σελφ σερβις - Αγορά παγωτού: Βελτιώνονται οι επιδόσεις των σούπερ μάρκετ

Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Αγορά παγωτού: Βελτιώνονται οι επιδόσεις των σούπερ μάρκετ

12 Ιουνίου 2019 | 09:30 Γράφει η Δήμητρα  Σκούφου Topics: Προϊόντα,Τρόφιμα/Ποτά

Θέσεις μάχης εν όψει ενός εμπορικά «δυνατού» καλοκαιριού έχουν λάβει οι βιομηχανίες παγωτού στη χώρα, διεκδικώντας φέτος μεγαλύτερο μερίδιο από την ενισχυμένη λόγω τουρισμού κατανάλωσης περισσότερο από πέρυσι, όπως εκτιμάται. Με νέες γεύσεις αλλά και συνεργασίες έχουν ήδη καταστρώσει τα σχέδιά τους, ευελπιστώντας στη μεγέθυνση της αγοράς, η οποία υπολογίζεται ότι ως σύνολο (χύμα και τυποποιημένο παγωτό) προσεγγίζει τα 220-240 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο περνά από τις ταμιακές μηχανές των σούπερ μάρκετ.

Tην αδιαφιλονίκητη ηγεμονία στη διανομή του παγωτού εξακολουθεί να την κατέχει το μικρό κατάστημα και το περίπτερο. Ωστόσο, οι επιδόσεις των καταψύξεων των σούπερ μάρκετ στο προϊόν βελτιώνονται συνεχώς, γεγονός που ωθεί τις εταιρείες του κλάδου σε δυναμική διεκδίκηση μεριδίων, κυρίως μέσω των προσφορών. Είναι ενδεικτικό ότι ο όγκος των συνολικών πωλήσεών τους πέρυσι μέσω των σούπερ μάρκετ (επώνυμων και PL παγωτών) αυξήθηκε κατά 8,7%, ενώ σε αξία αυξήθηκε κατά 7,8%. Ειδικότερα το 2018 πουλήθηκαν από τα σούπερ μάρκετ 10,63 εκατ. λίτρα παγωτού εκ των οποίων τα 4,6 εκατ. λίτρα αφορούσαν σε παγωτά ιδιωτικής ετικέτας (πηγή IRI). Πάντως, η εγχώρια κατά κεφαλήν ετήσια κατανάλωση του προϊόντος κυμαίνεται σε χαμηλό επίπεδο συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, γύρω στα 5,5-6 κιλά, πράγμα, ωστόσο, που δείχνει τις ευνοϊκές προοπτικές επέκτασης της κατανάλωσης, όπως εκτιμάται, ιδίως εφόσον ληφθεί υπόψιν ότι η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτάνει τα11-12 κιλά.

Με όραμα την υπέρβαση της εποχικότητας
Άλλωστε, το παγωτό στην Ελλάδα έχει παραδοσιακά περιορισμένη περίοδο κατανάλωσης αντίθετα προς τα ισχύοντα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, είτε του νότου είτε του βορρά. Για παράδειγμα, στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή τη Γερμανία καταναλώνεται όλο το χρόνο. «Εδώ στην Ελλάδα έχουμε συνδέσει την κατανάλωσή του με το καλοκαίρι. Χαρακτηριστικά λέμε ότι η σεζόν του είναι «από παρέλαση σε παρέλαση», δηλαδή από την 25η Μαρτίου έως την 28η Οκτωβρίου», λέει η κ. Μαρία Μιχαλοπούλου, Marketing Manager της Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕ, άποψη με την οποία συμφωνεί και η κ. Τζελίνα Κουκουμέλη, διευθύντρια Marketing της Κρι Κρι, σχολιάζοντας: «Στη χώρα μας η κατανάλωση του παγωτού θεωρείται κυρίως καλοκαιρινή απόλαυση, ιδίως του τυποποιημένου προϊόντος. Στην περίπτωση του χύμα διαπιστώνεται εν μέρει η κατανάλωσή του και το χειμώνα, αλλά σε πολύ μικρότερη κλίμακα από τους θερμούς μήνες. Στην ουσία για τον Έλληνα η κατανάλωση του παγωτού «παρακολουθεί» εκείνη της σοκολάτας. Όταν σταματά της σοκολάτας, αρχίζει του παγωτού και το φθινόπωρο συμβαίνει το αντίθετο». Η ενίσχυση της κατανάλωσης του προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου αποτελεί επί μακρόν σταθερό στόχο της βιομηχανίας και πεδίο του ανταγωνισμού των brands. Κυρίως οι «παραδοσιακοί παίκτες» ποντάρουν σημαντικά στον εμπλουτισμό των σειρών τους, ορισμένοι με την ώθηση σημαντικών επιχειρηματικών συνεργειών, προς όφελος της ελκυστικότητας των μαρκών τους. Ο αγώνας δίνεται στο κατεξοχήν «γήπεδο» του προϊόντος, τη μικρή λιανική.

Η δύναμη της ιδιωτικής ετικέτας
Η αύξηση, πάντως, των πωλήσεων του προϊόντος στα σούπερ μάρκετ αναδεικνύει και τον ανταγωνισμό μεταξύ επώνυμων παγωτών και ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με την IRI, στο διάστημα 2017-2018 τα PL παγωτά εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε αξία κατά 4,8%, ποσοστό μικρότερο από εκείνο των επωνύμων, που διαμορφώθηκε στο 7,8%. Σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive Client Service Department της IRΙ, «τα στοιχεία του πρώτου διμήνου του 2019 δείχνουν πως η κατηγορία εξελίσσεται ανοδικά σε όγκο κατά 14,8% και σε αξία κατά 20,2% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα παγωτά ιδιωτικής ετικέτας εμφανίζουν άνοδο πωλήσεων σε όγκο κατά 30,7% και σε αξία κατά 26%». Κατά την IRΙ, το 2018 ο συνολικός τζίρος της αγοράς του παγωτού στα σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε περίπου στα 53 εκατ. ευρώ, έναντι 48,745 εκατ. ευρώ το 2017. Τα PL πραγματοποίησαν πωλήσεις αξίας περίπου 16,16 εκατ. ευρώ το 2018 έναντι 15,42 εκατ. ευρώ το 2017. Από άποψη όγκου το 2018 πωλήθηκαν 4,65 εκατ. λίτρα PL παγωτών έναντι 4,3 εκατ. λίτρων το 2017. Το μερίδιό τους είναι αυξητικό, φυσικά λόγω των χαμηλών τους τιμών.

Το μοίρασμα της αγοράς
Στο τυποποιημένο παγωτό την κυριαρχία της μικρής λιανικής έναντι του σούπερ μάρκετ εξηγεί ασφαλώς η αυθόρμητη αγορά του, με σκοπό την επιτόπου κατανάλωσή του. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στελέχη της βιομηχανίας του παγωτού, τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται διεθνώς μία ενίσχυση της ζήτησης του προϊόντος από τις μεγάλες αίθουσες πωλήσεων, ειδικά των οικογενειακών παγωτών. Η συγκεκριμένη τάση αναμένεται ότι θα ενισχύεται τα επόμενα χρόνια και στην Ελλάδα, ενόσω σε αυτό ήδη έχει συμβάλλει το κλείσιμο πλειάδας περιπτέρων, καθώς και ο αυξημένος βαθμός συγκέντρωσης της μεγάλης λιανικής, όπως υποδεικνύει η κ. Κουκουμέλη, δηλώνοντας: «Η Κρι Κρι από το 2018 είναι leader στην κατηγορία του branded οικογενειακού παγωτού στα σούπερ μάρκετ με τα παγωτά Heartmade. Η μεγάλη μας δύναμη, όμως, είναι στα μικρά σημεία πώλησης». Αντίστοιχα, η Δωδώνη επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα παγωτά για οικιακή κατανάλωση, δηλαδή στην αγορά του σούπερ μάρκετ.

Τις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ πριμοδοτούν ασφαλώς οι έντονες προωθητικές ενέργειες, αλλά και οι πολυσυσκευασίες, στο πλαίσιο της προσφοράς των οποίων ενισχύονται σημαντικά και οι πωλήσεις της ιδιωτικής ετικέτας. Σε ό,τι αφορά τα επώνυμα προϊόντα της η βιομηχανία δίνει ιδιαίτερο βάρος τα τελευταία χρόνια στις πολυσυσκευασίες των mini παγωτών κι αυτό για μια σειρά από λόγους. Πρώτον, γιατί εκ των πραγμάτων η αγορά των σούπερ μάρκετ έχει αυξηθεί, δεύτερον, διότι σε συνδυασμό με τις τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά, που έχει διαμορφώσει η οικονομική κρίση, αυξήθηκε η κατ’ οίκον κατανάλωση και στο παγωτό και, τρίτον, διότι αυτό επιτάσσει η μεγάλη διεθνής διατροφική τάση, που ορίζει ως προτεραιότητα τον έλεγχο των θερμίδων ανά μερίδα, στο πλαίσιο των προσπαθειών να αντιμετωπιστεί η παχυσαρκία, τις οποίες, άλλωστε, ενισχύει και η προϊοντική καινοτομία της βιομηχανίας.

Tην αδιαφιλονίκητη ηγεμονία στη διανομή του παγωτού εξακολουθεί να την κατέχει το μικρό κατάστημα και το περίπτερο. Ωστόσο, οι επιδόσεις των καταψύξεων των σούπερ μάρκετ στο προϊόν βελτιώνονται συνεχώς, γεγονός που ωθεί τις εταιρείες του κλάδου σε δυναμική διεκδίκηση μεριδίων, κυρίως μέσω των προσφορών. Είναι ενδεικτικό ότι ο όγκος των συνολικών πωλήσεών τους πέρυσι μέσω των σούπερ μάρκετ (επώνυμων και PL παγωτών) αυξήθηκε κατά 8,7%, ενώ σε αξία αυξήθηκε κατά 7,8%. Ειδικότερα το 2018 πουλήθηκαν από τα σούπερ μάρκετ 10,63 εκατ. λίτρα παγωτού εκ των οποίων τα 4,6 εκατ. λίτρα αφορούσαν σε παγωτά ιδιωτικής ετικέτας (πηγή IRI). Πάντως, η εγχώρια κατά κεφαλήν ετήσια κατανάλωση του προϊόντος κυμαίνεται σε χαμηλό επίπεδο συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, γύρω στα 5,5-6 κιλά, πράγμα, ωστόσο, που δείχνει τις ευνοϊκές προοπτικές επέκτασης της κατανάλωσης, όπως εκτιμάται, ιδίως εφόσον ληφθεί υπόψιν ότι η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτάνει τα11-12 κιλά.

Με όραμα την υπέρβαση της εποχικότητας
Άλλωστε, το παγωτό στην Ελλάδα έχει παραδοσιακά περιορισμένη περίοδο κατανάλωσης αντίθετα προς τα ισχύοντα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, είτε του νότου είτε του βορρά. Για παράδειγμα, στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή τη Γερμανία καταναλώνεται όλο το χρόνο. «Εδώ στην Ελλάδα έχουμε συνδέσει την κατανάλωσή του με το καλοκαίρι. Χαρακτηριστικά λέμε ότι η σεζόν του είναι «από παρέλαση σε παρέλαση», δηλαδή από την 25η Μαρτίου έως την 28η Οκτωβρίου», λέει η κ. Μαρία Μιχαλοπούλου, Marketing Manager της Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕ, άποψη με την οποία συμφωνεί και η κ. Τζελίνα Κουκουμέλη, διευθύντρια Marketing της Κρι Κρι, σχολιάζοντας: «Στη χώρα μας η κατανάλωση του παγωτού θεωρείται κυρίως καλοκαιρινή απόλαυση, ιδίως του τυποποιημένου προϊόντος. Στην περίπτωση του χύμα διαπιστώνεται εν μέρει η κατανάλωσή του και το χειμώνα, αλλά σε πολύ μικρότερη κλίμακα από τους θερμούς μήνες. Στην ουσία για τον Έλληνα η κατανάλωση του παγωτού «παρακολουθεί» εκείνη της σοκολάτας. Όταν σταματά της σοκολάτας, αρχίζει του παγωτού και το φθινόπωρο συμβαίνει το αντίθετο». Η ενίσχυση της κατανάλωσης του προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου αποτελεί επί μακρόν σταθερό στόχο της βιομηχανίας και πεδίο του ανταγωνισμού των brands. Κυρίως οι «παραδοσιακοί παίκτες» ποντάρουν σημαντικά στον εμπλουτισμό των σειρών τους, ορισμένοι με την ώθηση σημαντικών επιχειρηματικών συνεργειών, προς όφελος της ελκυστικότητας των μαρκών τους. Ο αγώνας δίνεται στο κατεξοχήν «γήπεδο» του προϊόντος, τη μικρή λιανική.

Η δύναμη της ιδιωτικής ετικέτας
Η αύξηση, πάντως, των πωλήσεων του προϊόντος στα σούπερ μάρκετ αναδεικνύει και τον ανταγωνισμό μεταξύ επώνυμων παγωτών και ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με την IRI, στο διάστημα 2017-2018 τα PL παγωτά εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε αξία κατά 4,8%, ποσοστό μικρότερο από εκείνο των επωνύμων, που διαμορφώθηκε στο 7,8%. Σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive Client Service Department της IRΙ, «τα στοιχεία του πρώτου διμήνου του 2019 δείχνουν πως η κατηγορία εξελίσσεται ανοδικά σε όγκο κατά 14,8% και σε αξία κατά 20,2% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα παγωτά ιδιωτικής ετικέτας εμφανίζουν άνοδο πωλήσεων σε όγκο κατά 30,7% και σε αξία κατά 26%». Κατά την IRΙ, το 2018 ο συνολικός τζίρος της αγοράς του παγωτού στα σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε περίπου στα 53 εκατ. ευρώ, έναντι 48,745 εκατ. ευρώ το 2017. Τα PL πραγματοποίησαν πωλήσεις αξίας περίπου 16,16 εκατ. ευρώ το 2018 έναντι 15,42 εκατ. ευρώ το 2017. Από άποψη όγκου το 2018 πωλήθηκαν 4,65 εκατ. λίτρα PL παγωτών έναντι 4,3 εκατ. λίτρων το 2017. Το μερίδιό τους είναι αυξητικό, φυσικά λόγω των χαμηλών τους τιμών.

Το μοίρασμα της αγοράς
Στο τυποποιημένο παγωτό την κυριαρχία της μικρής λιανικής έναντι του σούπερ μάρκετ εξηγεί ασφαλώς η αυθόρμητη αγορά του, με σκοπό την επιτόπου κατανάλωσή του. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στελέχη της βιομηχανίας του παγωτού, τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται διεθνώς μία ενίσχυση της ζήτησης του προϊόντος από τις μεγάλες αίθουσες πωλήσεων, ειδικά των οικογενειακών παγωτών. Η συγκεκριμένη τάση αναμένεται ότι θα ενισχύεται τα επόμενα χρόνια και στην Ελλάδα, ενόσω σε αυτό ήδη έχει συμβάλλει το κλείσιμο πλειάδας περιπτέρων, καθώς και ο αυξημένος βαθμός συγκέντρωσης της μεγάλης λιανικής, όπως υποδεικνύει η κ. Κουκουμέλη, δηλώνοντας: «Η Κρι Κρι από το 2018 είναι leader στην κατηγορία του branded οικογενειακού παγωτού στα σούπερ μάρκετ με τα παγωτά Heartmade. Η μεγάλη μας δύναμη, όμως, είναι στα μικρά σημεία πώλησης». Αντίστοιχα, η Δωδώνη επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα παγωτά για οικιακή κατανάλωση, δηλαδή στην αγορά του σούπερ μάρκετ.

Τις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ πριμοδοτούν ασφαλώς οι έντονες προωθητικές ενέργειες, αλλά και οι πολυσυσκευασίες, στο πλαίσιο της προσφοράς των οποίων ενισχύονται σημαντικά και οι πωλήσεις της ιδιωτικής ετικέτας. Σε ό,τι αφορά τα επώνυμα προϊόντα της η βιομηχανία δίνει ιδιαίτερο βάρος τα τελευταία χρόνια στις πολυσυσκευασίες των mini παγωτών κι αυτό για μια σειρά από λόγους. Πρώτον, γιατί εκ των πραγμάτων η αγορά των σούπερ μάρκετ έχει αυξηθεί, δεύτερον, διότι σε συνδυασμό με τις τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά, που έχει διαμορφώσει η οικονομική κρίση, αυξήθηκε η κατ’ οίκον κατανάλωση και στο παγωτό και, τρίτον, διότι αυτό επιτάσσει η μεγάλη διεθνής διατροφική τάση, που ορίζει ως προτεραιότητα τον έλεγχο των θερμίδων ανά μερίδα, στο πλαίσιο των προσπαθειών να αντιμετωπιστεί η παχυσαρκία, τις οποίες, άλλωστε, ενισχύει και η προϊοντική καινοτομία της βιομηχανίας.


Εντείνεται ο ανταγωνισμός
«Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος. Οι αποφάσεις που καλείται να λάβει κάθε εταιρεία του κλάδου είναι πολύ κρίσιμες, καθώς όλοι διεκδικούμε την προσοχή των ίδιων καταναλωτών και μάλιστα για περιορισμένο χρονικό διάστημα, λόγω εποχικότητας της κατανάλωσης. Τα νέα προϊόντα και η καινοτομία είναι αυτά που τραβούν την προσοχή των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά είτε τη γεύση είτε το packaging. Ταυτόχρονα, στην ελληνική αγορά η αναζήτηση value for money προϊόντων παραμένει σημαντικό ζητούμενο εκ μέρους των καταναλωτών», διαπιστώνει η κ. Κουκουμέλη. Εξάλλου, όπως σημειώνει, ο ανταγωνισμός είναι έντονος και στη μικρή λιανική, τόσο ως προς τη μάχη μεταξύ των ανταγωνιζόμενων για την αποκλειστικότητα του μικρού καταστήματος ή του περιπτέρου όσο και ως προς τη διεκδίκηση του καταναλωτή, όταν στον καταψύκτη συνυπάρχουν τα προϊόντα δύο ή περισσότερων ανταγωνιστών. Σε προϊοντικό επίπεδο ο ανταγωνισμός κυρίως την τελευταία τετραετία έχει δείξει ότι η αγορά «χωράει» ακόμα περισσότερες νέες προτάσεις στο παγωτό, στα παγωμένα γλυκίσματα, στα επιδόρπια παγωτού, σε gelato, σε συνδυασμούς παγωτού με ζύμες (βάφλες, pancakes κλπ) και εντέλει στις νέες πρωτότυπες γεύσεις, που άλλοτε δεν τις φανταζόταν ο Έλληνας καταναλωτής. Άλλωστε, ελαύνει σιγά-σιγά και στην Ελλάδα η πολύμορφη τάση των gluten free, vegan, low fat, no sugar, no milk διατροφικών επιλογών και στο παγωτό, «καθώς πρόκειται για μια τεράστια αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Επομένως οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά πρέπει να ανταποκριθούμε στη ζήτηση», λέει η κ. Μιχαλοπούλου.

Όσο για τις τιμές λιανικής, σύμφωνα με τους ανθρώπους της αγοράς, παραμένουν γενικά σταθερές. Ξεκινούν από χαμηλά, ίσως πιο χαμηλά απ’ ότι θα έπρεπε, λένε χαρακτηριστικά, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες καταναλωτές, διαπιστώνουν, διατίθενται να πληρώνουν το ποιοτικό παγωτό, εφόσον τους ικανοποιεί την ανάγκη για απόλαυση και μοναδικότητα.

Ουδέν νεώτερον...
Στο ερώτημα αν υπάρχει κινητικότητα σε επιχειρηματικό επίπεδο ή ο κύκλος των σχετικών ζυμώσεων έχει ολοκληρωθεί με τις εξαγορές των προηγούμενων ετών, τα στελέχη της βιομηχανίας του παγωτού λένε ότι, τουλάχιστον στο ορατό μέλλον, δεν αναμένονται εξελίξεις. «Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές εξαγορές και ακόμα παρακολουθούμε τα αποτελέσματά τους», εξηγεί η κ. Κουκουμέλη. Ωστόσο, όπως σημειώνει, ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι συνεργασίες γνωστών brands συγγενών προϊόντων με brands παγωτού. Αναφερόμενη στην περίπτωση της Κρι Κρι, σημειώνει τη δοκιμασμένη επί σειρά ετών στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με ΙΟΝ, η οποία ενισχύθηκε, μάλιστα, περαιτέρω φέτος, με το λανσάρισμα νέων παγωτών και προσθέτει: «Επιπλέον εγκαινιάζουμε μία νέα συνεργασία με την εταιρεία Παπαδοπούλου. Αφορά τη διάθεση των αγαπημένων στο ελληνικό κοινό γεμιστών μπισκότων Παπαδοπούλου, με το ποιοτικό παγωτό Κρι Κρι, στα κίτρινα ψυγεία μας» .

Από την πλευρά της η κ. Μιχαλοπούλου, διαπιστώνοντας ότι η αγορά τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί μεγάλη μείωση τζίρου εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, εκτιμά ότι «νέες εξαγορές δεν φαίνεται να λαμβάνουν χώρα στην αγορά του παγωτού. Ούτε νέες εισαγωγές brands από εξωτερικό αναμένονται...».

Φετινές προτάσεις γεύσεων
Η Δωδώνη παράγει πάνω από πενήντα γεύσεις παγωτού χύμα. Τη γκάμα της συνθέτουν οι κλασσικές γεύσεις, όπως σοκολάτα, βανίλια και φράουλα, οι γεύσεις που επιλέγουν τα παιδιά, τα παγωτά παρφέ, εμπλουτισμένα με κωδικούς 0% ζάχαρη, 0% γάλα και 4% fat με νέες επιλογές (συνολικά 11 παγωτά), και το παγωτό γιαούρτι, καθώς σήμερα ζητούνται όλο και περισσότερο γευστικές επιλογές παγωτών «λιγότερο ενοχικές». Τη γκάμα της εταιρείας ολοκληρώνουν φέτος εννέα σοκολατένιες γεύσεις και 15 Gourmet προτάσεις για τους απαιτητικούς φίλους του παγωτού. Επίσης, φέτος λανσάρονται από την εταιρεία και πολύ ειδικές γεύσεις, όπως το Matcha Tea Limited Edition (πράσινο τσάι matcha με αντιοξειδωτικές ουσίες και γέμιση gojiberry), και το Yuzu Mango Yogurt Limited Edition, ένα παγωτό γιαούρτι με μόλις 4% λιπαρά, με το εξωτικό ιαπωνικό εσπεριδοειδές yuzu και Mango, καθώς και το Ταχίνι, που αποτελεί παγκοσμίως μόδα, η γεύση Λευκή Σοκολάτα με πραλίνα φουντουκιού και η νέα γεύση Μόκα Εσπρέσσο. Το καλοκαίρι φέτος βρίσκει την ποικιλία παγωτών Κρι Κρι ανανεωμένη, με την προσθήκη νέων κωδικών στις περισσότερες κατηγορίες. Οι πύραυλοι Rodeo ενισχύθηκαν με τα λανσαρίσματα του Rodeo Grand Cookies κι ενός νέου πυραύλου Rodeo με NuCrema ION, στο πλαίσιο της επέκτασης της συνεργασίας της εταιρείας με την ΙΟΝ. Τα ξυλάκια Master ενισχύθηκαν με το νέο Master Double Strawberr και το λανσάρισμα του Master ION Αμυγδάλου με Στέβια. Επίσης προστέθηκε στην ποικιλία των παγωτών Γρανίτα ΤΟΡ 50/50 Καρπούζι/Ανανάς, ενώ, στο πλαίσιο της συνεργασίας Κρι Κρι-Μπισκότα Παπαδοπούλου, προτείνονται τα Παγωτά Γεμιστά Παπαδοπούλου σε γεύσεις Βανίλια και Κακάο.

σελφ σερβις (T. 494)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION