σελφ σερβις - «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2014»: Μια γιορτή αφιερωμένη στους πρωταγωνιστές της χρονιάς

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

«Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2014»: Μια γιορτή αφιερωμένη στους πρωταγωνιστές της χρονιάς

18 Φεβρουαρίου 2014 | 13:02 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Βιομηχανία,Εκδηλώσεις,Φεστιβάλ/Βραβεία

Πάνω από 150 στελέχη-μέλη των ομάδων που πανηγύρισαν τη βράβευση των προϊόντων τους, έδωσαν τον παλμό στην τελετή απονομής των βραβείων του θεσμού «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2014», που διοργάνωσαν για 6η χρονιά η Award Greece και η Boussias Communications. Οι εκπρόσωποι των εταιρειών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, ευχαρίστησαν τις ομάδες τους και υποσχέθηκαν σταθερή προσήλωση στην καινοτομία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και μίλησε ο Λεωνίδας Βρεττάκος, Chief Operating Officer Greece της AB Βασιλόπουλος. Αναγνωρίζοντας την αξία της επένδυσης στην καινοτομία, αλλά και τη δύναμη που πρέπει να έχουν κυρίως οι άνθρωποι του marketing σε ένα απαιτητικότατο επιχειρηματικό περιβάλλον, αναφέρθηκε στη λάθος -αλλά κατ’ ανάγκη- χρησιμοποιούμενη πρακτική των προωθητικών ενεργειών, που έχουν μετατραπεί στο βασικό εργαλείο πώλησης –με ευθύνη, όπως είπε, και των προμηθευτών αλλά και των σούπερ μάρκετ. Όπως αποκάλυψε μάλιστα, από την άνοιξη η AB Βασιλόπουλος θα αλλάξει στρατηγική στον τομέα των προωθητικών ενεργειών, επενδύοντας σε ουσιαστικές πρακτικές marketing. Ο θεσμός «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» είναι διεθνής και επιβραβεύει κάθε χρόνο την καινοτομία των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Ξεκίνησε πριν 26 χρόνια στη Γαλλία και σήμερα αποτελεί στρατηγικό μέρος του επικοινωνιακού σχεδιασμού των μεγαλύτερων εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων σε δεκάδες χώρες ανά την Ευρώπη, αλλά και διεθνώς.

Μεγάλο μέρος της αξίας του οφείλεται στο γεγονός ότι τα προϊόντα επιλέγουν οι ίδιοι οι καταναλωτές. Αυτό το στοιχείο, που είναι και βασικό αναταγωνιστικό πλεονέκτημα των προϊόντων που ξεχωρίζουν, αναδεικνύεται και με τη χρήση του σχετικού λογότυπου: Τα brands που αναδεικνύονται «Προϊόντα της Χρονιάς» στην κατηγορία τους, αποκτούν το δικαίωμα χρήσης του λογοτύπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» για όλο το χρόνο, σε κάθε τους επικοινωνιακή ενέργεια, αλλά και στις συσκευασίες τους. Η χρήση του λογοτύπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει καταλυτικά σε μια σειρά από οφέλη, όπως αύξηση πωλήσεων (από 13% έως 40%, σύμφωνα με την IRI UK, ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος), αλλά και αύξηση του ποσοστού επιτυχίας ενός λανσαρίσματος.

Τα γενικά αποτελέσματα της έρευνας αγοράς για φέτος, παρουσίασε τη βραδιά της βράβευσης η κα Δέσποινα Δεδεμάδη, Senior Account Executive της TNS ICAP, ενώ για τα σημαντικά στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις των Προϊόντων της Χρονιάς, όπως προκύπτουν από τη σχετική έρευνα της IRI, μίλησε ο κ. Παύλος Λαουτάρης, Account Μanager της IRI.

TNS ICAP: Ανοιχτοί οι νέοι στην καινοτομία
Η TNS ICAP ανέλαβε τη διεξαγωγή της έρευνας «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» στην Ελλάδα για το 2014, για 6η φορά. Οι στόχοι της έρευνας ήταν αφ’ ενός να αναδειχθούν τα πιο καινοτόμα προϊόντα που έχουν λανσαριστεί πρόσφατα και αφ’ ετέρου να διερευνήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην καινοτομία συνολικά, αλλά και ανά προϊοντική κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, διαφαίνεται ότι το 29% των Ελλήνων καταναλωτών είναι ανοιχτοί στην καινοτομία και κυρίως οι νεότερες ηλικίες.

Όσοι είναι ανοιχτοί στην καινοτομία δίνουν λιγότερη σημασία στο «value for money» από τους υπόλοιπους. Στην πλειοψηφία (81%) αρέσει να δοκιμάζει νέα προϊόντα, αν και το 65% θεωρεί ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε νέα και υπάρχοντα προϊόντα. Ταυτόχρονα το 32% θεωρεί ότι δεν υπάρχουν αρκετά νέα προϊόντα, ενώ το 91% δηλώνει ότι διατίθεται να αγοράσει ένα νέο προϊόν αν και εφόσον η τιμή του είναι προσιτή. Τέλος, οι μισοί είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για νέα προϊόντα από τα οποία έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Η εκλογή για το «Προϊόν της Χρονιάς» ανά κατηγορία βασίστηκε σε δείκτες ελκυστικότητας και ικανοποίησης των προϊόντων. Αναφορικά με την ικανοποίηση χρήσης προϊόντος, οι ερωτώμενοι απάντησαν και για τους λόγους ικανοποίησης/μη ικανοποίησης από το καθένα/κατηγορία.

Προϊόν της Χρονιάς 2014 - Νικητές
Προϊόν Κατηγορία Εταιρεία
Dove Deeply Nourishing Aφρόλουτρα Ελαΐς-Unilever Hellas
Χλωρίνη Klinex Ultra Protection 2LT Καθαριστικά για το σπίτι Ελαΐς-Unilever Hellas
Nestea Πράσινο Τσάι Ροδάκινο Μη αλκοολούχα ποτά SA Coca Cola Services NY
ΔΕΛΤΑ Smart Γιαούρτια Προϊόντα παιδικής διατροφής ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα
Pantene PRO-V Σειρά Δύναμη & Λάμψη Προϊόντα περιποίησης μαλλιών Procter & Gamble
Πτι-Μπερ Αλλατίνη με γεύση σοκολάτα Σνακ ELBISCO
Amita Πορτοκάλι-Μήλο-Καρότο 100% Φυσικός Χυμός Dream Cap + Amita Motion Dream Cup Χυμοί Coca Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως

IRΙ: Οι αγορές σε πτώση, τα «Προϊόντα της Χρονιάς 2013» σε άνοδο
To 2013 η γενικότερη πορεία των FMCG στο κανάλια διανομής των σούπερ μάρκετ και των υπέρ μάρκετ ήταν φθίνουσα σε αξία 3,6%, ενώ ειδικότερα οι κατηγορίες στις οποίες ανήκαν τα brands που συμμετείχαν στο θεσμό «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2013» παρουσίασαν πτώση 3,5%. Αυτό όμως δεν επηρέασε τα βραβευμένα brands ως «Προϊόν της Χρονιάς», αφού αυτά σημείωσαν αύξηση πωλήσεων σε αξία 10,8%. Πιο συγκεκριμένα, η κατηγορία Health & Beauty σημείωσε το 2013 πτώση 7% σε σχέση με το 2012, ωστόσο το μερίδιο των βραβευθέντων ως «Προϊόν της Χρονιάς» σε αξία, αυξήθηκε από 11,8% σε 12,6%. Στην κατηγορία Household αντίστοιχα, η πτώση της αγοράς στις οποίες απευθύνονταν τα βραβευμένα brands ήταν 4,4%, ωστόσο τα τελευταία είδαν τα μερίδιά τους να αυξάνονται από 3,5% το 2012 σε 6,3% το 2013, πάντα σε αξία. Στην κατηγορία Food & Beverage και στα segments που διαγωνίστηκαν τα συμμετέχοντα brands, το 2012 η πτώση έφτασε το 2,9%, ωστόσο τα μερίδια αγοράς των διακριθέντων brands ως «Προϊόν της Χρονιάς 2013», αυξήθηκαν από 15% το 2012 σε 16,6% το 2013.

Χορηγοί Επικοινωνίας
Το θεσμό στηρίζουν με την ιδιότητα των Χορηγών Επικοινωνίας, τα περιοδικά σέλφ σέρβις και Marketing Week, το Daily Fax και η 24 Μedia.

σελφ σερβις (T. 436)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION