σελφ σερβις - Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ολοκληρώθηκε το Mega-Plant

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ολοκληρώθηκε το Mega-Plant

16 Ιουλίου 2018 | 12:41 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Επενδύσεις

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ολοκλήρωσε την επένδυση ύψους 24 εκατ. ευρώ στο Mega-Plant, δηλαδή το μεγαλύτερο εργοστάσιό της αναψυκτικών-χυμών –βρίσκεται στο Σχηματάρι–, μέσω του οποίου θεμελιώνεται το νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο της, που αποβλέπει στη «διαρκή ανάπτυξη», σηματοδοτώντας «την ισχυρή εμπιστοσύνη της ίδιας και του ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα», σύμφωνα με την ανακοίνωσή της.

Ειδικότερα, το σχετικό μοντέλο που εισάγεται με το Mega-Plant, της επιτρέπει να αυξάνει σταθερά την παραγωγική και εξαγωγική της δράση, καθώς το Σχηματάρι γίνεται πλέον ο κόμβος διακίνησης περισσότερων των 540 προϊόντων της. Στις 17 γραμμές παραγωγής του εργοστασίου, λειτουργίας όλο το 24ωρο, με αποθηκευτική ικανότητα χώρου 30.000τμ, παράγεται το 100% των χυμών και το 96% των αναψυκτικών της εταιρείας, ικανοποιώντας το 100% των εξαγωγών της σε 11 χώρες –σε Βουλγαρία, Γερμανία, Ελβετία, ΗΠΑ, Ιταλία, Κόσοβο, Κύπρο, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Τσεχία.

Σημειώνεται ότι από το Σχηματάρι καλύπτεται το 100% των αναγκών της Βουλγαρίας στην Coca-Cola και τη Sprite σε κουτιά αλουμινίου, ενώ διακινείται το 75% του όγκου των εγχώριων πωλήσεων. Εξάλλου η νέα μονάδα, μια από τις σημαντικότερες της Βοιωτίας, παρέχει σταθερή απασχόληση σε 400 εργαζόμενους.

Η ανακοίνωση της ολοκλήρωσης του επενδυτικού προγράμματος έγινε παρουσία του υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Στέργιου Πιτσιόρλα, της αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Φανής Παπαθωμά και του προέδρου του ομίλου Coca-Cola HBC, κ. Αναστάσιου Δαυίδ.

σελφ σερβις (T. 485)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION