σελφ σερβις - Προϊόν της Χρονιάς 2010: Οι καταναλωτές βραβεύουν την καινοτομία

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Προϊόν της Χρονιάς 2010: Οι καταναλωτές βραβεύουν την καινοτομία

24 Σεπτεμβρίου 2014 | 04:23 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Εκδηλώσεις,Προϊόντα

Πάνω από 50% αύξηση πωλήσεων σημείωσαν τα προϊόντα που κατέκτησαν το 2009 το βραβείο «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς», αποδεικνύοντας τη δύναμη του σήματος που φέρουν τα βραβευμένα προϊόντα. Το στοιχείο αυτό δημιουργεί βάσιμες προσδοκίες για αντίστοιχη επιτυχία των προϊόντων, τα οποία οι καταναλωτές έκριναν πως πρέπει να λάβουν το βραβείο «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2010». Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου στο συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής. Σε μια γιορτή αφιερωμένη στην καινοτομία, επιδόθηκαν τα βραβεία σε 13 διακριθέντα προϊόντα.

Την τελετή απονομής των βραβείων παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, καθώς και σημαντικές προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό και δημοσιογραφικό χώρο, όπως επίσης και στελέχη από τους χώρους του marketing και των λιανικών πωλήσεων. Φέτος, για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα, πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων της χώρας δήλωσαν τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό.

Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η κα Εύη Φραγκάκη, δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ειδήσεων στον Antenna, ενώ βραβεία απένειμαν η κα Λίτσα Μεγαλοοικονόμου, FMCG director του Ομίλου Καρφούρ Μαρινόπουλος, η κα Έλενα Κουντουρά, η κ. Ντόρα Δρούγκα, γενική διευθύντρια εκδόσεων στο περιοδικό Lipstick, και η κα Ξένια Μαντζιώρη, διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού σελφ σέρβις.

Τα γενικά αποτελέσματα της έρευνας αγοράς παρουσίασε η διευθύνουσα σύμβουλος της TNS-ICAP, κα Λίνα Σάρι, ενώ τα στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις των Προϊόντων της Χρονιάς του 2009 παρουσίασε ο κ. Μάκης Θεοδώρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της IRI Hellas.

Η κα Σάρι στην ομιλία της αναφέρθηκε στον στόχο και τη μεθοδολογία της καταναλωτικής έρευνας που διεξήγαγε η TNS-ICAP στο πλαίσιο του θεσμού, ενώ τόνισε τη σημασία της καινοτομίας ως απάντηση στον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα καταναλωτικά προϊόντα να μετατραπούν σε commodities. Μια τέτοια εξέλιξη σημαίνει πως αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος εισόδου νέων ανταγωνιστών σε μια «εύκολη» αγορά, ενώ το κοινό επιλέγει προϊόντα με βασικό κριτήριο την τιμή τους. «Δώστε στους πελάτες σας έναν λόγο να αγοράσουν τα προϊόντα σας, πέραν της τιμής τους», είπε χαρακτηριστικά η κα Σάρι. «Σκεφτείτε τι μπορείτε να προσφέρετε ως brand στον καταναλωτή».

Τα 13 προϊόντα που αναδείχθηκαν νικητές έχουν το δικαίωμα χρήσης του λογότυπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2010» για έναν χρόνο σε όλη την επικοινωνιακή τους καμπάνια, καθώς και στις συσκευασίες των προϊόντων. Αυτή ακριβώς η σηματοδότηση ευνόησε σημαντικά τις πωλήσεις των προϊόντων που βραβεύθηκαν πέρυσι.

Πράγματι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Θεοδώρου, τη στιγμή που η αγορά των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης σημείωνε το 2009 αύξηση λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό μόλις 1% (σε αξία) και οι κατηγορίες στις οποίες ανήκαν τα βραβευμένα προϊόντα μόνο 0,6%, τα προϊόντα που αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2009» αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 53,6%!

Οι εκπρόσωποι των εταιρειών που παρέλαβαν τα βραβεία και απευθύνθηκαν στο κοινό της εκδήλωσης μίλησαν με θερμά λόγια για τον θεσμό και τόνισαν την ικανοποίηση που τους έδωσε η προτίμηση, την οποία έδειξε το καταναλωτικό κοινό στα προϊόντα τους.

Δεν παρέλειψαν δε να δηλώσουν τη συμφωνία τους με την άποψη πως η επένδυση στην καινοτομία είναι ο μόνος δρόμος διασφάλισης της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων, ιδιαίτερα σε μια τόσο κρίσιμη οικονομική συγκυρία, κατά την οποία οι καταναλωτές γίνονται ιδιαίτερα επιλεκτικοί και οι αγορές τους έχουν ως βασικό κριτήριο την τιμή του προϊόντος.

Την τελετή απονομής των βραβείων παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, καθώς και σημαντικές προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό και δημοσιογραφικό χώρο, όπως επίσης και στελέχη από τους χώρους του marketing και των λιανικών πωλήσεων. Φέτος, για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα, πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων της χώρας δήλωσαν τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό.

Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η κα Εύη Φραγκάκη, δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ειδήσεων στον Antenna, ενώ βραβεία απένειμαν η κα Λίτσα Μεγαλοοικονόμου, FMCG director του Ομίλου Καρφούρ Μαρινόπουλος, η κα Έλενα Κουντουρά, η κ. Ντόρα Δρούγκα, γενική διευθύντρια εκδόσεων στο περιοδικό Lipstick, και η κα Ξένια Μαντζιώρη, διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού σελφ σέρβις.

Τα γενικά αποτελέσματα της έρευνας αγοράς παρουσίασε η διευθύνουσα σύμβουλος της TNS-ICAP, κα Λίνα Σάρι, ενώ τα στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις των Προϊόντων της Χρονιάς του 2009 παρουσίασε ο κ. Μάκης Θεοδώρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της IRI Hellas.

Η κα Σάρι στην ομιλία της αναφέρθηκε στον στόχο και τη μεθοδολογία της καταναλωτικής έρευνας που διεξήγαγε η TNS-ICAP στο πλαίσιο του θεσμού, ενώ τόνισε τη σημασία της καινοτομίας ως απάντηση στον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα καταναλωτικά προϊόντα να μετατραπούν σε commodities. Μια τέτοια εξέλιξη σημαίνει πως αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος εισόδου νέων ανταγωνιστών σε μια «εύκολη» αγορά, ενώ το κοινό επιλέγει προϊόντα με βασικό κριτήριο την τιμή τους. «Δώστε στους πελάτες σας έναν λόγο να αγοράσουν τα προϊόντα σας, πέραν της τιμής τους», είπε χαρακτηριστικά η κα Σάρι. «Σκεφτείτε τι μπορείτε να προσφέρετε ως brand στον καταναλωτή».

Τα 13 προϊόντα που αναδείχθηκαν νικητές έχουν το δικαίωμα χρήσης του λογότυπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2010» για έναν χρόνο σε όλη την επικοινωνιακή τους καμπάνια, καθώς και στις συσκευασίες των προϊόντων. Αυτή ακριβώς η σηματοδότηση ευνόησε σημαντικά τις πωλήσεις των προϊόντων που βραβεύθηκαν πέρυσι.

Πράγματι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Θεοδώρου, τη στιγμή που η αγορά των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης σημείωνε το 2009 αύξηση λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό μόλις 1% (σε αξία) και οι κατηγορίες στις οποίες ανήκαν τα βραβευμένα προϊόντα μόνο 0,6%, τα προϊόντα που αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2009» αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 53,6%!

Οι εκπρόσωποι των εταιρειών που παρέλαβαν τα βραβεία και απευθύνθηκαν στο κοινό της εκδήλωσης μίλησαν με θερμά λόγια για τον θεσμό και τόνισαν την ικανοποίηση που τους έδωσε η προτίμηση, την οποία έδειξε το καταναλωτικό κοινό στα προϊόντα τους.

Δεν παρέλειψαν δε να δηλώσουν τη συμφωνία τους με την άποψη πως η επένδυση στην καινοτομία είναι ο μόνος δρόμος διασφάλισης της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων, ιδιαίτερα σε μια τόσο κρίσιμη οικονομική συγκυρία, κατά την οποία οι καταναλωτές γίνονται ιδιαίτερα επιλεκτικοί και οι αγορές τους έχουν ως βασικό κριτήριο την τιμή του προϊόντος.


Οι καταναλωτές αποφασίζουν
Ο θεσμός «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» διεξάγεται και αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την εταιρεία «Προώθηση Προϊόντων & Καινοτομίας Award Greece Μον. ΕΠΕ», σε συνεργασία με την εταιρεία Boussias Communications. Είναι ο μοναδικός διεθνής θεσμός, ο οποίος βραβεύει και αναδεικνύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, μέσω της μεγαλύτερης έρευνας αγοράς για κάθε χώρα στην οποία πραγματοποιείται. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το γεγονός ότι το Προϊόν της Χρονιάς είναι το μοναδικό βραβείο που αντανακλά την επιλογή των καταναλωτών στην Ελλάδα με δείγμα για φέτος 3.042 ερωτηθέντων.

Το «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς», ξεκίνησε πριν από 26 χρόνια στην Γαλλία, ενώ σήμερα διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία σε 26 χώρες παγκοσμίως, όπως στην Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ινδία, Βραζιλία και άλλες. Στον θεσμό λαμβάνουν μέρος οι μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που έχουν λανσάρει νέα και καινοτόμα προϊόντα. Τον θεσμό στηρίζουν κρατικοί φορείς, αλλά και μερικά από τα σημαντικότερα μέσα επικοινωνίας με την ιδιότητα των χορηγών επικοινωνίας: ΣΔΕ, Ρυθμός 949, σελφ σέρβις, Daily Fax, Marketing Week, Lipstick, Glam & Style που δίνουν ώθηση στον θεσμό και στα νικητήρια προϊόντα.

Η μεθοδολογία της έρευνας
Η έρευνα αγοράς διεξήχθη πανελλαδικά από την εταιρεία TNS-ICAP. Οι καταναλωτές αξιολόγησαν τα προϊόντα βάσει δύο παραμέτρων: την ελκυστικότητα του προϊόντος, λαμβάνοντας υπόψη τη συσκευασία, την τιμή, την καινοτομία και το τι υπόσχεται, καθώς και τον βαθμό ικανοποίησής τους μετά την χρήση του προϊόντος. Ο αριθμητικός μέσος όρος αυτών των δύο παραμέτρων ανέδειξε τα Προϊόντα της Χρονιάς 2010.

Οι στόχοι της έρευνας ήταν αφενός να αναδειχθούν τα πιο καινοτόμα προϊόντα που έχουν λανσαριστεί πρόσφατα και αφετέρου η διερεύνηση της στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην καινοτομία της ευρείας κατανάλωσης συνολικά, αλλά και ανά προϊοντική κατηγορία.

Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε σε προσωπικές συνεντεύξεις στα σπίτια των καταναλωτών -ανδρών και γυναικών ηλικίας άνω των 15 ετών- σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ελληνικών νοικοκυριών.

Value for money στην πρώτη θέση
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς, διαφαίνεται ότι το 32% των Ελλήνων καταναλωτών είναι ανοιχτοί στην καινοτομία, με μεγαλύτερο ποσοστό να καταγράφεται στις νεότερες ηλικίες. Οι ίδιοι καταναλωτές δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για ένα νέο προϊόν που τους ικανοποιεί.

Στην πλειοψηφία (82%) αρέσει να δοκιμάζει νέα προϊόντα, αν και το 67% θεωρεί ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε νέα προϊόντα και ήδη υπάρχοντα. Σε ποσοστό 65% δηλώνουν πως είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για νέα προϊόντα από τα οποία έχουν μείνει ικανοποιημένοι, ενώ σε ποσοστό 24% θεωρούν ότι δεν υπάρχουν αρκετά νέα προϊόντα στην αγορά.

Οι κύριες προσδοκίες των καταναλωτών από τα καινοτόμα προϊόντα, είναι -στην πρώτη θέση- το value for money, ενώ ακολουθούν η φυσικότητα και η αρωγή στη βελτίωση της υγείας.

Τα Προϊόντα της Χρονιάς για το 2010
  • Προϊόντα περιποίησης μαλλιών Fructis Αναδόμηση & Όγκος
  • Απορρυπαντικά & μαλακτικά πλυντηρίου ρούχων Skip Το Πανίσχυρο Μικρό
  • Ανδρικά σαμπουάν Wash & Go Any Time 2 σε 1
  • Ανδρικές ξυριστικές μηχανές Gillette Fusion Phenom
  • Προϊόντα για το σπίτι Klinex Spray 4 σε 1
  • Σνακ Lay's Στον Φούρνο
  • Τρόφιμα Νίκας Junior Παιδική σειρά αλλαντικών
  • Προϊόντα περιποίησης προσώπου Olay Regenerist Κρέμα Στοχευμένης Δράσης 3 Σημείων
  • Βαφές μαλλιών Koleston Κρέμα Βαφή
  • Βρεφική & παιδική φροντίδα Pampers New Baby
  • Αποσμητικά σώματος Noxzema Derma Clinic Spray
  • Μη αλκοολούχα ποτά Life Φρεσκοστυμμένο
  • Απορρυπαντικά πιάτων AVA Vinegar Lemon

 

σελφ σερβις (T. 392)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION