σελφ σερβις - Κερδοφόρο το 75,12% των βιομηχανιών τροφίμων

Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Κερδοφόρο το 75,12% των βιομηχανιών τροφίμων

23 Μαρτίου 2020 | 11:07 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Εκατό βιομηχανικές επιχειρήσεις τροφίμων εμφάνισαν καθαρά προ φόρων κέρδη από 1 ως 43 εκατ. ευρώ η καθεμία, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της πανελλαδικής εν εξελίξει έρευνας των New Times.

Τις πρώτες θέσεις στη λίστα των πλέον κερδοφόρων βιομηχανικών επιχειρήσεων τροφίμων κατέλαβαν οι Nestle Hellas, Chipita, Ελληνικά Γαλακτοκομεία, Κρι-Κρι Βιομηχανία Γάλακτος, Παπαδόπουλος μπισκότα, Agroinvest, ION βιομηχανία κακάο σοκολάτας, Αραμπατζής Μιχάλης, Newrest, BIOMAR Hellenic, Κωνσταντόπουλος Olymp, ΦΑΓΕ, Kafea Terra, Σόγια Ελλάς και Intercom Foods.

Από το δείγμα των 635 βιομηχανικών επιχειρήσεων της έρευνας οι 477 (75,1%) εμφανίζουν κέρδη, ενώ οι 158 (24,9%) ζημιές. Αν συνυπολογιστούν τα αποτελέσματα όλων τους, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι ενθαρρυντικό, αφού ο συνολικός κύκλος εργασιών τους αυξήθηκε μόλις κατά 2,1% στα 10,33 δισ. ευρώ, ενώ τα συνολικά κέρδη τους μειώθηκαν κατά 43,9% στα 241 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, οι συνολικές πωλήσεις των κερδοφόρων επιχειρήσεων αυξήθηκαν κατά 4,4%, φτάνοντας τα 8,4 δισ. ευρώ και αντίστοιχα τα κέρδη τους αυξήθηκαν κατά 8,4%, προσεγγίζοντας τα 526 εκατ. ευρώ, και τα ίδια κεφάλαιά τους αυξήθηκαν κατά 4,4%, υπερβαίνοντας τα 4 δισ. ευρώ.

Αντίθετα η εικόνα των ζημιογόνων επιχειρήσεων είναι αποκαρδιωτική, αφού οι εν λόγω 158 επιχειρήσεις είχαν συνολική μείωση πωλήσεων 6,6%, φτάνοντας τα 1,9 δισ. ευρώ και αντίστοιχα κατακόρυφη αύξηση των ζημιών τους από τα 55,9 εκατ. ευρώ στα 285 εκατ. ευρώ, μείωση των ίδιων κεφαλαίων τους κατά 23,4% στα 796 εκατ. ευρώ και αύξηση των υποχρεώσεών τους κατά 5,6%, σχεδόν 3 δισ. ευρώ.

σελφ σερβις (T. 503)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION