σελφ σερβις - Fairy: Από τη Βιλαρίμπα και το Βιλαμπάχο, μέχρι την αξεπέραστη δύναμη της... σταγόνας!

Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Fairy: Από τη Βιλαρίμπα και το Βιλαμπάχο, μέχρι την αξεπέραστη δύναμη της... σταγόνας!

3 Ιουνίου 2016 | 00:00 Γράφει το Τμήμα Μάρκετινγκ,  Procter & Gamble Hellas Topics: Superbrand,Προϊόντα

Πέρασαν περισσότερα από 25 χρόνια από τότε που έκανε την εμφάνισή του στην Ελλάδα ένα καινούριο υγρό πιάτων. Ήρθε για να αλλάξει για πάντα τα δεδομένα στο πλύσιμο των πιάτων και το κατάφερε. Το όνομά του… Fairy! Λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Αγγλία το 1960, ενώ στην Ελλάδα ήρθε το 1988, κερδίζοντας τις καρδιές των «δύσπιστων» Ελληνίδων.

Κ ανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τα ιστορικά πανηγύρια της Βιλαρίμπα –και την έκφραση «...και στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν», η οποία έχει μείνει στην ιστορία. Ποιος δεν θυμάται, επίσης, το εντυπωσιακό ρεκόρ του Fairy στο ξενοδοχείο Hilton, όπου με ένα μπουκάλι Fairy πλύθηκαν πάνω από 14.000 πιάτα! Σε σύντομο χρονικό διάστημα το Fairy έγινε το Νο 1 υγρό πιάτων για πλύσιμο στο χέρι. Και, φυσικά, δεν έμεινε εκεί. Έβαλε ως στόχο να κατακτήσει και τα πλυντήρια πιάτων, δημιουργώντας το Fairy All in One αρχικά και το Fairy Platinum στη συνέχεια. Για τη σύγχρονη Ελληνίδα τo Fairy είναι αδιαμφισβήτητα ο ιδανικός σύμμαχος στο πλύσιμο των πιάτων, είτε στο χέρι είτε στο πλυντήριο. Βρίσκεται στα περισσότερα ελληνικά σπίτια και πηγαίνει «από γενιά σε γενιά» αποτελώντας απαραίτητο πλέον στοιχείο της κουζίνας. Η «οικογένεια» του Fairy περιλαμβάνει:

  • Fairy
    Ένα μπουκάλι Fairy εξασφαλίζει 2 φορές μεγαλύτερη διάρκεια από το 2ο σε πωλήσεις προϊόν, πετυχαίνοντας την υψηλότερη συγκέντρωση καθαριστικής δύναμης σε κάθε του σταγόνα.
  • Fairy Clean & Care
    2 σε 1 σε καθαριότητα και φροντίδα. Κάθε σταγόνα του Fairy Clean & Care περιέχει μια νέα φόρμουλα που αποτελείται από 3 καθαριστικούς παράγοντες (Τriple Action Cleaning System). Έχει σχεδιαστεί για να εστιάζει κυρίως στα λίπη, αλλά και στα άλλα υπολείμματα φαγητού, παρέχοντας εξαιρετική καθαριστική δράση.
  • Fairy Platinum για πλύσιμο πιάτων στο χέρι
    Είναι 3 φορές καλύτερο στα σκληρά λίπη από το 2ο σε πωλήσεις προϊόν, με μόλις 10 λεπτά μούλιασμα.
  • Fairy Platinum κάψουλες πλυντηρίου
    Αξεπέραστο στο να αφαιρεί τα δύσκολα υπολείμματα φαγητού με την πρώτη.

Οικονομία & αποτελεσματικότητα
Το Fairy, με το πέρασμα των χρόνων, έγινε συνώνυμο της οικονομίας και της αποτελεσματικότητας και αποτελεί πλέον ένα ιστορικό brand με φανατικούς και πιστούς καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Σήμερα που το ζήτημα της οικονομίας είναι περισσότερο επίκαιρο παρά ποτέ, το Fairy αποδεικνύει έμπρακτα ότι η οικονομία ξεκινάει από «μικρά πράγματα», που μπορεί όμως να κάνουν τη διαφορά: Πετυχαίνοντας την υψηλότερη συγκέντρωση καθαριστικής δύναμης σε κάθε του σταγόνα, το Fairy εξασφαλίζει 2 φορές μεγαλύτερη διάρκεια από το2ο σε πωλήσεις προϊόν, έτσι ώστε όλοι όσοι νοιάζονται για την οικονομία να μπορούν να κερδίζουν περισσότερο και τελικά να πιάνουν… τόπο τα χρήματά τους!

Το Fairy με απόλυτο σεβασμό στην ελληνική οικογένεια και τις ανάγκες της, και μέσα από συνεργασίες με κορυφαίους chef, όπως αυτή με την γνωστή και αγαπητή «μαμά» Ντάιαν Κόχυλα, δίνει «μαθήματα οικονομίας», προσφέροντας οικονομικές συνταγές και tips, που αφορούν όχι μόνο στην κουζίνα μας, αλλά στο σύνολο της καθημερινότητάς μας. Με άλλα λόγια, το Fairy απαντά καταφατικά στο ερώτημα «Μπορούμε να κερδίσουμε πολλά θυσιάζοντας λίγα;» και ανατρέπει στην πράξη την άποψη πως «μπορούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα αγοράζοντας το πιο φθηνό».

Επιλογή προϊόντος με σωστά κριτήρια
Κλείνεις τα φώτα όταν δεν χρειάζονται, περπατάς μέχρι τη δουλειά για να μην πάρεις λεωφορείο και, φυσικά, πάντα αγοράζεις τα φτηνότερα προϊόντα στο ράφι… Πώς γίνεται όμως η ημέρα που «μπαίνει» ο μισθός να φαίνεται πάντα τόσο μακριά; Η απάντηση στο ερώτημα που απασχολεί την πλειονότητα των πολιτών δίνεται μέσω της έρευνας. Συγκεκριμένα, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Fairy*, καταγράφηκε ότι παρόλο που το 72% των καταναλωτών αναζητούν φτηνότερα προϊόντα στο σούπερ μάρκετ, παραπάνω από τους μισούς (55%) δηλώνουν ότι δεν βλέπουν το πραγματικό όφελος από αυτή την κίνηση και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα πού τελικά ξοδεύουν τα χρήματά τους. Άρα, τι συμβαίνει;

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν πως παρά το γεγονός ότι κατά ένα τόσο μεγάλο ποσοστό οι ερωτηθέντες δηλώνουν πως αγοράζουν φτηνότερα προϊόντα, κατά ένα εντυπωσιακό ποσοστό (94%) «εξομολογούνται» ότι τα φτηνά προϊόντα συχνά τούς απογοητεύουν, είτε γιατί δεν κάνουν αυτά που υπόσχονται, είτε γιατί δεν διαρκούν όσο θα ήθελαν. Η έρευνα αποκάλυψε ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο: Σε ποσοστό 77% οι καταναλωτές δεν έχουν πειστεί ακόμα ότι η απόδοση των ακριβότερων προϊόντων είναι αντίστοιχα υψηλή. Επίσης, παραπάνω από τους μισούς ερωτηθέντες ξοδεύουν λίγο ή καθόλου χρόνο στο να σκεφτούν τι προϊόντα θα αγοράσουν για τις καθημερινές ανάγκες του σπιτιού, όπως για παράδειγμα το υγρό για το πλύσιμο των πιάτων.

Αυτό δείχνει ότι απλά δεν σκεφτόμαστε πότε ένα προϊόν πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, αγοράζοντας έτσι το φτηνότερο, ακόμα και αν πιθανότατα αυτό θα μας απογοητεύσει αργότερα. Σήμερα που η οικογένεια έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη αξία για την ελληνική κοινωνία, και με το οικογενειακό τραπέζι να αποτελεί ξανά ένα σημείο συγκέντρωσης, που συμβολίζει τη φροντίδα της μαμάς, την επικοινωνία και τη χαρά να μοιράζεσαι με τα αγαπημένα σου πρόσωπα μια συνήθεια όπως αυτή του πλυσίματος των πιάτων με το Fairy γίνεται ακόμη πιο εύκολη. Με την αξεπέραστη καθαριστική του δύναμη, εξοικονομεί χρόνο από μια καθημερινή διαδικασία, ώστε να αφιερωθεί σε αγαπημένα πρόσωπα.

* Η έρευνα έγινε από την Vision Crititcal, για λογαριασμό του Fairy και της P&G. Πραγματοποιήθηκε online, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 4.000 καταναλωτών, από χώρες της ΕΕ.

σελφ σερβις (T. 461)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION