σελφ σερβις - Τέταρτη ολομέλεια «Ελλα-δικά μας»

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Τέταρτη ολομέλεια «Ελλα-δικά μας»

23 Οκτωβρίου 2017 | 10:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Θεσμικά

Η τέταρτη ολομέλεια της πρωτοβουλίας «Ελλα-δικά μας» –της συνεργασίας μεταξύ ελληνικών επιχειρήσεων, που ηγείται των προσπαθειών ανάδειξης της αξίας της ελληνικής παραγωγής για την ανάκαμψη και ανάπτυξη της εγχώριας οικονομίας– πραγματοποιήθηκε στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου στο Βραχάτι Κορινθίας.

Η ολομέλεια συζήτησε το πρόγραμμα ενεργειών και δράσεων της πρωτοβουλίας για την υλοποίηση των στόχων της, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση συνεργειών, τόσο μεταξύ των μελών της όσο και μεταξύ της πρωτοβουλίας «Ελλα-δικά μας» και σημαντικών θεσμών της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς. Επίσης, επιβεβαίωσε την έναρξη των διαδικασιών για τη δημιουργία ενός πλαισίου ανταλλαγής τεχνογνωσίας μεταξύ των μελών, καθώς και της από κοινού αντιμετώπισης των προκλήσεων και της αναζήτησης ευκαιριών.

Την πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας» συναποτελούν σήμερα 31 πιστοποιημένα μέλη-επιχειρήσεις, ιδιοκτήτες ορισμένων από τα πιο ηχηρά ελληνικά brands. Σημειώνεται ότι ακόμα μια εταιρεία, η Camper Gaz-Thermo Gas Pitsos, πιστοποιήθηκε πρόσφατα από την Εurocert, με βάση το «Πρότυπο Απαιτήσεων» που αξιολογεί και αποδίδει στις εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας το σήμα «Ελλα-δικά μας». Πρόκειται για την πρώτη εταιρεία στην κατηγορία της που εντάσσεται στην εν λόγω «κοινότητα» ανεξάρτητων, παραγωγικών επιχειρήσεων ελληνικής ιδιοκτησίας.

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION