σελφ σερβις - Οι επιθυμίες των καταναλωτών οδηγός για επιτυχημένες δράσεις

Τρίτη, 25 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

FMCG in Action!

Οι επιθυμίες των καταναλωτών οδηγός για επιτυχημένες δράσεις

18 Απριλίου 2019 | 10:06 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Marketing,Συνέδρια

Οι αξίες και οι επιθυμίες των καταναλωτών σχηματίζουν το πλαίσιο εντός του οποίου οι μάρκες του κλάδου των ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG) οφείλουν να κινηθούν, σε ό,τι αφορά την παρουσίαση προτάσεων, τόσο σε επίπεδο νέων προϊόντων όσο και στις ενέργειες μάρκετινγκ, ώστε να κερδίσουν τη μάχη στο ράφι των σούπερ μάρκετ. Αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε από τις εισηγήσεις και τον διάλογο που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου «FMCG in Action! 2019», το οποίο διοργανώθηκε από τα περιοδικά σελφ σέρβις και Marketing Week στο τέλος Φεβρουαρίου.

Πρωταγωνιστές στο συνέδριο ήταν 26 FMCG brands, καθιερωμένα και ανερχόμενα. Τα στελέχη που παρουσίασαν επιτυχημένες πρακτικές σε τομείς όπως ο σχεδιασμός νέων προϊόντων, οι ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας και η αξιοποίηση παραδοσιακών και νεών καναλιών διανομής, ανέδειξαν στρατηγικές προτεραιότητες των εταιρειών. Ειδικότερη αναφορά έγινε, μεταξύ άλλων, στις εξής: Αξιοποίηση των social media για άμεση, ουσιαστική και ευρηματική επικοινωνία με το κοινό, δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τα «θέλω» των καταναλωτών, εξυπηρετώντας με έξυπνο τρόπο τις καθημερινές τους ανάγκες, εναρμόνιση με τις τάσεις της εποχής για υγιεινή διατροφή, ευεξία και αειφορία, διερεύνηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και του e-commerce, για διευκόλυνση της πρόσβασης σε αγαθά και βελτίωση της συνολικής καταναλωτικής εμπειρίας.

Τα case studies των 26 brands παρουσίασαν οι κκ: Θωμάς Αλεξόπουλος (Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη), Αννέτα Βασιλειάδου (Coffeeway Flavored Filter Coffee), Δρ. Ιωάννης Γιαβάσης (Δια Ελιάς και Αέρος), Χριστίνα Γιαπιτζάκη (Pedigree), Τίνα Εξάρχου (ΔΕΛΤΑ Διπλοστραγγιστό Γιαούρτι), Σίσσυ Θεοφανοπούλου (Scotch-Brite), Μαντώ Καλαμπόκα (Dixan), Δρ. Αναστασία Καπετανάκου (Carobites), Χάρις Κατσιγιαννοπούλου (Knorr), Δημήτρης Κίσσας (Άλμη γάρος), Εριέττα Κουκίου (Ελ Γκρέκο), Φλωρεντία Κουλαμπά (evlogia), Αλεξία Λασκαράτου (KitKat Ruby), Νικόλαος Ζάχος & Νικόλαος Λαμπράκης (Chestnicks), Πάνος Μήλιας (Crunch), Μιχάλης Μουμτζής (Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ), Γιώργος Ξανθάκης (Coca-Cola), Αντώνης Παναγώτας (isostevia), Ιορδάνης Παπαδόπουλος (Κεφίρ Υγιεία), Ηλιάνα Σκορδή (Fanta), Δημήτριος Στρατάκης (Wellaby’s), Πάνος Τασιούλης (Vapona), Παναγιώτα Τεμπελοπούλου (Amita Motion), Έλενα Φασούλα (Klinex), Νίκος Φώτης (Creta Farms Εν Ελλάδι Γύρος), Άννα Χατζηιωάννου (Longevity πρόβειο και Longevity αγελαδινό 2%).

Ειδικοί εισηγητές
Η κ. Κατερίνα Τσεμπερλίδου, διακεκριμένη Ελληνίδα διαφημίστρια και συγγραφέας με εκτενή εμπειρία στα FMCG, ανέδειξε την αξία της ικανοποίησης που αντλούν οι καταναλωτές από τις μάρκες και που κινητοποιεί τους marketers, ώστε να παράγουν καινοτόμα και χρήσιμα προϊόντα, ενώ αναφέρθηκε και στις δημογραφικές, τεχνολογικές, νομοθετικές και αξιακές αλλαγές, οι οποίες επηρεάζουν και διαμορφώνουν τους καταναλωτές, προσκαλώντας τους σύγχρονους marketers να αφουγκραστούν και να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.

Ο David Gluckman, εφευρέτης μαρκών ποτών -κυρίως για λογαριασμό της Diageo-, μεταξύ των οποίων το Baileys Irish Cream, ανέλυσε τα επιμέρους χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει μια δυναμική ομάδα ανάπτυξης νέων προϊόντων ώστε να είναι αποτελεσματική στη δημιουργία καινοτομίας. Συμβούλεψε τους νέους product developers, μεταξύ άλλων, να εστιάζουν κυρίως στην ποιότητα του προϊόντος και στις λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά έναντι του ανταγωνισμού, ενώ τους προέτρεψε να είναι πάντα ειλικρινείς προς τους καταναλωτές.

Ο Paul Kangangi αναφέρθηκε στο πώς ένα purpose-driven brand, όπως η ανερχόμενη ολλανδική μάρκα σοκολάτας Tony’s Chocolonely, κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να ευαισθητοποιήσει το καταναλωτικό κοινό στο ζήτημα της παιδικής εργασίας στις φυτείες κακαόδεντρων της Αφρικής και να κινητοποιήσει θεσμούς για την καταπολέμησή της.

Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν με το workshop που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του OTEAcademy με θέμα «Twelve things you have to know about developing new brands». Το workshop επέβλεψε ο David Gluckman. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εντρυφήσουν στη μέθοδό του και να σχεδιάσουν τα δικά τους πρωτότυπα προϊόντα.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ) και υποστηρίχθηκε από τις εταιρείες LEADMARK και PRICEYE.

σελφ σερβις (T. 492)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION