σελφ σερβις - Νηστίσιμα Προϊόντα: Ισορροπία ή ανάπτυξη τζίρου βασισμένη στις προωθήσεις

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Νηστίσιμα Προϊόντα: Ισορροπία ή ανάπτυξη τζίρου βασισμένη στις προωθήσεις

27 Φεβρουαρίου 2018 | 09:37 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα

Τόσο οι προϊοντικές καινοτομίες στα νηστίσιμα προϊόντα όσο και το ότι θεωρούνται πως προσιδιάζουν σε έναν υγιεινότερο τρόπο ζωής, δημιουργούν αισιοδοξία στα στελέχη του κλάδου, κυρίως από την άποψη της διαμόρφωσης των προϋποθέσεων για τη διεύρυνση της κατανάλωσής τους και πέραν των περιόδων νηστείας. Διότι κατά τα άλλα, αν εξαιρεθεί ως ειδική περίπτωση προϊόντος σε ανάπτυξη η πορεία της αγοράς του ταχινιού (λιγότερο του χαλβά), οι λοιπές αγορές των νηστίσιμων προϊόντων μένουν με τη χαρά ότι η έντονη προωθητική πίεση το 2017 απλώς βοήθησε στην ανάσχεση των πτωτικών τάσεων ή στη μικρή αύξηση του τζίρου.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION