σελφ σερβις - Nielsen: Η πανδημία έφερε νέεες τάσεις στη βιομηχανία ομορφιάς

Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Nielsen: Η πανδημία έφερε νέεες τάσεις στη βιομηχανία ομορφιάς

25 Ιουνίου 2020 | 13:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Καταναλωτής

Η προσωπική περιποίηση και η «ρουτίνα» της ομορφιάς επηρεάστηκαν σημαντικά στη διάρκεια του lockdown στην Ελλάδα, σύμφωνα με συνδρομητική έρευνα της Nielsen σε δείγμα 800 γυναικών άνω των 18 ετών. Όπως έδειξε η έρευνα, οι Ελληνίδες βρήκαν την ευκαιρία να «ξεκουράσουν» την επιδερμίδα τους και τα μαλλιά τους, κάνοντας τα απολύτως βασικά.

Κατά το 74% δήλωσαν ότι υιοθέτησαν πιο απλή «ρουτίνα» περιποίησης και ομορφιάς απ’ ό,τι στο παρελθόν, ενώ κατά το 79% είπαν ότι μείωσαν τα έξοδά τους για αγορά ειδών προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς. Στη διάρκεια της καραντίνας η πιστότητά τους στις μάρκες χαλάρωσε, καθώς οι Ελληνίδες ήρθαν σε επαφή, δοκίμασαν και επέλεξαν διαφορετικές μάρκες από αυτές που συνήθιζαν.

Ειδικότερα, σε ποσοστό 36% δήλωσαν ότι την εν λόγω περίοδο δοκίμασαν διαφορετική μάρκα προϊόντος περιποίησης προσώπου. Οι περιορισμοί των συνθηκών διαβίωσης διαφοροποίησαν, επίσης, τη δυναμική των καναλιών αγοράς, καθώς σημαντικό ποσοστό γυναικών για πρώτη φορά χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για τις αγορές προϊόντων προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς.

Ακόμα, για τη μετά-lockdown εποχή οι Ελληνίδες δήλωσαν επιφυλακτικές αναφορικά με τις επιλογές των προορισμών ομορφιάς, λέγοντας πως θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά προορισμούς, όπως πολυκαταστήματα, nail bars και ινστιτούτα ομορφιάς.

σελφ σερβις (T. 505)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Οικονομία-τουρισμός-τζίρος: Η πληγή κρυώνει και τώρα αρχίζει να πονά

Οι πωλήσεις των cash & carry τον Απρίλιο φέτος έπεσαν κατά 21% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Είναι προφανές ότι τούτο οφείλεται στο lockdown. Ένα ερώτημα, τώρα που τυπικά αποκαταστάθηκε η λειτουργία της αγοράς του ho.re.ca., είναι κατά πόσο ο τουρισμός, μέσω αυτής και της μικρής λιανικής, ανακλάται στις πωλήσεις της οργανωμένης χονδρικής και λιανικής. Και ένα δεύτερο ερώτημα είναι πώς θα εξελιχθεί στο εξής ο κλαδικός τζίρος, δηλαδή όχι μόνο φέτος, α...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION