σελφ σερβις - Βιομηχανία καλλυντικών: Σε ισχύ η απαγόρευση των μικροσφαιριδίων

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Βιομηχανία καλλυντικών: Σε ισχύ η απαγόρευση των μικροσφαιριδίων

22 Ιανουαρίου 2018 | 13:54 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Ενέργεια/Περιβάλλον,Νομοθεσία

Από στις αρχές Ιανουαρίου τέθηκε σε ισχύ στη Μ. Βρετανία η απαγόρευση χρήσης των μικροσφαιριδίων, που, όπως τονίσθηκε στη σχετική υπουργική ανακοίνωση, αποτελεί μια πολύ σημαντική κίνηση για τη εξάλειψη αυτών των άκρως επικίνδυνων πλαστικών μικροσωματιδίων.

Η απόφαση θέτει τη χώρα στην πρωτοπορία της προσπάθειας μείωσης της ρύπανσης από πλαστικά. Τα μικροσφαιρίδια χρησιμοποιούνται σε καλλυντικά και προϊόντα καθαρισμού και έχουν ήδη απαγορευτεί σε ΗΠΑ και Καναδά. Προϊόντα καθημερινής χρήσης που έχουν συχνά στη σύνθεσή τους μικροσφαιρίδια είναι μεταξύ άλλων οδοντόκρεμες, όπου διευκολύνουν τον καθαρισμό και τη λεύκανση των δοντιών, απολεπιστικές κρέμες προσώπου και σώματος, αφρόλουτρα κλπ. Η επικινδυνότητά τους έγκειται στο γεγονός ότι, λόγω του μικρού μεγέθους τους, περνούν πολύ εύκολα στην τροφική αλυσίδα. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες προειδοποιούν πως από τη δεκαετία του ’90, οπότε ξεκίνησε η χρήση τους, τα μικροσωματίδια καταλήγουν στους ωκεανούς και η κατάποσή τους από θαλάσσιους οργανισμούς τα οδηγεί ενδεχομένως στο πιάτο μας!

Τον Δεκέμβριο του 2016, η Andrea Leadsom, μέλος του βρετανικού Κοινοβουλίου, τότε γραμματέας περιβάλλοντος, ζήτησε από τους καταναλωτές να μποϋκοτάρουν τα καλλυντικά που περιέχουν μικροσφαιρίδια, έξι μήνες μετά την ανακοίνωση των εταιρειών L’Oreal, P&G και Unilever πως σχεδιάζουν την εξάλειψη των συγκεκριμένων συστατικών από τα προϊόντα τους διεθνώς σε διάστημα 18 μηνών, διαβεβαιώνοντας παράλληλα τους βουλευτές της χώρας πως τα υλικά που θα αντικαταστήσουν δεν θα είναι επιβαρυντικά για το περιβάλλον.

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION