σελφ σερβις - Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύσεις σε καινοτομία και εξωστρέφεια

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύσεις σε καινοτομία και εξωστρέφεια

22 Ιανουαρίου 2019 | 10:03 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Επενδύσεις,Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Αλέξανδρος Δανιηλίδης

Με αφορμή τη δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων της μελέτης σχετικά με την επίδραση των δραστηριοτήτων τής Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην οικονομία και την κοινωνία, η οποία εκπονείται ανά 5ετία, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης αναφέρθηκε στη στρατηγική ανάπτυξής της, με κύριο χαρακτηριστικό την επένδυση στην καινοτομία και την εξωστρέφεια.

Στη Μελέτη των Κοινωνικών και Οικονομικών Επιδράσεων των δραστηριοτήτων της για το 2017, με τίτλο «Παράγουμε ένα Καλύτερο Αύριο», που εκπόνησε η EY Ελλάδος, τεκμηριώνεται η συμβολή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην απασχόληση, το εγχώριο ΑΕΠ, τα έσοδα του κράτους και στον πρωτογενή τομέα. Συγκεκριμένα, όπως επεσήμανε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ο κ. Δανιηλίδης, η συνολική προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων της εταιρείας, ύψους 620 εκατ. ευρώ, αντιστοιχεί στο 0,35% του ΑΕΠ της χώρας. Για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας που δημιουργείται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τόνισε, προστίθενται 6,56 ευρώ στην ευρύτερη οικονομία, ενώ η συνεισφορά στα φορολογικά έσοδα ανέρχεται σε 562 εκατ. ευρώ (0,75% των φορολογικών εσόδων της χώρας). Οι θέσεις -πλήρους απασχόλησης- που υποστηρίζονται άμεσα και έμμεσα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι 20.995 (0,57% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας). Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον αγροτικό τομέα, μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, ανέφερε, υποστηρίζονται 798 θέσεις εργασίας. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2008 στη χώρα μας και σήμερα η εταιρεία παράγει 16 μπίρες από ελληνικό κριθάρι. Μάλιστα, σε Ισραήλ και Αυστρία γίνεται απευθείας εξαγωγή του ελληνικού κριθαριού, ενώ το 2019 οι εξαγωγές θα επεκταθούν και στη Σλοβενία.

Σε ό,τι αφορά την πορεία συνολικά της αγοράς μπίρας κατά την τρέχουσα χρονιά, ο κ. Δανιηλίδης εκτίμησε πως κινείται ελαφρώς θετικά, γεγονός που αποτελεί μια καλή ένδειξη, αφού ακολουθεί μια μακρά πτωτική πορεία -από το 2012, χρονιά δημοσίευσης της προηγούμενης μελέτης, έως το 2017 η μείωση της αγοράς μπίρας ανήλθε σε 5,8%. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, σύμφωνα με τα δημοσιευθέντα στοιχεία 10μήνου, είχε άνοδο των πωλήσεων, με μονοψήφιο ποσοστό, αλλά και κερδοφορίας.

Ξεκινά τον Φεβρουάριο η παραγωγή μηλίτη
Όλα τα νέα προϊόντα της εταιρείας ξεπέρασαν τις προσδοκίες της, είπε ο κ. Δανιηλίδης, Για το 2019-2021 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει επενδυτικό πλάνο ύψους 43 εκατ. ευρώ. Στο πλάνο αυτό εντάσσεται και η δημιουργία γραμμής παραγωγής μηλίτη (Strongbow και Μηλοκλέφτης) στο εργοστάσιο της Πάτρας, μια επένδυση ύψους 2,2 εκατ. ευρώ, που θα ολοκληρωθεί έως το τέλος Φεβρουαρίου 2019. Η παραγωγή προβλέπεται να ανέλθει σε 400 χιλ. κιβώτια. Η επένδυση αφορά στην αγορά μηχανημάτων, πρώτων υλών, υλικών συσκευασίας και στις μεταφορές. Προμηθευτής των μήλων είναι μια εταιρεία, η Οικογένεια Χριστοδούλου, που σταδιακά θα μπει και στο δίκτυο της Heineken διεθνώς. Απαντώντας σε ερώτησή μας, ο κ. Δανιηλίδης τόνισε πως είναι στρατηγική απόφαση η επένδυση σε προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, διευκρινίζοντας πάντως πως στον καταναλωτή δεν πρέπει να προσφέρεται απλώς ένα προϊόν με λίγο αλκοόλ, αλλά προϊόντα που θα καταναλώνει με ευχαρίστηση.

Πιλοτικη Δημιουργία νέων σπόρων
Σε ό,τι αφορά την έρευνα στον τομέα της μπίρα, ο κ. Δανιηλίδης αναφέρθηκε στη συνεργασία της εταιρείας με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, που έχει δώσει ήδη σημαντικά αποτελέσματα και επιτρέπει σήμερα την συμμετοχή της εταιρείας στο πρόγραμμα της Heineken Ολλανδίας για τη δημιουργία σπόρων κριθαριού ανθεκτικών στην έλλειψη νερού. Η Ελλάδα είναι μια από τις 5 χώρες στις οποίες θα τρέξει πιλοτικά το εν λόγω πρόγραμμα, αφενός λόγω της κλιματικής αλλαγής που προβλέπεται να οδηγήσει σε περιόδους ξηρασίας και αφετέρου λόγω του σχεδιασμού καλλιεργειών που εξοικονομούν νερό, στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί η εταιρεία. Επίσης, μίλησε για τα πλάνα πιλοτικής τοποθέτησης της Άλφα σε καταστήματα με ελληνικό προφίλ στις ΗΠΑ, σε συνέχεια της αποδοχής που είχε το προϊόν στην Ελλάδα.

σελφ σερβις (T. 489)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION