σελφ σερβις - ΠροΪόντα πρωινού: Σταθερές πωλήσεις, υψηλά μερίδια pl

Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

ΠροΪόντα πρωινού: Σταθερές πωλήσεις, υψηλά μερίδια pl

23 Σεπτεμβρίου 2010 | 14:05 Γράφει η Ελενα  Καραντζίκου Topics: Προϊόντα

ΠροΪόντα πρωινού: Σταθερές πωλήσεις, υψηλά μερίδια pl

Σταθερότητα πωλήσεων έως και μικρή ανάπτυξη παρουσιάζει η πλειονότητα των κατηγοριών που απαρτίζουν τη γενικότερη κατηγορία των προϊόντων πρωινού. Όπως συμβαίνει και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων τους τελευταίους μήνες, η αγοραστική απόφαση είναι στενά συνδεδεμένη με την τιμή, ενώ τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν κατακτήσει σημαντικά μερίδια. Για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, σούπερ μάρκετ και βιομηχανία υλοποιούν σειρά ενεργειών μάρκετινγκ, προσπαθώντας να εκπαιδεύσουν τους Έλληνες σε αυτήν την υγιεινή συνήθεια.

Oι έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να μην είναι ένθερμοι οπαδοί του πρωινού, αλλά σταδιακά τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια να αντιληφθούν ότι το πρωινό αποτελεί πολύ σημαντικό γεύμα. Τη συνήθεια του πρωινού αποκτούν κυρίως όσοι προσέχουν τη γραμμή τους, αλλά και όσοι είναι ευαίσθητοι σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής.

Τσάι: Κερδίζει η ευεξία...
Ανοδική πορεία ακολουθεί η κατανάλωση τσαγιού στην ελληνική αγορά. Παρά το γεγονός ότι η κατά κεφαλήν κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με άλλες χώρες του εξωτερικού, οι πωλήσεις της κατηγορίας ενισχύθηκαν το τελευταίο έτος κατά 2% σε όγκο και κατά 2,5% σε αξία (στοιχεία εταιρειών με βάση στοιχεία του Euromonitor).

Η υψηλότερη ανάπτυξη στην κατηγορία προέρχεται από τα προϊόντα που προσφέρουν ευεξία (health and wellness), δηλαδή από την υποκατηγορία του πράσινου τσαγιού, η οποία αναπτύσσεται κατά 10% σε όγκο και κατά 12% σε αξία. Το πράσινο τσάι, πλούσιο σε κατεχίνες (αντιοξειδωτικές ουσίες), έχει «χτίσει» το επικοινωνιακό του προφίλ στο ότι έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, ενώ βοηθά και τον έλεγχο του σωματικού βάρους, κάτι που αυξάνει τη διείσδυσή του σε συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού που έλκονται από αυτά τα χαρακτηριστικά. Αντίθετα, σταθερή είναι η πορεία των πωλήσεων των υπόλοιπων κατηγοριών τσαγιού, δηλαδή του μαύρου τσαγιού, του τσαγιού με γεύσεις (τσάι με φρούτα) και της υποκατηγορίας των υπόλοιπων ζεστών ροφημάτων (χαμομήλι, μέντα κτλ).

Στην κατηγορία του τσαγιού είναι αρκετά διαδεδομένα και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία εταιρείας που δραστηριοποιείται στην κατηγορία, το μερίδιο του τσαγιού ιδιωτικής ετικέτας σε αξία διαμορφώθηκε το 2009 σε 7%, παρουσιάζοντας αύξηση έναντι του αντίστοιχου μεριδίου του 2008, όταν διαμορφώθηκε σε 6%.

Oι έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να μην είναι ένθερμοι οπαδοί του πρωινού, αλλά σταδιακά τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια να αντιληφθούν ότι το πρωινό αποτελεί πολύ σημαντικό γεύμα. Τη συνήθεια του πρωινού αποκτούν κυρίως όσοι προσέχουν τη γραμμή τους, αλλά και όσοι είναι ευαίσθητοι σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής.

Τσάι: Κερδίζει η ευεξία...
Ανοδική πορεία ακολουθεί η κατανάλωση τσαγιού στην ελληνική αγορά. Παρά το γεγονός ότι η κατά κεφαλήν κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με άλλες χώρες του εξωτερικού, οι πωλήσεις της κατηγορίας ενισχύθηκαν το τελευταίο έτος κατά 2% σε όγκο και κατά 2,5% σε αξία (στοιχεία εταιρειών με βάση στοιχεία του Euromonitor).

Η υψηλότερη ανάπτυξη στην κατηγορία προέρχεται από τα προϊόντα που προσφέρουν ευεξία (health and wellness), δηλαδή από την υποκατηγορία του πράσινου τσαγιού, η οποία αναπτύσσεται κατά 10% σε όγκο και κατά 12% σε αξία. Το πράσινο τσάι, πλούσιο σε κατεχίνες (αντιοξειδωτικές ουσίες), έχει «χτίσει» το επικοινωνιακό του προφίλ στο ότι έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, ενώ βοηθά και τον έλεγχο του σωματικού βάρους, κάτι που αυξάνει τη διείσδυσή του σε συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού που έλκονται από αυτά τα χαρακτηριστικά. Αντίθετα, σταθερή είναι η πορεία των πωλήσεων των υπόλοιπων κατηγοριών τσαγιού, δηλαδή του μαύρου τσαγιού, του τσαγιού με γεύσεις (τσάι με φρούτα) και της υποκατηγορίας των υπόλοιπων ζεστών ροφημάτων (χαμομήλι, μέντα κτλ).

Στην κατηγορία του τσαγιού είναι αρκετά διαδεδομένα και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία εταιρείας που δραστηριοποιείται στην κατηγορία, το μερίδιο του τσαγιού ιδιωτικής ετικέτας σε αξία διαμορφώθηκε το 2009 σε 7%, παρουσιάζοντας αύξηση έναντι του αντίστοιχου μεριδίου του 2008, όταν διαμορφώθηκε σε 6%.


Μαργαρίνες: Επιστροφή στην παράδοση
Η αγορά των μαργαρινών σημείωσε ανάπτυξη το 2009 κατά 3,2% σε όγκο και 1% σε αξία, ύστερα από την πτωτική πορεία του όγκου των πωλήσεων το 2008 και 2007 (4,6% και 6,5% αντίστοιχα). Σήμερα η αγορά συνεχίζει να αυξάνεται σε όγκο (2,6%), ενώ μειώνεται σε αξία (1,3%) (τα στοιχεία προέρχονται από εταιρεία του κλάδου βασισμένα σε στοιχεία Symphony IRI Group, εβδομάδα 6/6/10).

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η αγορά των soft μαργαρινών παρουσιάζει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ενώ το 2009 παρουσίασε σημαντική άνοδο και η αγορά των wrappers (μαργαρίνες σε περιτύλιγμα, όχι σε σκαφάκι), η οποία είχε πτωτικούς ρυθμούς από το 2007. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει την τάση των σύγχρονων νοικοκυριών να μαγειρεύουν περισσότερο σπίτι τους, χρησιμοποιώντας υγιεινά υλικά (π.χ. αντικαθιστώντας ένα έτοιμο γλυκό με ένα σπιτικό κέικ ή τάρτα φτιαγμένα με φυτική μαργαρίνη).

 Πίνακας 1: Πωλήσεις μαργαρίνης σε όγκο (σε τόνους)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  13.592  13.690  0,7%
 Ιδιωτικής ετικέτας  1.411  1.377  -2,4%
 * Πωλήσεις μαργαρίνης στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack



 Πίνακας 2: Πωλήσεις μαργαρίνης σε αξία (σε χιλ. ευρώ)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  68.104  70.246  3,1%
 Ιδιωτικής ετικέτας  3.193  3.078  -3,6%
 * Πωλήσεις μαργαρίνης στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).
 Πηγή: Nielsen MarketTrack

Οι μεγάλες εταιρείες της κατηγορίας βελτιώνουν διαρκώς τα προϊόντα τους ώστε να προσφέρουν πιο υγιεινά προϊόντα.

Στην κατηγορία των μαργαρινών, τα private label προϊόντα αποτελούν ακόμα πολύ μικρό μέρος της συνολικής αγοράς. Συγκεκριμένα, αν δε λάβουμε υπόψη μας τους discounters, το μερίδιο σε αξία των private label μαργαρινών στους υπόλοιπους λιανέμπορους δεν ξεπερνά το 2% (στοιχεία Symphony IRI Group , εβδομάδα 6/6/10).

Αν και οι εταιρείες εκτιμούν ότι αυτή που διανύουμε είναι μια δύσκολη χρονιά, εκτιμάται ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία ο όγκος πωλήσεων θα αυξηθεί και φέτος, καθώς πρόκειται για ένα προϊόν πρώτης ανάγκης, που υπάρχει στο καλάθι πάνω από 90% των ελληνικών νοικοκυριών και η τιμή του παραμένει προσιτή, ακόμα και κάτω από τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες.

Φρυγανιές: Οι μάρκες κριτήριο επιλογής
Η ελληνική αγορά φρυγανιάς είναι μια ώριμη αγορά που εμφανίζει σταθερότητα έως και μικρή υποχώρηση πωλήσεων. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι τα PL έχουν αποσπάσει μερίδιο 30% σε όγκο και περίπου 20-21% σε αξία.

Οι «κλασικές» φρυγανιές εκτιμάται ότι κατέχουν μερίδιο ύψους περίπου 50-60% στο σύνολο της αγοράς. Στη συγκεκριμένη κατηγορία δραστηριοποιούνται κυρίως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αντίθετα, οι υπόλοιπες κατηγορίες -όπως οι χωριάτικες φρυγανιές- είναι υψηλής προστιθέμενης αξίας.

 Πίνακας 3: Πωλήσεις φρυγανιών σε όγκο (σε τόνους)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  11.635  11.299  -2,9%
 Ιδιωτικής ετικέτας  2.728  2.732  0,1%
 * Πωλήσεις φρυγανιών στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack



 Πίνακας 4: Πωλήσεις φρυγανιών σε αξία (σε χιλ. ευρώ)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  48.633  46.732  -3,9%
 Ιδιωτικής ετικέτας  7.056  7.333  3,9%
 * Πωλήσεις φρυγανιών στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack


Όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, η τιμή παίζει ρόλο στην επιλογή φρυγανιάς, αλλά δεν είναι το μοναδικό κριτήριο. Οι μάρκες εξακολουθούν και επηρεάζουν την απόφαση των καταναλωτών σε μεγάλο ποσοστό. Από την πλευρά τους οι εταιρείες, υλοποιούν συνεχείς προωθητικές ενέργειες, προσφέροντας είτε εκπτωτικά αυτοκόλλητα, είτε παρέχοντας επιπλέον ποσότητα ως δώρο με την αγορά προϊόντων (π.χ. 3+1 δώρο ή 4+1 δώρο).

Καφές: Πάνω απ’ όλα η απόλαυση
Σύμφωνα με στοιχεία εταιρειών, η αύξηση των πωλήσεων καφέ διαμορφώθηκαν το κυλιόμενο δωδεκάμηνο έως τον Απρίλιο του 2010 σε 4,1% σε όγκο. Η αύξηση αυτή προέρχεται κατά κύριο λόγο από την αύξηση των πωλήσεων καφέ espresso, που αποτελούν και τη νέα μόδα, που ενισχύθηκαν το ίδιο διάστημα κατά 9,6%, ενώ αυξητικά κινήθηκε και η κατηγορία του γαλλικού καφέ, που ενισχύθηκε κατά 3%.

Η κατηγορία του καφέ φίλτρου που περιλαμβάνει το γαλλικό καφέ και τον espresso, εκτιμάται ότι κατέχει μερίδιο ύψους 13% στο σύνολο των πωλήσεων καφέ. Στην υποκατηγορία του καφέ φίλτρου, ο γαλλικός κατέχει μερίδιο περίπου 72%, ενώ ο espresso 28%.

 Πίνακας 5: Πωλήσεις καφέ σε όγκο (σε τόνους)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  16.988  17.061  0,4%
 Ιδιωτικής ετικέτας  2.149  2.102  -2,2%
 *Πωλήσεις καφέ στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack



 Πίνακας 6: Πωλήσεις καφέ σε αξία (σε χιλ. ευρώ)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  247.664  249.412  0,7%
 Ιδιωτικής ετικέτας  15.070  15.138  0,5%
 * Πωλήσεις καφέ στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack


Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η κατηγορία του γαλλικού καφέ εμφανίζει υψηλή εποχικότητα, επειδή είναι ζεστός, και καταναλώνεται κατά κύριο λόγο τους χειμερινούς μήνες. Αντίθετα, οι πωλήσεις του καφέ espresso εμφανίζουν σταθερότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν έχουν ιδιαίτερα υψηλή παρουσία στην κατηγορία του καφέ, κάτι που οφείλεται κυρίως στο ότι ο καφές συνδέεται πάρα πολύ στη συνείδηση του καταναλωτή με την απόλαυση, επομένως δύσκολα αλλάζει τη γεύση και κατά συνέπεια τη μάρκα που προτιμάει. Στην κατηγορία του espresso, τα μερίδια των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι μικρά και διαμορφώνονται σε 3% σε όγκο καθώς και σε 1% σε αξία, ενώ οι πωλήσεις τους αναπτύσσονται κατά 7% και 10% αντίστοιχα.

Στην κατηγορία του γαλλικού καφέ, τα μερίδια των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώνονται σε 13% σε όγκο και σε 8% σε αξία, χωρίς μεταβολή το τελευταίο έτος.

Μαρμελάδα: Ισχυρή παρουσία των pl
Η πολύ ισχυρή παρουσία των προϊόντων pl χαρακτηρίζει την κατηγορία της μαρμελάδας, που παρουσίασε μικρή υποχώρηση σε όγκο.

Στην Ελλάδα η κατανάλωση μαρμελάδας δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή, ενώ επιπλέον εξακολουθεί να είναι διαδεδομένη η συνήθεια πολλές νοικοκυρές, ιδιαίτερα μεγαλύτερης ηλικίας, να παρασκευάζουν δική τους, σπιτική μαρμελάδα.

 Πίνακας 7: Πωλήσεις μαρμελάδας σε όγκο (σε τόνους)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  3.236  3.263  0,8%
 Ιδιωτικής ετικέτας  1.776  1.731  -2,5%
 * Πωλήσεις μαρμελάδας στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack



 Πίνακας 8: Πωλήσεις μαρμελάδας σε αξία (σε χιλ. ευρώ)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  14.665  14.339  -2,2%
 Ιδιωτικής ετικέτας  5.245  4.890  -6,8%
 *Πωλήσεις μαρμελάδας στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack


Δύο είναι οι βασικές υποκατηγορίες στην κατηγορία: η μαρμελάδα σε γυάλινη συσκευασία και σε πλαστική. Η μεγαλύτερη υποκατηγορία είναι οι μαρμελάδες σε γυάλινη συσκευασία, με μερίδιο 68% σε όγκο και 84% σε αξία. Οι πωλήσεις της σημείωσαν οριακή πτώση της τάξης του 0,4%. Αντίθετα, οι πωλήσεις της υποκατηγορίας σε πλαστική συσκευασία υποχώρησαν κατά 2,2%.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία, οι προωθητικές ενέργειες των εταιρειών στο ράφι επικεντρώνονται σε εκπτωτικές παροχές ανά τεμάχιο, καθώς και σε παροχή επιπλέον ποσότητας ως δώρο.

Δημητριακά: Ανάπτυξη στα χαμηλά λιπαρά
Μετά από εκτόξευση των πωλήσεων της κατηγορίας τα προηγούμενα χρόνια, οι πωλήσεις των δημητριακών παρουσιάζουν σταθερότητα έως και ελαφρά άνοδο. Στην κατηγορία περιλαμβάνονται τα δημητριακά πρωινού και οι μπάρες δημητριακών.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, η κατά κεφαλήν κατανάλωση δημητριακών πρωινού στη χώρα μας διαμορφώνεται σε περίπου 1,5 κιλό ετησίως. Δηλαδή ο μέσος καταναλωτής αγοράζει κάτι λιγότερο από τέσσερα πακέτα δημητριακών πρωινού κατ’ έτος.

 Πίνακας 9: Πωλήσεις δημητριακών σε όγκο (σε τόνους)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  13.216  13.473  1,9%
 Ιδιωτικής ετικέτας  3.338  3.522  5,5%
 *Πωλήσεις δημητριακών στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack



 Πίνακας 10: Πωλήσεις δημητριακών σε αξία (σε χιλ. ευρώ)

 Κατανομή  12μηνο έως Απρίλιο 2009  12μηνο έως Απρίλιο 2010  Ποσοστιαία μεταβολή (%)
 Σύνολο  90.175  92.680  2,8%
 Ιδιωτικής ετικέτας  12.582  14.040  11,6%
 *Πωλήσεις δημητριακών στο σύνολο των καταστημάτων τροφίμων (ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος και Κρήτη) – Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. (εξαιρουμένου του Σκλαβενίτη).

 Πηγή: Nielsen MarketTrack


Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εκτιμάται ότι παρουσιάζει η κατηγορία των δημητριακών με λίγα λιπαρά (τα λεγόμενα shape management, για τον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους), τα οποία εκτιμάται ότι κατέχουν μερίδιο ύψους περίπου 40% στο σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας. Ανάπτυξη γνωρίζουν και όσα περιέχουν σοκολάτα, που εκτιμάται ότι κατέχουν μερίδιο ύψους περίπου 30%, ενώ το μερίδιο των δημητριακών για παιδιά εκτιμάται ότι ανέρχεται σε περίπου 10%. Τα «οικογενειακά» δημητριακά (family), που περιλαμβάνουν τα «κλασικά» corn flakes εκτιμάται ότι κατέχουν μερίδιο που διαμορφώνεται σε περίπου 15%. Τέλος, τα δημητριακά τύπου musli κτλ κατέχουν μερίδιο ύψους 5%.

Όπως εκτιμούν στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία, από την οικονομική στενότητα δείχνουν να έχουν πληγεί προϊόντα που πωλούνται σε πιο υψηλές τιμές, καθώς η αγοραστική απόφαση του καταναλωτή εξαρτάται και από την τιμή του προϊόντος. Επίσης, σημαντική άνοδο παρουσίασαν τα τελευταία χρόνια τα private label προϊόντα, το μερίδιο των οποίων ανέρχεται πλέον σε περίπου 18% σε όγκο.

σελφ σερβις (T. 397)
« 1 2 3 4 ... 6 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION