σελφ σερβις - Ζυμαρικά: Κερδίζουν μερίδιο οι ειδικές κατηγορίες

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ζυμαρικά: Κερδίζουν μερίδιο οι ειδικές κατηγορίες

1 Οκτωβρίου 2019 | 09:36 Γράφει η Χριστίνα  Παπαγιάννη Topics: Προϊόντα

Δικαίωση των βιομηχανιών ζυμαρικών που επένδυσαν σε καινοτόμα είδη ζυμαρικών δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων της κατηγορίας στην ελληνική αγορά. Την πρωτιά από άποψη ρυθμών ανάπτυξης κερδίζουν τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, ενώ θετικά είναι τα μηνύματα για την κατανάλωση των προϊόντων της κατηγορίας στην επόμενη πενταετία, οπότε η ζήτηση, όπως εκτιμάται, θα εμφανίσει μικρή επέκταση.

Tην ηγεμονική θέση των κλασσικών ζυμαρικών στην προτίμηση των καταναλωτών φαίνεται πως αρχίζουν ν’ αμφισβητούν οι νέες υποκατηγορίες τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τις πωλήσεις των προϊόντων της κατηγορίας στα σούπερ μάρκετ άνω των 100τμ της ηπειρωτικής Ελλάδας και της Κρήτης το πρώτο εξάμηνο του έτους (ως τις 7 Ιουλίου). Από τη μερίδα του λέοντος στην κατηγορία, δηλαδή των ζυμαρικών από σιμιγδάλι, «κλέβουν» πωλήσεις οι νέες υποκατηγορίες, που είτε δημιουργήθηκαν από τη στροφή των βιομηχανιών στις περισσότερο υγιεινές προτάσεις προϊόντων, όπως είναι τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είτε αφορούν τις πιο premium εκδοχές ζυμαρικών, όπως των παρασκευασμένων με αυγό. Τα στοιχεία μετρήσεων της Nielsen, που έχει στη διάθεσή του το σελφ σέρβις, δείχνουν ότι η εντονότερη άνοδος από άποψη ρυθμού μεγέθυνσης των πωλήσεων σε αξία, της τάξης του 23%, διαπιστώνεται στα ζυμαρικά ολικής άλεσης, ενώ διψήφια θετική μεταβολή στο εξάμηνο εμφάνισαν επίσης οι υποκατηγορίες των χρωματιστών ζυμαρικών (20,8%) και των βιολογικών (12,5%). Η μοναδική υποκατηγορία που παρουσίασε μια μικρή κάμψη κατά 0,6% ήταν αυτή των κλασικών ζυμαρικών από σιμιγδάλι. Η τάση ανόδου των πωλήσεων σε αξία στις λοιπές υποκατηγορίες ήταν η εξής: 3,9% στα ζυμαρικά με αυγό, 8,01% στα γεμιστά και 2,6% στα χωρίς γλουτένη. Σημειώνουμε ότι οι πωλήσεις γενικά της κατηγορίας στο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 2,9%, υπερβαίνοντας εν συνόλω τα 56 εκατ. ευρώ. Την ποσοστιαία μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου στο εξάμηνο, που ξεπερνά τη μονάδα, εμφάνισε η υποκατηγορία των ζυμαρικών ολικής άλεσης. Αύξηση μεριδίου παρατηρήθηκε επίσης στα χρωματιστά, τα γεμιστά και τα βιολογικά ζυμαρικά, ενώ σταθερές πωλήσεις είχαν τα ζυμαρικά με βάση το αυγό και τα χωρίς γλουτένη. Η μείωση του μεριδίου των ζυμαρικών από σιμιγδάλι ήταν σχεδόν τρεις ποσοστιαίες μονάδες. Τέλος, στο ντεμπούτο τους τα ζυμαρικά οσπρίων, που λάνσαρε η Barilla, κέρδισαν μερίδιο 0,7%.

Ανάπτυξη περί το 1,5% ως το 2023, υποχώρηση των PL
Κατά τη Euromonitor η ευρεία κατηγορία των ζυμαρικών, ρυζιού και noodles θα έχει σταθερότητα ανάπτυξης την επόμενη πενταετία. Σε σχετική έρευνα της εταιρείας μετρήσεων αναφορικά με την αγορά των staple foods στην Ελλάδα εκτιμάται ότι ως το 2023 θα εμφανίσει ανάπτυξη ως εξής ανά έτος: 1% την τρέχουσα χρονιά, 1,5% το 2020, 1,9% το 2021, 1,5% το 2022 και 1,4% το 2023. Σημειώνουμε πως με βάση τις τιμές πώλησης λιανικής, στην τρίτη θέση των κορυφαίων σημάτων staple foods βρίσκεται η Misko, μάρκα την οποία διανέμει η Barilla Hellas.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 η αξία πωλήσεων των ζυμαρικών ιδιωτικής ετικέτας κινήθηκε πτωτικά συγκριτικά με το σύνολο των επωνύμων και των private label ζυμαρικών. Με βάση τα στοιχεία μετρήσεων της IRI για τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, τα ζυμαρικά ιδιωτικής ετικέτας σημείωσαν πτώση 2,7%, ενόσω οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας έβαιναν αυξητικά κατά 3,7%. Τετραπλάσια ήταν η πτώση τους σε όγκο. Αρνητικό πρόσημο των πωλήσεων σε όγκο, όμως, είχε στο σύνολό της η κατηγορία. Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,7% και τα private label κινήθηκαν υφεσιακά κατά 4,2%.



Ζυμαρικά
Κατανομή πωλήσεων ανά τύπο προϊόντος (σε χιλ. ευρώ) YTD 2018 YTD 2019 YTD 2018 YTD 2019
Τύπος Αξία Μερίδιο, %
Από σιμιγδάλι 43.450,56 43.176,76 79,2 76,5
Ολικής αλέσεως 3.560,86 4.379,95 6,5 7,8
Γεμιστά 3.558,83 3.843,84 6,5 6,8
Με αυγό 2.300,17 2.391,96 4,2 4,2
Χρωματιστά 984,25 1.189,11 1,8 2,1
Βιολογικά 538,13 605,50 1 1,1
Χωρίς γλουτένη 452,46 464,98 0,8 0,8
Με λαχανικά - 377,99 - 0,7
Σύνολο 54.845,30 56.430,10 100 100


Μεγαλύτερη η πτώση στα μικρά καταστήματα
Η μοναδική κατηγορία καταστημάτων, στην οποία διαπιστώθηκε πτώση των πωλήσεων σε αξία 5,5% των ζυμαρικών, ήταν αυτή των μικρότερων καταστημάτων μέχρι 400τμ. Στα καταστήματα άνω των 400τμ έως 1.000τμ οι πωλήσεις τους ήταν αυξημένες κατά 6%, στα υπέρ μάρκετ (άνω των 2.500τμ) διαπιστώθηκε η μεγαλύτερη αύξησή τους κατά 9,1%, ενώ στην κατηγορία των καταστημάτων μεταξύ 1.000 και 2.500τμ, όπου πωλούνται οι μεγαλύτερες ποσότητες ζυμαρικών, η αύξηση της αξίας των πωλήσεών τους έφτασε το 3,1%. Αναφορικά με τον όγκο πωλήσεων της κατηγορίας, η μεγαλύτερη μείωση (7,2%) διαπιστώθηκε εύλογα στα μικρά καταστήματα, ενώ αρνητικό ήταν το πρόσημό του (-2,2%) και στα καταστήματα 1.000-2.500τμ. Στον αντίποδα, οι πωλήσεις σε όγκο της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 2,5% στα καταστήματα 400-1.000τμ και κατά 2,8% στα υπέρ μάρκετ.

Tην ηγεμονική θέση των κλασσικών ζυμαρικών στην προτίμηση των καταναλωτών φαίνεται πως αρχίζουν ν’ αμφισβητούν οι νέες υποκατηγορίες τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τις πωλήσεις των προϊόντων της κατηγορίας στα σούπερ μάρκετ άνω των 100τμ της ηπειρωτικής Ελλάδας και της Κρήτης το πρώτο εξάμηνο του έτους (ως τις 7 Ιουλίου). Από τη μερίδα του λέοντος στην κατηγορία, δηλαδή των ζυμαρικών από σιμιγδάλι, «κλέβουν» πωλήσεις οι νέες υποκατηγορίες, που είτε δημιουργήθηκαν από τη στροφή των βιομηχανιών στις περισσότερο υγιεινές προτάσεις προϊόντων, όπως είναι τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είτε αφορούν τις πιο premium εκδοχές ζυμαρικών, όπως των παρασκευασμένων με αυγό. Τα στοιχεία μετρήσεων της Nielsen, που έχει στη διάθεσή του το σελφ σέρβις, δείχνουν ότι η εντονότερη άνοδος από άποψη ρυθμού μεγέθυνσης των πωλήσεων σε αξία, της τάξης του 23%, διαπιστώνεται στα ζυμαρικά ολικής άλεσης, ενώ διψήφια θετική μεταβολή στο εξάμηνο εμφάνισαν επίσης οι υποκατηγορίες των χρωματιστών ζυμαρικών (20,8%) και των βιολογικών (12,5%). Η μοναδική υποκατηγορία που παρουσίασε μια μικρή κάμψη κατά 0,6% ήταν αυτή των κλασικών ζυμαρικών από σιμιγδάλι. Η τάση ανόδου των πωλήσεων σε αξία στις λοιπές υποκατηγορίες ήταν η εξής: 3,9% στα ζυμαρικά με αυγό, 8,01% στα γεμιστά και 2,6% στα χωρίς γλουτένη. Σημειώνουμε ότι οι πωλήσεις γενικά της κατηγορίας στο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 2,9%, υπερβαίνοντας εν συνόλω τα 56 εκατ. ευρώ. Την ποσοστιαία μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου στο εξάμηνο, που ξεπερνά τη μονάδα, εμφάνισε η υποκατηγορία των ζυμαρικών ολικής άλεσης. Αύξηση μεριδίου παρατηρήθηκε επίσης στα χρωματιστά, τα γεμιστά και τα βιολογικά ζυμαρικά, ενώ σταθερές πωλήσεις είχαν τα ζυμαρικά με βάση το αυγό και τα χωρίς γλουτένη. Η μείωση του μεριδίου των ζυμαρικών από σιμιγδάλι ήταν σχεδόν τρεις ποσοστιαίες μονάδες. Τέλος, στο ντεμπούτο τους τα ζυμαρικά οσπρίων, που λάνσαρε η Barilla, κέρδισαν μερίδιο 0,7%.

Ανάπτυξη περί το 1,5% ως το 2023, υποχώρηση των PL
Κατά τη Euromonitor η ευρεία κατηγορία των ζυμαρικών, ρυζιού και noodles θα έχει σταθερότητα ανάπτυξης την επόμενη πενταετία. Σε σχετική έρευνα της εταιρείας μετρήσεων αναφορικά με την αγορά των staple foods στην Ελλάδα εκτιμάται ότι ως το 2023 θα εμφανίσει ανάπτυξη ως εξής ανά έτος: 1% την τρέχουσα χρονιά, 1,5% το 2020, 1,9% το 2021, 1,5% το 2022 και 1,4% το 2023. Σημειώνουμε πως με βάση τις τιμές πώλησης λιανικής, στην τρίτη θέση των κορυφαίων σημάτων staple foods βρίσκεται η Misko, μάρκα την οποία διανέμει η Barilla Hellas.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 η αξία πωλήσεων των ζυμαρικών ιδιωτικής ετικέτας κινήθηκε πτωτικά συγκριτικά με το σύνολο των επωνύμων και των private label ζυμαρικών. Με βάση τα στοιχεία μετρήσεων της IRI για τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, τα ζυμαρικά ιδιωτικής ετικέτας σημείωσαν πτώση 2,7%, ενόσω οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας έβαιναν αυξητικά κατά 3,7%. Τετραπλάσια ήταν η πτώση τους σε όγκο. Αρνητικό πρόσημο των πωλήσεων σε όγκο, όμως, είχε στο σύνολό της η κατηγορία. Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,7% και τα private label κινήθηκαν υφεσιακά κατά 4,2%.



Ζυμαρικά
Κατανομή πωλήσεων ανά τύπο προϊόντος (σε χιλ. ευρώ) YTD 2018 YTD 2019 YTD 2018 YTD 2019
Τύπος Αξία Μερίδιο, %
Από σιμιγδάλι 43.450,56 43.176,76 79,2 76,5
Ολικής αλέσεως 3.560,86 4.379,95 6,5 7,8
Γεμιστά 3.558,83 3.843,84 6,5 6,8
Με αυγό 2.300,17 2.391,96 4,2 4,2
Χρωματιστά 984,25 1.189,11 1,8 2,1
Βιολογικά 538,13 605,50 1 1,1
Χωρίς γλουτένη 452,46 464,98 0,8 0,8
Με λαχανικά - 377,99 - 0,7
Σύνολο 54.845,30 56.430,10 100 100


Μεγαλύτερη η πτώση στα μικρά καταστήματα
Η μοναδική κατηγορία καταστημάτων, στην οποία διαπιστώθηκε πτώση των πωλήσεων σε αξία 5,5% των ζυμαρικών, ήταν αυτή των μικρότερων καταστημάτων μέχρι 400τμ. Στα καταστήματα άνω των 400τμ έως 1.000τμ οι πωλήσεις τους ήταν αυξημένες κατά 6%, στα υπέρ μάρκετ (άνω των 2.500τμ) διαπιστώθηκε η μεγαλύτερη αύξησή τους κατά 9,1%, ενώ στην κατηγορία των καταστημάτων μεταξύ 1.000 και 2.500τμ, όπου πωλούνται οι μεγαλύτερες ποσότητες ζυμαρικών, η αύξηση της αξίας των πωλήσεών τους έφτασε το 3,1%. Αναφορικά με τον όγκο πωλήσεων της κατηγορίας, η μεγαλύτερη μείωση (7,2%) διαπιστώθηκε εύλογα στα μικρά καταστήματα, ενώ αρνητικό ήταν το πρόσημό του (-2,2%) και στα καταστήματα 1.000-2.500τμ. Στον αντίποδα, οι πωλήσεις σε όγκο της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 2,5% στα καταστήματα 400-1.000τμ και κατά 2,8% στα υπέρ μάρκετ.


Barilla: Αύξηση μεριδίου της σειράς Misko Ολικής Άλεσης
Αρκετά σημαντικό και ολοένα αυξανόμενο μερίδιο στην υποκατηγορία της έχει κερδίσει η σειρά Misko Ολικής Άλεσης μετά το επαναλανσάρισμά της στα τέλη του 2017, σημειώνεται εκ μέρους της Barilla, η οποία ενίσχυσε την εν λόγω σειρά με νέους κωδικούς, πέννες ριγκάτε και λιγκουίνι. Κατά την εταιρεία, δύο σειρές ξεχωρίζουν στο καλάθι των καταναλωτών, η Χρυσή Σειρά, το μονοποικιλιακό ζυμαρικό με το υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, και η σειρά ολικής άλεσης του brand. Όπως επισημαίνεται αναφορικά με τις δύο προϊοντικές σειρές της Misko, η πλειονότητα των καταναλωτών συνήθως προσανατολίζεται σε προϊόντα μέσης τιμής, αλλά αυτοί διατίθενται να πληρώνουν κάτι περισσότερο, εφόσον αναγνωρίσουν σ’ ένα προϊόν την ξεκάθαρη διαφοροποίησή του από τα υπόλοιπα της αγοράς.

Η δημιουργία νέων κωδικών δεν αποτελεί αυτοσκοπό, τονίζεται εκ μέρους της εταιρείας και υπογραμμίζεται ότι στις προτεραιότητές της είναι η ανάπτυξη προϊόντων με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών και η διερεύνηση νέων καλλιεργητικών μεθόδων παραγωγής σκληρού σίτου, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του τελικού προϊόντος. Στόχος της είναι επίσης η συνέχιση των επενδύσεών της στην υποκατηγορία των ζυμαρικών ολικής άλεσης, προκειμένου να καλυφθεί το αρκετά μεγάλο κοινό, που έχει ειδικές διατροφικές ανάγκες ή συνήθειες.

Σημειώνεται ότι η Barilla συνεχίζει την υλοποίηση του Προγράμματος Ελληνικού Σίτου Misko, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της αειφόρου παραγωγής υψηλής ποιότητας σκληρού σίτου, με τη χρηματοδότηση δράσεων έρευνας κι ανάπτυξης καινοτόμων καλλιεργητικών τεχνικών, μεταφοράς τεχνογνωσίας στους Έλληνες αγρότες και εκπαίδευσής τους στις νέες καλλιεργητικές πρακτικές και δράσεις για την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στη γεωργία.

Μέλισσα Κίκιζας: Νέες παραγωγικές μονάδες στη Λάρισα
Στην απόλυτη αυτάρκειά της σε πρώτες ύλες για την παρασκευή των ζυμαρικών της και στη βελτίωση των κοστολογίων της στοχεύει η Μέλισσα Κίκιζας, μέσω της επένδυσης σε νέες εγκαταστάσεις στο εργοστάσιό της στη Λάρισα. Όπως αναφέρεται στον ισολογισμό της εταιρείας, στο τέλος του 2018 ξεκίνησε η κατασκευή του νέου μύλου και των σιλό αποθήκευσης σίτου στην εν λόγω μονάδα. Σε ό,τι αφορά τα περσινά αποτελέσματα, οι πωλήσεις της Μέλισσα Κίκιζας αυξήθηκαν σε όγκο κατά 5,1%, ενώ ο ενοποιημένος της τζίρος παρουσίασε άνοδο 2,5%, φτάνοντας τα 66,9 εκατ. ευρώ, λόγω κυρίως της αύξησης του όγκου πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων της στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και της διανομής από 1ης Ιανουαρίου του 2018 του σήματος Kraft. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε 4,5 εκατ. ευρώ, σχεδόν στα επίπεδα του 2017. Οι εξαγωγές της πέρυσι αυξήθηκαν κατά 5%, ενώ αποφασίστηκε το επαναλανσάρισμα της premium μάρκας Primo Gusto. Στις προοπτικές του ομίλου φέτος είναι η βελτίωση των μεριδίων του στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά, καθώς και η ανάπτυξη των εξαγωγών του σε νέες αγορές. Σημειώνεται ότι η εταιρεία βρίσκεται εν αναμονή της έκδοσης δικαστικής απόφασης για τη διαμάχη της με τη Mediterranean Foods. Ως γνωστόν το 2009 η Mediterranean Foods κατήγγειλε τη σύμβαση αποκλειστικής διανομής των προϊόντων Brava και Delicia από τη Μέλισσα Κίκιζας, διεκδικώντας την αποπληρωμή τιμολογίων συνολικής αξίας 1,7 εκατ. ευρώ, πλέον αποζημίωσης για τόκους. Στην παρούσα φάση, λόγω της μονομερούς λύσης της σύμβασης διανομής, εκκρεμούν αγωγές από τη Μέλισσα Κίκιζας κατά της Mediterranean Foods. Οι αγωγές κρίθηκαν πρωτόδικα και δεν την δικαίωσαν –άσκησε εφέσεις, που συζητήθηκαν το Φεβρουάριο.

Ήλιος: Νέα παιδικά ζυμαρικά και βιοδιασπώμενα καλαμάκια
Την παρουσίαση νέων παιδικών προϊόντων ως τον Οκτώβριο, εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία, ετοιμάζει η βιομηχανία ζυμαρικών Ήλιος, προκειμένου να εμπλουτίσει την παιδική της σειρά «Τα παιδικά μας». Παράλληλα θα κυκλοφορήσει τα artesian pasta straw, 100% βιοδιασπώμενα καλαμάκια από σιμιγδάλι και νερό. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει προβεί ήδη στο λανσάρισμα της νέας σειράς «Ζείδωρος γη» από δίκοκκο σιτάρι και από δίκοκκο σιτάρι ολικής άλεσης, ενώ προβαίνει σε σημαντική ανάπτυξη των ζυμαρικών χωρίς γλουτένη. Έχοντας ήδη επενδύσει 3 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής της, η εταιρεία δίνει έμφαση στην αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, που αντικαθιστά τον προηγούμενο με νεότερης γενιάς. Στο πλάνο σχεδιασμού της για την επόμενη τριετία προβλέπεται η αναβάθμιση και επέκταση του αποθηκευτικού χώρου των εγκαταστάσεών της βιομηχανίας στη Μεταμόρφωση Αττικής. Η Ήλιος εξάγει σε περισσότερες από τριάντα χώρες των πέντε ηπείρων, εστιάζοντας, μεταξύ άλλων, στις αγορές της Δανίας, της Κύπρου, των ΗΠΑ, του Βελγίου και της Ιαπωνίας –όπου έχει κυκλοφορήσει ζυμαρικά με ιαπωνικά ιδεογράμματα–, ακόμα και σε δύσκολες αγορές, όπως αυτή του εμπόλεμου Σουδάν. Σημειώνεται ότι εντός τριετίας οι διεθνείς πωλήσεις της σχεδόν διπλασιάστηκαν, αναλογώντας περίπου στο 10% επί του τζίρου της, κι ότι στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ήδη έφτασαν στο 13%.

Στόχος της Ήλιος την επόμενη διετία είναι η είσοδός της σε νέες αγορές, με την ενίσχυση της παρουσίας σε περισσότερες Σκανδιναβικές χώρες και σε χώρες της Ευρασίας και της Αφρικής. Οι ετήσιες πωλήσεις της ανέρχονται περίπου σε 10 εκατ. ευρώ. Ο τζίρος της κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 κινήθηκε σε αντίστοιχο επίπεδο με τον περσινό.

Eurimac: Νέα σειρά Μάκβελ ολικής άλεσης με βρώμη
Την τοποθέτηση της νέας σειράς Μάκβελ ολικής άλεσης με βρώμη ξεκινά από τον Οκτώβριο στη μικρή λιανική η Eurimac. Η σχετική διαφημιστική καμπάνια θα εξελιχθεί από το 2020. Η σειρά αποτελείται αρχικά από δύο κωδικούς, σπαγγέτι Νο6 και πέννες. Στο μεταξύ, η εταιρεία πραγματοποιεί δοκιμές αντοχής των υλικών συσκευασίας, προκειμένου να μειώσει τη χρήση του πλαστικού στις συσκευασίες των προϊόντων της κατά 10%, με τη μείωση του πάχους των συσκευασιών τους, οι οποίες είναι ούτως ή άλλως ανακυκλώσιμες. Τα στελέχη της εκτιμούν ότι οι πωλήσεις της φέτος θα είναι αυξημένες κατά 30%, ενώ σημειώνουν ότι η συνολική παραγωγή της αυξήθηκε κατά 17,5% συγκριτικά με το 2018 και ότι οι εξαγωγές της ανήλθαν κατά 33%, καταλαμβάνοντας το 42% του συνολικού της τζίρου.

Βιοαγρός: Το 2020 η τοποθέτηση στα σούπερ μάρκετ
Ως τα μέσα του 2020 θα τοποθετηθούν τα ζυμαρικά της Βιοαγρός σε δύο λιανεμπορικές αλυσίδες εθνικής διανομής, σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας. Η Βιοαγρός λάνσαρε πρόσφατα τη σειρά Pasta La Vista, λαμβάνοντας υπόψιν της τη στροφή των καταναλωτών και ιδιαίτερα των οικογενειών με παιδιά στην υγιεινή διατροφή. Η σειρά βιολογικών ζυμαρικών έχει τοποθετηθεί για την ώρα σε βιολογικά καταστήματα, delicatessen, μίνι μάρκετ και οπωροπωλεία, ενώ στα μέσα του επόμενου έτους θα κυκλοφορήσουν σε τοπικές αλυσίδες και περισσότερα καταστήματα της μικρής λιανικής. Στο πλάνο ανάπτυξης του εταιρικού κωδικολογίου είναι η ενίσχυση της σειράς με τρίχρωμα ζυμαρικά και ο εμπλουτισμός με επιπλέον σχέδια των ζυμαρικών με πρώτη ύλη ολικής και ημιολικής άλεσης. Το πρώτο διάστημα της κυκλοφορίας τους τα ζυμαρικά της Βιοαγρός κινήθηκαν θετικά. Επιδίωξη της εταιρείας είναι η αύξηση του μεριδίου της, το οποίο το 2018 έφτασε το 2% του συνόλου της αγοράς των βιολογικών προϊόντων.

σελφ σερβις (T. 497)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION