σελφ σερβις - Νέος γενικός διευθυντής του τομέα καταναλωτικών L’Oreal Hellas

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Νέος γενικός διευθυντής του τομέα καταναλωτικών L’Oreal Hellas

24 Φεβρουαρίου 2011 | 14:35 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Εκδηλώσεις,Μετακινήσεις Στελεχών

Νέος γενικός διευθυντής του τομέα καταναλωτικών L’Oreal Hellas

Σε ειδική εκδήλωση, που διοργάνωσε η Garnier, με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων περιποίησης σώματος, Garnier Body, Ενυδάτωση 7 ημερών, παρουσιάστηκε ο νέος γενικός διευθυντής του τομέα καταναλωτικών προϊόντων της L’Oreal Hellas, κ. Patrick Girod.

Ο κ. Girod, που έχει διατελέσει στέλεχος της εταιρείας σε διάφορες χώρες, ανάλαβε πρόσφατα τα καθήκοντα του κ. Γιάννη Παπαχρήστου, ο οποίος, μετακινήθηκε πέρυσι στη L’Oreal Ρωσίας.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν ενδιαφέροντα στοιχεία για την ανάπτυξη της αγοράς καλλυντικών συνολικά (σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 50% της αγοράς καλλυντικών ανήκει πλέον στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης), αλλά και για το brand Garnier, που σημείωσε αύξηση μεριδίου (YTD 2010).

Οι ομιλητές, αναφερόμενοι στις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών στην κατηγορία των καλλυντικών προϊόντων, τόνισαν ότι οι καταναλωτές προτιμούν προϊόντα που ενσωματώνουν αξίες όπως αυτή της σταθερής επένδυσης στην επιστημονική έρευνα, της προστασίας του περιβάλλοντος, της υποστήριξη της οικογένειας, της προσιτής τιμής κλπ. Ειδικότερα επισήμαναν ότι σε έρευνα που έγινε σε δείγμα 3.000 καταναλωτών, κατά το 61% δήλωσαν πως δίνουν προτεραιότητα στο value/money, κατά το 44% στα φυσικά συστατικά του προϊόντος και κατά το 34% στην ευκολία χρήσης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση των εξελίξεων σε όλα τα brand της Garnier και την ανακοίνωση της νέας «πράσινης» πρωτοβουλίας της εταιρείας, στο πλαίσιο της οποίας «υιοθετεί» γωνιές της πόλης, προκειμένου να τις μεταμορφώσει σε γωνιές πρασίνου. Η αρχή θα γίνει από το Μετρό Περιστερίου, ενώ εντός του 2011 θα ανακοινωθούν κι άλλα σημεία της πόλης.

σελφ σερβις (T. 403)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION