σελφ σερβις - Αντηλιακά: «Με το δεξί» στο 2016

Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Αντηλιακά: «Με το δεξί» στο 2016

7 Ιουνίου 2016 | 00:00 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα

Αν το άρθρο αυτό γραφόταν πριν λίγους μήνες, θα μιλούσαμε περί πτωτικών τάσεων στην αγορά των αντηλιακών, δεδομένου ότι το 2015 αποδείχθηκε μια δύσκολη χρονιά, που τη σημάδεψε η δυσμενής για την οικονομία πολιτική συγκυρία και φυσικά η εφαρμογή των capital controls. Το 2016 έφερε, ωστόσο, αισιοδοξία στους παράγοντες της αγοράς. Οι ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες και η ηλιοφάνεια ώθησαν σημαντικά τις πωλήσεις αντηλιακών τον χειμώνα και τους πρώτους ανοιξιάτικους μήνες.

H χρόνια οικονομική ύφεση, που έχει επηρεάσει το σύνολο της αγοράς, δεν εξαίρεσε φυσικά τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας. Όμως, «αναμφισβήτητα το 2015 ήταν πιο «ιδιαίτερη» χρονιά από όσες προηγήθηκαν», παρατηρεί ο κ. Ιωάννης Κάγκας, Shopper & Customer Marketing Specialist της Beiersdorf Hellas (Nivea), εξηγώντας ότι η κλιμάκωση της κρίσης και η εφαρμογή των capital controls συνέπεσαν με την κατά τεκμήριο πιο ζωντανή περίοδο της εποχικότητας των προϊόντων της κατηγορίας. Εξισορροπητικά, πάντως, η διατήρηση της διεθνούς τουριστικής κίνησης στη χώρα στα υψηλά επίπεδα του 2014 και οι γενικά ευμενείς κλιματολογικές συνθήκες βοήθησαν στο να περιοριστεί η πτωτική τάση στην αγορά της αντηλιακής προστασίας σε μονοψήφιο ποσοστό.

Από την πλευρά του ο κ. Ιάκωβος Πουτάκογλου, Group Brand Manager Cosmetics, Suncare, Hellas Consumer Division της Σαράντης ΑΕ (Carroten, Coppertone) τονίζει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (αγορά αντηλιακών ευρείας διανομής 2015), συνολικά η αγορά παρέμεινε σταθερή σε όγκο. «Ωστόσο, οι περισσότεροι παίκτες, προκειμένου να αποφύγουν το υψηλό ποσοστό των επιστροφών, οδηγήθηκαν σε μεγάλο αριθμό εκπτωτικών ενεργειών στα καταστήματα. Γι’ αυτό και η αγορά παρουσίασε μείωση σε αξία κατά 6,8%». Όμως, αν το 2015 τελείωσε αρνητικά για την κατηγορία, το 2016 ξεκίνησε με τις πιο ευνοϊκές προϋποθέσεις.

Όπως διαπιστώνει ο κ. Ευάγγελος Δανομάρας, Client Service Supervisor της IRI, «δεδομένων των πολύ καλών καιρικών συνθηκών ευνοήθηκε πολύ νωρίτερα, σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, η αγορά των αντηλιακών προϊόντων. Ήδη η αγορά τους το πρώτο τετράμηνο του 2016 έχει ανοδική πορεία σε αξία κατά 31,1%. Ενισχύεται δε πάρα πολύ στις μεσαίες αίθουσες πωλήσεων (σούπερ μάρκετ 400-1.000τμ), ειδικότερα με ρυθμό 113,2%, αλλά και στις μεγάλες αίθουσες (σούπερ μάρκετ 1.000-2.500τμ) με ρυθμό 41,3%».

Προς εξαφάνιση τα PL αντηλιακά
Ως αποτέλεσμα της συστηματικής προώθησης των επώνυμων αντηλιακών, αλλά και της επιχειρηματικής κρίσης σε συγκεκριμένες αλυσίδες του κλάδου, σημειώνεται μεγάλη υποχώρηση στα αντηλιακά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της τάξης του 23,5% σε όγκο και 45,8% σε αξία πωλήσεων! Το ήδη συρρικνωμένο μερίδιο που κατείχαν στη συγκεκριμένη αγορά οδηγείται πλέον σχεδόν στην εξαφάνιση.

Στα φόρτε τους αντηλιακά προσώπου και σε σπρέι Τα αντηλιακά σε σπρέι, όπως και τα αντηλιακά προσώπου, προηγούνται στις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι «στρέφονται σαφώς προς την υποκατηγορία των σπρέι προστασίας, αφού η πρακτική τους συσκευασία καθιστά την εφαρμογή του προϊόντος στην επιδερμίδα εύκολη και γρήγορη. Το 2015 κατέλαβαν το 22,5% της αγοράς», σημειώνει ο κ. Πουτακόγλου, συμπληρώνοντας ότι η άλλη υποκατηγορία που είχε πολύ καλά αποτελέσματα το 2015, ήταν αυτή των κρεμών προσώπου. Πράγματι το μερίδιό τους έφτασε το 10% από άποψη όγκου πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς.

«Η κατηγορία των αντηλιακών προσώπου παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση, με τα προϊόντα BB (αντηλιακές κρέμες προσώπου με make up) να έρχονται πρώτα στη προτίμηση των καταναλωτών μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν», επιβεβαιώνει ο κ. Δανομάρας, βάσει των στοιχείων της IRI. Ευνοημένο αποδεικνύεται το Carroten, καθώς κατέχει ηγετικό μερίδιο 49,1% στην συγκεκριμένη υποκατηγορία. Όπως μάλιστα σημειώνει ο κ. Πουτακόγλου, η μάρκα «προσφέροντας προϊόντα προηγμένης αντηλιακής και καλλυντικής τεχνολογίας, πιθανώς έχει κερδίσει καταναλωτές και άλλων καναλιών διανομής, όπως των φαρμακείων και της επιλεκτικής διανομής».

Την διαρκώς αυξανόμενη χρήση των αντηλιακών προσώπου διαπιστώνει και ο κ. Κάγκας, συμπληρώνοντας ότι οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενήμεροι και ευαισθητοποιημένοι από ποτέ αναφορικά με τη σπουδαιότητα της αντιηλιακής προστασίας για την υγεία της επιδερμίδας. «Μπορεί η επίτευξη του «τέλειου μαυρίσματος» να παραμένει το ζητούμενο για τους περισσότερους χρήστες, όμως οι έρευνες επιβεβαιώνουν τη στροφή του κοινού προς τα προϊόντα υψηλότερου δείκτη προστασίας. Παράλληλα, κριτήριό τους για την επιλογή προϊόντος είναι η ευκολία εφαρμογής τους, η ευχάριστη υφή του και γενικότερα το συναίσθημα ασφαλείας που εμπνέει».

H χρόνια οικονομική ύφεση, που έχει επηρεάσει το σύνολο της αγοράς, δεν εξαίρεσε φυσικά τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας. Όμως, «αναμφισβήτητα το 2015 ήταν πιο «ιδιαίτερη» χρονιά από όσες προηγήθηκαν», παρατηρεί ο κ. Ιωάννης Κάγκας, Shopper & Customer Marketing Specialist της Beiersdorf Hellas (Nivea), εξηγώντας ότι η κλιμάκωση της κρίσης και η εφαρμογή των capital controls συνέπεσαν με την κατά τεκμήριο πιο ζωντανή περίοδο της εποχικότητας των προϊόντων της κατηγορίας. Εξισορροπητικά, πάντως, η διατήρηση της διεθνούς τουριστικής κίνησης στη χώρα στα υψηλά επίπεδα του 2014 και οι γενικά ευμενείς κλιματολογικές συνθήκες βοήθησαν στο να περιοριστεί η πτωτική τάση στην αγορά της αντηλιακής προστασίας σε μονοψήφιο ποσοστό.

Από την πλευρά του ο κ. Ιάκωβος Πουτάκογλου, Group Brand Manager Cosmetics, Suncare, Hellas Consumer Division της Σαράντης ΑΕ (Carroten, Coppertone) τονίζει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (αγορά αντηλιακών ευρείας διανομής 2015), συνολικά η αγορά παρέμεινε σταθερή σε όγκο. «Ωστόσο, οι περισσότεροι παίκτες, προκειμένου να αποφύγουν το υψηλό ποσοστό των επιστροφών, οδηγήθηκαν σε μεγάλο αριθμό εκπτωτικών ενεργειών στα καταστήματα. Γι’ αυτό και η αγορά παρουσίασε μείωση σε αξία κατά 6,8%». Όμως, αν το 2015 τελείωσε αρνητικά για την κατηγορία, το 2016 ξεκίνησε με τις πιο ευνοϊκές προϋποθέσεις.

Όπως διαπιστώνει ο κ. Ευάγγελος Δανομάρας, Client Service Supervisor της IRI, «δεδομένων των πολύ καλών καιρικών συνθηκών ευνοήθηκε πολύ νωρίτερα, σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, η αγορά των αντηλιακών προϊόντων. Ήδη η αγορά τους το πρώτο τετράμηνο του 2016 έχει ανοδική πορεία σε αξία κατά 31,1%. Ενισχύεται δε πάρα πολύ στις μεσαίες αίθουσες πωλήσεων (σούπερ μάρκετ 400-1.000τμ), ειδικότερα με ρυθμό 113,2%, αλλά και στις μεγάλες αίθουσες (σούπερ μάρκετ 1.000-2.500τμ) με ρυθμό 41,3%».

Προς εξαφάνιση τα PL αντηλιακά
Ως αποτέλεσμα της συστηματικής προώθησης των επώνυμων αντηλιακών, αλλά και της επιχειρηματικής κρίσης σε συγκεκριμένες αλυσίδες του κλάδου, σημειώνεται μεγάλη υποχώρηση στα αντηλιακά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της τάξης του 23,5% σε όγκο και 45,8% σε αξία πωλήσεων! Το ήδη συρρικνωμένο μερίδιο που κατείχαν στη συγκεκριμένη αγορά οδηγείται πλέον σχεδόν στην εξαφάνιση.

Στα φόρτε τους αντηλιακά προσώπου και σε σπρέι Τα αντηλιακά σε σπρέι, όπως και τα αντηλιακά προσώπου, προηγούνται στις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι «στρέφονται σαφώς προς την υποκατηγορία των σπρέι προστασίας, αφού η πρακτική τους συσκευασία καθιστά την εφαρμογή του προϊόντος στην επιδερμίδα εύκολη και γρήγορη. Το 2015 κατέλαβαν το 22,5% της αγοράς», σημειώνει ο κ. Πουτακόγλου, συμπληρώνοντας ότι η άλλη υποκατηγορία που είχε πολύ καλά αποτελέσματα το 2015, ήταν αυτή των κρεμών προσώπου. Πράγματι το μερίδιό τους έφτασε το 10% από άποψη όγκου πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς.

«Η κατηγορία των αντηλιακών προσώπου παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση, με τα προϊόντα BB (αντηλιακές κρέμες προσώπου με make up) να έρχονται πρώτα στη προτίμηση των καταναλωτών μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν», επιβεβαιώνει ο κ. Δανομάρας, βάσει των στοιχείων της IRI. Ευνοημένο αποδεικνύεται το Carroten, καθώς κατέχει ηγετικό μερίδιο 49,1% στην συγκεκριμένη υποκατηγορία. Όπως μάλιστα σημειώνει ο κ. Πουτακόγλου, η μάρκα «προσφέροντας προϊόντα προηγμένης αντηλιακής και καλλυντικής τεχνολογίας, πιθανώς έχει κερδίσει καταναλωτές και άλλων καναλιών διανομής, όπως των φαρμακείων και της επιλεκτικής διανομής».

Την διαρκώς αυξανόμενη χρήση των αντηλιακών προσώπου διαπιστώνει και ο κ. Κάγκας, συμπληρώνοντας ότι οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενήμεροι και ευαισθητοποιημένοι από ποτέ αναφορικά με τη σπουδαιότητα της αντιηλιακής προστασίας για την υγεία της επιδερμίδας. «Μπορεί η επίτευξη του «τέλειου μαυρίσματος» να παραμένει το ζητούμενο για τους περισσότερους χρήστες, όμως οι έρευνες επιβεβαιώνουν τη στροφή του κοινού προς τα προϊόντα υψηλότερου δείκτη προστασίας. Παράλληλα, κριτήριό τους για την επιλογή προϊόντος είναι η ευκολία εφαρμογής τους, η ευχάριστη υφή του και γενικότερα το συναίσθημα ασφαλείας που εμπνέει».


Ανταγωνισμός προϊοντικών προτάσεων
Μπορεί η ανάγκη προστασίας από την υπεριώδη ακτινοβολία να αποτελεί σαφή προτεραιότητα για τον μέσο καταναλωτή, δεν είναι όμως η μοναδική, καθώς η επιδερμίδα του εκτός από αντηλιακή προστασία χρειάζεται και ενυδάτωση. Όπως σημειώνει ο κ. Κάγκας, «η Nivea εισάγει τη σχετική εμπειρία και στην κατηγορία των προϊόντων αντηλιακής προστασίας με το επαναλανσάρισμα της κύριας «μπλέ» σειράς αντηλιακής προστασίας Protect & Moisture. Η σειρά εμπλουτίζεται με πρόσθετους ενυδατικούς παράγοντες, προσφέροντας σε ακόμα υψηλότερο βαθμό κάλυψη των αναγκών ενυδάτωσης της επιδερμίδας κάτω από τον ήλιο, έτσι ώστε συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τις δύο βασικές ανάγκες των καταναλωτών, την προστασία και την ενυδάτωση. Η σειρά Protect & Moisture προσφέρει μια πλήρη γκάμα προτάσεων από άποψη προϊόντων με ειδική σύνθεση, τόσο για ανήλικες όσο και για παιδιά, σε μεγάλο εύρος SPF αλλά και format για μεγαλύτερη ευκολία εφαρμογής».

Η Σαράντης παρουσιάζει μια ευρεία γκάμα προϊόντων τα οποία:
Α) Εφαρμόζονται όχι μόνο σε βρεγμένη αλλά και σε στεγνή επιδερμίδα, όπως το νέο Carroten Wet Skin Fresh Mist, με τεχνολογία Aquaskin, που παρέχει συνδυασμό συστήματος προστασίας UV balance (φωτοσταθερά φίλτρα ευρέως φάσματος UVA/UVB) και ενισχυτικών μαλακτικών εστέρων, που επιτρέπει τη διάφανη εφαρμογή του σε βρεγμένο ή στεγνό δέρμα.
Β) Προστατεύουν όχι μόνο από την υπεριώδη αλλά και από την υπέρυθρη ακτινοβολία. Η νέα σειρά προστασίας Carroten βασίζεται στο τριπλό σύστημα προστασίας (UVB+UVA+ΙR), ώστε οι χρήστες να είναι πλήρως προστατευμένοι από το μεγαλύτερο φάσμα της ηλιακής ακτινοβολίας, δηλαδή από την επιβλαβή υπεριώδη ακτινοβολία (UV) που ευθύνεται για τα ηλιακά εγκαύματα και την πρόωρη γήρανση, καθώς και από την υπέρυθρη ακτινοβολία (IR), που ευθύνεται για ορατές βλάβες της επιδερμίδας (αφυδάτωση, δυσανεξία, ρυτίδες, ατέλειες).
Γ) Προσφέρουν αντηλιακή και ταυτόχρονα αντιγηραντική προστασία, όπως η νέα σειρά ολοκληρωμένης αντηλιακής φροντίδας προσώπου και εξελιγμένης αντιγηραντικής τεχνολογίας, Age Block Carroten.

Η Garnier παρουσίασε νέα προϊόντα στη σειρά Ambre Solaire, όπως το Dry Mist, ένα απαλό αντηλιακό mist που απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας, και το Sensitive Advanced, για ενισχυμένη άμυνα απέναντι στις ακτίνες UVA. Επιτυχία σημειώνει και το λάδι μαυρίσματος για έντονο μαύρισμα, εμπλουτισμένο με βούτυρο karité. Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε η εταιρεία, το 93% των γυναικών που το δοκίμασαν είναι ικανοποιημένες, κατά το 91% πιστεύουν ότι αφήνει το δέρμα τους ενυδατωμένο και απαλό και κατά το 80% δηλώνουν πως αγαπούν το νέο άρωμα. Επιτυχία έχουν και τα παιδικά αντηλιακά. Ειδικότερα η εταιρεία παρουσιάζει τη σειρά Resisto: το Swim Spray SPF50 με ενυδατική φόρμουλα, paraben free, υποαλλεργική και εγκεκριμένη κατόπιν παιδιατρικού ελέγχου, το Spray συνεχούς διάχυσης υψηλής προστασίας και το αντηλιακό γαλάκτωμα υψηλής προστασίας Spf 50+ για παιδιά.

Η Johnson & Johnson στη σειρά αντηλιακών Piz Buin παρουσίασε το Protect & Cool για προστασία από τις ακτίνες UVA/UVB, μέσω ενός αφρού που απορροφάται πολύ εύκολα –το προϊόν απευθύνεται στο κοινό που δεν θέλει να νιώθει ότι φορά αντηλιακό. Προσφέρει αίσθημα δροσιάς, δεν περιέχει αλκοόλη που αφήνει την επιδερμίδα ξηρή. Επιτυχία σε όσους έλκονται από πιο τροπικά αρώματα έχει και η σειρά της Hawaian Tropic, με προστατευτικές λοσιόν, ενυδατικά λάδια, καταπραϋντικά after sun και εξωτικά lipbalms. Τα προϊόντα αυτά κατά την τελευταία διετία διανέμονται στην Ελλάδα και την Κύπρο από την Μάντης Εμπορική ΑΕ. Στην αγορά των αντηλιακών δραστηριοποιούνται κι άλλες επιχειρήσεις εκτός των προαναφερόμενων, όπως οι Korres, Laroche, Bepanthol, Frezyderm κ.ά., με επιτυχία κυρίως στην αντηλιακή προστασία του προσώπου, όπου διαπιστώνεται αυξανόμενη ζήτηση και εκτός της καλοκαιρινής περιόδου.

Αντηλιακά: Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
2014 2015 α΄ τετράμηνο 2015 α΄ τετράμηνο 2016 Διαφορά
Αντηλιακή προστασία σύνολο 1.445,6 1.436,2 1,4 1,8 29,2%
Ιδιωτική ετικέτα 2,8 1,3 - - -23,5%
Πηγή IRI


Αντηλιακά: Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. τεμάχια)
2014 2015 α΄ τετράμηνο 2015 α΄ τετράμηνο 2016 Διαφορά
Αντηλιακή προστασία σύνολο 12.301,8 11.815 13,4 17,6 31,1%
Ιδιωτική ετικέτα 12,9 6,6 0,2 0,1 -45,8%
Πηγή IRI

Καινοτομία και promotion
Η επένδυση στην καινοτομία είναι μονόδρομος για την αντοχή των brands στο απαιτητικό, σύνθετο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς σήμερα, όπου οι αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών διασταυρώνονται με τις μεταλλασσόμενες ανάγκες τους. «Η καινοτομία για τη Nivea δεν αναφέρεται μόνο στα νέα της προϊόντα, αλλά και στη χρήση δημιουργικών τρόπων προκειμένου το brand να έρχεται σε επαφή με τους καταναλωτές», σχολιάζει ο κ. Κάγκας. Όπως εξηγεί, η σχετική πολιτική αποδίδει καρπούς.

Έτσι, παρά το γενικότερο δυσμενές περιβάλλον η Nivea πέρυσι όχι μόνο είδε τα μερίδια των πωλήσεών της να αυξάνονται, αλλά για δεύτερη συνεχή χρονιά ήταν η μάρκα με τη μεγαλύτερη μεριδιακή ανάπτυξη, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της. Εξάλλου, αναφορικά με τις προσφορές, ο κ. Κάγκας προσθέτει: «Πιστεύουμε στην αποτελεσματικότητα των προωθητικών προγραμμάτων και υλοποιούμε πλήθος ελκυστικών προσφορών και προωθητικών ενεργειών, οι οποίες κορυφώνονται την περίοδο υψηλής εποχικότητας. Η ανταπόκριση των καταναλωτών είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική». Σημειώνουμε ότι η εταιρεία πραγματοποιεί μια ενδιαφέρουσα εκστρατεία ενημέρωσης για τους κινδύνους έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία, συνεργαζόμενη από το 2015 με τον διεθνούς φήμης φωτογράφο Thomas Leveritt, η τεχνική του οποίου, μέσω της χρήσης UV καμερών, δείχνει για πρώτη φορά στο κοινό με τόση σαφήνεια το «πώς μας βλέπει ο ήλιος».

Το Carroten, «το ελληνικό ηγετικό brand στο κανάλι της ευρείας, με μερίδιο 38,8% σε όγκο το 2015», λέει ο κ. Πουτακόγλου, θα παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης και επικοινωνίας το 2016. «Αξιοποιώντας ακόμα τα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση, περιοδικά και ραδιόφωνο), θα ενισχύσει την επένδυσή του στο digital περιβάλλον με μια ενέργεια έκπληξη», προαναγγέλλει. Παράλληλα, τονίζει ότι τα social media καταλαμβάνουν τα τελευταία πέντε χρόνια σημαντικό μέρος του πλάνου του Carroten, «η παρουσία του οποίου θα είναι πολύ ανταγωνιστική μέσα στα καταστήματα με εκπτωτικές ενέργειες, ενώ δεν θα λείψει επικοινωνιακά από τις παραλίες, χώρους της κατεξοχήν κατανάλωσής του».

Ενδιαφέρουσες προοπτικές
Ο Έλληνας καταναλωτής παρά τις δυσκολίες δεν αμελεί την προστασία της επιδερμίδας του, συνεπώς ο συγκεκριμένος κλάδος εξακολουθεί να παρουσιάζει ενδιαφέρον για την αγορά. Η μεγάλη ποικιλία των κωδικών και των σημάτων που υπάρχουν καταδεικνύει την ένταση του ενδιαφέροντός της, κυρίως σε ό,τι αφορά τις προοπτικές ανάπτυξής της. Το καλό ξεκίνημα το πρώτο τετράμηνο του 2016, η προσδοκώμενη αύξηση του διεθνούς τουριστικού ρεύματος και η αναμενόμενη κλιματολογική σταθερότητα του ελληνικού καλοκαιριού, πιθανόν να ωθήσουν τη συγκεκριμένη αγορά σε σημαντική άνοδο. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο επενδύουν σε αυτή την προοπτική, παρουσιάζοντας νέα προϊόντα και σχεδιάζοντας προωθητικά προγράμματα, συνδυασμένα με τη διαφημιστική προβολή στα ΜΜΕ και στα social media. Η αύξηση της ζήτησης των αντηλιακών προσώπου σηματοδοτεί μια αλλαγή νοοτροπίας στην αντηλιακή προστασία. Αυτή οδηγεί σε επέκταση τη χρήση των εν λόγω προϊόντων εκτός της παραδοσιακής σεζόν, πράγμα που τονώνει ασφαλώς τις πωλήσεις της κατηγορίας. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ απ’ την πλευρά τους οφείλουν να τους παρέχουν τον αναγκαίο χώρο στο ράφι στη διάρκεια πλέον όλου του χρόνου...

σελφ σερβις (T. 461)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION