σελφ σερβις - Η καινοτομία στο «σπίτι της P&G» στην 83η ΔΕΘ

Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Η καινοτομία στο «σπίτι της P&G» στην 83η ΔΕΘ

18 Σεπτεμβρίου 2018 | 14:59 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκθέσεις

Την καινοτομία που είναι ενσωματωμένη στα προϊόντα της για την οικογένεια, το σπίτι και την προσωπική υγιεινή, παρουσίασε στο περίπτερό της ή το «σπίτι της P&G» η παγκόσμια εταιρεία στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στα εγκαίνιά του παραβρέθηκε ο κ. Antoine Brun, αντιπρόεδρος της P&G στη ΝΑ Ευρώπη, ο οποίος τόνισε: «Η καινοτομία για εμάς είναι κάτι μεγαλύτερο από την εφαρμογή μιας προηγμένης τεχνολογίας. Είναι μια στρατηγική επιλογή, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται ο άνθρωπος κι οι ανάγκες του. Ξεκινώντας από αυτό, μέσω των καινοτομιών προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις, δημιουργώντας αξία για τον καταναλωτή, την εταιρεία και τελικά την ίδια την κοινωνία».

Σημειώνεται ότι στις δομές R&D της P&G απασχολούνται 7.500 εργαζόμενοι κι ότι η εταιρεία έχει παγκοσμίως κατοχυρωμένες περί τις 40.000 πατέντες. Μερικές από τις εντυπωσιακές καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στο «σπίτι της P&G» ήταν τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, συλλεγμένα από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods «3 σε 1», που καθαρίζουν σε χαμηλή θερμοκρασία, συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers, που είναι σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών και η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius, η οποία συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό.

Επίσης, το κοινό γνώρισε το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης, που μετατρέπει το μολυσμένο και ακατάλληλο για κατανάλωση νερό σε πόσιμο.

σελφ σερβις (T. 486)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION