σελφ σερβις - EXCELLENCE: Νέα μεγάλη καμπάνια στην αγορά της βαφής μαλλιών

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

EXCELLENCE: Νέα μεγάλη καμπάνια στην αγορά της βαφής μαλλιών

15 Μαρτίου 2016 | 12:44 Γράφει ο Γιώργος  Κοντάκος Topics: Superbrand

Η Excellence, o leader στις βαφές μαλλιών στην κατηγορία των full-sets, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της αξίας της κατηγορίας προβαίνει στη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια των τελευταίων ετών, με πρωταγωνίστρια την Ελένη Μενεγάκη.

Οι βαφές μαλλιών αποτελούν μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες στην αγορά των καλλυντικών, καταλαμβάνοντας την 3η θέση σε αξία πωλήσεων στο κανάλι της ευρείας διανομής. Τα τελευταία 5 χρόνια μάλιστα, η εν λόγω κατηγορία έχει κατορθώσει να κερδίσει περισσότερες από 200.000 καταναλώτριες, προερχόμενες από την επαγγελματική αγορά και τα κομμωτήρια. Για πρώτη φορά δε το 2014, οι καταναλώτριες που βάφουν τα μαλλιά τους στο σπίτι ξεπερνούν αυτές που επιλέγουν το κομμωτήριο.

Η μεγάλη αυτή ευκαιρία που παρουσιάστηκε στην αγορά γίνεται ορατή και στη δυναμική που εμφανίζουν οι πωλήσεις, με την ανάπτυξη σε Units να ξεπερνά το 30% τα 5 τελευταία χρόνια. Αντίθετα, όμως, από πλευράς αξίας η αγορά παρουσιάζει απώλειες -8.9% σωρευτικά στη διάρκεια των 5 τελευταίων ετών, συμβάλλοντας έτσι στην σημαντική απώλεια αξίας από την κατηγορία. Σε αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε καθοριστικά και η ανάπτυξη των mini kits σε βάρος των full sets, που παραδοσιακά ήταν πιο ακριβά προϊόντα, οδηγώντας σε ραγδαία πτώση της μέσης τιμής από τα 6,9 ευρώ το 2010 στα 4,7 ευρώ στα τέλη του 2015, με αποτέλεσμα η κατηγορία να χάσει σχεδόν το 1/3 της αξίας της σε διάστημα 5 μόλις ετών. Η ανάπτυξη των mini kits ως πιο οικονομική πρόταση, πέραν του ότι έριξε σημαντικά τη μέση τιμή πώλησης, ώθησε και τις καταναλώτριες στην αναζήτηση πιο οικονομικών λύσεων, θέτοντας σε βασική προτεραιότητα την τιμή και σε δευτερεύουσα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των βαφών.

EXCELLENCE Crème: 20 Χρόνια 3πλή προστασία για 3πλά πλούσιο χρώμα

Η Excellence της L’Oréal Paris παραμένει πιστή στο τρίπτυχο της προστασίας που πρώτη λάνσαρε εδώ και 20 χρόνια παγκοσμίως: Η βαφή Excellence της L’Oréal Paris Προστατεύει – Δυναμώνει – Αναδομεί τα μαλλιά κάθε γυναίκας. Η σύνθεσή της είναι ειδικά σχεδιασμένη για να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία βαφής, που προστατεύει τα μαλλιά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας βαφής (προετοιμασία – εφαρμογή – διατήρηση). Παράλληλα, προσφέρει στην αγορά της βαφής μαλλιών μια πλούσια γκάμα αποχρώσεων μέσα από πολλά επιτυχημένα λανσαρίσματα και προσθήκες με βάση τις τελευταίες τάσεις, παραμένοντας στο προσκήνιο και διατηρώντας υψηλή πιστότητα στο γυναικείο κοινό. Με γνώμονα την ανάπτυξη της αξίας για την κατηγορία, καθώς επίσης και την επαφή με το καταναλωτικό κοινό, η Excellence έγινε ευρύτερα γνωστή μέσα από τις μεγαλύτερες καμπάνιες στην αγορά των βαφών μαλλιών τα τελευταία έτη, με τα πιο στοχευμένα concepts:

2012: Η Excellence εστιάζει στα ξανθά μαλλιά, χρώμα που επιθυμούν όλες οι Ελληνίδες με πρωταγωνίστριες, διάσημες Ελληνίδες παρουσιάστριες γνωστές για το χρώμα των μαλλιών τους.

2013: Στο αέρα μια νέα καμπάνια με διάσημες σταρ, αφιερωμένη στο καστανό χρώμα σε γήινες αποχρώσεις, που αποτελεί και τη φυσική βάση για το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελληνίδων.

2014: Στα πλαίσια ανάδειξης του ποιοτικού χρώματος, η Excellence φέρνει στο προσκήνιο τα κόκκινα, που απευθύνονται στο πιο απαιτητικό κοινό της βαφής μαλλιών της αγοράς.

2016: Η Ελένη Μενεγάκη αποκαλύπτει το χρώμα των μαλλιών της!

Η Excellence αντλεί έμπνευση από γυναίκες αναγνωρίσιμες από το χρώμα των μαλλιών τους και δημιουργεί αποχρώσεις που γράφουν ιστορία. Αυτή τη φορά εμπνέεται από το μυθικό ξανθό της Ελληνίδας σταρ, της Ελένης Μενεγάκη, και παρουσιάζει τη νέα απόχρωση Excellence 10.21 – Κατάξανθο Περλέ Σαντρέ. Με αυτή την καμπάνια η L’Oréal Paris δίνει την απάντηση για το πιο πολυσυζητημένο χρώμα μαλλιών, που πολλές Ελληνίδες θέλουν να αποκτήσουν, ενώ παράλληλα αναδεικνύει την ανωτερότητα των full sets, καλώντας όλες τις γυναίκες να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία βαφής στο σπίτι, χτίζοντας έτσι αξία τόσο για τη μάρκα όσο και για την κατηγορία.

Σε ένα ασταθές πολιτικοοικονομικό περιβάλλον, η L’Oréal Paris επιλέγει να επενδύσει σημαντικά στηρίζοντας έμπρακτα τον κλάδο, αλλά και το κανάλι της ευρείας διανομής. Η νέα καμπάνια, που λανσαρίστηκε στα μέσα Φεβρουαρίου, βασίζεται σε ένα πολύ ισχυρό πλάνο υποστήριξης, το οποίο συνδυάζει πολύ δυνατές τηλεοπτικές πιέσεις, παρουσίες σε εκπομπές, ενεργοποίηση PR, digital, πληθώρα περιοδικών, καθώς και σημαντική in store προβολή, η οποία θα δώσει μεγαλύτερη ανάπτυξη στη μάρκα και την αγορά.

* Στοιχεία: Nielsen Database, Total Supermarkets, 2010-2015
IRI Database, Total Supermarkets, 2010-2015, w/o LIDL
TGI Research January 2014 - December 2015

σελφ σερβις (T. 458)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION