σελφ σερβις - 4ο Heineken Growth Makers

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

4ο Heineken Growth Makers

19 Νοεμβρίου 2018 | 10:18 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις,Ενέργεια/Περιβάλλον

Κέντρο της συζήτησης του 4ου Heineken Growth Makers, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Οκτωβρίου, ήταν η βιωσιμότητα και η κυκλική οικονομία, όπως και οι ευκαιρίες που δημιουργεί η πρόκληση της βιώσιμης ανάπτυξης για τις συνεργασίες μεταξύ μεγάλων εταιρειών και νεοφυών σχημάτων.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, την οποία άνοιξε ο κ. Αλ. Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, διοργανώθηκε συζήτηση με τη συμμετοχή της κ. Φ. Κουντούρη, καθηγήτριας στο Οικονομικού Πανεπιστήμιο Αθηνών και συμπροέδρου του Ελληνικού Δικτύου Λύσεων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (UN SDSN GREECE), του κ. Δ. Σύρμου, προέδρου του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος, και του κ. Κ. Κωνσταντίνου, γενικού διευθυντή του συμβουλίου του ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Επίσης, ο κ. Σπ. Μορισαίος, Senior στις Υπηρεσίες Κοινωνικής Αλλαγής και Βιωσιμότητας της Ernst&Young, παρουσίασε συνοπτικά τη μεθοδολογία Impact Measurement for Sustainability, ενώ η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με παρουσίαση καινοτόμων ομάδων και startups επί εφαρμογών, προϊόντων και υπηρεσιών στους τομείς της βιωσιμότητας και της κυκλικής οικονομίας.

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION