σελφ σερβις - Ευάγγελος Ανανιάδης, LG Electronics Hellas: Άμεση εξοικονόμηση με την αλλαγή του φωτισμού

Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ευάγγελος Ανανιάδης, LG Electronics Hellas: Άμεση εξοικονόμηση με την αλλαγή του φωτισμού

2 Νοεμβρίου 2011 | 12:16 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Ευάγγελος Ανανιάδης, LG Electronics Hellas

«Ο επιχειρηματίας που έχει αναμμένα φώτα στα καταστήματά του 12 με 16 ώρες το 24ωρο, έχει άμεση ανάγκη τις εξοικονομήσεις του κόστους ενέργειας από την εγκατάσταση των νέας τεχνολογίας λαμπτήρων LED και Plasma. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει για την επιχείρησή του, με το μεγαλύτερο όφελος», τονίζει ο κ. Ευάγγελος Ανανιάδης, διευθυντής του τμήματος κλιματισμού και ενεργειακών λύσεων της LG Electronics Hellas.

H LG Electronics Hellas, 100% θυγατρική του ομώνυμου κορεατικού ομίλου, ιδρύθηκε το 2002 με αντικείμενο τη διάθεση προϊόντων του ομίλου στο εγχώριο λιανεμπόριο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών (προϊόντων ήχου-εικόνας, κινητής τηλεφωνίας, λευκές συσκευές, συστήματα κλιματισμού κλπ). «Φέτος, στο πλαίσιο της προσέγγισης της LG Electronics στον τομέα αξιοποίησης ενέργειας, το τμήμα κλιματισμού (AC) μετονομάσθηκε σε τμήμα κλιματισμού και ενεργειακών λύσεων (ΑΕ)», λέει ο κ. Ανανιάδης, διευθυντής του τμήματος, εξηγώντας ότι η έννοια «ενεργειακές λύσεις» αναφέρεται στα φωτοβολταϊκά συστήματα, στον φωτισμό με λυχνίες νέας τεχνολογίας LED και Plasma, στη θέρμανση με αντλία θερμότητας, που αντικαθιστά τον πετρελαιοκίνητο καυστήρα θέρμανσης με ηλεκτροκίνητες αντλίες υψηλής απόδοσης θερμότητας κι εξοικονόμησης ενέργειας, και στον κλιματισμό μέσω αξιοποίησης της απορριπτόμενης θερμότητας μη κλιματιστικών μηχανολογικών εγκαταστάσεων (ψυκτικά μηχανήματα με αέριο).

Όπως τονίζει ο κ. Ανανιάδης, «αυτές οι τέσσερις προϊοντικές κατευθύνσεις, μεμονωμένα η κάθε μία ή σε συνδυασμό μεταξύ τους, προσφέρουν σήμερα τις ενεργειακές λύσεις του αύριο, δηλαδή την υψηλότερη απόδοση με το χαμηλότερο κόστος ανά κιλοβατώρα, για εφαρμογές στο κατάστημα, το γραφείο, τη βιομηχανική μονάδα ή το σπίτι».

Όπως εξηγεί, «εστιάζοντας πλέον το στρατηγικό ενδιαφέρον μας στο ευρύτερο φάσμα των ενεργειακών λύσεων, η εταιρεία μας υπερέβη μια πρότερη προσήλωσή της στην κλασική αγορά του κλιματισμού, καθώς ήδη η διείσδυση του κλιματισμού στην Ελλάδα είναι πια πολύ υψηλή και δη σε περίοδο που η κρίση της οικοδομής την έχει καθηλώσει. Στις ενεργειακές λύσεις εντάσσεται, βέβαια, κι ο κλιματισμός, αλλά οι προσδοκίες μας, εφόσον μιλούμε αποκλειστικά γι’ αυτόν, είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένες. Αντίθετα, οι ενεργειακές λύσεις και προϊόντα, που σχετίζονται με την εκμετάλλευση της ηλιακής ή της υδροηλεκτρικής ενέργειας και τη συνδυαστική χρήση των φωτοβολταϊκών, του φωτισμού και του κλιματισμού, είναι στην κυριολεξία το μέλλον των δυτικών κοινωνιών. Γι’ αυτό, άλλωστε, διεθνώς ο όμιλός μας αναγνωρίζεται μεταξύ των πρωτοπόρων στην έρευνα και ανάπτυξη σχετικών προϊόντων και εφαρμογών».

Τεχνολογίες φωτισμού LED και Plasma
σελφ σέρβις: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των νέας τεχνολογίας φωτεινών πηγών LED και Plasma;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Προσφέρουν μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας στον χρήστη, εξαιρετικής ποιότητας αποτέλεσμα φωτισμού και ασυναγώνιστα μεγάλη διάρκεια ζωής –μιλώ για 25 χρόνια στους λαμπτήρες LED! Συνδυαστικά οι τρεις παράγοντες διαμορφώνουν μια άνευ προηγουμένου κλίμακα οικονομιών, προς όφελος του χρήστη.

Συγκρινόμενη με την κλασική λάμπα φθορίου, η LED είναι πολύ μεγαλύτερης φωτεινότητας, που προσομοιάζει της φυσικής και παράγεται άμεσα, δηλαδή χωρίς τη γνωστή καθυστέρηση χρόνου, που προϋποθέτει η πλήρης απόδοση φωτισμού μιας λάμπας οικονομίας φθορίου. Ταυτόχρονα, οι LED, όπως και οι Plasma, εκπέμπουν τη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία, πράγμα που σημαίνει ότι ο μαζικός χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος το καλοκαίρι να αντισταθμίζει τη θερμοκρασία του φωτισμού του με επιπλέον λειτουργία του κλιματισμού.

Επίσης, μετά την απόρριψή τους δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον, καθώς δεν περιέχουν ούτε υδράργυρο ούτε κάδμιο ή άλλο από τα επιβλαβή στοιχεία που έχουν ακόμα κι οι σύγχρονες λάμπες φθορίου.

Σχετικά με τον φωτισμό τεχνολογίας Plasma, το φωτιστικό του αποτέλεσμα υπερβαίνει κατά πολύ κι αυτό της λάμπας LED, όντας πολύ κοντύτερα στο δυνατό και ξεκούραστο στο μάτι φυσικό φως. Έτσι, είναι ιδανικός για τον φωτισμό των μεγάλων αποθηκευτικών, όπως και των εξωτερικών χώρων, για έναν, μάλιστα, επιπρόσθετο λόγο: η κατανάλωση ενέργειας της τεχνολογίας Plasma είναι τουλάχιστον η μισή των κλασικών, ιδιαίτερα ενεργοβόρων προβολέων.

σελφ σέρβις:Μένει να μας πείτε για την τιμή αγοράς τους.

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Για την ώρα η τιμή κτήσης είναι αρκετά υψηλή σε σχέση με τους λαμπτήρες φθορισμού. Στους λαμπτήρες LED, για παράδειγμα, είναι ίσως η πενταπλάσια ενός προϊόντος φθορισμού. Όμως, η απόσβεση της αρχικής επένδυσης ενός μαζικού χρήστη γίνεται μόλις σε δυο-τρία χρόνια! Προτείνουμε στους δυνητικούς πελάτες μας στο οργανωμένο λιανεμπόριο να καταστρώσουν αποτελεσματικά πλάνα εξοικονόμησης, ξεκινώντας από τον φωτισμό τους.

Ο λόγος είναι απλός: Οι μελέτες λένε ότι ο κλιματισμός κι ο φωτισμός ενός κτιρίου αποτελούν περίπου το 80% των συνολικών ενεργειακών του αναγκών. Μπορεί σε αυτήν τη γενική αποτίμηση να μην υπολογίζεται η ενεργειακή κατανάλωση των ψυγείων, που αφορά στα καταστήματα τροφίμων, αλλά είναι βέβαιο ότι τα ασανσέρ, οι κυλιόμενες σκάλες και κάθε άλλη μηχανή, που υποστηρίζει τις λειτουργίες ενός κτιρίου, έχουν ασύγκριτα μικρή συμμετοχή στο κόστος των τιμολογίων του ρεύματος, σε σχέση με τον κλιματισμό και τον φωτισμό.

Φυσικά, προτείνουμε και συνολικές λύσεις ενεργειακά αποδοτικού κλιματισμού, με παραμέτρους κατανάλωσης προς απόδοση της τάξης του 1 προς 4 ή και περισσότερο.

Μιλώντας, όμως, αποκλειστικά για τον φωτισμό είναι σίγουρο ότι ο μαζικός καταναλωτής, ο επιχειρηματίας που έχει αναμμένα φώτα στα καταστήματά του 12 με 16 ώρες το 24ωρο, έχει άμεση ανάγκη τις εξοικονομήσεις ενέργειας από την εφαρμογή των νέων συστημάτων που προτείνουμε. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει για την επιχείρησή του, με το μεγαλύτερο όφελος.

H LG Electronics Hellas, 100% θυγατρική του ομώνυμου κορεατικού ομίλου, ιδρύθηκε το 2002 με αντικείμενο τη διάθεση προϊόντων του ομίλου στο εγχώριο λιανεμπόριο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών (προϊόντων ήχου-εικόνας, κινητής τηλεφωνίας, λευκές συσκευές, συστήματα κλιματισμού κλπ). «Φέτος, στο πλαίσιο της προσέγγισης της LG Electronics στον τομέα αξιοποίησης ενέργειας, το τμήμα κλιματισμού (AC) μετονομάσθηκε σε τμήμα κλιματισμού και ενεργειακών λύσεων (ΑΕ)», λέει ο κ. Ανανιάδης, διευθυντής του τμήματος, εξηγώντας ότι η έννοια «ενεργειακές λύσεις» αναφέρεται στα φωτοβολταϊκά συστήματα, στον φωτισμό με λυχνίες νέας τεχνολογίας LED και Plasma, στη θέρμανση με αντλία θερμότητας, που αντικαθιστά τον πετρελαιοκίνητο καυστήρα θέρμανσης με ηλεκτροκίνητες αντλίες υψηλής απόδοσης θερμότητας κι εξοικονόμησης ενέργειας, και στον κλιματισμό μέσω αξιοποίησης της απορριπτόμενης θερμότητας μη κλιματιστικών μηχανολογικών εγκαταστάσεων (ψυκτικά μηχανήματα με αέριο).

Όπως τονίζει ο κ. Ανανιάδης, «αυτές οι τέσσερις προϊοντικές κατευθύνσεις, μεμονωμένα η κάθε μία ή σε συνδυασμό μεταξύ τους, προσφέρουν σήμερα τις ενεργειακές λύσεις του αύριο, δηλαδή την υψηλότερη απόδοση με το χαμηλότερο κόστος ανά κιλοβατώρα, για εφαρμογές στο κατάστημα, το γραφείο, τη βιομηχανική μονάδα ή το σπίτι».

Όπως εξηγεί, «εστιάζοντας πλέον το στρατηγικό ενδιαφέρον μας στο ευρύτερο φάσμα των ενεργειακών λύσεων, η εταιρεία μας υπερέβη μια πρότερη προσήλωσή της στην κλασική αγορά του κλιματισμού, καθώς ήδη η διείσδυση του κλιματισμού στην Ελλάδα είναι πια πολύ υψηλή και δη σε περίοδο που η κρίση της οικοδομής την έχει καθηλώσει. Στις ενεργειακές λύσεις εντάσσεται, βέβαια, κι ο κλιματισμός, αλλά οι προσδοκίες μας, εφόσον μιλούμε αποκλειστικά γι’ αυτόν, είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένες. Αντίθετα, οι ενεργειακές λύσεις και προϊόντα, που σχετίζονται με την εκμετάλλευση της ηλιακής ή της υδροηλεκτρικής ενέργειας και τη συνδυαστική χρήση των φωτοβολταϊκών, του φωτισμού και του κλιματισμού, είναι στην κυριολεξία το μέλλον των δυτικών κοινωνιών. Γι’ αυτό, άλλωστε, διεθνώς ο όμιλός μας αναγνωρίζεται μεταξύ των πρωτοπόρων στην έρευνα και ανάπτυξη σχετικών προϊόντων και εφαρμογών».

Τεχνολογίες φωτισμού LED και Plasma
σελφ σέρβις: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των νέας τεχνολογίας φωτεινών πηγών LED και Plasma;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Προσφέρουν μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας στον χρήστη, εξαιρετικής ποιότητας αποτέλεσμα φωτισμού και ασυναγώνιστα μεγάλη διάρκεια ζωής –μιλώ για 25 χρόνια στους λαμπτήρες LED! Συνδυαστικά οι τρεις παράγοντες διαμορφώνουν μια άνευ προηγουμένου κλίμακα οικονομιών, προς όφελος του χρήστη.

Συγκρινόμενη με την κλασική λάμπα φθορίου, η LED είναι πολύ μεγαλύτερης φωτεινότητας, που προσομοιάζει της φυσικής και παράγεται άμεσα, δηλαδή χωρίς τη γνωστή καθυστέρηση χρόνου, που προϋποθέτει η πλήρης απόδοση φωτισμού μιας λάμπας οικονομίας φθορίου. Ταυτόχρονα, οι LED, όπως και οι Plasma, εκπέμπουν τη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία, πράγμα που σημαίνει ότι ο μαζικός χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος το καλοκαίρι να αντισταθμίζει τη θερμοκρασία του φωτισμού του με επιπλέον λειτουργία του κλιματισμού.

Επίσης, μετά την απόρριψή τους δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον, καθώς δεν περιέχουν ούτε υδράργυρο ούτε κάδμιο ή άλλο από τα επιβλαβή στοιχεία που έχουν ακόμα κι οι σύγχρονες λάμπες φθορίου.

Σχετικά με τον φωτισμό τεχνολογίας Plasma, το φωτιστικό του αποτέλεσμα υπερβαίνει κατά πολύ κι αυτό της λάμπας LED, όντας πολύ κοντύτερα στο δυνατό και ξεκούραστο στο μάτι φυσικό φως. Έτσι, είναι ιδανικός για τον φωτισμό των μεγάλων αποθηκευτικών, όπως και των εξωτερικών χώρων, για έναν, μάλιστα, επιπρόσθετο λόγο: η κατανάλωση ενέργειας της τεχνολογίας Plasma είναι τουλάχιστον η μισή των κλασικών, ιδιαίτερα ενεργοβόρων προβολέων.

σελφ σέρβις:Μένει να μας πείτε για την τιμή αγοράς τους.

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Για την ώρα η τιμή κτήσης είναι αρκετά υψηλή σε σχέση με τους λαμπτήρες φθορισμού. Στους λαμπτήρες LED, για παράδειγμα, είναι ίσως η πενταπλάσια ενός προϊόντος φθορισμού. Όμως, η απόσβεση της αρχικής επένδυσης ενός μαζικού χρήστη γίνεται μόλις σε δυο-τρία χρόνια! Προτείνουμε στους δυνητικούς πελάτες μας στο οργανωμένο λιανεμπόριο να καταστρώσουν αποτελεσματικά πλάνα εξοικονόμησης, ξεκινώντας από τον φωτισμό τους.

Ο λόγος είναι απλός: Οι μελέτες λένε ότι ο κλιματισμός κι ο φωτισμός ενός κτιρίου αποτελούν περίπου το 80% των συνολικών ενεργειακών του αναγκών. Μπορεί σε αυτήν τη γενική αποτίμηση να μην υπολογίζεται η ενεργειακή κατανάλωση των ψυγείων, που αφορά στα καταστήματα τροφίμων, αλλά είναι βέβαιο ότι τα ασανσέρ, οι κυλιόμενες σκάλες και κάθε άλλη μηχανή, που υποστηρίζει τις λειτουργίες ενός κτιρίου, έχουν ασύγκριτα μικρή συμμετοχή στο κόστος των τιμολογίων του ρεύματος, σε σχέση με τον κλιματισμό και τον φωτισμό.

Φυσικά, προτείνουμε και συνολικές λύσεις ενεργειακά αποδοτικού κλιματισμού, με παραμέτρους κατανάλωσης προς απόδοση της τάξης του 1 προς 4 ή και περισσότερο.

Μιλώντας, όμως, αποκλειστικά για τον φωτισμό είναι σίγουρο ότι ο μαζικός καταναλωτής, ο επιχειρηματίας που έχει αναμμένα φώτα στα καταστήματά του 12 με 16 ώρες το 24ωρο, έχει άμεση ανάγκη τις εξοικονομήσεις ενέργειας από την εφαρμογή των νέων συστημάτων που προτείνουμε. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει για την επιχείρησή του, με το μεγαλύτερο όφελος.


Προτάσεις οικονομίας εδώ και τώρα
σελφ σέρβις:Οι προτάσεις σας, πάντως, κατατίθενται σε εποχή ανάσχεσης των επενδύσεων στη λιανική. Ο ρυθμός ανακαίνισης των σούπερ μάρκετ έχει πέσει, ενώ στο εξής τα καινούργια καταστήματα, τουλάχιστον όπως φαίνεται, θα γίνουν υπόθεση των ολίγων.

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Έτσι είναι. Δυστυχώς το βάθος και η μακρά διάρκεια της κρίσης στη χώρα μας καταντά να είναι το μικρότερο κακό μπροστά στην παντελή άγνοια για το πού μπορεί αυτή να οδηγήσει.

Τα πλάνα του εξωτερικού δανεισμού της χώρας είναι πολύ σύντομου αποτελέσματος, χωρίς να φαίνεται καν ο μεσοπρόθεσμος ορίζοντας, βάσει του οποίου θα μπορούσε να σχεδιαστεί ένα οποιοδήποτε επιχειρηματικό επενδυτικό σχέδιο. Έτσι, τέτοια σχέδια σήμερα αναστέλλονται, ενώ το μόνο που μπορεί να κάνει ο επιχειρηματίας, χωρίς να εξαρτάται από τις κυβερνητικές αποφάσεις ή τις αντιδράσεις των ευρωπαίων και των αγορών, είναι να μειώνει το λειτουργικό του κόστος, όπου μπορεί και κατά το δυνατόν χωρίς θυσίες προσωπικού.

Σε αυτό ακριβώς το επίπεδο τον συντρέχουμε με τις προτάσεις μας και δη μελετώντας και σχεδιάζοντας κατά περίπτωση εξειδικευμένα τις κατάλληλες λύσεις γι’ αυτόν. Είμαστε, εξάλλου, η μοναδική εταιρεία που προτείνουμε, ταυτόχρονα, τα φωτοβολταϊκά ως επένδυση και τον φωτισμό LED και Plasma για την εξοικονόμηση ενέργειας. Αλλά ειδικά για τον φωτισμό, καλούμε τον επιχειρηματία να αποφασίσει με βάση την αρχή του «1 ευρώ από την πώληση δεν μπαίνει ποτέ ολόκληρο στο ταμείο μου, όμως το 1 ευρώ από την εξοικονόμηση είναι ακόμα 1 ευρώ στο ταμείο μου».

Στο πλαίσιο αυτό, ενημερώνουμε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με κάποιες εκ των οποίων συνεργαζόμαστε ήδη στον τομέα του κλιματισμού. Μάλιστα, σε ορισμένες διαθέτουμε κάποια προϊόντα φωτισμού για πιλοτικές εφαρμογές, ώστε να μετρήσουν την αποτελεσματικότητά τους οι ίδιοι οι πελάτες. Η δοκιμή είναι το καλύτερο πειστήριο για μια επιτυχή αγορά.

Κυριαρχία σε πέντε χρόνια
σελφ σέρβις:Παρεμπιπτόντως, τι διείσδυση έχουν στην αγορά μας οι τεχνολογίες LED και Plasma;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Η τεχνολογία Plasma τώρα αρχίζει να γίνεται γνωστή, ενώ το μερίδιο των λαμπτήρων Led είναι περίπου 5% στο σύνολο της εγχώριας αγοράς. Όμως, οι τάσεις στην παγκόσμια αγορά του φωτισμού δείχνουν ότι είναι μάλλον μετριοπαθής η εκτίμηση ότι τα μερίδια και των δύο τεχνολογιών για τα επόμενα πέντε χρόνια θα υπερδιπλασιάζονται ανά έτος, έτσι ώστε στο τέλος της περιόδου να είναι τα κυρίαρχα.

Θεωρώ ότι μια τέτοια εξέλιξη θα τροφοδοτηθεί πρωτίστως από τους μαζικούς χρήστες, επιχειρήσεις κι οργανισμούς, ακριβώς γιατί αυτοί έχουν άμεσα την ανάγκη της μείωσης του κόστους ενέργειας. Οι ατομικοί χρήστες πιθανώς θα ακολουθούν βραδύτερα την εξέλιξη, ανάλογα με τον ρυθμό που θα ολοκληρώνεται ο κύκλος ζωής των λαμπτήρων του παλιού τους εξοπλισμού.

Μια κι έξω η επένδυση στον φωτισμό
σελφ σέρβις:Ένα σούπερ μάρκετ ανακαινίζεται περίπου ανά δεκαετία-δωδεκαετία, δηλαδή σε διάστημα όπου λίγο ως πολύ το σύνολο του εξοπλισμού του «έχει φάει τα ψωμιά του». Είναι εντυπωσιακό: τα ψυγεία του καταστήματος ή ο κλιματισμός θα αλλάξουν δύο φορές στην εικοσιπενταετία και τα φώτα μία;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Τα πράγματα είναι απλά: Ο κύκλος ζωής των κλασικών λαμπτήρων δεν υπερβαίνει τις 5.000 ώρες λειτουργίας, συνεπώς ο επιχειρηματίας θα τις αλλάξει τουλάχιστον τέσσερις φορές μέχρι να ανακαινίσει το κατάστημά του. Εγκαθιστώντας, όμως, λαμπτήρες LED, δεν θα ξανασχοληθεί με τον εξοπλισμό του, απολαμβάνοντας εξαρχής την οικονομία στην κατανάλωση ρεύματος που του προσφέρουν.

Αν λειτουργεί με λάμπες φθορίου 4-5 χρόνια από την έναρξη της λειτουργίας ή την ανακαίνιση του καταστήματός του, και πάλι θα είναι ωφελημένος, αν τις πετάξει κι εγκαταστήσει λαμπτήρες LED, επειδή και η απόσβεση της σχετικής επένδυσης είναι βραχύχρονη και στο εξής η μείωση των τιμολογίων του θα τον δικαιώσει για την απόφασή του. Σημειώστε ότι υπάρχουν τράπεζες που χρηματοδοτούν, με μικρό επιτόκιο, την αειφόρο επένδυση στον φωτισμό, αντίστοιχα όπως στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων.

σελφ σέρβις:Ποια είναι η τάξη μεγέθους για μια τέτοια επένδυση σε σούπερ μάρκετ των 1.000 τμ;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Πιθανώς θα υπερβεί τις 50.000 ευρώ, αθροιστικά για τον εσωτερικό και τον εξωτερικό φωτισμό.

σελφ σέρβις:Θα συγκατανεύσει ο επιχειρηματίας στην αλλαγή ενός εξοπλισμού λαμπτήρων, που πιθανώς εγκαταστάθηκε πολύ πρόσφατα;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Ίσως επιλέξει να αντικαθιστά τις λάμπες φθορίου με LED μία προς μία, καθώς θα κλείνει ο κύκλος ζωής των παλαιών. Αλλά είναι προφανές ότι έτσι τα οφέλη από την εξοικονόμηση του δεν θα είναι άμεσα. Εκτός αυτού δεν θα έχει πια ομοιομορφία φωτισμού στον χώρο του, γιατί ο φωτισμός των λαμπτήρων LΕD είναι εντελώς διαφορετικός των λαμπτήρων φθορίου.

Πιθανώς να είναι μια κάποια λύση η αλλαγή φωτισμού ανά χωριστό τμήμα πωλήσεων, αλλά το σωστό είναι όταν πρόκειται για ενιαίους χώρους, όπως οι αίθουσες πωλήσεων, η επένδυση στο φωτισμό να γίνεται μια κι έξω. Ύστερα και μόνο το γεγονός ότι το φως των λαμπτήρων LED είναι πιο πλούσιο και ξεκούραστο, θέτει ζήτημα μείωσης των φωτεινών πηγών, σε σχέση με τις αρχικά προβλεπόμενες για τις λάμπες φθορίου –ένα ακόμα στοιχείο προσδιορισμού των παραμέτρων οικονομίας που προσφέρουν οι LED.

Για όλα αυτά καλείται να αποφανθεί ο επιχειρηματίας, που γνωρίζει καλά τις ανάγκες του χώρου του. Εμείς είμαστε έτοιμοι να τον συνδράμουμε σχεδιαστικά, συνεργαζόμενοι με το αρμόδιο τμήμα, τον μηχανικό και τον αρχιτέκτονά του που έκαναν την αρχική μελέτη φωτισμού των καταστημάτων του, ώστε να προσαρμόσουμε στις δικές του προδιαγραφές φωτεινότητας τη λύση που θα του προσφέρει οικονομία.

Μην εμπιστεύεστε εταιρείες χωρίς παρελθόν και με αβέβαιο μέλλον
σελφ σέρβις:Λαμπτήρες no name τεχνολογίας LED υπάρχουν;

Ευάγγελος Ανανιάδης:
Ορισμένοι επιχειρηματίες μπήκαν στον πειρασμό της δοκιμής no name λαμπτήρων LED από συγκεκριμένη χώρα της Άπω Ανατολής και απογοητεύτηκαν από το ποιοτικό αποτέλεσμα. Συνιστώ σε άπαντες προσοχή! Μην εμπιστεύεστε εταιρείες χωρίς παρελθόν, οι οποίες δεν μπορούν να εγγυηθούν τα προϊόντα που διαθέτουν.

Το ίδιο ισχύει και για τα φωτοβολταϊκά συστήματα, στα οποία δραστηριοποιούνται αναρίθμητες εταιρείες. Φασονίστες υπάρχουν πολλοί, αλλά παραγωγοί των τεχνολογιών από το Α ως το Ω, που εγγυώνται πλήρως την ποιότητα των προϊόντων τους, επενδύοντας διαρκώς στην έρευνα και στην καινοτομία, όπως ο όμιλος LG Electronics που συμπληρώνει φέτος 65 χρόνια πρωτοποριακής δραστηριότητας, είναι λίγοι και θα μείνουν ακόμα λιγότεροι.

Σε τελική ανάλυση η δυσμενής συγκυρία της οικονομικής κρίσης προσφέρει την ευκαιρία στους χρήστες να επωφεληθούν από τις εξοικονομήσεις και την ποιότητα των προϊόντων μας και σε εμάς να διευρύνουμε τα μερίδιά μας στην αγορά του φωτισμού, των φωτοβολταϊκών συστημάτων και της θέρμανσης. Αλλά γενικά ευκαιρίες, αν δεν μπορείς να εγγυηθείς τις αξίες του ονόματός τους, δεν σου δίνει κανείς.

σελφ σερβις (T. 410)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION