σελφ σερβις - Βαφές Μαλλιών: Αυξάνει το μερίδιο των σούπερ μάρκετ στην ομορφιά των μαλλιών

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Βαφές Μαλλιών: Αυξάνει το μερίδιο των σούπερ μάρκετ στην ομορφιά των μαλλιών

1 Απριλίου 2014 | 12:50 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα

Η οικονομική κρίση ευνοεί την αγορά των βαφών για τα μαλλιά από τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η άνοδός της, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στον όγκο πωλήσεων, είναι συνεχής τα τελευταία χρόνια. Το 2013 η αγορά της κατηγορίας έκλεισε με άνοδο 4,5%, σε σύγκριση με το ήδη αγοραστικά τονωμένο 2012, ενώ το 2014 μπήκε δυναμικά, καθώς οι βαφές των μαλλιών εμφάνισαν εκ νέου αύξηση πωλήσεων σε όγκο κατά 15,1% τον Ιανουάριο, συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Η στροφή της αγοράστριας υπηρεσιών κομμωτηρίου, σε ό,τι αφορά τη βαφή των μαλλιών της, στα σχετικά προϊόντα που διατίθενται από τα σούπερ μάρκετ για εφαρμογή από την ίδια στο σπίτι της, αλλά και η ανάγκη πιθανότατα αρκετών καταναλωτριών να αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους μέσα στη γενική δυσθυμία του περιβάλλοντος, φροντίζοντας την εμφάνισή τους περισσότερο, συνεχίζει να ευνοεί την κατηγορία των βαφών μαλλιών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της κυρίας Νίκης Πρέσσα, Worldpanel Director της TNS ICAP. Όπως επισημαίνει, άλλωστε, η ενίσχυση της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων είναι ορατή κυρίως από άποψη όγκου (πακέτων) και λιγότερο από άποψη αξίας, καθώς οι αγοράστριες και οι αγοραστές προτιμούν και επιλέγουν τις πιο οικονομικές λύσεις.

«Η κατηγορία των βαφών για τα μαλλιά ενισχύεται κυρίως από την πιο έντονη χρήση τους. Έτσι, παρατηρούμε ότι τα πακέτα που αγόρασε η μέση αγοράστρια το 2013 ήταν σημαντικά περισσότερα απ’ ότι το 2012. Αυτό», όπως εξηγεί, «πιθανώς συμβαίνει διότι οι χρήστριες που μπήκαν στη λογική της αγοράς των βαφών τους από το σούπερ μάρκετ το 2012, οπότε δόθηκε σημαντική ώθηση στη διείσδυση των προϊόντων της κατηγορίας τη χρονιά αυτή, εξοικειώθηκαν, στο μεταξύ, πιο πολύ με τη διαδικασία της βαφής στο σπίτι και μένουν πιστές σε αυτή τη συνήθεια».

Από την πλευρά του ο κ. Θάνος Τσαβαλιάς, Brand Manager-Hair Color Henkel Beauty Care της Henkel Hellas ABEE, επισημαίνει ότι «η κατηγορία των βαφών, που διατίθενται από τα σούπερ μάρκετ, είναι μεταξύ των προϊοντικών κατηγοριών που παρουσιάζουν συνεχώς καινοτομίες». Οι καινοτομίες αυτές αφορούν είτε στη φόρμουλα του προϊόντος –για παράδειγμα, τη μοναδικότητα των συστατικών του– είτε τον τρόπο της χρήσης του (αν πρόκειται για set ή semi set) ή ακόμα και τον τρόπο εφαρμογής του (αν, δηλαδή πρόκειται για βαφή σε κρέμα, σε μορφή αφρού κλπ), με στόχο πάντα να τονώνουν το ενδιαφέρον της καταναλώτριας.

Οι καταναλώτριες παλιότερα εξέφραζαν αγοραστικά μεγάλη πιστότητα στην επιλογή της βαφής τους. Σήμερα πλέον φαίνεται ότι στρέφονται σε οικονομικότερες επιλογές, ωστόσο επιζητούν, ταυτόχρονα, την εγγυημένη ποιότητα των επώνυμων προϊόντων. Η στροφή αυτή της ζήτησης έχει ωθήσει στην ανάπτυξη της υποκατηγορίας των semi sets βαφών, που συνδυάζουν ταυτόχρονα την αξιόπιστη και επώνυμη λύση, σε τιμή χαμηλότερη. Οι εταιρείες του τομέα, στο πλαίσιο των προσπαθειών τους να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους το 2013, προχώρησαν σε έντονα πλάνα προώθησης, με αποτέλεσμα η αγορά στο κανάλι των σούπερ μάρκετ να κλείσει αρνητικά σε αξία πωλήσεων ως προς το 2012 κατά -4,2%, αλλά θετικά σε όγκο κατά 4,7% (πηγή: IRI Infoscan data 2013). Αν και οι καταναλώτριες προσελκύονται από τις χαμηλές τιμές και ότι ο ανταγωνισμός οδήγησε σε πτώση σε αξία πωλήσεων την κατηγορία το 2013, φαίνεται πως φέτος εκδηλώνεται μια τάση «διόρθωσης», καθώς τον Ιανουάριο υπήρξε μια άνοδος και σε ό,τι αφορά την αξία πωλήσεων κατά 3,4%.

Κανάλι διανομής ανάλογα με το είδος βαφής
Αξίζει να δούμε, όμως, τη σχέση είδους βαφής-καναλιού διανομής που εκφράζονται στις σχετικές επιλογές των καταναλωτριών, όπως τις καταγράφει ο κ. Τσαβαλιάς. Από άποψη εφαρμογής ή χρήσης της βαφής για τα μαλλιά, όλο και περισσότερες καταναλώτριες επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ, τα οποία κυρίως διαθέτουν βαφές σε μορφή σετ (με μύτη απλικατέρ, που διευκολύνει την εφαρμογή και την ακρίβεια στο αποτέλεσμα) και σε μορφή semi set (δηλαδή, προϊόντα που προσφέρουν τη βαφή και το οξειδωτικό, αλλά η εφαρμογή απαιτεί μπολ και πινέλο).

Τα καταστήματα καλλυντικών τα επισκέπτονται κυρίως καταναλώτριες με εμπειρία στη βαφή των μαλλιών, οι οποίες κατά πλειονότητα επιλέγουν τις βαφές σε σωληνάριο, πράγμα που τους επιτρέπει να αναμιγνύουν διαφορετικές αποχρώσεις βαφών, ώστε να δημιουργούν τις δικές τους μοναδικές αποχρώσεις. Υπάρχει, όμως, ακόμα ένα κανάλι διανομής, αυτό των φαρμακείων, το οποίο εμφανίζει σημαντική ανάπτυξη στα προϊόντα καλλυντικών και ιδιαίτερα στις βαφές για τα μαλλιά. Εκεί οδηγούνται οι καταναλώτριες που υποφέρουν από δερματικές ευαισθησίες ή προβλήματα στο τριχωτό της κεφαλής, για να ζητήσουν τη συμβουλή του φαρμακοποιού που εμπιστεύονται, όπως και καταναλώτριες που αναζητούν βαφές οι οποίες έχουν πιο ήπια εφαρμογή για το δέρμα (για παράδειγμα, δεν περιέχουν αμμωνία).

Προς εξαφάνιση οι PL βαφές μαλλιών
Είναι αξιοσημείωτο το ότι, αντίθετα προς τη γενική τάση ανόδου της ζήτησης των προϊόντων private label, οι καταναλώτριες των προϊόντων της κατηγορίας των βαφών για τα μαλλιά εξακολουθούν να προτιμούν τις επώνυμες μάρκετ. Έτσι, το ήδη μικρό μερίδιο των βαφών ιδιωτικής ετικέτας συρρικνώθηκε ακόμη περισσότερο και μάλιστα ταχύτατα. Συγκεκριμένα, το 2013 η μείωσή του τόσο σε όγκο όσο και σε αξία πωλήσεων ξεπέρασε το 65%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά! Μάλιστα, η σχετική τάση συνεχίζεται και φέτος, έτσι ώστε οι βαφές ιδιωτικής ετικέτας τείνουν να εξαφανισθούν από το ράφι. Το γεγονός αυτό οφείλεται, πέρα από την εμπιστοσύνη που αισθάνονται οι καταναλώτριες στην ποιότητα των επώνυμων προϊόντων, στο ότι η «μάχη» των τιμών και οι έντονες προωθητικές ενέργειες στις οποίες προέβη το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, έκανε εντέλει τις βαφές ιδιωτικής ετικέτας μη ανταγωνιστικές.

Βαφές: Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. τεμάχια)
2012 2013 Ιανουάριος 2013 Ιανουάριος 2014 Διαφορά
Ιδιωτική ετικέτα 37 12,9 1,8 0,6 -68,8%
Βαφές συνολικά 3.843,1 4.014,7 214,6 246,9 15,1%
Πηγή IRI
Βαφές: Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
2012 2013 Ιανουάριος 2013 Ιανουάριος 2014 Διαφορά
Ιδιωτική ετικέτα 143 49,6 7,2 2,1 -70,4%
Βαφές συνολικά 22.450,6 21.465,2 1.288,9 1.333,3 3,4%
Πηγή IRI

Η στροφή της αγοράστριας υπηρεσιών κομμωτηρίου, σε ό,τι αφορά τη βαφή των μαλλιών της, στα σχετικά προϊόντα που διατίθενται από τα σούπερ μάρκετ για εφαρμογή από την ίδια στο σπίτι της, αλλά και η ανάγκη πιθανότατα αρκετών καταναλωτριών να αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους μέσα στη γενική δυσθυμία του περιβάλλοντος, φροντίζοντας την εμφάνισή τους περισσότερο, συνεχίζει να ευνοεί την κατηγορία των βαφών μαλλιών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της κυρίας Νίκης Πρέσσα, Worldpanel Director της TNS ICAP. Όπως επισημαίνει, άλλωστε, η ενίσχυση της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων είναι ορατή κυρίως από άποψη όγκου (πακέτων) και λιγότερο από άποψη αξίας, καθώς οι αγοράστριες και οι αγοραστές προτιμούν και επιλέγουν τις πιο οικονομικές λύσεις.

«Η κατηγορία των βαφών για τα μαλλιά ενισχύεται κυρίως από την πιο έντονη χρήση τους. Έτσι, παρατηρούμε ότι τα πακέτα που αγόρασε η μέση αγοράστρια το 2013 ήταν σημαντικά περισσότερα απ’ ότι το 2012. Αυτό», όπως εξηγεί, «πιθανώς συμβαίνει διότι οι χρήστριες που μπήκαν στη λογική της αγοράς των βαφών τους από το σούπερ μάρκετ το 2012, οπότε δόθηκε σημαντική ώθηση στη διείσδυση των προϊόντων της κατηγορίας τη χρονιά αυτή, εξοικειώθηκαν, στο μεταξύ, πιο πολύ με τη διαδικασία της βαφής στο σπίτι και μένουν πιστές σε αυτή τη συνήθεια».

Από την πλευρά του ο κ. Θάνος Τσαβαλιάς, Brand Manager-Hair Color Henkel Beauty Care της Henkel Hellas ABEE, επισημαίνει ότι «η κατηγορία των βαφών, που διατίθενται από τα σούπερ μάρκετ, είναι μεταξύ των προϊοντικών κατηγοριών που παρουσιάζουν συνεχώς καινοτομίες». Οι καινοτομίες αυτές αφορούν είτε στη φόρμουλα του προϊόντος –για παράδειγμα, τη μοναδικότητα των συστατικών του– είτε τον τρόπο της χρήσης του (αν πρόκειται για set ή semi set) ή ακόμα και τον τρόπο εφαρμογής του (αν, δηλαδή πρόκειται για βαφή σε κρέμα, σε μορφή αφρού κλπ), με στόχο πάντα να τονώνουν το ενδιαφέρον της καταναλώτριας.

Οι καταναλώτριες παλιότερα εξέφραζαν αγοραστικά μεγάλη πιστότητα στην επιλογή της βαφής τους. Σήμερα πλέον φαίνεται ότι στρέφονται σε οικονομικότερες επιλογές, ωστόσο επιζητούν, ταυτόχρονα, την εγγυημένη ποιότητα των επώνυμων προϊόντων. Η στροφή αυτή της ζήτησης έχει ωθήσει στην ανάπτυξη της υποκατηγορίας των semi sets βαφών, που συνδυάζουν ταυτόχρονα την αξιόπιστη και επώνυμη λύση, σε τιμή χαμηλότερη. Οι εταιρείες του τομέα, στο πλαίσιο των προσπαθειών τους να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους το 2013, προχώρησαν σε έντονα πλάνα προώθησης, με αποτέλεσμα η αγορά στο κανάλι των σούπερ μάρκετ να κλείσει αρνητικά σε αξία πωλήσεων ως προς το 2012 κατά -4,2%, αλλά θετικά σε όγκο κατά 4,7% (πηγή: IRI Infoscan data 2013). Αν και οι καταναλώτριες προσελκύονται από τις χαμηλές τιμές και ότι ο ανταγωνισμός οδήγησε σε πτώση σε αξία πωλήσεων την κατηγορία το 2013, φαίνεται πως φέτος εκδηλώνεται μια τάση «διόρθωσης», καθώς τον Ιανουάριο υπήρξε μια άνοδος και σε ό,τι αφορά την αξία πωλήσεων κατά 3,4%.

Κανάλι διανομής ανάλογα με το είδος βαφής
Αξίζει να δούμε, όμως, τη σχέση είδους βαφής-καναλιού διανομής που εκφράζονται στις σχετικές επιλογές των καταναλωτριών, όπως τις καταγράφει ο κ. Τσαβαλιάς. Από άποψη εφαρμογής ή χρήσης της βαφής για τα μαλλιά, όλο και περισσότερες καταναλώτριες επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ, τα οποία κυρίως διαθέτουν βαφές σε μορφή σετ (με μύτη απλικατέρ, που διευκολύνει την εφαρμογή και την ακρίβεια στο αποτέλεσμα) και σε μορφή semi set (δηλαδή, προϊόντα που προσφέρουν τη βαφή και το οξειδωτικό, αλλά η εφαρμογή απαιτεί μπολ και πινέλο).

Τα καταστήματα καλλυντικών τα επισκέπτονται κυρίως καταναλώτριες με εμπειρία στη βαφή των μαλλιών, οι οποίες κατά πλειονότητα επιλέγουν τις βαφές σε σωληνάριο, πράγμα που τους επιτρέπει να αναμιγνύουν διαφορετικές αποχρώσεις βαφών, ώστε να δημιουργούν τις δικές τους μοναδικές αποχρώσεις. Υπάρχει, όμως, ακόμα ένα κανάλι διανομής, αυτό των φαρμακείων, το οποίο εμφανίζει σημαντική ανάπτυξη στα προϊόντα καλλυντικών και ιδιαίτερα στις βαφές για τα μαλλιά. Εκεί οδηγούνται οι καταναλώτριες που υποφέρουν από δερματικές ευαισθησίες ή προβλήματα στο τριχωτό της κεφαλής, για να ζητήσουν τη συμβουλή του φαρμακοποιού που εμπιστεύονται, όπως και καταναλώτριες που αναζητούν βαφές οι οποίες έχουν πιο ήπια εφαρμογή για το δέρμα (για παράδειγμα, δεν περιέχουν αμμωνία).

Προς εξαφάνιση οι PL βαφές μαλλιών
Είναι αξιοσημείωτο το ότι, αντίθετα προς τη γενική τάση ανόδου της ζήτησης των προϊόντων private label, οι καταναλώτριες των προϊόντων της κατηγορίας των βαφών για τα μαλλιά εξακολουθούν να προτιμούν τις επώνυμες μάρκετ. Έτσι, το ήδη μικρό μερίδιο των βαφών ιδιωτικής ετικέτας συρρικνώθηκε ακόμη περισσότερο και μάλιστα ταχύτατα. Συγκεκριμένα, το 2013 η μείωσή του τόσο σε όγκο όσο και σε αξία πωλήσεων ξεπέρασε το 65%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά! Μάλιστα, η σχετική τάση συνεχίζεται και φέτος, έτσι ώστε οι βαφές ιδιωτικής ετικέτας τείνουν να εξαφανισθούν από το ράφι. Το γεγονός αυτό οφείλεται, πέρα από την εμπιστοσύνη που αισθάνονται οι καταναλώτριες στην ποιότητα των επώνυμων προϊόντων, στο ότι η «μάχη» των τιμών και οι έντονες προωθητικές ενέργειες στις οποίες προέβη το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, έκανε εντέλει τις βαφές ιδιωτικής ετικέτας μη ανταγωνιστικές.

Βαφές: Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. τεμάχια)
2012 2013 Ιανουάριος 2013 Ιανουάριος 2014 Διαφορά
Ιδιωτική ετικέτα 37 12,9 1,8 0,6 -68,8%
Βαφές συνολικά 3.843,1 4.014,7 214,6 246,9 15,1%
Πηγή IRI
Βαφές: Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
2012 2013 Ιανουάριος 2013 Ιανουάριος 2014 Διαφορά
Ιδιωτική ετικέτα 143 49,6 7,2 2,1 -70,4%
Βαφές συνολικά 22.450,6 21.465,2 1.288,9 1.333,3 3,4%
Πηγή IRI

Νέες προϊοντικές προτάσεις
Οι εταιρείες του τομέα επενδύουν διαρκώς σε καινοτομίες, οι οποίες καταφέρνουν να ικανοποιούν ακόμα πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των καταναλωτριών για ποιοτικές και μοδάτες βαφές των μαλλιών τους. Αυτό εκφράζεται είτε με την εισαγωγή «προϊοντικών νέων» στις υπάρχουσες σειρές των brands είτε με το λανσάρισμα καινούργιων προϊόντων. Μια από τις τάσεις, στο πλαίσιο της οποίας κινείται σήμερα η αγορά και ξεδιπλώνουν τις πρωτοβουλίες τους οι μεγάλες εταιρείες του τομέα είναι οι μόνιμες βαφές μαλλιών χωρίς αμμωνία, οι οποίες είναι εμπλουτισμένες με περιποιητικά συστατικά, όπως τα έλαια. Οι βαφές χωρίς αμμωνία με έλαια ή φυτικά συστατικά στη σύνθεσή τους θεωρούνται περισσότερο φιλικές στο τριχωτό της κεφαλής, περιποιούνται την τρίχα υποσχόμενες έντονο χρώμα μεγάλης διάρκειας, όπως και ικανοποιητική κάλυψη στα λευκά μαλλιά.

Η Garnier έχει λανσάρει τη νέα βαφή Olia, με βάση το έλαιο και με καινοτομίες στη μεταφορά των χρωστικών, υποσχόμενη ταυτόχρονα ότι το συγκεκριμένο προϊόν «παρέχει μέγιστη απόδοση χρώματος» και «βελτιώνει ορατά την ποιότητα των μαλλιών, σε σχέση με την κατάστασή τους πριν την εφαρμογή». Η L’ Oreal παρουσίασε από την πλευρά της τη νέα σύνθεση της βαφής μαλλιών Casting Crème Gloss, με βασιλικό πολτό και χωρίς αμμωνία, που υπόσχεται την «ιδανική κάλυψη των λευκών μαλλιών και ιριδίζουσα λάμψη». Όλα αυτά, φυσικά, διατίθενται με προσφορές και σε χαμηλές τιμές, στο πλαίσιο της «μάχης των χρωμάτων» στα ράφια των σούπερ μάρκετ…

Η Schwarzkopf (Henkel) παρουσίασε τη νέα Palette Permanent Natural Colors, μια καινοτόμο μόνιμη κρέμα-βαφή, με λιγότερη αμμωνία, που είναι «εμπλουτισμένη με φυσικό θαλάσσιο κολλαγόνο, για περιποιημένα και υγιή μαλλιά», και υπόσχεται 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών. Παράλληλα, σε συνεργασία με τη Rilken, εταιρεία που ανήκει στον ίδιο όμιλο, παρουσίασε τη Silken Color-κρέμα βαφή με Care Oil Developer. Πρόκειται για μια μόνιμη κρέμα βαφής σε μορφή σετ, που περιέχει «εκλεκτά έλαια Marula» –εκχυλίσματα που προέρχονται από την ψίχα του καρπού του ομώνυμου δέντρου «και είναι γνωστά από την αρχαιότητα για τις εξαιρετικές ιδιότητές τους, εφόσον είναι πλούσια σε μέταλλα, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες Ε & C και αντιοξειδωτικά».

Αξιόλογη παρουσία στην αγορά έχει με τις βαφές της και η ελληνική εταιρεία Farcom, η οποία διαθέτει PL και επώνυμα προϊόντα. Στη γκάμα των βαφών που διανέμονται μέσω του καναλιού των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνονται οι 18 αποχρώσεις της FARCOM HD COLOR, της μόνιμης βαφής μαλλιών, με αμινοξέα κερατίνης και υψηλής πυκνότητας χρωστικές. Η συνεργασία παράγει ικανοποίηση «Σκοπός και των δύο πλευρών», σημειώνει ο κ. Τσαβαλιάς, «πρέπει να είναι η βελτίωση της ικανοποίησης της καταναλώτριας από τη χρήση των προϊόντων που αγόρασε, καθώς και από το σημείο αγοράς. Η υλοποίηση θεματικών ενεργειών στα καταστήματα, στο πλαίσιο της συνεργασίας της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου, σε συνδυασμό με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (digital), είναι τα στοιχεία που μπορούν να μεγιστοποιούν τις πωλήσεις. Ήδη σε αυτό το δρόμο έχουν μπει αρκετοί λιανέμποροι σε συνεργασία με τη βιομηχανία και τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά».

Οι συνεχείς προωθητικές ενέργειες είναι μια πραγματικότητα, όμως, δημιουργεί ορισμένα προβλήματα σε ό,τι αφορά στην αξία των πωλήσεων, που κανείς δεν μπορεί να αγνοεί. Γι’ αυτό οι εκπρόσωποι των προμηθευτριών εταιριών τονίζουν πως πρέπει να γίνονται με μέτρο. Αποτελεσματικές ενέργειες αποδεικνύεται πως είναι αυτές που προσφέρουν πρόσθετη αξία στον καταναλωτή, ευνοώντας σε αρκετές περιπτώσεις τη δημιουργία συναισθηματικού δεσμού με τα προϊόντα ή αυτές που δίνουν τη δυνατότητα στην καταναλώτρια να ζήσει μια ξεχωριστή εμπειρία μέσω του brand ή και να συμμετάσχει στην ενίσχυση μιας κοινωνικής πρωτοβουλίας, αισθανόμενη ότι έτσι επιδεικνύεται και η δική της κοινωνική ευθύνη. Όταν τέτοιες ενέργειες συνδυάζονται με τις προσφορές, η ανταπόκριση των καταναλωτριών είναι μεγάλη. Κατ’ αυτό τον τρόπο η ικανοποίηση μοιράζεται, ταυτόχρονα, μεταξύ καταναλωτριών, προμηθευτών και λιανεμπορίου.

Εν δυνάμει κίνδυνος προοπτικής στασιμότητας
Η αγορά του σούπερ μάρκετ στις βαφές για τα μαλλιά δεν ακολουθεί την πτωτική τάση σε αξία που παρουσιάζουν άλλες προϊοντικές κατηγορίες, ενώ είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι αναπτύσσεται σημαντικά σε όγκο τα τελευταία χρόνια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλο και περισσότερες καταναλώτριες καταφεύγουν στο κανάλι των σούπερ μάρκετ για την αγορά των βαφών για τα μαλλιά τους, αλλά και στο ότι αυτό τροφοδοτείται ως τάση περαιτέρω από τα ισχυρά προωθητικά πλάνα των εταιρειών, με ενέργειες του τύπου «1+1 δώρο», που οργανώνονται στο πλαίσιο της υπεράσπισης των μεριδίων τους.

«Για φέτος πιστεύουμε ότι από το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα ξεκινήσει η σταδιακή μείωση των μεγάλων προσφορών, καθώς η εκτεταμένη διάρκειά τους δυσκολεύει την επιβίωση των εταιρειών και οδηγεί στη συρρίκνωση της αγοράς», σημειώνει ο κ. Τσαβαλιάς. Δεδομένης μιας σχετικής σταθερότητας σε ό,τι αφορά τη διείσδυση της κατηγορίας στη διάρκεια του 2013, η κυρία Πρέσσα επισημαίνει έναν «εν δυνάμει» κίνδυνο προοπτικής στασιμότητας.

σελφ σερβις (T. 437)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION