σελφ σερβις - Άγης Καραγεωργίου, 3Άλφα: Πάντα αντάξιοι της εμπιστοσύνης του καταναλωτή

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Άγης Καραγεωργίου, 3Άλφα: Πάντα αντάξιοι της εμπιστοσύνης του καταναλωτή

24 Ιουλίου 2018 | 09:37 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Άγης Καραγεωργίου

Νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 2 εκατ. ευρώ υλοποιεί η 3Άλφα-Αφοί Καραγεωργίου ΑΕΒΕ, που γιόρτασε φέτος τα 50 χρόνια από την ίδρυσή της, προκειμένου να ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στον τομέα της επεξεργασίας και συσκευασίας ρυζιών και όσπριων. Όπως εξηγεί ο κ. Άγης Καραγεωργίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της, στόχος της εταιρείας είναι η καινοτομία και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και των δεσμών συνεργασίας της με τους Έλληνες παραγωγούς, στο πλαίσιο του εταιρικού προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας.

Στην έναρξη της συνομιλίας μας, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας του, ο συνομιλητής μας δήλωσε, «συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλύτερα», εξηγώντας: «Επενδύουμε στην έρευνα, την ανάπτυξη και τον εμπλουτισμό του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα τον μηχανολογικό μας εξοπλισμό για την ενίσχυση της παραγωγικής μας δυναμικότητας, μέσω ενός επενδυτικού προγράμματος 2 εκατ. ευρώ, που είναι ήδη σε εξέλιξη για την φετινή και την επόμενη χρονιά. Παράλληλα, διευρύνουμε την δραστηριότητά μας στο εξωτερικό, όπως πολλές ελληνικές επιχειρήσεις».

Επιχειρηματικό σχέδιο τριών αξόνων

    σελφ σέρβις:
    Πώς εκτιμάτε ότι θα διαμορφωθούν φέτος ο κύκλος εργασιών και το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας;

Άγης Καραγεωργίου: Με βάση τα μέχρι τώρα αποτελέσματα πιστεύουμε ότι ο κύκλος εργασιών θα κινηθεί στα επίπεδα του 2017, με μια μικρή άνοδο. Πέρυσι ο κύκλος εργασιών μας ανήλθε στα 25,775 εκατ. ευρώ. Σκοπός μας πάντα είναι η σταθερή πορεία και παρουσία της 3Άλφα-Αφοί Κ. Καραγεωργίου ΑΕΒΕ στην ελληνική και τη διεθνή αγορά παρά τις αντίξοες συνθήκες, που διαμορφώνουν εξωγενείς παράγοντες και το υφεσιακό περιβάλλον της Ελλάδας. Ο μόνος τρόπος να τον πετύχουμε, είναι μέσω ενός σταθερού επιχειρηματικού σχεδίου με τρεις βασικούς άξονες: Τον εξορθολογισμό των δαπανών μας, τη μείωση της χρηματοοικονομικής έκθεσής μας και τις επενδύσεις μας σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας.

    Τι στοιχεία σας διαφοροποιούν έναντι του ανταγωνισμού σας;

Ά. Κ.: Η προσήλωσή μας στην έρευνα και τους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας με την εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής, η συνεχής εξέλιξη του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, το μεράκι κι η αγάπη μας γι’ αυτό που αποτελεί τον πυρήνα της 3Άλφα. Επιλέγουμε, επεξεργαζόμαστε και συσκευάζουμε τα καλύτερα όσπρια και ρύζια σε άριστη αρμονία με το περιβάλλον, τον αγρότη και κυρίως τον καταναλωτή. Η 3Άλφα δεν διαπραγματεύεται την ποιότητα των προϊόντων της. Όλα αυτά μας διαφοροποιούν στον ανταγωνισμό και αποτυπώνονται στην σχέση εμπιστοσύνης, που έχουμε χτίσει με τον Έλληνα καταναλωτή τα τελευταία 50 χρόνια. Μισό αιώνα μεγαλώνουμε μαζί του, τα προϊόντα μας βρίσκονται στο καθημερινά στο τραπέζι του σε κάθε φάση της ζωής του.

Διεύρυνση εξαγωγικών δραστηριοτήτων

    Πόσο εξωστρεφής είναι η εταιρεία σας;

Ά. Κ.: Είμαστε ευτυχείς που καταφέρνουμε τα προϊόντα της 3Άλφα να ταξιδεύουν καθημερινά σε 25 χώρες σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν μας εφησυχάζει. Η στρατηγική μας απόφαση, πριν την οικονομική κρίση αλλά και τώρα, είναι η συνεχής διεύρυνση της δραστηριότητάς μας σε νέες αγορές και η αύξηση της παρουσίας μας στις ήδη υπάρχουσες του εξωτερικού. Σημαντικός σύμμαχός μας σε αυτό είναι και η παγκόσμια καταναλωτική τάση υπέρ της μεσογειακής διατροφής, της οποίας, άλλωστε, πρεσβευτής και βασικό συστατικό είναι τα όσπρια.

Η ισχυρή τάση υπέρ της μεσογειακής διατροφής

    Πόσο και πώς επηρέασε η κρίση τη ζήτηση προϊόντων σας;

Ά. Κ.: Κανείς δεν αρνείται ότι η οικονομική κρίση έχει επιπτώσεις σε όλα τα επίπεδα της οικονομίας, άρα και στον δικό μας κλάδο. Εντούτοις συνέπεσε με την αλλαγή των διατροφικών συνηθειών και την μεταστροφή που διαπιστώνεται τα τελευταία χρόνια προς τη διεθνώς προβεβλημένη μεσογειακή διατροφή ως πλέον κατάλληλη –όπως πράγματι είναι– για την ευζωία, την ισορροπία της σωματικής υγείας και συνεπώς της ψυχολογικής υγείας. Η τάση αυτή βάζει ξανά τα όσπρια στο καθημερινό διαιτολόγιο της οικογένειας, υποστηρίζει το σωστό συνδυασμό τροφών και το πλήρως ισορροπημένο γεύμα, τοποθετώντας στο ίδιο πιάτο την πρωτεΐνη με τον υδατάνθρακα. Για παράδειγμα, ένα πιάτο γεμάτο ενέργεια, που αντικαθιστά το κρέας ή το ψάρι, δίνοντας στον καταναλωτή τα αντίστοιχα διατροφικά εφόδια, είναι το φακόρυζο. Αυτή η συγκυρία συντελεί ώστε τα όσπρια και τα ρύζια να έχουν σταθερή πορεία στο ράφι και σταθερή θέση στο «καλάθι της νοικοκυράς».

Παράλληλα με την κατανάλωση, θέση έχει ασφαλώς και η παραγωγή και μάλιστα Ελλήνων παραγωγών, καθώς τη συγκεκριμένη περίοδο πολλοί νέοι άνθρωποι έχουν στραφεί ξανά στην γεωργία, αναζητώντας διέξοδο από την κρίση. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι αυτοί οι νέοι άνθρωποι έχουν στις αποσκευές τους προσόντα ακαδημαϊκής γνώσης, πράγμα που τους ωθεί να διερευνούν νέες καλλιεργητικές μεθόδους, με επακόλουθο τη βελτίωση του εγχώριου προϊόντος αλλά και την αύξηση της παραγωγής.

Στην έναρξη της συνομιλίας μας, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας του, ο συνομιλητής μας δήλωσε, «συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλύτερα», εξηγώντας: «Επενδύουμε στην έρευνα, την ανάπτυξη και τον εμπλουτισμό του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα τον μηχανολογικό μας εξοπλισμό για την ενίσχυση της παραγωγικής μας δυναμικότητας, μέσω ενός επενδυτικού προγράμματος 2 εκατ. ευρώ, που είναι ήδη σε εξέλιξη για την φετινή και την επόμενη χρονιά. Παράλληλα, διευρύνουμε την δραστηριότητά μας στο εξωτερικό, όπως πολλές ελληνικές επιχειρήσεις».

Επιχειρηματικό σχέδιο τριών αξόνων

    σελφ σέρβις:
    Πώς εκτιμάτε ότι θα διαμορφωθούν φέτος ο κύκλος εργασιών και το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας;

Άγης Καραγεωργίου: Με βάση τα μέχρι τώρα αποτελέσματα πιστεύουμε ότι ο κύκλος εργασιών θα κινηθεί στα επίπεδα του 2017, με μια μικρή άνοδο. Πέρυσι ο κύκλος εργασιών μας ανήλθε στα 25,775 εκατ. ευρώ. Σκοπός μας πάντα είναι η σταθερή πορεία και παρουσία της 3Άλφα-Αφοί Κ. Καραγεωργίου ΑΕΒΕ στην ελληνική και τη διεθνή αγορά παρά τις αντίξοες συνθήκες, που διαμορφώνουν εξωγενείς παράγοντες και το υφεσιακό περιβάλλον της Ελλάδας. Ο μόνος τρόπος να τον πετύχουμε, είναι μέσω ενός σταθερού επιχειρηματικού σχεδίου με τρεις βασικούς άξονες: Τον εξορθολογισμό των δαπανών μας, τη μείωση της χρηματοοικονομικής έκθεσής μας και τις επενδύσεις μας σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας.

    Τι στοιχεία σας διαφοροποιούν έναντι του ανταγωνισμού σας;

Ά. Κ.: Η προσήλωσή μας στην έρευνα και τους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας με την εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής, η συνεχής εξέλιξη του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, το μεράκι κι η αγάπη μας γι’ αυτό που αποτελεί τον πυρήνα της 3Άλφα. Επιλέγουμε, επεξεργαζόμαστε και συσκευάζουμε τα καλύτερα όσπρια και ρύζια σε άριστη αρμονία με το περιβάλλον, τον αγρότη και κυρίως τον καταναλωτή. Η 3Άλφα δεν διαπραγματεύεται την ποιότητα των προϊόντων της. Όλα αυτά μας διαφοροποιούν στον ανταγωνισμό και αποτυπώνονται στην σχέση εμπιστοσύνης, που έχουμε χτίσει με τον Έλληνα καταναλωτή τα τελευταία 50 χρόνια. Μισό αιώνα μεγαλώνουμε μαζί του, τα προϊόντα μας βρίσκονται στο καθημερινά στο τραπέζι του σε κάθε φάση της ζωής του.

Διεύρυνση εξαγωγικών δραστηριοτήτων

    Πόσο εξωστρεφής είναι η εταιρεία σας;

Ά. Κ.: Είμαστε ευτυχείς που καταφέρνουμε τα προϊόντα της 3Άλφα να ταξιδεύουν καθημερινά σε 25 χώρες σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν μας εφησυχάζει. Η στρατηγική μας απόφαση, πριν την οικονομική κρίση αλλά και τώρα, είναι η συνεχής διεύρυνση της δραστηριότητάς μας σε νέες αγορές και η αύξηση της παρουσίας μας στις ήδη υπάρχουσες του εξωτερικού. Σημαντικός σύμμαχός μας σε αυτό είναι και η παγκόσμια καταναλωτική τάση υπέρ της μεσογειακής διατροφής, της οποίας, άλλωστε, πρεσβευτής και βασικό συστατικό είναι τα όσπρια.

Η ισχυρή τάση υπέρ της μεσογειακής διατροφής

    Πόσο και πώς επηρέασε η κρίση τη ζήτηση προϊόντων σας;

Ά. Κ.: Κανείς δεν αρνείται ότι η οικονομική κρίση έχει επιπτώσεις σε όλα τα επίπεδα της οικονομίας, άρα και στον δικό μας κλάδο. Εντούτοις συνέπεσε με την αλλαγή των διατροφικών συνηθειών και την μεταστροφή που διαπιστώνεται τα τελευταία χρόνια προς τη διεθνώς προβεβλημένη μεσογειακή διατροφή ως πλέον κατάλληλη –όπως πράγματι είναι– για την ευζωία, την ισορροπία της σωματικής υγείας και συνεπώς της ψυχολογικής υγείας. Η τάση αυτή βάζει ξανά τα όσπρια στο καθημερινό διαιτολόγιο της οικογένειας, υποστηρίζει το σωστό συνδυασμό τροφών και το πλήρως ισορροπημένο γεύμα, τοποθετώντας στο ίδιο πιάτο την πρωτεΐνη με τον υδατάνθρακα. Για παράδειγμα, ένα πιάτο γεμάτο ενέργεια, που αντικαθιστά το κρέας ή το ψάρι, δίνοντας στον καταναλωτή τα αντίστοιχα διατροφικά εφόδια, είναι το φακόρυζο. Αυτή η συγκυρία συντελεί ώστε τα όσπρια και τα ρύζια να έχουν σταθερή πορεία στο ράφι και σταθερή θέση στο «καλάθι της νοικοκυράς».

Παράλληλα με την κατανάλωση, θέση έχει ασφαλώς και η παραγωγή και μάλιστα Ελλήνων παραγωγών, καθώς τη συγκεκριμένη περίοδο πολλοί νέοι άνθρωποι έχουν στραφεί ξανά στην γεωργία, αναζητώντας διέξοδο από την κρίση. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι αυτοί οι νέοι άνθρωποι έχουν στις αποσκευές τους προσόντα ακαδημαϊκής γνώσης, πράγμα που τους ωθεί να διερευνούν νέες καλλιεργητικές μεθόδους, με επακόλουθο τη βελτίωση του εγχώριου προϊόντος αλλά και την αύξηση της παραγωγής.


«Ομάδα Παραγωγών 3Άλφα»

    Υποστηρίζετε τη συμβολαιακή καλλιέργεια;

Ά. Κ.: Η 3Άλφα είναι από τις πρώτες εταιρείες που «μπήκαν» στην συμβολαιακή καλλιέργεια. Πριν δέκα περίπου χρόνια δημιουργήσαμε την «Ομάδα Παραγωγών 3Άλφα», η οποία αποτελείται σήμερα από 330 Έλληνες παραγωγούς, που μοιράζονται το όραμά μας να ενισχυθεί η αγροτική παραγωγή και ν’ αποκτήσει η χώρα μας αυτάρκεια προϊόντων και ανταγωνιστικότητα στις διεθνείς αγορές. Οι παραγωγοί που συμμετέχουν στην «Ομάδα Παραγωγών 3Άλφα», εφαρμόζουν πιστοποιημένες διαδικασίες, σύμφωνα με το Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης στην γεωργική παραγωγή ρυζιών και οσπρίων (AGRO 2-1, AGRO 2-2), για το οποίο έχει λάβει, άλλωστε, τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις από ανεξάρτητους φορείς, όπως η Hellenic Lloyd’s και η QMSCert. Το σύστημα αυτό είναι βασισμένο σε ορθές γεωργικές πρακτικές, που σέβονται το περιβάλλον, προστατεύουν την υγεία του παραγωγού-καλλιεργητή και συνδράμουν στο σκοπό μας να προσφέρουμε ένα τελικό προϊόν ακόμα πιο υγιεινό και ασφαλές για τον καταναλωτή.

Καινοτόμο DNA

    Πώς επενδύετε στη καινοτομία;

Ά. Κ.: Η 3Άλφα δημιουργήθηκε στη βάση μίας καινοτόμου ιδέας! Πριν από 50 χρόνια φέραμε στην ελληνική αγορά την εξής καινοτομία, που σήμερα θεωρούμε δεδομένη: Πρωτοπορήσαμε στον κλάδο μας, όταν η 3Άλφα επεξεργάστηκε, συσκεύασε και τοποθέτησε στο ράφι της τότε λιανικής ένα απλό λαϊκό προϊόν, όπως το ρύζι και τα όσπρια.

Ως ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο των ρυζιών και οσπρίων η 3Άλφα δε θα μπορούσε παρά να πρωτοπορεί και σε θέματα έρευνας κι ανάπτυξης (R&D). Από το 2012 εξελίσσεται, στο πλαίσιό μας, το ερευνητικό πρόγραμμα Γεωγραφικό Αποτύπωμα «γε.α» σε αποκλειστική συνεργασία με το Εργαστήριο Χημείας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του «γε.α» είναι η δημιουργία μιας τεκμηριωμένης επιστημονικής μεθόδου, που θα πιστοποιεί την προέλευση των οσπρίων. Με αυτή τη μέθοδο καινοτομούμε ως εταιρεία, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην διασφάλιση της αυθεντικότητας των οσπρίων, ενώ έτσι προστατεύεται η εμπορική τους αξία προς όφελος του αγρότη, του εμπόρου και του τελικού καταναλωτή. Στο ίδιο πλαίσιο, μένοντας προσηλωμένοι στο καινοτόμο DNA μας, επενδύουμε συνεχώς σε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εφαρμόζουμε αυστηρές μεθόδους ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας.

    Ποιος τομέας «κρύβει» περισσότερες ευκαιρίες, η οργανωμένη λιανική ή οι πωλήσεις προς τους επαγγελματίες της εστίασης;

Ά. Κ.: Είναι το ίδιο σημαντικοί για εμάς και οι δύο τομείς δραστηριότητας κι έχουν και οι δύο προκλήσεις. Άλλος σημαντικός τομέας για την 3Άλφα, όπως προανέφερα, είναι ο εξαγωγικός και στο πλαίσιό του, εντείνουμε τα τελευταία χρόνια τη δράση μας, καθώς οι ευκαιρίες που προσφέρει είναι αρκετές.

Για όλους εμάς στην 3Άλφα, τους 120 εργαζόμενους που περνάμε καθημερινά το κατώφλι του εργοστασίου μας στου Ρουφ, ένα και μόνο ένα είναι το μέλημά μας: Να είμαστε πάντα αντάξιοι της εμπιστοσύνης των συνεργατών μας και των καταναλωτών, είτε προμηθεύονται τα προϊόντα μας από τα κανάλια της λιανικής είτε από το food service είτε τα βρίσκουν σε σημεία πώλησης του εξωτερικού.

σελφ σερβις (T. 485)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION