σελφ σερβις - Coca-Cola: Νέα στρατηγική Total Beverage Company

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Coca-Cola: Νέα στρατηγική Total Beverage Company

14 Ιουνίου 2018 | 11:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Η Coca-Cola, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της υπό τον τίτλο «Total Beverage Company», όπως την παρουσίασε η κ. Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων για καταναλωτές όλων των ηλικιών, επεκτεινόμενη σε νέες κατηγορίες, και ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών της.

Ειδικότερα, μετά τη νέα σειρά Fuzetea, με εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, παρουσιάζει τη σειρά AdeΖ, εγκαινιάζοντας την είσοδό της στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης με θρεπτικές ιδιότητες.

Επίσης, λανσάρει στην Ελλάδα φέτος την πορτοκαλάδα Fanta με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, τη Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό στέβια, τη Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.

Συνδυαστικά, στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία αναλαμβάνει παγκόσμιες δεσμεύσεις για τη διαφύλαξη των υδάτινων πόρων (στην Ελλάδα υλοποιεί εδώ και πολλά χρόνια το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει στην αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε 32 ελληνικά νησιά), την ανακύκλωση ως το 2030 ισάριθμων συσκευασιών με όσες παράγει (οι τελευταίες στοχεύει να προέρχονται από 50% ανακυκλωμένη ύλη) και τη στήριξη των νέων και των γυναικών στον τομέα της απασχόλησης. Εξάλλου, αύξηση 4,5% των καθαρών της εσόδων και ανάπτυξη όγκου πωλήσεων 2,3% το πρώτο τρίμηνο του έτους ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG.

σελφ σερβις (T. 484)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION