σελφ σερβις - Sign your own success story: Η επιτυχία του Syoss υπογράφεται με τη γέννηση του ονόματός του

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Sign your own success story: Η επιτυχία του Syoss υπογράφεται με τη γέννηση του ονόματός του

27 Αυγούστου 2013 | 11:31 Γράφει η Ιωάννα  Α. Κουρνούτη Topics: Superbrand

Το 2009 και ενώ η αγορά της περιποίησης μαλλιών είναι θετική, η εταιρεία αναζητά νέα προϊόντα που θα καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι ζητούν ποιότητα αλλά και καλή τιμή. Με την πολύ καλή πορεία της εταιρείας στη συνολική κατηγορία των μαλλιών (βαφές, περιποίηση και styling) και τη μακρόχρονη εμπειρία της στο χώρο, ήταν η ώρα για ένα λανσάρισμα, που θα έκανε την ανατροπή στην αγορά.

Τον Δεκέμβριο του 2009 λανσάρεται στην ελληνική αγορά το Syoss, μια πλήρης σειρά περιποίησης μαλλιών επαγγελματικού επιπέδου, με φόρμουλες υψηλής απόδοσης, που δημιουργήθηκε και δοκιμάστηκε από κομμωτές. Είναι η πρώτη φορά που οι καταναλωτές μπορούν να βρουν την ποιότητα του κομμωτηρίου στα καταστήματα λιανικής, και μάλιστα σε προσιτή τιμή, που πλέον αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόφαση αγοράς.

Η καινοτομία

Το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης μαλλιών περιελάμβανε 4 τύπους προϊόντων για να καλύψει βασικές ανάγκες: «για βαμμένα μαλλιά», «για επανόρθωση», «για λάμψη», «για όγκο», και συνολικά 11 κωδικούς (σαμπουάν, μαλακτικές κρέμες και μάσκες). Το καινοτομικό στοιχείο των προϊόντων αυτών δεν ήταν μόνο οι φόρμουλες, αλλά και το μέγεθός τους, με τα σαμπουάν να προσφέρονται στα 750ml.

Την επαγγελματική τους εμφάνιση τόνιζε ακόμη περισσότερο το μαύρο χρώμα τους, που τα έκανε να ξεχωρίζουν στο ράφι. Η δε τιμή τους ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστική για την ποιότητά τους αλλά και την μεγάλη τους συσκευασία. Και επειδή η πορεία του Syoss στην κατηγορία περιποίησης μαλλιών ήταν πολύ ελπιδοφόρα, τον Σεπτέμβριο του 2010 κάνει την εμφάνισή του και το Syoss styling.

Το concept ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό της περιποίησης μαλλιών –η επαγγελματική ποιότητα σε προσιτή τιμή! Οι συσκευασίες ήταν μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες της αγοράς, με τα hairsprays να προσφέρονται στα 400ml, με επαγγελματική εμφάνιση αλλά και προσιτή τιμή. Το κωδικολόγιο καλύπτει τις βασικές ανάγκες του styling: «για δυνατό κράτημα», «για όγκο», «για λάμψη», «κατά της υγρασίας», «για μπούκλες». Συνολικά λανσάρονται 11 κωδικοί.

Η επέκταση και στις βαφές

Για να γίνει το Syoss το Mega Brand, όπως το οραματιζόταν η εταιρεία και όπως έδειχνε η μέχρι τότε επιτυχημένη πορεία των 2 λανσαρισμάτων, έπρεπε να συμπληρωθεί και η κατηγορία των βαφών. Έτσι, τον Ιανουάριο του 2011, λανσάρεται και το Syoss Color, με 21 αποχρώσεις που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας και υπόσχονται πλούσιο και ομοιόμορφο χρώμα μεγάλης διάρκειας, χάρη στα έντονα χρωστικά πιγκμέντα που περιέχουν, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν επαγγελματική κάλυψη των λευκών, για τέλειο χρώμα στα μαλλιά, σαν να βγήκε η καταναλώτρια μόλις από το κομμωτήριο!

Έντονη υποστήριξη της μάρκας

Η μάρκα Syoss κάθε χρόνο ενισχύεται με νέα λανσαρίσματα που περιέχουν καινοτόμα συστατικά και τεχνολογίες που προέρχονται από τους ειδικούς. Η υποστήριξή του προϊόντος είναι συνεπής και αντάξια του ύφους του. Υπάρχει κάθε χρόνο τηλεοπτική υποστήριξη, επαφή με τον Τύπο αλλά και υποστήριξη μέσα στα καταστήματα με προσφορές για τους καταναλωτές.

Πολύ σημαντική είναι και η επαφή των ειδικών του Syoss με καταναλωτές στα Hair Tours που διοργανώνει κάθε χρόνο το Syoss, όπου ο κόσμος έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τα προϊόντα των σειρών Syoss, να συμβουλευτεί τους ειδικούς αλλά και να απολαύσει την εμπειρία Syoss, μέσω της δυνατότητας που του δίνεται από τους συνεργαζόμενους κομμωτές για δωρεάν χτενίσματα.

Και η επιτυχία συνεχίζεται...

Σήμερα το Syoss αποτελεί για την εταιρεία ένα από τα πιο επιτυχημένα λανσαρίσματα και μια ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη μάρκα. Με συνολικό μερίδιο (και στις 3 κατηγορίες δραστηριοποίησης) 6,6% στο κλείσιμο του 2012, το Syoss κατέχει την Νο 2 θέση στην αγορά. Με οδηγούς ανάπτυξης YTD April την κατηγορία της περιποίησης μαλλιών (+0,8pts) και το styling (+1,4pts), το Syoss συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά.

Αξιοποιώντας τη θετική εξέλιξη του Syoss μέχρι σήμερα, η εταιρεία θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τη μάρκα με νέα, καινοτομικά λανσαρίσματα με σκοπό να παρέχει στους καταναλωτές τις τελευταίες τεχνολογίες μέσα από τα προϊόντα της σε πολύ προσιτές τιμές. Επιπλέον, η υποστήριξη της μάρκας θα συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό τόσο μέσω δυνατού πλάνου τηλεοπτικής προβολής αλλά και εναλλακτικών μέσων.

Από το πλάνο του Syoss δεν μπορεί να λείπει η καθιερωμένη πλέον συνάντηση των ειδικών με το κοινό, που κάθε χρόνο πραγματοποιείται μέσα από μια διαφορετική προσέγγιση. Σκοπός είναι να καθιερωθεί το Syoss στην αντίληψη του κοινού ως η μάρκα με τις επαγγελματικές λύσεις σε απίστευτα προσιτή τιμή.

SYOSS – Sign Your Own Success Story όπως εύστοχα παρατηρήθηκε από συναδέλφους στο λανσάρισμα της μάρκας, όταν δημιουργούσαμε λογοπαίγνια με το νέο μας προϊόν. Ήταν μάλλον προφητικό!

Info: Η Ιωάννα Α. Κουρνούτη είναι Brand Manager - Hair Care Gliss, Syoss, Henkel Beauty Care Marketing Department

σελφ σερβις (T. 430)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION