σελφ σερβις - L’Oreal-Unesco: «Το θηλυκό πρόσωπο της Επιστήμης»

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

L’Oreal-Unesco: «Το θηλυκό πρόσωπο της Επιστήμης»

19 Οκτωβρίου 2018 | 11:44 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ε.Κ.Ε.

Η L’Oreal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την Unesco, εγκαινιάζοντας στις 20 Σεπτεμβρίου την επετειακή Έκθεση «Το Θηλυκό Πρόσωπο της Επιστήμης» στο Μουσείο Μπενάκη παρουσία προσωπικοτήτων της ακαδημαϊκής, επιστημονικής και επιχειρηματικής κοινότητας, γιόρτασαν τα 20 χρόνια του διεθνούς προγράμματος της L’Oreal και της Unesco «Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη», παρουσιάζοντας τη συνολική συνεισφορά του θεσμού παγκοσμίως, με αναδρομή στο ελληνικό πρόγραμμα.

Σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο της εικοσαετούς δράσης του παγκόσμιου προγράμματος διακρίθηκαν 3.124 γυναίκες επιστήμονες σε 117 χώρες. Ειδικότερα, οι 102 έλαβαν βραβεία για αριστεία στην επιστήμη, εκ των οποίων οι 3 στη συνέχεια κέρδισαν το βραβείο Νόμπελ, ενώ ακόμα 3.022 ταλαντούχες νέες γυναίκες έλαβαν υποτροφίες για να ολοκληρώσουν το ερευνητικό τους έργο.

Το ελληνικό πρόγραμμα, που θεσμοθετήθηκε το 2006, μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει το ερευνητικό έργο 26 Ελληνίδων επιστημόνων από 12 πανεπιστημιακά ιδρύματα και ερευνητικά κέντρα της χώρας. Στο πλαίσιο της επετείου, ανακοινώθηκε η δημιουργία μιας σειράς επιστημονικών ημερίδων, που εγκαινιάζει η L’Oreal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την Unesco, ήτοι ενός κύκλου συναντήσεων, που ενθαρρύνουν τη συζήτηση με διακεκριμένους επιστήμονες, με σκοπό την έμπνευση και ενθάρρυνση της νέας γενιάς να διεκδικήσει θέσεις στο χώρο των επιστημών.

σελφ σερβις (T. 487)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION