σελφ σερβις - Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό

29 Ιανουαρίου 2019 | 09:33 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα

Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανάγκη και ιδιαιτερότητα, εξακολουθούν να κινούν την καινοτομία στην κατηγορία.

H αγορά των προϊόντων στοματικής υγιεινής το 2018 παρουσίασε μάλλον αρνητική εικόνα. Το βασικότερο προϊόν της κατηγορίας, οι οδοντόκρεμες, ενώ εμφάνισε αύξηση όγκου πωλήσεων 2,8% το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, σημείωσε μείωση στις πωλήσεις σε αξία κατά 1,3%. Τη σχετική εικόνα αιτιολογούν οι έντονες προωθητικές ενέργειες των προμηθευτών της αγοράς. Στα προϊόντα φυλλαδίου βρίσκει κανείς πολύ μεγάλες εκπτώσεις άνω του 30%, ενώ οι προσφορές του τύπου «1+1 δώρο» είναι κοινός τόπος, πράγμα, άλλωστε, που εξηγεί την αμελητέα παρουσία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο ράφι, τα οποία στην προαναφερόμενη περίοδο, μάλιστα, όπως επισημαίνει η κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, κινήθηκαν πτωτικά κατά 29,3% σε όγκο και αξία πωλήσεων. Η προωθητική πίεση θα συνεχιστεί «με την μορφή έντονων προσφορών, καθώς, αν και η οικονομία εμφανίζει κάποια σημάδια ανάκαμψης, το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών δεν έχει αυξηθεί», εξηγεί ο κ. Παναγιώτης Τσακίρης, Brand Manager Body & Oral Care της Henkel. Επισημαίνουμε, πάντως, ότι στην κατηγορία της οδοντόβουρτσας, ενώ η πτώση του όγκου πωλήσεων είναι ιδιαιτέρως υψηλή και φθάνει στο 32,8%, σε αξία οι πωλήσεις της εμφάνισαν άνοδο 2%. Και εδώ η συρρίκνωση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι πολύ μεγάλη –σε όγκο 36,4% και σε αξία 34,3%. Πτώση του όγκου πωλήσεων εμφάνισαν και τα επώνυμα υγρά για την υγιεινή του στόματος κατά 3,3%, αλλά με οριακή άνοδο της αξίας τους (0,8%), ενώ τα υγρά ιδιωτικής ετικέτας εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε όγκο 7,8% και σε αξία 6,9%.

Ισχνότατο το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας
Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία είναι διαχρονικά ισχνότατο. Το 2017 έφθανε μόλις στο 0,4% σε αξία της αγοράς οδοντόκρεμας, στο 2,4% στην αγορά της οδοντόβουρτσας και αντίστοιχα στο 2,2% σε αυτήν των υγρών για το στόμα. Όπως εξηγεί διευθυντής μεγάλου καταστήματος γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, «από τη μια πλευρά, οι έντονες προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων δεν αφήνουν περιθώρια στην παρουσία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο ράφι και από την άλλη, οι ίδιοι οι καταναλωτές στα προϊόντα υγιεινής δεν εμπιστεύονται μη αναγνωρίσιμες μάρκες».

Τα brads διαμορφώνουν της τάσεις της κατανάλωσης
Προκειμένου να διατηρήσουν ή ν’ αυξήσουν τα μερίδιά τους, οι προμηθευτές των προϊόντων της κατηγορίας ανταγωνίζονται στις προσφορές. Παράλληλα, για να κερδίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, επενδύουν στην καινοτομία, στην εξειδίκευση και στη ασφάλεια των προϊόντων. Όπως εξηγεί ο κ. Τσακίρης «στα νέα προϊόντα τους οι προμηθευτές προωθούν την εξειδίκευση. Προσπαθώντας να μεγαλώσουν την αξία της κατηγορίας παρέχουν στον καταναλωτή επιπλέον οφέλη». Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, η αγορά της στοματικής υγιεινής, μαζί με τα προϊόντα μαζικής κατανάλωσης, που προσφέρονται σε χαμηλές τιμές, προτείνει ποικιλία εξειδικευμένων προϊόντων για χρήστες εξειδικευμένων απαιτήσεων. Χαρακτηριστική της εν λόγω τάσης είναι η πολιτική της Frezyderm, που διαθέτει ολόκληρη γκάμα εξειδικευμένων προϊόντων στοματικής υγιεινής, η οποία συνεχώς εμπλουτίζεται: ειδικές οδοντόκρεμες και στοματικά υγρά για εγκύους και θηλάζουσες, για διαβητικούς, για όσους κάνουν ομοιοπαθητική, για την ξηροστομία κ.ά., ενώ διαθέτει και συμπληρώματα διατροφής για την υγεία της στοματικής κοιλότητας παιδιών και ενηλίκων. Εξάλλου, επενδύει στη μοντέρνα εμφάνιση και συσκευασία.

Όλες οι επιχειρήσεις του κλάδου επενδύουν στα προϊόντα οδοντικής λεύκανσης, μια αγορά που παγκοσμίως ανεβαίνει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Hexa Research, ο παγκόσμιος τζίρος της αναμένεται να φτάσει τα 7,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2024. Οι ειδήμονες της αγοράς μιλούν για «έκρηξη» των πωλήσεων της οδοντόκρεμας λεύκανσης και οι εταιρείες επενδύουν διεθνώς στη σχετική έρευνα. Ήδη διεθνώς οι εν λόγω οδοντόκρεμες κατέχουν το 86,3% της αγοράς του προϊόντος. Η Sensodyne έχει σημαντική παρουσία στην υποκατηγορία με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων λεύκανσης (Rapid Action Whitening, Repair & Protect Whitening κ.ά.). Η AIM παρουσίασε τη σειρά White Now, η οποία πέρα από τη σειρά οδοντοκρεμών περιλαμβάνει και το στυλό λεύκανσης AIM White Now Touch, για άμεση λεύκανση. Είναι σαφές ότι η επενδύει στη νέα τάση για την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά. Σημαντική είναι η παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αξιοποιεί για την προώθηση της νέας σειράς της. Ένας σχετικά νέος «παίκτης» στη συγκεκριμένη αγορά είναι η Ελβετική Curaprox, η οποία κινείται κυρίως μέσω των ψηφιακών πωλήσεων. Η εταιρεία σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για επαγγελματίες της στοματικής υγείας. Κάθε χρόνο εκπαιδεύει και παρέχει πιστοποίηση ITOP/ Curaprox σε χιλιάδες οδοντιάτρους και στοματικούς υγιεινολόγους παγκοσμίως. Τα προϊόντα της σειράς Be You προσφέρονται σε πολλά χρώματα και σχέδια σε χαμηλές τιμές, προκειμένου ο καταναλωτής να διαλέγει σετ οδοντόκρεμας και οδοντόβουρτσας. Πρωτότυπη είναι η συσκευασία με τις έξι διαφορετικές οδοντόκρεμες μικρού μεγέθους Be You Six Tastes της Curaprox. Η αγορά των προϊόντων στοματικής υγιεινής μέσω του διαδικτύου εμφανίζει διαρκή άνοδο, έχοντας ένα μικρό μεν, αλλά γρήγορα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς.

Επενδύσεις στην αγωγή της στοματικής υγιεινής
Επίσης οι προμηθευτές επενδύουν συστηματικά στη διάδοση των κανόνων της στοματικής υγιεινής και στην ενημέρωση για τη μεγάλη σημασία της σωστής φροντίδας των δοντιών, θεωρώντας ότι υπάρχει παγκοσμίως μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης. Εκστρατείες ενημέρωσης του κοινού εξελίσσονται κινούμενες από την Colgate-Palmolive, την P&G και την GlaxoSmithKline, με σκοπό την περεταίρω ευαισθητοποίηση στα θέματα της στοματικής υγιεινής και της λεύκανσης των δοντιών, ενώ συνεχώς έρχονται στη δημοσιότητα έρευνες που επιβεβαιώνουν τη μεγάλη σημασία της στοματικής υγιεινής. Π.χ. πρόσφατες είναι οι επισημάνσεις ότι η ουλίτιδα αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη κατά 20%-30%, ότι η μακροχρόνια έκθεση σε βακτήρια που προκαλεί η περιοδοντική νόσος μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονή και εκφυλισμό των εγκεφαλικών νευρώνων κ.ά.

Η Colgate στην ιστοσελίδα www.colgate.com.gr, μέσω του Κέντρου Στοματικής και Οδοντικής Υγείας παρέχει ποικίλες πληροφορίες για τη στοματική φροντίδα, με συνεχώς ανανεούμενη αρθρογραφία και απαντήσεις στις ερωτήσεις του κοινού. Η εταιρεία από το 2001 υλοποιεί, σε συνεργασία με την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία, το «Πρόγραμμα Προαγωγής και Καταγραφής της Στοματικής Υγείας του Ελληνικού Πληθυσμού».

Η Unilever συνεργάζεται αντίστοιχα με την Παγκόσμια Οδοντιατρική Ομοσπονδία (FDI) από το 2005, εκπονώντας προγράμματα για τη στοματική υγιεινή. Σύμφωνα με την εταιρεία, «αυτά τα προγράμματα έχουν στόχο την καθιέρωση του καθημερινού και σωστού βουρτίσματος των δοντιών, επιτυγχάνοντας αποδεδειγμένα την αύξηση της συχνότητας βουρτσίσματος των δοντιών κατά 25%». Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η συνεργασία μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπορικών αλυσίδων σε προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (Colgate-Μασούτης, ΑΙΜ-ΑΒ Βασιλόπουλος κ.ά.).

H αγορά των προϊόντων στοματικής υγιεινής το 2018 παρουσίασε μάλλον αρνητική εικόνα. Το βασικότερο προϊόν της κατηγορίας, οι οδοντόκρεμες, ενώ εμφάνισε αύξηση όγκου πωλήσεων 2,8% το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, σημείωσε μείωση στις πωλήσεις σε αξία κατά 1,3%. Τη σχετική εικόνα αιτιολογούν οι έντονες προωθητικές ενέργειες των προμηθευτών της αγοράς. Στα προϊόντα φυλλαδίου βρίσκει κανείς πολύ μεγάλες εκπτώσεις άνω του 30%, ενώ οι προσφορές του τύπου «1+1 δώρο» είναι κοινός τόπος, πράγμα, άλλωστε, που εξηγεί την αμελητέα παρουσία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο ράφι, τα οποία στην προαναφερόμενη περίοδο, μάλιστα, όπως επισημαίνει η κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, κινήθηκαν πτωτικά κατά 29,3% σε όγκο και αξία πωλήσεων. Η προωθητική πίεση θα συνεχιστεί «με την μορφή έντονων προσφορών, καθώς, αν και η οικονομία εμφανίζει κάποια σημάδια ανάκαμψης, το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών δεν έχει αυξηθεί», εξηγεί ο κ. Παναγιώτης Τσακίρης, Brand Manager Body & Oral Care της Henkel. Επισημαίνουμε, πάντως, ότι στην κατηγορία της οδοντόβουρτσας, ενώ η πτώση του όγκου πωλήσεων είναι ιδιαιτέρως υψηλή και φθάνει στο 32,8%, σε αξία οι πωλήσεις της εμφάνισαν άνοδο 2%. Και εδώ η συρρίκνωση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι πολύ μεγάλη –σε όγκο 36,4% και σε αξία 34,3%. Πτώση του όγκου πωλήσεων εμφάνισαν και τα επώνυμα υγρά για την υγιεινή του στόματος κατά 3,3%, αλλά με οριακή άνοδο της αξίας τους (0,8%), ενώ τα υγρά ιδιωτικής ετικέτας εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε όγκο 7,8% και σε αξία 6,9%.

Ισχνότατο το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας
Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία είναι διαχρονικά ισχνότατο. Το 2017 έφθανε μόλις στο 0,4% σε αξία της αγοράς οδοντόκρεμας, στο 2,4% στην αγορά της οδοντόβουρτσας και αντίστοιχα στο 2,2% σε αυτήν των υγρών για το στόμα. Όπως εξηγεί διευθυντής μεγάλου καταστήματος γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, «από τη μια πλευρά, οι έντονες προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων δεν αφήνουν περιθώρια στην παρουσία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο ράφι και από την άλλη, οι ίδιοι οι καταναλωτές στα προϊόντα υγιεινής δεν εμπιστεύονται μη αναγνωρίσιμες μάρκες».

Τα brads διαμορφώνουν της τάσεις της κατανάλωσης
Προκειμένου να διατηρήσουν ή ν’ αυξήσουν τα μερίδιά τους, οι προμηθευτές των προϊόντων της κατηγορίας ανταγωνίζονται στις προσφορές. Παράλληλα, για να κερδίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, επενδύουν στην καινοτομία, στην εξειδίκευση και στη ασφάλεια των προϊόντων. Όπως εξηγεί ο κ. Τσακίρης «στα νέα προϊόντα τους οι προμηθευτές προωθούν την εξειδίκευση. Προσπαθώντας να μεγαλώσουν την αξία της κατηγορίας παρέχουν στον καταναλωτή επιπλέον οφέλη». Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, η αγορά της στοματικής υγιεινής, μαζί με τα προϊόντα μαζικής κατανάλωσης, που προσφέρονται σε χαμηλές τιμές, προτείνει ποικιλία εξειδικευμένων προϊόντων για χρήστες εξειδικευμένων απαιτήσεων. Χαρακτηριστική της εν λόγω τάσης είναι η πολιτική της Frezyderm, που διαθέτει ολόκληρη γκάμα εξειδικευμένων προϊόντων στοματικής υγιεινής, η οποία συνεχώς εμπλουτίζεται: ειδικές οδοντόκρεμες και στοματικά υγρά για εγκύους και θηλάζουσες, για διαβητικούς, για όσους κάνουν ομοιοπαθητική, για την ξηροστομία κ.ά., ενώ διαθέτει και συμπληρώματα διατροφής για την υγεία της στοματικής κοιλότητας παιδιών και ενηλίκων. Εξάλλου, επενδύει στη μοντέρνα εμφάνιση και συσκευασία.

Όλες οι επιχειρήσεις του κλάδου επενδύουν στα προϊόντα οδοντικής λεύκανσης, μια αγορά που παγκοσμίως ανεβαίνει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Hexa Research, ο παγκόσμιος τζίρος της αναμένεται να φτάσει τα 7,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2024. Οι ειδήμονες της αγοράς μιλούν για «έκρηξη» των πωλήσεων της οδοντόκρεμας λεύκανσης και οι εταιρείες επενδύουν διεθνώς στη σχετική έρευνα. Ήδη διεθνώς οι εν λόγω οδοντόκρεμες κατέχουν το 86,3% της αγοράς του προϊόντος. Η Sensodyne έχει σημαντική παρουσία στην υποκατηγορία με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων λεύκανσης (Rapid Action Whitening, Repair & Protect Whitening κ.ά.). Η AIM παρουσίασε τη σειρά White Now, η οποία πέρα από τη σειρά οδοντοκρεμών περιλαμβάνει και το στυλό λεύκανσης AIM White Now Touch, για άμεση λεύκανση. Είναι σαφές ότι η επενδύει στη νέα τάση για την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά. Σημαντική είναι η παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αξιοποιεί για την προώθηση της νέας σειράς της. Ένας σχετικά νέος «παίκτης» στη συγκεκριμένη αγορά είναι η Ελβετική Curaprox, η οποία κινείται κυρίως μέσω των ψηφιακών πωλήσεων. Η εταιρεία σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για επαγγελματίες της στοματικής υγείας. Κάθε χρόνο εκπαιδεύει και παρέχει πιστοποίηση ITOP/ Curaprox σε χιλιάδες οδοντιάτρους και στοματικούς υγιεινολόγους παγκοσμίως. Τα προϊόντα της σειράς Be You προσφέρονται σε πολλά χρώματα και σχέδια σε χαμηλές τιμές, προκειμένου ο καταναλωτής να διαλέγει σετ οδοντόκρεμας και οδοντόβουρτσας. Πρωτότυπη είναι η συσκευασία με τις έξι διαφορετικές οδοντόκρεμες μικρού μεγέθους Be You Six Tastes της Curaprox. Η αγορά των προϊόντων στοματικής υγιεινής μέσω του διαδικτύου εμφανίζει διαρκή άνοδο, έχοντας ένα μικρό μεν, αλλά γρήγορα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς.

Επενδύσεις στην αγωγή της στοματικής υγιεινής
Επίσης οι προμηθευτές επενδύουν συστηματικά στη διάδοση των κανόνων της στοματικής υγιεινής και στην ενημέρωση για τη μεγάλη σημασία της σωστής φροντίδας των δοντιών, θεωρώντας ότι υπάρχει παγκοσμίως μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης. Εκστρατείες ενημέρωσης του κοινού εξελίσσονται κινούμενες από την Colgate-Palmolive, την P&G και την GlaxoSmithKline, με σκοπό την περεταίρω ευαισθητοποίηση στα θέματα της στοματικής υγιεινής και της λεύκανσης των δοντιών, ενώ συνεχώς έρχονται στη δημοσιότητα έρευνες που επιβεβαιώνουν τη μεγάλη σημασία της στοματικής υγιεινής. Π.χ. πρόσφατες είναι οι επισημάνσεις ότι η ουλίτιδα αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη κατά 20%-30%, ότι η μακροχρόνια έκθεση σε βακτήρια που προκαλεί η περιοδοντική νόσος μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονή και εκφυλισμό των εγκεφαλικών νευρώνων κ.ά.

Η Colgate στην ιστοσελίδα www.colgate.com.gr, μέσω του Κέντρου Στοματικής και Οδοντικής Υγείας παρέχει ποικίλες πληροφορίες για τη στοματική φροντίδα, με συνεχώς ανανεούμενη αρθρογραφία και απαντήσεις στις ερωτήσεις του κοινού. Η εταιρεία από το 2001 υλοποιεί, σε συνεργασία με την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία, το «Πρόγραμμα Προαγωγής και Καταγραφής της Στοματικής Υγείας του Ελληνικού Πληθυσμού».

Η Unilever συνεργάζεται αντίστοιχα με την Παγκόσμια Οδοντιατρική Ομοσπονδία (FDI) από το 2005, εκπονώντας προγράμματα για τη στοματική υγιεινή. Σύμφωνα με την εταιρεία, «αυτά τα προγράμματα έχουν στόχο την καθιέρωση του καθημερινού και σωστού βουρτίσματος των δοντιών, επιτυγχάνοντας αποδεδειγμένα την αύξηση της συχνότητας βουρτσίσματος των δοντιών κατά 25%». Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η συνεργασία μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπορικών αλυσίδων σε προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (Colgate-Μασούτης, ΑΙΜ-ΑΒ Βασιλόπουλος κ.ά.).


Αμείωτος και φέτος ο προωθητικός πυρετός
Συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία της αγοράς της στοματικής υγιεινής εκφράζεται εκ μέρους των προμηθευτών των προϊόντων της, όπως επίσης και η πρόβλεψη ότι ο ανταγωνισμός στις έντονες προωθητικές ενέργειες θα συνεχιστεί αμείωτος. Ο «πόλεμος προσφορών» είναι συχνά εξουθενωτικός και το τίμημα για την αύξηση του μεριδίου αγοράς ενίοτε αποδεικνύεται βαρύ. Το γεγονός ότι οι ανταγωνιστές είναι κυρίως μεγάλες πολυεθνικές καθιστά τις εξελίξεις, αν μη τι άλλο, ενδιαφέρουσες.

Σε ό,τι αφορά τη «μόδα» λεύκανσης των δοντιών, που όπως φαίνεται «ήρθε για να μείνει», παράγοντες της αγοράς και επιστήμονες εκφράζουν κάποιες επιφυλάξεις, κάνοντας λόγο για την ανάγκη συστηματικότερης έρευνας και τεκμηρίωσης των αποτελεσμάτων και για την μελέτη πιθανών παρενεργειών. Καθώς τα εν λόγω προϊόντα θεωρούνται καλλυντικά, οφείλεται η καθαρή δημόσια εξήγηση ότι η πραγματική λεύκανση των δοντιών είναι υπόθεση της οδοντιατρικής και ενδεχομένως τίθεται ζήτημα εφαρμογής ενός σχετικού κανονιστικού πλαισίου...



Οδοντόκρεμες
Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. ml) 2017 Πρώτο 10μηνο 2017 Πρώτο 10μηνο 2018 Διαφορά
Συνολικά 1.494,8 1.220 1.254,6 2,8%
Ιδιωτική ετικέτα 10,5 9 6,3 -29,3%
Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
Συνολικά 37.776,2 31.058,4 30.655,7 -1,3%
Ιδιωτική ετικέτα 164,5 140,9 99,7 -29,3%
Οδοντόβουρτσες
Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. τεμάχια) 2017 Πρώτο 10μηνο 2017 Πρώτο 10μηνο 2018 Διαφορά
Συνολικά 14.561,8 12.089,9 8.129,1 -32,8%
Ιδιωτική ετικέτα 576,1 487,5 309,9 -36,4%
Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
Συνολικά 15.653,3 12.584,8 12.831,8 2,0%
Ιδιωτική ετικέτα 386,3 327,7 215,4 -34,3%
Στοματικά υγρά
Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. lt) 2017 Πρώτο 10μηνο 2017 Πρώτο 10μηνο 2018 Διαφορά
Συνολικά 746.3 626,8 606,2 -3,3%
Ιδιωτική ετικέτα 33,1 27,1 29,2 7,8%
Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
Συνολικά 6.558,7 5.435,4 5.477,4 0,8%
Ιδιωτική ετικέτα 148,5 121,8 130,3 6,9%


Πρωτότυποι τρόποι προβολής

  • Η Oral -B δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, προβάλλοντάς τις ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω της ιστοσελίδας www.epithimies.gr παρέχει και σχετικά εκπτωτικά κουπόνια.
  • H Sensodyne προσφέρει δωρεάν on line Check Up, σχεδιασμένο να βοηθά στη διαπίστωση συμπτωμάτων των ευαίσθητων δοντιών, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι δεν υποκαθιστά τον ιατρικό οδοντιατρικό έλεγχο.
  • Η Colgate-Palmolive, στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος «Λαμπερά Χαμόγελα, Λαμπρό Μέλλον», σε συνεργασία με τη Μασούτης πραγματοποίησε δράση ΕΚΕ για τη στοματική υγεία, με τη βοήθεια της Οδοντιατρικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιό της έγινε ενημέρωση για τη στοματική υγεία από οδοντιάτρους του τμήματος Παιδοδοντιατρικής της Οδοντιατρικής Σχολής Θεσσαλονίκης, ενώ πραγματοποιήθηκαν οδοντιατρικοί έλεγχοι και τοπική φθορίωση για την πρόληψη της τερηδόνας σε παιδιά ηλικίας 4-12 ετών και μοιράστηκαν παιδικά προϊόντα στοματικής υγείας και εκπαιδευτικό υλικό.
  • Η ΑΙΜ σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ομάδα Αιγαίου, υλοποιούν το πρόγραμμα «Βουρτσίζουμε Μαζί», που προσφέρει ιατρική φροντίδα σε απομακρυσμένα νησιά. Το 2018, στο πλαίσιο του προγράμματος, ανακαινίστηκε το ιατρείο στους Αρκιούς.
  • Έναν πρωτότυπο τρόπο επέλεξε η Frezyderm να παρουσιάσει τη νέα σειρά της τριών εξειδικευμένων προϊόντων στοματικής υγιεινής. Με σλόγκαν «H απόλαυση ξεκινάει από την καλή στοματική υγεία», την προβολή της ανέλαβε ο δημοφιλής σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος. Μέσω του site www.oralscience.gr, η εν λόγω συνεργασία εξελίσσεται με συνταγές του σεφ, που απευθύνονται και σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες (διαβητικούς, vegan, εγκύους, gluten-free, άτομα με περιοδοντίτιδα κ.ά.), με διάφορα tips μαγειρικής και συμβουλές στοματικής φροντίδας.

Λανσαρίσματα

  • Η Oral Science της Frezyderm παρουσίασε τα τρία νέα προϊόντα της για εξειδικευμένες ανάγκες (πλάκα, πέτρα, τερηδόνα, ευαίσθητα δόντια, ουλίτιδα, περιοδοντίτιδα, λεύκανση, αλλά και για διαβητικούς, εγκυμονούσες και ασθενείς υπό ομοιοπαθητική θεραπεία), που περιέχουν προβιοτικά για τη διατήρηση και επαναφορά της μικροβιακής χλωρίδας του στόματος.
  • Η ΑΙΜ, στο πλαίσιο της σειράς της για τη λεύκανση των δοντιών, παρουσίασε το σετ που περιλαμβάνει το Στυλό Λεύκανσης White Now Touch & Οδοντόκρεμα White Now Gold Σετ, ενώ παρουσίασε ακόμη μια νέα οδοντόκρεμα για παιδιά ηλικίας 7 έως 13 ετών, σχεδιασμένη για την καταπολέμηση της τερηδόνας.
  • Η Sensodyne παρουσιάζει για τη λεύκανση των δοντιών την οδοντόκρεμα True White, με «10 φορές χαμηλότερο δείκτη αποτριβής, σε σχέση με πολλές οδοντόκρεμες λεύκανσης» για καθημερινή χρήση.
  • Η Oral -B με την ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral-B Genius συνδέει τη στοματική υγιεινή με τη σύγχρονη τεχνολογία, με εξατομικευμένο καθαρισμό, σύνδεση με smart phone κ.ά.

σελφ σερβις (T. 490)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION