σελφ σερβις - Nestlé: Κοινωνική υπευθυνότητα σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Nestlé: Κοινωνική υπευθυνότητα σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο

14 Ιουνίου 2018 | 11:34 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ε.Κ.Ε.

Η Nestlé Ελλάς, έχοντας στόχο τη μείωση ως την εξάλειψη των απορριμμάτων της, ήδη τα έχει περιορίσει κατά 200 τόνους ετησίως –π.χ. μέσω της μείωσης της χρήσης χαρτιού κατά 72,4 τόνους και πλαστικού κατά 230 τόνους την τελευταία επταετία–, στηρίζοντας, ταυτόχρονα, ενεργά τον θεσμό της ανακύκλωσης.

Επίσης, είναι αξιοσημείωτο ότι τα εργοστάσιά της ήδη λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ενώ από το 2014 και το 2916 έχει καταφέρει να εξοικονομήσει αντίστοιχα 2.000 τόνους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και 2.500 τόνους νερού. Πρόσφατα ανακοίνωσε το σχέδιό της ως το 2025 να χρησιμοποιεί 100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες στα προϊόντα της.

Στο πλαίσιο των δεσμεύσεών της, επικεντρώνεται στην εξάλειψη των μη ανακυκλώσιμων πλαστικών συσκευασιών, την ενθάρρυνση της χρήσης πλαστικών που επιτρέπουν υψηλότερα ποσοστά ανακύκλωσης και την εξάλειψη ή τον επαναπροσδιορισμό των πολύπλοκων υλικών συσκευασίας.

Εξάλλου, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Οικογένειας στις 15 Μαΐου ανακοίνωσε την παγκόσμια πρωτοβουλία της Nestlé for Healthier Kids, που αποσκοπεί στο να βοηθήσει 50 εκατ. παιδιά μέχρι το 2030 να ζήσουν με περισσότερη υγεία –σημειώνεται ότι μόνο εντός του 2017 η εταιρεία κυκλοφόρησε περισσότερα από 1.000 νέα προϊόντα που ταιριάζουν στις διατροφικές ανάγκες των παιδιών.

Η παγκόσμια Nestlé δεσμεύεται ως το 2020 να προσθέσει στα προϊόντα της τουλάχιστον 750 εκατ. μερίδες (των 80γρ) λαχανικών, 300 εκατ. μερίδες (των 16γρ) δημητριακών ολικής άλεσης, οσπρίων και ξηρών καρπών και να μειώσει ακόμη περισσότερο τη ζάχαρη κατά 5% (από το 2000 την έχει μειώσει κατά 34%), το αλάτι κατά 10% (αντίστοιχα το έχει μειώσει κατά 20%) και τα κορεσμένα λιπαρά κατά 10%.

σελφ σερβις (T. 484)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION