σελφ σερβις - Το νέο Protective Underwear της TENA

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Το νέο Protective Underwear της TENA

22 Ιουλίου 2011 | 14:05 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Προϊόντα

Σε εξέλιξη ήδη βρίσκεται η τηλεοπτική καμπάνια προβολής του καινοτόμου Protective Underwear από την TENA, του πρώτου προστατευτικού εσώρουχου μιας χρήσης, που δίνει την αίσθηση και έχει την όψη ενός κλασικού βαμβακερού εσώρουχου, υποσχόμενο υψηλό τζίρο στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Η καμπάνια, που θα διαρκέσει ως το τέλος του χρόνου, συνοδεύει την τοποθέτηση του προϊόντος ως τα τέλη του Ιουλίου στα σούπερ μάρκετ και κυρίως αποτελεί τη βάση ενός πλούσιου επικοινωνιακού προγράμματος γνωριμίας του με τις καταναλώτριες.

Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει ενέργειες ζωντανής προώθησης στις μεγάλες αίθουσες των σούπερ μάρκετ, σημάνσεις με δείκτες ραφιού, ειδικό επικοινωνιακό πρόγραμμα στο internet και επιλεγμένα στοχευμένες καταχωρίσεις στον περιοδικό τύπο, συμμετοχές σε εκθέσεις γυναικείων προϊόντων κλπ.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν, που αναμένεται «όχι απλώς ότι θα αναζωογονήσει τις πωλήσεις της κατηγορίας των προϊόντων αντιμετώπισης της ακράτειας των ενηλίκων, αλλά θα δημιουργήσει καθαυτό μια νέα δυναμική και κερδοφόρα υποκατηγορία στο πλαίσιό της», σχολιάζει η κυρία Αμαλία Χανδρινού, διευθύντρια μάρκετινγκ της SCA.

Όπως εξηγεί, η ελκυστικότητα των καινοτομιών του Protective Underwear είναι προφανής αν εξετάσει κάποιος τη σοβαρότητα και την έκταση του προβλήματος της ακράτειας στον γυναικείο πληθυσμό, σε συσχέτιση με τα προϊόντα που προσφέρονται σήμερα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του. Ο ετήσιος τζίρος της εν λόγω αγοράς, περίπου 50 εκατ. ευρώ, προσφέρει ασφαλώς μια ένδειξη για το μέγεθος του προβλήματος, το οποίο, άλλωστε, είναι εν μέρει ιατρικής φύσεως,
εν μέρει υγιεινής, αλλά κυρίως ψυχολογικό πρόβλημα του ατόμου, που βιώνει τη μικρή ή μεγαλύτερη φθορά του σώματος συνήθως ως ταπείνωση και ως προσωπική ήττα, με δυσάρεστες συνέπειες στην κοινωνικότητά του.

Πολύ περισσότερο αυτά ισχύουν, εφόσον η κλιμάκωση των συμπτωμάτων της ακράτειας ξεκινά σε ελαφρά μορφή ενίοτε από σχετικά νεαρές ηλικίες, ηλικίες πλήρους δραστηριότητας των γυναικών (35-40 έτη), πριν τα συμπτώματα εξελιχθούν σε μεσαίας μορφής σε πιο ώριμες ηλικίες, μέχρι την καθολική ακράτεια που συναντάται σε γηραιά άτομα ή που οφείλεται σε παθολογικές αιτίες.

Τι προσφέρει η αγορά
Μέχρι σήμερα η ελαφράς και μέσης μορφής ακράτεια αντιμετωπίζεται με τη χρήση προϊόντων ειδικού τύπου (σερβιετάκια και σερβιέτες ακράτειας) που ωστόσο, δεν διασφαλίζουν την απόλυτη σταθερότητα εφαρμογής, αλλά και με προϊόντα καθημερινής υγιεινής ή εμμηνόρροιας (καθημερινά σερβιετάκια ή σερβιέτες εμμηνόρροιας) τα οποία εκτός από το θέμα της σταθερότητας, δεν διασφαλίζουν την κατακράτηση των δυσάρεστων οσμών, πράγμα που θεωρείται από τις γυναίκες μεγαλύτερο πρόβλημα από την πιθανή διαρροή.

Για την κλιμάκωση της ακράτειας από τα μεσαία ως τα οξύτερα συμπτώματά της η σχετική αγορά μέχρι σήμερα προτείνει τις κλασσικές unisex κλειστές ή ανοιχτές πάνες, οι οποίες προσφέρουν μια πολύ καλή λύση από πλευράς απορροφητικότητας αλλά όχι και από πλευράς διακριτικότητας, καθώς συχνά διαγράφονται κάτω από τα ρούχα, εντείνοντας το αίσθημα κοινωνικής απομόνωσης των παθόντων.

«Δεδομένου ότι η ελαφριάς και μέτριας μορφής ακράτεια επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες, χρειαζόταν, ένα πιο θηλυκό προϊόν προστασίας από την ακράτεια, με λεπτότητα υφής και διασφαλισμένη διακριτικότητα κατά τη χρήση, που θα έκανε τη γυναίκα να αισθάνεται πιο ευπρεπής, μοντέρνα κι ότι δεν έχει χάσει το παιχνίδι. Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Protective Underwear από την TENA», λέει η κυρία Χανδρινού.

Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει ενέργειες ζωντανής προώθησης στις μεγάλες αίθουσες των σούπερ μάρκετ, σημάνσεις με δείκτες ραφιού, ειδικό επικοινωνιακό πρόγραμμα στο internet και επιλεγμένα στοχευμένες καταχωρίσεις στον περιοδικό τύπο, συμμετοχές σε εκθέσεις γυναικείων προϊόντων κλπ.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν, που αναμένεται «όχι απλώς ότι θα αναζωογονήσει τις πωλήσεις της κατηγορίας των προϊόντων αντιμετώπισης της ακράτειας των ενηλίκων, αλλά θα δημιουργήσει καθαυτό μια νέα δυναμική και κερδοφόρα υποκατηγορία στο πλαίσιό της», σχολιάζει η κυρία Αμαλία Χανδρινού, διευθύντρια μάρκετινγκ της SCA.

Όπως εξηγεί, η ελκυστικότητα των καινοτομιών του Protective Underwear είναι προφανής αν εξετάσει κάποιος τη σοβαρότητα και την έκταση του προβλήματος της ακράτειας στον γυναικείο πληθυσμό, σε συσχέτιση με τα προϊόντα που προσφέρονται σήμερα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του. Ο ετήσιος τζίρος της εν λόγω αγοράς, περίπου 50 εκατ. ευρώ, προσφέρει ασφαλώς μια ένδειξη για το μέγεθος του προβλήματος, το οποίο, άλλωστε, είναι εν μέρει ιατρικής φύσεως,
εν μέρει υγιεινής, αλλά κυρίως ψυχολογικό πρόβλημα του ατόμου, που βιώνει τη μικρή ή μεγαλύτερη φθορά του σώματος συνήθως ως ταπείνωση και ως προσωπική ήττα, με δυσάρεστες συνέπειες στην κοινωνικότητά του.

Πολύ περισσότερο αυτά ισχύουν, εφόσον η κλιμάκωση των συμπτωμάτων της ακράτειας ξεκινά σε ελαφρά μορφή ενίοτε από σχετικά νεαρές ηλικίες, ηλικίες πλήρους δραστηριότητας των γυναικών (35-40 έτη), πριν τα συμπτώματα εξελιχθούν σε μεσαίας μορφής σε πιο ώριμες ηλικίες, μέχρι την καθολική ακράτεια που συναντάται σε γηραιά άτομα ή που οφείλεται σε παθολογικές αιτίες.

Τι προσφέρει η αγορά
Μέχρι σήμερα η ελαφράς και μέσης μορφής ακράτεια αντιμετωπίζεται με τη χρήση προϊόντων ειδικού τύπου (σερβιετάκια και σερβιέτες ακράτειας) που ωστόσο, δεν διασφαλίζουν την απόλυτη σταθερότητα εφαρμογής, αλλά και με προϊόντα καθημερινής υγιεινής ή εμμηνόρροιας (καθημερινά σερβιετάκια ή σερβιέτες εμμηνόρροιας) τα οποία εκτός από το θέμα της σταθερότητας, δεν διασφαλίζουν την κατακράτηση των δυσάρεστων οσμών, πράγμα που θεωρείται από τις γυναίκες μεγαλύτερο πρόβλημα από την πιθανή διαρροή.

Για την κλιμάκωση της ακράτειας από τα μεσαία ως τα οξύτερα συμπτώματά της η σχετική αγορά μέχρι σήμερα προτείνει τις κλασσικές unisex κλειστές ή ανοιχτές πάνες, οι οποίες προσφέρουν μια πολύ καλή λύση από πλευράς απορροφητικότητας αλλά όχι και από πλευράς διακριτικότητας, καθώς συχνά διαγράφονται κάτω από τα ρούχα, εντείνοντας το αίσθημα κοινωνικής απομόνωσης των παθόντων.

«Δεδομένου ότι η ελαφριάς και μέτριας μορφής ακράτεια επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες, χρειαζόταν, ένα πιο θηλυκό προϊόν προστασίας από την ακράτεια, με λεπτότητα υφής και διασφαλισμένη διακριτικότητα κατά τη χρήση, που θα έκανε τη γυναίκα να αισθάνεται πιο ευπρεπής, μοντέρνα κι ότι δεν έχει χάσει το παιχνίδι. Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Protective Underwear από την TENA», λέει η κυρία Χανδρινού.


Καινοτομίες που απαντούν σε πραγματικές ανάγκες
Όπως εξηγεί, «το προϊόν δεν μοιάζει καθόλου με τις κλασικές πάνες ενηλίκων. Είναι πάρα πολύ λεπτό, όσο ένα εσώρουχο, με τυπωμένα σχέδια και υφή που παραπέμπουν σε ένα κανονικό γυναικείο βαμβακερό εσώρουχο. Περιβάλει τη λεκάνη εντελώς διακριτικά, χωρίς να εξέχει ή να φουσκώνει, άρα προσφέρει στη γυναίκα μεγαλύτερη ασφάλεια και θηλυκότητα, πράγμα που έλειπε μέχρι σήμερα από τα σχετικά προϊόντα. Πολύ περισσότερο, διαθέτει έναν υπερ-απορροφητικό πυρήνα με odour control που παρέχει την απαραίτητη εμπιστοσύνη στο προϊόν, καθώς δεσμεύονται έτσι οι δυσάρεστες οσμές που εκθέτουν».

Εξάλλου, έρευνα αγοράς της εταιρείας, σχετικά με την ανάλυση των κριτηρίων επιλογής της κλειστής πάνας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της μέτριας μορφής ακράτειας, δικαίωσε την επιλογή της να εστιάσει στη δημιουργία ενός αποκλειστικά γυναικείου προϊόντος. Όπως έδειξε η έρευνα, οι ενδιαφερόμενες επιλέγουν το προϊόν της αρεσκείας τους με βάση (κατά σειρά) το χρώμα και τη θηλυκότητα του στιλ του (23%), την επωνυμία της μάρκας του (21%), την τιμή και τον αριθμό τεμαχίων ανά πακέτο (18%), τη φροντίδα για το δέρμα (13%), την απορροφητικότητα του προϊόντος (13%) και την αξία χρήσης του (12%).

Το Protective Underwear της ΤΕΝΑ ήδη έχει συμπληρώσει μια διετία από το λανσάρισμά του στη γαλλική αγορά. Έρευνα καταναλωτή που διενεργήθηκε, λοιπόν, στη Γαλλία για λογαριασμό της ΤΕΝΑ, έδειξε ότι η θηλυκότητα του στιλ και το χρώμα του προϊόντος (το τεστ έγινε μεταξύ λευκού και λιλά χρώματος με σχέδια) υπερτερούν. Μάλιστα, κατά το 83% των γυναικών δήλωσαν προτίμηση στο λιλά χρώμα, κατά το 76% δήλωσαν ότι αντιλαμβάνονται το προϊόν ως premium όταν έχει σχέδια και κατά το 84%, εξέφρασαν πρόθεση αγοράς.

Προϊόν υψηλής απόδοσης τζίρου
Ερευνητικά έχει, επίσης, διαπιστωθεί πως η πρώτη και άμεση εντύπωση που αφήνει στο κοινό η γνωριμία με το Protective Underwear, είναι ότι αυτό διαφέρει έντονα από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Στην ουσία δεν έχει άμεσο ανταγωνισμό. «Η βασική πηγή από την οποία αντλεί κοινό είναι αυτό της σερβιέτας μεσαίου τύπου, επομένως, αναβαθμίζει και επεκτείνει την κατηγορία του. Ταυτόχρονα, ως προηγμένο τεχνολογικά προϊόν διατίθεται πιο ακριβά.

Συνεπώς πρόκειται για προϊόν υψηλής απόδοσης τζίρου», εξηγεί η κυρία Χανδρινού, προσθέτοντας: «Σε συνθήκες συρρίκνωσης των πωλήσεων, λόγω της συμπίεσης του καταναλωτικού εισοδήματος και των συνεχών προσφορών, το Protective Underwear έχει ισχυρούς λόγους να προτιμηθεί, λόγους που συνδέονται με την υπαρξιακή ταυτότητα της γυναίκας, πράγμα που θα έχει υψηλή απόδοση τζίρου στα σούπερ μάρκετ».

Σημειώνεται ότι το εμπορικό όφελος ανά τεμάχιο του προϊόντος είναι αυξημένο σε αξία κατά 50%-70%, σε σχέση με τα προϊόντα που ανταγωνίζεται. Όπως μας είπε η συνομιλήτριά μας, η μέση ημερήσια κατανάλωση τέτοιων προϊόντων ανέρχεται σε 1,7 τεμάχια, καθώς χρησιμοποιούνται όταν οι χρήστες απομακρύνονται από τον ιδιωτικό τους χώρο, όπου η ευχέρεια αντιμετώπισης των «ιδιαιτεροτήτων» τους γίνεται χωρίς μυστικότητα. Σημειώνουμε, τέλος, ότι στο πλαίσιο της επικοινωνίας του προϊόντος, η ΤΕΝΑ θα απευθυνθεί εξατομικευμένα περίπου σε 60.000 άτομα, που αποτελούν τη βάση της στενής επικοινωνίας της μάρκας με το κοινό της.

Επίσης, θα αποστέλλει δείγματα γνωριμίας (δωρεάν) του Protective Underwear στις καταναλώτριες που το επιθυμούν, διατυπώνοντας το σχετικό αίτημά τους μέσω της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής, με κλήση χωρίς χρέωση, που η SCA διαθέτει για την επικοινωνία της με το κοινό.

Η ταυτότητα της αγοράς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Symphony IRI, ο ετήσιος συνολικός τζίρος της αγοράς των προϊόντων για την αντιμετώπιση των συνεπειών της ακράτειας των ενηλίκων, ανέρχεται κοντά στα 44 εκατ. ευρώ: Περίπου 11 εκατ. ευρώ είναι η συμμετοχή του τζίρου της ανοιχτής πάνας (με αυτοκόλλητο στερέωσης) και αντιστοίχως 19 εκατ. ευρώ της κλειστής πάνας (πάνας-βρακάκι), 10 εκατ. ευρώ των τύπων σερβιέτας για την ακράτεια και 4 εκατ. ευρώ των ειδικών υποσέντονων προστασίας των κλινών.

Πέρυσι το μερίδιο σε αξία των private label προϊόντων για την αντιμετώπιση της ακράτειας των ενηλίκων ανήλθε στο 10,7% του τζίρου της κατηγορίας, ενώ το μερίδιό τους σε όγκο έφτασε το 13,8%. Το αξιοσημείωτο είναι ότι τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του 2011 πιστοποιούν μια έντονα αυξητική τάση του μεριδίου πωλήσεων σε αξία των private labels της κατηγορίας, το οποίο από το 10,7% στην έναρξη της περιόδου έφτασε σε 13,5% στο τέλος της.

σελφ σερβις (T. 408)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION