σελφ σερβις - Coca- Cola HBC: Δεσμεύσεις βιώσιμης ανάπτυξης 2025

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Coca- Cola HBC: Δεσμεύσεις βιώσιμης ανάπτυξης 2025

19 Οκτωβρίου 2018 | 11:40 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ενέργεια/Περιβάλλον

Τις νέες δεσμεύσεις του βιώσιμης ανάπτυξης για το 2025 ανακοίνωσε ο όμιλος Coca-Cola HBC ως συνέχεια των σχετικών στόχων, που έχει θέσει με ορίζοντα το 2020.

Οι δεσμεύσεις του αναφέρονται, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στη μείωση των εκπομπών ρύπων, την ορθολογική διαχείριση του νερού, την προσπάθεια για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα (World Without Waste), τις υπεύθυνες προμήθειες, τη μείωση των θερμίδων στα αναψυκτικά και τη φροντίδα των ανθρώπων και των κοινωνιών, όπου δραστηριοποιείται.

Συνολικά ανακοίνωσε 17 νέες δεσμεύσεις για το 2025, με άμεση προτεραιότητα να αυξηθεί στο 50% ο αριθμός των ψυγείων του ενεργειακής αποδοτικότητας στη λιανική, το 100% της συνολικής ηλεκτρικής ενέργειας των εργοστασίων του σε Ε.Ε. και Ελβετία να προέρχεται από ανανεώσιμες και καθαρές πηγές ενέργειας, να συμβάλει στη διαθεσιμότητα νερού σε περιοχές με πιθανότητα λειψυδρίας και στη συλλογή συσκευασιών, ισοδύναμων με το 75% του όγκου που διαθέτει στην αγορά, να αυξηθεί ο αριθμός των γυναικών στις διευθυντικές θέσεις του οργανισμού του κατά το 50% της κάλυψής τους και να εκπαιδευτούν ένα εκατομμύριο νέοι, στο πλαίσιο του προγράμματος Youth Empowered.

Αντίστοιχα οι στόχοι της Coca-Cola Τρία Έψιλον για τη βιώσιμη ανάπτυξη παρουσιάζονται στη σχετική Έκθεσή της (2017), με επίκεντρο τη φροντίδα για τους ανθρώπους, τη βιώσιμη ανάπτυξη και εξοικονόμηση πόρων, τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών, και την καινοτομία.

σελφ σερβις (T. 487)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION