πρώτες ύλες και συστατικά γνωστών brand, ο τρόπος επιλογής και χρήσης τους, οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτόν τον χώρο, διατροφικές συνήθειες και συμβουλές από ειδικούς, συνεντεύξεις, άρθρα για τις νέες τάσεις στον σχεδιασμό και την παραγωγή καταναλωτικών προϊόντων, αλλά και ειδήσεις για τα πολιτιστικά δρώμενα του μήνα, διηγήματα, προτάσεις για ταξίδια, ακόμη και ζώδια.

Όλα τα θέματα έχουν ένα κοινό στοιχείο: σχετίζονται με τον χώρο του σούπερ μάρκετ και με τα προϊόντα που βρίσκει κανείς στα ράφια του. Αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί την bags και την κάνει τον ιδανικό χώρο φιλοξενίας των ειδήσεων και των διαφημίσεων που προβάλλουν προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Οι υποστηρικτές μας
Σε αυτήν την προσπάθεια έχουμε από την αρχή υποστηρικτές μεγάλες και σημαντικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, Βερόπουλος, Metro (My Market) και Θανόπουλος, που φιλοξενούν σε επιλεγμένα καταστήματά τους κάθε μήνα τα σταντ με την bags, αλλά και εταιρείες FMCG, που στηρίζουν διαφημιστικά αυτήν την εκδοτική προσπάθεια.

Στα τρία πρώτα τεύχη της bags περισσότερες από 30 μεγάλες εταιρείες (Unilever, Coca Cola 3Ε, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Rilken, ΦΑΓΕ, Ferrero κά), είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν τα ιδιαίτερα στοιχεία των προϊόντων τους, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να έχουν όφελος από την αγορά και τη χρήση τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως από την πρώτη κυκλοφορία της bags μέχρι σήμερα, πάνω από 1.500 καταναλωτές έχουν απαντήσει σε ερωτήματα που τους τέθηκαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προωθητικού προγράμματος της εφημερίδας, καταθέτοντας τη δική τους άποψη για την εκδοτική αυτή πρωτοβουλία και για τα θέματα που θα ήθελαν να αποτελέσουν μέρος της ύλης της.

Ακόμη, πάνω από 5.000 μηνύματα SMS έφθασαν στη γραμμή του διαγωνισμού 54260, και 15 τυχεροί κέρδισαν 15 δωροεπιταγές αξίας 200 ευρώ η κάθε μια για αγορές από τα σούπερ μάρκετ των αλυσίδων μέσω των οποίων διανέμεται η bags. Μέσα από περίπου 110 διαφορετικά σούπερ μάρκετ, προσεγγίζουμε με κάθε έκδοση πάνω από 150.000 καταναλωτές.

Η μάχη της αμεροληψίας
Τα σούπερ μάρκετ και τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης έχουν κάνει πολλά βήματα που οδηγούν στη διασφάλιση της ποιότητας, στην αναβάθμιση του αγοραστικού περιβάλλοντος, στην αύξηση των επιλογών, ακόμη και στην προσφορά προϊόντων υψηλής αξίας σε συμφέρουσα τιμή. Πολλά από αυτά τα βήματα, παρά το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει στο... σκοτάδι, έχουν φτάσει στους καταναλωτές μόνο ως απόηχος.

Μέσω της bags, πράγματα που είναι αρκετά γνωστά στο συντακτικό της προσωπικό, έχουν την ευκαιρία να δουν το φως της δημοσιότητας, προσεγγίζοντας ένα πολύ ευρύ κοινό. Η γνώση είναι αυτή που δίνει αξία και διαμορφώνει τα κριτήρια επιλογής του καθενός μας. Αν μέσω της bags καταφέρουμε η γνώση για έναν πολύ ζωντανό χώρο, όπως αυτός του σούπερ μάρκετ και των προϊόντων του, να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, θα έχουμε κερδίσει το στοίχημα.

σελφ σερβις (T. 403)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION