σελφ σερβις - Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

21 Ιουλίου 2020 | 09:42 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Eντυπωσιακά είναι τα στοιχεία πωλήσεων του παγωτού το πρώτο τετράμηνο του 2020. Τόσο ο ήπιος χειμώνας όσο και η καραντίνα είχαν θετική επίδραση στη ζήτηση του προϊόντος, εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του στα σούπερ μάρκετ κατά 21,6% σε όγκο και 20% σε αξία, σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI. Ανοδική πορεία είχε και η ζήτηση του PL παγωτού σε όγκο πωλήσεων, με οριακή πτώση σε αξία (-0,1%). Το μερίδιό του, πάντως, εξακολουθεί να ελέγχει σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων της κατηγορίας και υποστηρίχθηκε την περίοδο του «Μένουμε σπίτι» με μειώσεις τιμής. Σύμφωνα με την κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, αγοράστρια στην Διεύθυνση Αγορών Νωπών των My market, «οι αγορές των καταναλωτών την περίοδο του lockdown περιορίστηκαν στα καταστήματα τροφίμων και κυρίως στα σούπερ μάρκετ. Έχοντας τοποθετημένο το προϊόν σε όλους τους τύπους συσκευασίας του έγκαιρα στα ψυγεία, ο πελάτης βρήκε άμεσα το ατομικό παγωτό της προτίμησής του ή το χωνάκι, πράγμα που τον διευκόλυνε λόγω του περιορισμού των μετακινήσεών του, ενώ και το οικογενειακό παγωτό είχε ραγδαία ανάπτυξη πωλήσεων…

Σύμφωνα με έρευνες, το 60% επί συνόλου 52 ενεργειών αγοράς παγωτού εκδηλώνεται στο σούπερ μάρκετ, ποσοστό το οποίο εκτιμούμε ότι θα ανέβει. Το προϊόν ως γνωστόν είναι αυθόρμητης αγοράς. Το στοίχημά μας είναι να προστεθεί στη λίστα αγορών, πράγμα στο οποίο μπορεί να συντελέσει η τηλεοπτική διαφήμιση, προβάλλοντας τη δελεαστική τιμή και ωθώντας τον πελάτη να προσθέσει το προϊόν στη λίστα του, όπως και το φυλλάδιο της αλυσίδας. Γι’ αυτό οφείλουμε να έχουμε πάντα μια μεγάλη γκάμα παγωτού για όλες τις προτιμήσεις και σε ανταγωνιστικές τιμές, φροντίζοντας πάντα για τη σχετική ενημέρωση του καταναλωτή». «Η νέα τάση στην αγορά του παγωτού είναι η κατανάλωσή του στο σπίτι κατόπιν αγοράς κυρίως από την οργανωμένη λιανική, από το φυσικό κατάστημα ή το e-shop. Αυτή η τάση, που παρατηρείται από προηγούμενες χρονιές», λέει κ. Δημήτρης Τζάνος, Brand Manager Παγωτού της ΚΡΙ ΚΡΙ , «εντάθηκε την περίοδο της καραντίνας. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες επέκτειναν τις συλλογές τους στις οικογενειακές συσκευασίες και τις πολυσυσκευασίες».

Επιχειρηματικές εξελίξεις
H Euromonitor σημειώνει πως η αξία της εγχώριας αγοράς παγωτού-παγωμένων επιδορπίων το 2019 ξεπέρασε τα 260 εκατ. ευρώ (ανάπτυξη 3,4% ως προς το 2018). Από το 2016 η πορεία των πωλήσεών τους εξελίσσεται ανοδικά. Όσο για τα μερίδια των brands, σύμφωνα με τη Nielsen η κατάταξη για το 2019 έχει ως εξής: Nestlé: 20,5%, Κρι Κρι: 14,9 %, Algida: 13,1%, ΕΒΓΑ: 12,6%.

Τα τελευταία χρόνια πραγματοποιήθηκαν σημαντικές εξαγορές επιχειρήσεων στον κλάδο, η επίδραση των οποίων είναι ακόμα αισθητή. Η Nestlé το 2016 σε σύμπραξη με την R & R Ice Cream ίδρυσε τη Froneri –θυγατρική της είναι η Froneri Ελλάς, η οποία πλέον διανέμει παγωτά που ανήκαν άλλοτε στη Δέλτα και τη Nestlé, ενώ συνεργάζεται και με τη Mondeléz.

Ακόμη και μέσα στην πανδημία υπήρξαν σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις, όπως η εξαγορά από την ΚΑΥΑΚ ΑΒΕΕ του πλειοψηφικού πακέτου της Chillbox AE και του 100% της Chillbox Global AE, επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά frozen yogurt, με σημαντική παρουσία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Η Κayak απέκτησε επίσης πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία Κρητικά Παγωτά, η οποία παράγει παγωτά από κρητικό κατσικίσιο γάλα.

Νέες τάσεις στην προσφορά και τη ζήτηση
«Η κατηγορία του παγωτού αλλάζει, εξελίσσεται, ακολουθεί την τάση της αγοράς. Τα τελευταία χρόνια όλοι οι μεγάλοι «παίχτες» της προχώρησαν σε συνεργασίες με αντίστοιχου βεληνεκούς εταιρείες ζαχαρωδών προϊόντων», λέει η κ. Παπαγεωργίου. Ο κ. Τζάνος σχολιάζει σχετικά: «Πρόκειται για μία co-branding στρατηγική, που η Κρι Κρι έχει υιοθετήσει εδώ και πολλά χρόνια, συνεργαζόμενη με την ΙΟΝ, χρησιμοποιώντας δηλαδή σοκολάτα ΙΟΝ σε μία σειρά από προϊόντα παγωτού. Επιπλέον, επεκτείνουμε τη νέα συνεργασία μας με την εταιρεία Παπαδοπούλου, με τη διάθεση των δημοφιλών στο ελληνικό κοινό γεμιστών μπισκότων Παπαδοπούλου και σε πολυσυσκευασία».

Εξάλλου, διεθνώς αναπτύσσεται ως τάση ο έλεγχος των μερίδων και θερμίδων των παγωτών, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της παχυσαρκίας, ενόσω οι καταναλωτές αναζητούν παγωτά gluten free, vegan, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερη πρωτεΐνη. «Οι επιχειρήσεις ως όφειλαν ακολούθησαν αυτή την τάση, η οποία πλέον δεν ισχύει ως «μόδα», αλλά είναι τρόπος ζωής και διατροφής με προϊόντα που δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό. Έτσι, στην παραγωγική διαδικασία η ζάχαρη αντικαταστάθηκε από την ξυλιτόλη ή τη στέβια. Κάποια παγωτά έχουν ως βάση το γάλα αμυγδάλου αντί του ζωικού γάλατος. Η σχετική τάση εκτιμάται ότι θα εξελιχθεί δυναμικότερα», σημειώνει η κ. Παπαγεωργίου. Εξάλλου, όπως τονίζει, οι εταιρείες, στο πλαίσιο των καινοτομιών τους, εφαρμόζουν εναλλακτικούς τρόπους παραγωγής και παρουσίασης του τελικού προϊόντος. «Η δομή του προϊόντος αλλάζει, έτσι ώστε σε κάθε κουταλιά ο καταναλωτής να μπορεί να απολαύσει όλες τις γεύσεις του προϊόντος που επέλεξε, χωρίς να χρειαστεί να φτάσει ως το τέλος, για να γευτεί την καραμέλα ή τα κομματάκια σοκολάτας», εξηγεί. Άλλη καινοτομία είναι η εφαρμογή της καραμέλας στο κέντρο του προϊόντος, κάθετα, ώστε να γίνεται αισθητή σε κάθε κουταλιά, ενώ η άλλοτε απαγορευμένη επιλογή του συνδυασμού γεύσεων σήμερα είναι καινοτόμος γευστική πρόταση. Παραδείγματα «αντιφατικών» γεύσεων, που κορυφώνουν τη γευστική εμπειρία και προτείνονται σήμερα από το σύνολο της βιομηχανίας του κλάδου είναι οι salted caramel, τσίλι με σοκολάτα, ruby chocolate κ.ά.

Eντυπωσιακά είναι τα στοιχεία πωλήσεων του παγωτού το πρώτο τετράμηνο του 2020. Τόσο ο ήπιος χειμώνας όσο και η καραντίνα είχαν θετική επίδραση στη ζήτηση του προϊόντος, εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του στα σούπερ μάρκετ κατά 21,6% σε όγκο και 20% σε αξία, σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI. Ανοδική πορεία είχε και η ζήτηση του PL παγωτού σε όγκο πωλήσεων, με οριακή πτώση σε αξία (-0,1%). Το μερίδιό του, πάντως, εξακολουθεί να ελέγχει σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων της κατηγορίας και υποστηρίχθηκε την περίοδο του «Μένουμε σπίτι» με μειώσεις τιμής. Σύμφωνα με την κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, αγοράστρια στην Διεύθυνση Αγορών Νωπών των My market, «οι αγορές των καταναλωτών την περίοδο του lockdown περιορίστηκαν στα καταστήματα τροφίμων και κυρίως στα σούπερ μάρκετ. Έχοντας τοποθετημένο το προϊόν σε όλους τους τύπους συσκευασίας του έγκαιρα στα ψυγεία, ο πελάτης βρήκε άμεσα το ατομικό παγωτό της προτίμησής του ή το χωνάκι, πράγμα που τον διευκόλυνε λόγω του περιορισμού των μετακινήσεών του, ενώ και το οικογενειακό παγωτό είχε ραγδαία ανάπτυξη πωλήσεων…

Σύμφωνα με έρευνες, το 60% επί συνόλου 52 ενεργειών αγοράς παγωτού εκδηλώνεται στο σούπερ μάρκετ, ποσοστό το οποίο εκτιμούμε ότι θα ανέβει. Το προϊόν ως γνωστόν είναι αυθόρμητης αγοράς. Το στοίχημά μας είναι να προστεθεί στη λίστα αγορών, πράγμα στο οποίο μπορεί να συντελέσει η τηλεοπτική διαφήμιση, προβάλλοντας τη δελεαστική τιμή και ωθώντας τον πελάτη να προσθέσει το προϊόν στη λίστα του, όπως και το φυλλάδιο της αλυσίδας. Γι’ αυτό οφείλουμε να έχουμε πάντα μια μεγάλη γκάμα παγωτού για όλες τις προτιμήσεις και σε ανταγωνιστικές τιμές, φροντίζοντας πάντα για τη σχετική ενημέρωση του καταναλωτή». «Η νέα τάση στην αγορά του παγωτού είναι η κατανάλωσή του στο σπίτι κατόπιν αγοράς κυρίως από την οργανωμένη λιανική, από το φυσικό κατάστημα ή το e-shop. Αυτή η τάση, που παρατηρείται από προηγούμενες χρονιές», λέει κ. Δημήτρης Τζάνος, Brand Manager Παγωτού της ΚΡΙ ΚΡΙ , «εντάθηκε την περίοδο της καραντίνας. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες επέκτειναν τις συλλογές τους στις οικογενειακές συσκευασίες και τις πολυσυσκευασίες».

Επιχειρηματικές εξελίξεις
H Euromonitor σημειώνει πως η αξία της εγχώριας αγοράς παγωτού-παγωμένων επιδορπίων το 2019 ξεπέρασε τα 260 εκατ. ευρώ (ανάπτυξη 3,4% ως προς το 2018). Από το 2016 η πορεία των πωλήσεών τους εξελίσσεται ανοδικά. Όσο για τα μερίδια των brands, σύμφωνα με τη Nielsen η κατάταξη για το 2019 έχει ως εξής: Nestlé: 20,5%, Κρι Κρι: 14,9 %, Algida: 13,1%, ΕΒΓΑ: 12,6%.

Τα τελευταία χρόνια πραγματοποιήθηκαν σημαντικές εξαγορές επιχειρήσεων στον κλάδο, η επίδραση των οποίων είναι ακόμα αισθητή. Η Nestlé το 2016 σε σύμπραξη με την R & R Ice Cream ίδρυσε τη Froneri –θυγατρική της είναι η Froneri Ελλάς, η οποία πλέον διανέμει παγωτά που ανήκαν άλλοτε στη Δέλτα και τη Nestlé, ενώ συνεργάζεται και με τη Mondeléz.

Ακόμη και μέσα στην πανδημία υπήρξαν σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις, όπως η εξαγορά από την ΚΑΥΑΚ ΑΒΕΕ του πλειοψηφικού πακέτου της Chillbox AE και του 100% της Chillbox Global AE, επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά frozen yogurt, με σημαντική παρουσία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Η Κayak απέκτησε επίσης πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία Κρητικά Παγωτά, η οποία παράγει παγωτά από κρητικό κατσικίσιο γάλα.

Νέες τάσεις στην προσφορά και τη ζήτηση
«Η κατηγορία του παγωτού αλλάζει, εξελίσσεται, ακολουθεί την τάση της αγοράς. Τα τελευταία χρόνια όλοι οι μεγάλοι «παίχτες» της προχώρησαν σε συνεργασίες με αντίστοιχου βεληνεκούς εταιρείες ζαχαρωδών προϊόντων», λέει η κ. Παπαγεωργίου. Ο κ. Τζάνος σχολιάζει σχετικά: «Πρόκειται για μία co-branding στρατηγική, που η Κρι Κρι έχει υιοθετήσει εδώ και πολλά χρόνια, συνεργαζόμενη με την ΙΟΝ, χρησιμοποιώντας δηλαδή σοκολάτα ΙΟΝ σε μία σειρά από προϊόντα παγωτού. Επιπλέον, επεκτείνουμε τη νέα συνεργασία μας με την εταιρεία Παπαδοπούλου, με τη διάθεση των δημοφιλών στο ελληνικό κοινό γεμιστών μπισκότων Παπαδοπούλου και σε πολυσυσκευασία».

Εξάλλου, διεθνώς αναπτύσσεται ως τάση ο έλεγχος των μερίδων και θερμίδων των παγωτών, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της παχυσαρκίας, ενόσω οι καταναλωτές αναζητούν παγωτά gluten free, vegan, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερη πρωτεΐνη. «Οι επιχειρήσεις ως όφειλαν ακολούθησαν αυτή την τάση, η οποία πλέον δεν ισχύει ως «μόδα», αλλά είναι τρόπος ζωής και διατροφής με προϊόντα που δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό. Έτσι, στην παραγωγική διαδικασία η ζάχαρη αντικαταστάθηκε από την ξυλιτόλη ή τη στέβια. Κάποια παγωτά έχουν ως βάση το γάλα αμυγδάλου αντί του ζωικού γάλατος. Η σχετική τάση εκτιμάται ότι θα εξελιχθεί δυναμικότερα», σημειώνει η κ. Παπαγεωργίου. Εξάλλου, όπως τονίζει, οι εταιρείες, στο πλαίσιο των καινοτομιών τους, εφαρμόζουν εναλλακτικούς τρόπους παραγωγής και παρουσίασης του τελικού προϊόντος. «Η δομή του προϊόντος αλλάζει, έτσι ώστε σε κάθε κουταλιά ο καταναλωτής να μπορεί να απολαύσει όλες τις γεύσεις του προϊόντος που επέλεξε, χωρίς να χρειαστεί να φτάσει ως το τέλος, για να γευτεί την καραμέλα ή τα κομματάκια σοκολάτας», εξηγεί. Άλλη καινοτομία είναι η εφαρμογή της καραμέλας στο κέντρο του προϊόντος, κάθετα, ώστε να γίνεται αισθητή σε κάθε κουταλιά, ενώ η άλλοτε απαγορευμένη επιλογή του συνδυασμού γεύσεων σήμερα είναι καινοτόμος γευστική πρόταση. Παραδείγματα «αντιφατικών» γεύσεων, που κορυφώνουν τη γευστική εμπειρία και προτείνονται σήμερα από το σύνολο της βιομηχανίας του κλάδου είναι οι salted caramel, τσίλι με σοκολάτα, ruby chocolate κ.ά.


Συνεργασία
«Το λιανεμπόριο με τις πληροφορίες που συλλέγει για τις καταναλωτικές συνήθειες μπορεί να συνεργαστεί με τη βιομηχανία, οδηγώντας σε σπουδαία αποτελέσματα», σημειώνει ο κ. Τζάνος, τονίζοντας, εξάλλου, ότι η αξιόπιστη πρόβλεψη των πωλήσεων λιανικής για λογαριασμό της βιομηχανίας μπορεί να βελτιώσει δραστικά εφοδιαστική αλυσίδα, ώστε να αποφεύγονται οι ελλείψεις και τα πλεονάζοντα αποθέματα. «Λιανεμπόριο και βιομηχανία μπορούν να συμβάλλουν από κοινού και στο άνοιγμα της αγοράς του προϊόντος περισσότερους μήνες το χρόνο, ώστε να αμβλυνθεί η έντονη εποχικότητα των πωλήσεών του», σχολιάζει. «Τα έντονα προωθητικά πλάνα εκ μέρους των προμηθευτών και η προβολή τους από τα σούπερ μάρκετ αποτελεί την κινητήριο δύναμη για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων», λέει η κ. Παπαγεωργίου, προσθέτοντας ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν συνεχώς νέες ιδέες και προτάσεις από τους προμηθευτές αναφορικά με την ανανέωση του κωδικολογίου και τις νέες τάσεις των καταναλωτικών προτιμήσεων, τις οποίες το λιανεμπόριο πρέπει να στηρίζει.

Αβεβαιότητα για το μέγεθος των απωλειών
Η εμφάνιση περισσότερων καταστημάτων πώλησης χύμα παγωτού είναι αξιοσημείωτη. Χωρίς την πανδημία, ενδεχομένως οι εξελίξεις στην ευρεία αγορά του παγωτού θα ήταν διαφορετικές. Για την ώρα, πάντως, η αγορά του τυποποιημένου παγωτού παρουσιάζει μια συνεχώς ανοδική πορεία, η οποία λόγω συνθηκών εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί, όχι όμως παντού στη λιανική. Η μεγάλη άνοδος των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο του έτους δεν προεξοφλεί μια συνολική αύξηση των πωλήσεων του προϊόντος. Άλλωστε η κρίσιμη περίοδος του τζίρου του είναι το καλοκαίρι. Το μείζον μέρος των πωλήσεών του γίνεται από τη μικρή λιανική (περίπτερα, ψιλικατζίδικα, μίνι μάρκετ) και αφορά τα τυποποιημένα παγωτά –ενδεικτικά, μόνο η Κρι Κρι διαθέτει σε αυτήν περισσότερα από 15.500 ψυγεία. Από τα 260 εκατ. ευρώ των συνολικών πωλήσεων παγωτού στη χώρα μας το 2019 μόνο τα 53 εκατ. ευρώ προήλθαν από τα σούπερ μάρκετ.

Ασφαλώς η απουσία φέτος εκατομμυρίων ξένων τουριστών, που αρέσκονται στην κατανάλωση τυποποιημένων και μη παγωτών, θα επιδράσει αρνητικά στις πωλήσεις, άγνωστο ακόμη πόσο… Όπως επισημαίνει ο κ. Τζάνος, σύμφωνα με τη Nielsen (MarketTrack), στα δύο κανάλια πωλήσεων τυποποιημένου παγωτού η διάρθρωση από άποψη αξίας το 2019 ήταν 62% για το κανάλι «lower trade» και 38% για το «organized trade» (σούπερ μάρκετ, discounters). Τα ποσοστά διαμορφώνονται πολύ διαφορετικά από άποψη όγκου πωλήσεων: 44% για το πρώτο κανάλι και 56% για το δεύτερο, με σαφή τάση ενίσχυσης της οργανωμένης λιανικής έναντι της παραδοσιακής αγοράς. Φυσικά αυτό οφείλεται στις χαμηλότερες τιμές της οργανωμένης λιανικής, δεδομένου ότι διαθέτει πολυσυσκευασίες, οικογενειακές συσκευασίες και PL παγωτό. «Εμείς, όντας στην αγορά και του τυποποιημένου και του επαγγελματικού παγωτού, προβλέπουμε ότι φέτος θα υπάρξει μείωση της κατανάλωσης του δεύτερου και στροφή στο πρώτο, εφόσον ο καταναλωτής το θεωρεί πιο ασφαλές», λέει ο κ. Τζάνος, προσθέτοντας ότι σε αντίθεση με τα σούπερ μάρκετ, η μικρή λιανική άργησε φέτος να τοποθετήσει το προϊόν, καθυστερώντας το άνοιγμα της σεζόν.

Η κρίση στη δημόσια υγεία έδρασε παντού απορρυθμιστικά, καταστροφικά, αφού πολλά μικρά καταστήματα παρέμειναν κλειστά, ενώ σε άλλα που λειτούργησαν, υπήρξε μείωση των πωλήσεων παγωτού έως 30% σε ορισμένες περιπτώσεις. Σύντομα θα υπάρχουν πληρέστερα στοιχεία για όλη την περίοδο του lockdown, οπότε οι επιχειρήσεις του κλάδου θα βγάλουν τα συμπεράσματά τους, σχεδιάζοντας τις αντιδράσεις τους. Ωστόσο, είναι σαφής η προοπτική των απωλειών εξαιτίας του σφοδρού πλήγματος στην τουριστική αγορά, ενόσω ουδείς αισθάνεται ασφαλής στις προβλέψεις του εν όψει ενός πιθανού δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Προωθητικός πυρετός στα ψυγεία
«Η οικονομική ύφεση δεν εξαιρεί κανέναν. Όλοι κάνουμε προωθητικές ενέργειες για να ενισχύσουμε τις πωλήσεις μας –με on pack προσφορά στα οικογενειακά παγωτά, με προώθηση μέσω των φυλλαδίων των αλυσίδων και με ενέργειες στα καταστήματα», λέει ο κ. Δ. Τζάνος (Κρι-Κρι).

«Η προτίμηση του καταναλωτή για τα παγωτά κάθε τύπου από τα My market φάνηκε από το ξεκίνημα της σεζόν», λέει η κ. Κ. Παπαγεωργίου, εξηγώντας ότι αυτό οφείλεται στο ότι η αλυσίδα τοποθέτησε το προϊόν στα καταστήματά της νωρίτερα από προηγούμενες χρονιές, στις αρχές του Μαρτίου, έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στο επώνυμο προϊόν απ’ ότι στο PL, διαμόρφωσε ένα πλήρες κωδικολόγιο, με μεγάλη ποικιλία γεύσεων και συσκευασιών (περισσότερα tubs, multipacks, vegan κ.ά.) και ξεκίνησε έντονες προωθήσεις από την πρώτη κιόλας ημέρα της τοποθέτησης του προϊόντος. «Συνήθως οι τέτοιες ενέργειες πραγματοποιούνται στην καρδιά του καλοκαιριού. Η ιδέα, όμως, ήταν να προσφέρουμε στον πελάτη την απόλαυση σε ιδανική τιμή άμεσα, όπως απαιτούσε η καθημερινότητα της καραντίνας. Και η ιδέα πέτυχε», τονίζει.

Νέα λανσαρίσματα
Η Κρι Κρι λάνσαρε πρώτη τα οικογενειακά παγωτά Heartmade σε συσκευασίες των 3lt με 2+1lt δώρο. Σημαντική καινοτομία είναι και τα multi-textured παγωτά, όπως τα ξυλάκια Master Double με πραγματική σοκολάτα, τα οποία κυκλοφορούν φέτος σε mini μέγεθος και πολυσυσκευασία των έξι τεμαχίων, και η νέα πολυσυσκευασία ΠαγωτοΓεμιστών Κρι Κρι σοκολάτα 12 τεμαχίων –πρόκειται για παγωτό σοκολάτα Κρι Κρι με γεμιστά μπισκότα Παπαδοπούλου.

Τα Häagen-Dazs λάνσαραν δύο νέες γεύσεις σε συσκευασία 460ml: Τη White peach & Raspberry (παγωτό ροδάκινο με σιρόπι σμέουρου και κομμάτια ροδάκινου) και τη Chocolate Salted Caramel (παγωτό σοκολάτα με σιρόπι καραμέλα και κομμάτια αλμυρής καραμέλας). Στα παγωτά-ξυλάκια λάνσαρε δύο νέες πολυσυσκευασίες, που περιλαμβάνουν τρία ξυλάκια των 80ml: Τις Salted Caramel (παγωτό-καραμέλα με σιρόπι αλμυρής καραμέλας, επικάλυψη σοκολάτας και κομμάτια αλμυρής καραμέλας) και Peanut Butter Crunch (παγωτό-φυστικοβούτυρο με σιρόπι φυστικοβούτυρο, επικάλυψη σοκολάτας με κομμάτια φυστίκια).

Η Froneri παρουσίασε το νέο παγωτό Merenda, προϊόν συμπράξεων με τις Lacta, Milka, Toblerone και Oreo.

σελφ σερβις (T. 505)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION