σελφ σερβις - L’Oréal Hellas: Επέκταση στο retail, με δικά της καταστήματα!

Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

L’Oréal Hellas: Επέκταση στο retail, με δικά της καταστήματα!

20 Δεκεμβρίου 2016 | 09:17 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Καταστήματα

Η L’Oréal επεκτείνεται στον χώρο του retail, ανοίγοντας καταστήματα ανά την ελληνική επικράτεια. Τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος σχεδιάζεται να γίνουν εντός του πρώτου τριμήνου του 2017.

Τα καταστήματα θα χρησιμοποιούν cutting-edge τεχνολογίες, όπως Digital Signage (Weezago), Cisco Meraki, Purple WiFi, TC Group People Count και Mood Media, ενώ θα διασυνδέονται με το Group L’Oréal μέσω μισθωμένου κυκλώματος και υποδομής vDSL. «To project ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο και υλοποιείται μέσω της συνεργασίας διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας (όπως Marketing, Finance, Sales, Legal, Warehouse/Logistics, καθώς και του ΙΤ).

Οι κυριότερες προκλήσεις που καλούμαστε να διαχειριστούμε αφορούν στο Service Clientele, το Stock Management, το Cash Management και την απομακρυσμένη υποστήριξη των καταστημάτων σε σχέση με τις ΙΤ υποδομές» δήλωσε στο ΝetFAX (Boussias Communications), ο κ. Βασίλης Τσιρώνης, Service & Delivery Manager της L’Oréal Hellas. Η επίδραση αυτής της στρατηγικής απόφασης στη λειτουργία της εταιρείας, αλλά και στην αγορά καλλυντικών θα είναι μεγάλη, καθώς δημιουργείται ένα νέο κανάλι διανομής, με τη L’Oréal να γίνεται πλέον και end-seller, αποκτώντας απευθείας επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή.

Τον Σεπτέμβριο εγκαινιάστηκε στο Παρίσι το πρώτο κατάστημα λιανικής του ομίλου, με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων make-up, καθώς και πρωτοποριακές υπηρεσίες που, με τη συμβολή και της τεχνολογίας, αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία.

σελφ σερβις (T. 467)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Γάλα: Υπό πίεση η αγορά

Ενόσω η ευρεία αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων ανακάμπτει την τελευταία διετία, απομακρυνόμενη σιγά-σιγά από το τέλμα της οικονομικής κρίσης, η αγορά του γάλακτος εξακολουθεί να υποφέρει, εμφανίζοντας συνεχή πτώση πωλήσεων. Κι όμως, τα γάλατα προστιθέμενης αξίας και ειδικών προϊοντικών χαρακτηριστικών, όπως το βιολογικό, το κατσικίσιο και το εναλλακτικό «φυτικό γάλα» ή το γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζουν αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Η οικονομική κρίση και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις αλλάζο...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION