σελφ σερβις - Coca-Cola: Νέα στρατηγική Total Beverage Company

Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Coca-Cola: Νέα στρατηγική Total Beverage Company

14 Ιουνίου 2018 | 11:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Η Coca-Cola, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της υπό τον τίτλο «Total Beverage Company», όπως την παρουσίασε η κ. Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων για καταναλωτές όλων των ηλικιών, επεκτεινόμενη σε νέες κατηγορίες, και ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών της.

Ειδικότερα, μετά τη νέα σειρά Fuzetea, με εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, παρουσιάζει τη σειρά AdeΖ, εγκαινιάζοντας την είσοδό της στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης με θρεπτικές ιδιότητες.

Επίσης, λανσάρει στην Ελλάδα φέτος την πορτοκαλάδα Fanta με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, τη Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό στέβια, τη Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.

Συνδυαστικά, στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία αναλαμβάνει παγκόσμιες δεσμεύσεις για τη διαφύλαξη των υδάτινων πόρων (στην Ελλάδα υλοποιεί εδώ και πολλά χρόνια το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει στην αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε 32 ελληνικά νησιά), την ανακύκλωση ως το 2030 ισάριθμων συσκευασιών με όσες παράγει (οι τελευταίες στοχεύει να προέρχονται από 50% ανακυκλωμένη ύλη) και τη στήριξη των νέων και των γυναικών στον τομέα της απασχόλησης. Εξάλλου, αύξηση 4,5% των καθαρών της εσόδων και ανάπτυξη όγκου πωλήσεων 2,3% το πρώτο τρίμηνο του έτους ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG.

σελφ σερβις (T. 484)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ: Συγκρατημένη αισιοδοξία για ανάκαμψη από φέτος

Μετά από χρόνια νάρκη, οι πωλήσεις στην ευρεία κατηγορία των απορρυπαντικών για τα ρούχα δίνεται η εντύπωση πως αρχίζουν να ανακάμπτουν. Τα στοιχεία πωλήσεων του οκταμήνου από την έναρξη του έτους δημιουργούν, αν όχι την αισιοδοξία, τουλάχιστον ελπίδες ότι τα δύσκολα χρόνια έμειναν πίσω. Το «εκλογικά βαρύ» 2019 θα επιβεβαιώσει ή όχι τη σχετική τάση. Πάντως, οι εταιρείες του κλάδου «ανακαλύπτουν» το χαμένο τους ενδιαφέρον για την αυτόνομη διαφημιστική προβολή, μολονότι οι επενδύσεις τους στις προ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION