Την καινοτομία που είναι ενσωματωμένη στα προϊόντα της για την οικογένεια, το σπίτι και την προσωπική υγιεινή, παρουσίασε στο περίπτερό της ή το «σπίτι της P&G» η παγκόσμια εταιρεία στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Στα εγκαίνιά του παραβρέθηκε ο κ. Antoine Brun, αντιπρόεδρος της P&G στη ΝΑ Ευρώπη, ο οποίος τόνισε: «Η καινοτομία για εμάς είναι κάτι μεγαλύτερο από την εφαρμογή μιας προηγμένης τεχνολογίας. Είναι μια στρατηγική επιλογή, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται ο άνθρωπος κι οι ανάγκες του. Ξεκινώντας από αυτό, μέσω των καινοτομιών προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις, δημιουργώντας αξία για τον καταναλωτή, την εταιρεία και τελικά την ίδια την κοινωνία».
Σημειώνεται ότι στις δομές R&D της P&G απασχολούνται 7.500 εργαζόμενοι κι ότι η εταιρεία έχει παγκοσμίως κατοχυρωμένες περί τις 40.000 πατέντες. Μερικές από τις εντυπωσιακές καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στο «σπίτι της P&G» ήταν τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, συλλεγμένα από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods «3 σε 1», που καθαρίζουν σε χαμηλή θερμοκρασία, συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers, που είναι σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών και η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius, η οποία συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό.
Επίσης, το κοινό γνώρισε το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης, που μετατρέπει το μολυσμένο και ακατάλληλο για κατανάλωση νερό σε πόσιμο.
Αφιέρωμα
Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…
Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Το πρώτο e-spot My market
- Fischer: Πρωταγωνίστρια στις Νύχτες Πρεμιέρας
- Amstel Free: Τρέχουμε για καλό σκοπό
- Επιχειρηματικές ευκαιρίες στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας
- 7η ολομέλεια της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Διεθνής διαγωνισμός Barilla Pasta World Championship
- Οι δράσεις της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Η Δωδώνη στο FoodChem Day 2019
- Mondelēz: 25 χρόνια «Η Σοκολάτα και ο Παυλίδης»
- Φρεσκούλης: Το φρέσκο είναι τέχνη
- Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης
- 50 χρόνια Coca-Cola στην Ελλάδα
- Μισός αιώνας Μπάρμπα Στάθης
- ΕΙΠ: 24ο Banking Forum
Προφίλ εταιρείας
- Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2019: Στο +3,56% ο κύκλος εργασιών, στο -3,47% τα καθαρά κέρδη
- Nielsen: Κρυμμένοι άσοι και αδύναμα σημεία του τζίρου
- Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
- ICAP: Ενισχύεται σταδιακά η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ
- Οι επτά διατροφικές-καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
- Οριακά καλύτερα από το 2017, συγκλονιστικά χειρότερα από το 2008
- Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την αλλαγή σελίδας
- IRI: Πρόβλεψη ανάπτυξης τζίρου 2,1% φέτος
- ΙΕΛΚΑ: Η ποιότητα και πάλι το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών
- Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν
- CENSUS 2018: Η εικόνα του κλάδου από την IRI
- Ευρωβαρόμετρο: Έρευνα για την ασφαλή διατροφή στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Εντείνεται η στρατηγική επενδύσεων στην ΕΚΕ
Προφίλ εταιρείας
- Πόσο και ποιον συμφέρει η πλήρης απασχόληση
- Μασούτης: Τιμητική βράβευση διευθυντών-προσωπικού καταστημάτων
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
Προφίλ εταιρείας
- Henkel: Τρίποντο στην καθαριότητα!
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!